Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
"Azt állítják hogy egy repülőgép a lelövés idejében veszélyesen megközelítette a Maláj járatot, és a repülési profil alapján (erősen lelassult miközben felkapaszkodott 10 ezer méterre) Szu-25 lehetett."
Értem én, nem szarunk a kútba, csak a kávájára. Valószínűleg, éveknek kell eltelnie, míg az "igazság" kiderül. Én ezzel együtt nem tartom valószínűnek, hogy egy földi támogató repülőgéppel utasszállítóra vadásztatnak.
Azt állítják hogy egy repülőgép a lelövés idejében veszélyesen megközelítette a Maláj járatot, és a repülési profil alapján (erősen lelassult miközben felkapaszkodott 10 ezer méterre) Szu-25 lehetett.
És minderre nem csak egy info grafikát mutattak be hanem át is adták a nyers adatokat az ICAO-nak és az EU-nak. Azaz a dolog ellenőrizhető, és lehet rinyálni ha inkonzisztens. Senki nem tette.
Ez nem olyan mint az USA "bizonyítás", hogy az oroszbarát ellenállók voltak, erről műhold felvételeink is vannak, de titkosítottuk őket, nem fogod látni soha, se te se semmilyen szakértő.
Nagyon régen. IRL valódi fizikai repülővel elég sokat. Sőt elég sokat építettem is.
Emelkedj 30 métert percenként. Ez annyit jelent, hogy ha elméletben el akarod érni a 10km-t, akkor 100 percet kell repülnöd.
Persze úgy is lehet, meg úgy is, hogy nem sebességet tartva repülsz, hanem csúcssebességre gyorsulsz, és úgy emelkedsz hogy közben sebességet adsz magasságért cserébe. Próbáld ki a szimulátorban.
Az oroszok pont azért azonosították Szu-25 ként, mert a 10 Km eléréséhez rengeteg sebességet vesztett, és drasztikusan lelassult mire elérte.
És nem.Nem feltétlenül kell hogy gyorsabb legyen. Elég gyors a rakéta maga. Emlékszel ugye az Irak Iráni háborúban Mi-24 által lelőtt F4 Phantom II-ra ugye? Ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy a Szu-25 lőtte le. Az is lehet pl. hogy ő csak vizuális azonosítást végzett rajta. Ha így volt, akkor elég nagy pech, hogy orosz trikolórban pompázott.
És megint a szolgálati magasságról írsz, meg a végsebességről.
A szolgálati magasság az a magasság ahol a gép még képes percenként durván 30m emelkedni. Egészen pontosan 100 lábat.
Igen. De játszottál már repülőgép szimulátorral? Akkor tudnád, hogy ha már csak 30m-t tudsz emelkedni percenként, az már maga a szenvedés! Ott már fordulókat alig tudsz végrehajtani, annyit tudsz tenni, hogy egyenesen repülsz és kész.
De tudod mit, rendben. Emelkedj 30 métert percenként. Ez annyit jelent, hogy ha elméletben el akarod érni a 10km-t, akkor 100 percet kell repülnöd. Persze ekkor nem számolunk azzal, hogy a magasság emelkedésével, az eddigi szánalmas 30m/p egyre csak csökken és csökken.
Az R-60-asról pont mostanában volt szó. A rövid hatótávolsága ismét egy kizáró ok.
Aztán: Kizáró ok a Szu-25-ös relatív alacsony max sebessége is. Egy sikeres elfogáshoz szükség van arra is, hogy a vadász gyorsabb legyen a másik gépnél.
Ismét Szuhojékat idézném:
Максимальная скорость полета у земли (без подвесок), км/ч 950
De szerintem az orosszal nálad vannak bajok, mert: Практический потолок (без подвесок) Na mit jelent ez szerinted?
A szolgálati magasság az a magasság ahol a gép még képes percenként durván 30m emelkedni. Egészen pontosan 100 lábat.
Azaz onnan még bőven van felfelé, pláne ha sebességet adsz a magasságért. Pontosan emiatt gondolják az oroszok hogy Szu-25 lehetett mert a 10 ezer méteres magasságon már jelentős sebességet vesztett.
Már bizonyították.
Akkor nosza. Lássuk. Gondolom most jön majd valami közösségi médiás bullshit.
Практи́ческий потоло́к летательного аппарата — это наибольшая высота, на которой при полёте с постоянной горизонтальной скоростью ещё присутствует избыток тяги, достаточный для выполнения подъёма с определённой вертикальной скоростью.
Ezt bizonyítani kéne nem gondolod? Lehet hogy így volt. De bizonyítás még hátra van.
Már bizonyították. Az egyetlen kérdés: Kik voltak?
Tévedsz. A 7 Km az a Szu-25k szolgálati magassága, csak összemosták mindenhol. Gondolom neked nem kell magyaráznom mennyire nem azonos a szolgálati magasság a csúcsmagassággal.
A Szu-25 bizony ott volt ez kétségtelen. Az más kérdés hogy ő lőtte e le, vagy csak vizuális azonosítást végzett, vagy csak véletlenül arra kóricált.
Mindenesetre akkora véletlen nincs a világon hogy tök véletlenül teljesen függetlenül az esettől éppen arra járt.
Az 777-essel egy 9M38 rakéta végzett
Ezt bizonyítani kéne nem gondolod? Lehet hogy így volt. De bizonyítás még hátra van.
Ez a Szu-25 elmélet úgy nevetséges ahogy van. A gép 7km-nél magasabbra képtelen felemelkedni, ennyi a csúcsmagassága. Nincs is mit csodálkozni ezen, mivel egy csatagép, tökéletesen lehetetlen elfogni vele egy 10.000m-en repülő utasszállítót.
Az 777-essel egy 9M38 rakéta végzett, a kérdés csak az, kik követték el ezt a szörnyűséget. Szerintem ugyanúgy lehettek az ukránok is. (nem egyszer bizonyosodott be, hogy a nyugat sem különb egyik országnál sem, hazudnak ők is mint a vízfolyás)
Olyat is olvastam már, hogy a Szu-25 egy R-60 lőtt rá, az vitte el a hajtóművet, majd mivel a gép még a levegőben maradt, de a Szu-25 már lemaradt, a BUK üteggel befejezték amit elkezdtek, és ez robbant a gép másik oldalán a pilótafülke mellett.
Mondjuk spekulációval dunát lehet rekeszteni, majd csak lesz szakértői vélemény egyszer.
Talán a BUK nagy '"találati pontossággal" feltételezhető, de kérdés: a nyomokból (rakéta maradványaiból) valaha is bizonyíthatóan kiderül-e, mely egység lőtt? Ukrán vagy szakadár?
Mert ugye az oroszok műholdképein (ami eddig egyedül előkerült, a kijevi amerikai nagykövetség MS paint-tel rajzolt ábráját nem sorolnám a bizonyítékok közé) látható egy komplett ukrán BUK üteg, aznapra Sahtyorszk alá áttelepítve Luhanszk térségéből. További kérdés: a találat helyéből legalább hozzávetőlegesen megállapítható-e a kilövés helye? (Sahtyorsz v. Snyízsne? Elnézést az esetleges magyar átírásért, most így volt egyszerűbb.)
Apró hiba, hogy a MiG-25 vadász változata sem oroszoknál sem ukránoknál nincs már szolgálatban... Az oroszok talán már a maradék felderítőket is kukázták. Néhány országban kisebb mennyiség van, de azok nincsenek Ukrajna közelében...
Tegnap vitatkoztak az ard n, az mh17 es gep miatt.mutattak a roncsokat, felvettem direkt.A hajtomu tropara ment, mintha vmi azt talata volna telibe, minden szetesett, de nagy robbanas nem lehetett.Voltak nagyobb darabok, a gepbol, borondok, a halottakat elvittek addigra mar,Isten nyugosztalja Öket.Volt meg azert vmi, a borondok egybe voltak, volt ott a duty freebe vett whisky, laptop se ment szet, csak betört a display e.A gep a foldon szakadt szet teljesen, es ehhez az kell, hofraraketat löttek ki, ami telibe kapta hajtomuvet, tuz utott ki a kerozin miatt, lezuhant.Szerintem Mig 25 volt az, R60sal.A buk nagyobb pusztitast csinalt volna fennt az egbolton