Ja és a pedál nem kemény a megfelelően műkszik, nincs rángatás, szag, csúszás, recsegés ropogás váltáskor, csak ez a furcsa érzet Most visszagondolva ahhoz hasonlít a legjobban amiben sokan szenved(t)nek, hogy ha a motortérben nincs megkenve az a valami bőségesen akkor a kuplung felengedéskor "darabos" ropog. Nekem úszik WD 40-ben.:) Na ez hasonló volt de csak sebességváltáskor.
Köszi a tippeket bár elég elszomorítóak. De minő csoda most egészhétvégén nem észleltem eme furcsaságot pedig belement 300 km. Most megnéztem a kuplung-szerkezet hiba tüneteit:)
Kuplung szerkezet meghibásodása, törése: - furcsa zörgő hangot hallok, ha benyomom a kuplung pedált! - valami karattyol a motorban! - recsegést hallok, amikor váltani akarok! - nem tudok váltani! - nehezen veszi a fokozatot az autóm!
Kuplung téma: A kuplungom azt csinálja, hogy ha üresben vagy álló motornál benyomom a pedált akkor kitűnően műkszik. Nem ropog nem nyikorog. Ha viszont sebességváltáskor használom (főleg 1-2-R fokozatokban ahol csúsztatni kell) akkor onnan ahol elkezd fogni a kuplung olyan mintha kicsit "akadna" ami nem igaz mert nem akad csak nem olyan simán jár hanem mint mikor az ember rágóba lép és tapad a cipőjének a talpa. Tehát mintha valami valamihez hosszáérne, de csak ott ahonnan fog a kuplung. De mondom üresben benyomom akkor semmi hangja és semmi nyoma az előzőekben leírtaknak. Szóval tanács kéne, hogy mi ez! Mert ha nem nagy probléma annyira nem zavaró, hogy ezért szétszedessem. Csak akkor veszem észre ha nagyon odafigyelek rá. Köszi!
Nem folyamatosan ég a légzsák ellenőrző lámpa, hanem nekem is villog ellenőrzéskor. kulcs nélküli indítás esetén még az u1100 jön elő, kulcsnélküli indítás hibája, de a b1150 is előfordul. (Régebbi hszek között többször felmerültek ezek a kódok.)
Szia! Úgy lehet látni, ha több hiba van, hogy egymás után írja ki a hibakódokat. Ha csak egy hiba van, akkor azt az egyet írja ki, ha nincs tárolt kód, akkor 0000.
kiütöttem, egyelőre nem írja vissza. viszont most tűnt csak fel, hogy gyújtás ráadáskor a légzsák lámpa villog egy darabig aztán elalszik. ellenőrzéskor nem folyamatosan kéne világítania?
Szia! Keress rá, hogy hibakód kiolvasás: -gyújtás ráad - Parkfény háromszor fel-le kapcsol - utána ( a három kapcsolás után) ajtó világítás kapcsoló ugyancsak háromszor egymás után megnyom Ezek után a km számláló helyére kiírja a hibakódot, amennyiben van, valamint a villogó led (a tolvajriasztó) gyorsan szaggatottan villog. Hibakód táblázat letölthető a myswift-team.hu oldalról, regisztráció után. Törlés ugyanez a menet,csak négyszer kell kapcsolgatni és nyomkodni. Viszonylag gyorsan kell végigcsinálni a folyamatot. Ha nem sikerül, lehet próbálkozni.
Tegnap történt,le is vettem az akksi sarut el is felejtette de 300km után ismét
előjött . Az üzemanyag occsó volánkútról van de megpróbálom a MOL-ost és megfigyelem egy ideig, hátha neked van igazad .Meghátha találok akciós hibaolvasót.
Kigyulladhat még gyújtáskimaradásra, lambdaszonda hibára, katalizátor hatásfok gyengülésre, EGR szelep hibára, stb. stb. de akkor sem a motorvezérlő lámpa, mert olyan nincs a mi autónkban. ;-)
Ok nélkül nem gyulad ki. Ha az üzemanyag normális . És mégis kigyulad hibakod kiolvas , javit kiüt. Ha etanol van benne ,akusaru le 10 perc vissza nem fog égni.
Nincs valakinek 2 db eladó F1 jegye vagy szombatra vagy vasárnapra? 10 e ft adok a két jegyért,érte is megyek,jó nekünk az álló jegy is,csak jussunk be:)
"a használtauto.hu-n nem is egy olyan hirdető van aki úgy hirdeti hogy van benne..."
A használtautó.hu-ra ilyen szempontból nem érdemes hagyatkozni. A Swiftben van ugye elektromos szervókormány (EPS), na most egy csomó hirdetésben ez már ESP-re tunningolódik. :)
De kedvencem az volt, amikor egy hölgyismerősöm felhívott, hogy érdemes-e szerintem használt Swiftet vennie. Mondom: persze. Erre ő: de ez hibrid. Mondom: az nem létezik. :) Erre átküldte a használtautós linket, amiben tényleg ott volt a 4 éves Swift GC hibrid meghajtással 1,5 millió forintért.
Végül nem sikerült meggyőznöm a csajt arról, hogy ez nem hibrid, még el is ment megnézni... :D