Keresés

Részletes keresés

-c.v- Creative Commons License 2009.02.27 0 0 6090
nem volt olyan érzésem
Előzmény: -c.v- (6089)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.27 0 0 6089
Ma utaztam LKZ-125-tel, és bizony megérte miatta Zalacsány felé kerülnöm :)

A szimpla hátsó ajtó csak a jéghegy csúcsa, a beltere tényleg egészen más, mint a korábbi Alfáknak. Nagyon kényelmes, valódi távolsági ülések (lábtartóval egyenesen tökéletes lenne, na de ne legyünk ennyire telhetetlenek:)), egyedi légbefúvók és olvasólámpák is vannak benne.

A kerékdobok kb. annyira lógnak be az utastérbe, az E95-ösökön, de mindez dobogó nélkül. Az üléseket úgy igazították, hogy a kerékdobok minél kevésbé legyenek zavaróak, ami - furcsa ezt modnanom egy Alfánál - átgondolt konstrukcióra utal. És az összeszerelési minőség is kifejezetten jónak tűnt, nem volt olyan érzésem, semmi zörgést, nyekergést nem tapasztaltam. Az utastér egyébként is meglepően csendes, minimális a beszűrődő motorzaj.

A váltó hangról ítélve automata vagy vmi félautomata lehet. A klíma Thermo King márkájú, a mellé dukáló dupla üvegezéssel, de nagy nyitható üvegfelületekkel. Ősszel-tavasszal jól fog ez jönni.

Az utastér egyébként nagyon esztétikus, sőt, talán az összes Zalás busz közül a legszebb.

Negatívumként a bántóan kicsi csomagtartót (ajtós oldalon csak 1 nyitható fedél van, de az is jóval alacsonyabb, a hasonló buszokon megszokottnál), és kalaptartót említhetném: utóbbi nagyon magasan van, így alig lehet rá valamit pakolni, és a rászerelt kapaszkodókat az alacsonyabb emberek csak nyújtózkodva tudják elérni. Ráadásul a kapaszkodók az ablakhoz is túl közel vannak, így a külső ülésen ülők intim közelségbe kényszerülnek az álló utasokkal...

Az üléselrendezés 14+6+6, ami igen nagy lábhelyet eredményez. (De lehet, hogy 7 sor meg már sok lenne, és valószínű a kerékdobok környéke se jönne ki ilyen szépen.) Távolsági buszhoz illően minden ülés menetirányban áll.


Szerintem nagyon jól eltalált busz lett ez az új Alfa, mindenkinek ajánlom, aki minőségi új magyar buszon akar utazni. :) EFU-351-et kenterbe veri :)
Anthony25 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6088
EZW-636 -ot váltotta.
Előzmény: -c.v- (6086)
M62,171 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6087
Nem, ezek alacsonypadlósak a második ajtóig.
Előzmény: -c.v- (6086)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6086
Az is "távolságibb" kivitelű? Lehet már tudni, melyik kocsit váltotta?

Elvileg 4 lesz belőlük összesen. Eddig LKZ-124 Egerszegre, LKZ-125 Keszthelyre került. Néhány hozzászólással lejjebb még azt is megtalálod, hogy melyik járatra :)
Előzmény: Anthony25 (6083)
archlinux Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6085
http://www.freeweb.hu/buszok/s315h.htm
Előzmény: EKM-765 (6084)
EKM-765 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6084
A GXG milyen típus?
Előzmény: verval (6073)
Anthony25 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 6083
Ma forgalomba helyezték kanizsán az egyik új alfa volvot, LKT-933-as rendszámmal. Van még két társa de azok nem tudom hogy hova kerültek.
Batti100 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 6082
Igen légyszíves te küldd át...
verval Creative Commons License 2009.02.23 0 0 6081
OFF

Nem! Az ott egy Neoplan N316K, méghozzá az FDU-305-ös rendszámú.

ON
Előzmény: JLW-990 (6079)
JLW-990 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 6079
OFF

A kép bal oldalán az nem egy B10-400 fehérre kenve?

ON
Előzmény: verval (6073)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6078
Nem, de a többi járathoz képest igen későn ért ki a Nagykörútra, ami pesti közlekedésben járatlan sofőrre is utalhat.
Előzmény: setra147 (6072)
M62,171 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6077
Ezzel nehezen :-)
Előzmény: Törölt nick (6076)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6076
Ezzel ősze futottam Bonyhádnál,Le akartam fényképezni csak pont lemerült a gépem:).
Előzmény: verval (6073)
verval Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6075
Én, az LKZ-124-et?
Előzmény: Batti100 (6074)
Batti100 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6074
Át tudnád küldeni eredeti méretbe? attibatti100@citromail.hu
verval Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6073
Szegedre ez jött tőletek :)
Valahogy GXG-113 jobb volt ennél..
setra147 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6072
Igen az ICE volt az alap. Azt nem tudod h az FKN a saját sofőrével volt v azt is a HUU sofőrei vezették?
Előzmény: -c.v- (6071)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6071
OFF Na, ennyire lehet megbízni a laikusokban... pedig két embert is megkérdeztem. Amelyikük utazott vele, egy dologban volt biztos: hogy fehér volt és háromszögek voltak az oldalán... de az ICE ment Keszthely felé, nem? (Elvégre egész héten ő volt a HUU helyett. Ma meg FKN-691.) Még szerencse, hogy a pihenőben jó buszra szállt vissza :))) ON
Előzmény: setra147 (6070)
setra147 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6070
Csütörtök este az ICE-568 és a MAN jött...
Előzmény: -c.v- (6069)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.20 0 0 6069
Tegnap este állítólag egy kéttengelyes, nem magasított Setra jött Bp-ről az alapjáraton. Vajon melyik lehetett? :)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.20 0 0 6068
Csak nektek ,csak itt,csak most.
Havancsák Creative Commons License 2009.02.19 0 0 6067
Nekem is furcsa volt, ha reggel egy megy le, akkor honnét kerül oda a másik?
Kösz!
Előzmény: E94.27G (6066)
E94.27G Creative Commons License 2009.02.19 0 0 6066
Egy indul(egész pontosan az 1793/316), a másik valamilyen elírás lesz.
Előzmény: Havancsák (6065)
Havancsák Creative Commons License 2009.02.19 0 0 6065
Egy "bakonyos" kérdés: 12:30-kor hány busz indul Nagykanizsáról Pápára? Egyről tudtam, de a menetrend szerint párban járnak.
mcg Creative Commons License 2009.02.16 0 0 6064
valamiért gyengül a memóriám....:)))
oly gyorsan elrepült az elmúlt 6 év, már nem is tudom mikor mivel,s miért is utaztam...

de ha itt nem lehet, jöhet mailben (nicknév-kukac-tvn-pont-hu)is...:)
Előzmény: setra415HD (6063)
setra415HD Creative Commons License 2009.02.16 0 0 6063

Akár napra pontosan meg tudom neked mondani - ezek lényegében üzleti titkok - de miért is van erre szükséged?

Előzmény: mcg (6062)
mcg Creative Commons License 2009.02.16 0 0 6062
Kedves topictagok!

Tudna nekem valaki adni egy kis történeti összefoglalást, hogy az elmúlt 4-5 évben miként változott a főváros és a megye autóbusz összeköttetése?
Gondolok a következőkre pl.:
- menetidő rövidülések az M7-es hosszabbodásával
- új expresszjáratok beindítása, korábbi rend megváltoztatása
- évközbeni utasszám növekedés, emiatt másod-, harmad-, negyedrészek bevezetése

Előre is köszönöm.
FKN-692 Creative Commons License 2009.02.15 0 0 6061
Ha már a telephelyenként FEB-839 és EFU-351 Vindornyafokon is volt hétvégén, amikor még gazdája,,,,,,,. De igazatok van most már ideje volt lecserélni EFU-351-et.
FKN-692 Creative Commons License 2009.02.15 0 0 6060
Az jó hogy megérkezett LKZ-125 és távolsági üléses vagy ugyanolyan mint KUZ-427? EFU-372-nél azért jobb álllapotban van EFU-351, azért még maradhatna egy kis ideig fregoli nem ártana néha eg-két távolsági járatra helyettesíti, ha éppen kellene.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!