Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2009.03.01 0 0 6107
2550-nél nem lehet szélesebb, az E95 elvileg 2500.
Előzmény: -c.v- (6102)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6106
Tényleg. A lökhárítója is vasi-kék, nem pedig zöld (Somló), mint aminek először láttam...
Előzmény: E94.27G (6105)
E94.27G Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6105
Szerintem inkább Szombathely. Nézd csak meg a mögötte álló buszt. Ott integet a város címere :-)
Előzmény: -c.v- (6101)
E94.27G Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6104
Mikori kép? Lehet hinni az exif fájlnak, miszerint tegnap 16.18? Mert az azt jelentené, hogy a soproninak adott másodrészt, ami újdonság lenne számomra :-)
Előzmény: EKM-765 (6099)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6103
" először azt hittem h alaphelyzetben óra de nem mutat semmit ha nincs megnyomva a leszállásjelző... "

Asszem a 125-ben is így van. A S419UL jelzi az óra helyén a "STOP"-ot :)
Előzmény: setra147 (6097)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6102
" A középső közlekedő folyósó már első ránézésre különösen széles! "

De az üléseket is kellően szélesnek éreztem. Elképzelhető, hogy szélesebb a karosszériája, mint egy E95-é?
Előzmény: JRX-298 (6100)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6101
Sümeg?
Előzmény: EKM-765 (6099)
JRX-298 Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6100

Nem csak hogy dupla ,de sötétített hővédő üvegezése is van. Ha valakinek lesz szerencséje este utazni vele, akkor az megtapasztalhatja azt az "elegásns szalon" hangulatot, amit a kék és zöld hangulatfények eredményeznek. A váltója egy autómata 12 sebességes váltó, ami egy joystick-al akár kézzel is kapcsolható fel-le bizonyos üzemmódban.

A középső közlekedő folyósó már első ránézésre különösen széles!  

Előzmény: -c.v- (6089)
EKM-765 Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6099
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6098
Mert?Bonyhádon megy át... Tiszásról tudok képet mutatni...:)
Előzmény: M62,171 (6077)
setra147 Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6097
Jah és a 125-ben van óra? Mert a 124ben van vmi olyasmi de csak "STOP" feliratot tud. Én először azt hittem h alaphelyzetben óra de nem mutat semmit ha nincs megnyomva a leszállásjelző...
Előzmény: -c.v- (6095)
setra147 Creative Commons License 2009.02.28 0 0 6096
Nem emlékszek rá h lenne...Sztem nincs de majd hétfőn meglesem...
Előzmény: -c.v- (6095)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.27 0 0 6095
Először én is szimplának néztem, de megtapogatva már látszott, hogy dupla...

Azt hallottam, hogy a szegediben van egy menetiránnyal szembeni üléspár. Igaz ez? Mert a 125-ben nincs...
Előzmény: setra147 (6094)
setra147 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 6094
Érdekes, a 124-en szimpla üvegezés van (legalábbis annak néztem). Viszont a kalaptartó igen idétlen főleg h a légkondinál nincs is... (érthetetlen okból)...
Előzmény: -c.v- (6089)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.27 0 0 6093
Sokkal jobb így, mintha esetleg túl lenne székeszve.

Ha a hátsó ajtó helye adott volt, akkor a 6-6 sor a lehető legjobb választás.
Előzmény: MBman (6092)
MBman Creative Commons License 2009.02.27 0 0 6092

"Az üléseket úgy igazították, hogy a kerékdobok minél kevésbé legyenek zavaróak,"

 

Azért 7 ülésnek való helyen 6-ot nem nehéz úgy igazítani, hogy jó legyen. :)

 

Az 52 hely elég kevés egy 13,5 méteres buszhoz képest, példéul a GXG-ben 12 méteren van 14 sor, ami még épphogy elviselhető. Azért legalább 15öt illett volna egy ekkora buszba beszerelni. Nameg a hátsó ajtót előbbre (vagy hátrébb) kellett volna vinni, akkor elfért volna még egy sor előtte (vagy mögötte).

 

Nade ne legyünk telhetetlenek, végre valami pozitívum az alfáéktól :)

 

 

 

 

Előzmény: -c.v- (6089)
KZR-283 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 6091
GXG-113-ról van képed?
Előzmény: verval (6073)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.27 0 0 6090
nem volt olyan érzésem
Előzmény: -c.v- (6089)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.27 0 0 6089
Ma utaztam LKZ-125-tel, és bizony megérte miatta Zalacsány felé kerülnöm :)

A szimpla hátsó ajtó csak a jéghegy csúcsa, a beltere tényleg egészen más, mint a korábbi Alfáknak. Nagyon kényelmes, valódi távolsági ülések (lábtartóval egyenesen tökéletes lenne, na de ne legyünk ennyire telhetetlenek:)), egyedi légbefúvók és olvasólámpák is vannak benne.

A kerékdobok kb. annyira lógnak be az utastérbe, az E95-ösökön, de mindez dobogó nélkül. Az üléseket úgy igazították, hogy a kerékdobok minél kevésbé legyenek zavaróak, ami - furcsa ezt modnanom egy Alfánál - átgondolt konstrukcióra utal. És az összeszerelési minőség is kifejezetten jónak tűnt, nem volt olyan érzésem, semmi zörgést, nyekergést nem tapasztaltam. Az utastér egyébként is meglepően csendes, minimális a beszűrődő motorzaj.

A váltó hangról ítélve automata vagy vmi félautomata lehet. A klíma Thermo King márkájú, a mellé dukáló dupla üvegezéssel, de nagy nyitható üvegfelületekkel. Ősszel-tavasszal jól fog ez jönni.

Az utastér egyébként nagyon esztétikus, sőt, talán az összes Zalás busz közül a legszebb.

Negatívumként a bántóan kicsi csomagtartót (ajtós oldalon csak 1 nyitható fedél van, de az is jóval alacsonyabb, a hasonló buszokon megszokottnál), és kalaptartót említhetném: utóbbi nagyon magasan van, így alig lehet rá valamit pakolni, és a rászerelt kapaszkodókat az alacsonyabb emberek csak nyújtózkodva tudják elérni. Ráadásul a kapaszkodók az ablakhoz is túl közel vannak, így a külső ülésen ülők intim közelségbe kényszerülnek az álló utasokkal...

Az üléselrendezés 14+6+6, ami igen nagy lábhelyet eredményez. (De lehet, hogy 7 sor meg már sok lenne, és valószínű a kerékdobok környéke se jönne ki ilyen szépen.) Távolsági buszhoz illően minden ülés menetirányban áll.


Szerintem nagyon jól eltalált busz lett ez az új Alfa, mindenkinek ajánlom, aki minőségi új magyar buszon akar utazni. :) EFU-351-et kenterbe veri :)
Anthony25 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6088
EZW-636 -ot váltotta.
Előzmény: -c.v- (6086)
M62,171 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6087
Nem, ezek alacsonypadlósak a második ajtóig.
Előzmény: -c.v- (6086)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6086
Az is "távolságibb" kivitelű? Lehet már tudni, melyik kocsit váltotta?

Elvileg 4 lesz belőlük összesen. Eddig LKZ-124 Egerszegre, LKZ-125 Keszthelyre került. Néhány hozzászólással lejjebb még azt is megtalálod, hogy melyik járatra :)
Előzmény: Anthony25 (6083)
archlinux Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6085
http://www.freeweb.hu/buszok/s315h.htm
Előzmény: EKM-765 (6084)
EKM-765 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 6084
A GXG milyen típus?
Előzmény: verval (6073)
Anthony25 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 6083
Ma forgalomba helyezték kanizsán az egyik új alfa volvot, LKT-933-as rendszámmal. Van még két társa de azok nem tudom hogy hova kerültek.
Batti100 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 6082
Igen légyszíves te küldd át...
verval Creative Commons License 2009.02.23 0 0 6081
OFF

Nem! Az ott egy Neoplan N316K, méghozzá az FDU-305-ös rendszámú.

ON
Előzmény: JLW-990 (6079)
JLW-990 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 6079
OFF

A kép bal oldalán az nem egy B10-400 fehérre kenve?

ON
Előzmény: verval (6073)
-c.v- Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6078
Nem, de a többi járathoz képest igen későn ért ki a Nagykörútra, ami pesti közlekedésben járatlan sofőrre is utalhat.
Előzmény: setra147 (6072)
M62,171 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 6077
Ezzel nehezen :-)
Előzmény: Törölt nick (6076)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!