Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

D.Zoli Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52543

Azért szar, mert átlagos felhasználás mellett is tetemes összegért kell felújítani kb. 100.000 km-enként. Lehet, hogy más az útfekvése, de ezt normál használat mellett nem veszi észre az ember. Viszont a felújítási összeget igen. Kár ezen vitázni, szerencsére a 307-en már kijavították.

Előzmény: Törölt nick (52539)
lipi666 Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52542

köszi eddigi segítcséget és szerinted az lehet a gond?alapjárat motort kitisztítottam meg a folytószelepet még akkor a map ot is kikéne?az ha jóllátom szembőlnézve bal oldalt nan a gyujtó elosztó fölöt?

 

Előzmény: soryton (52530)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52541

Ja és a helyedben azért kipróbálnék egy 406-ost is ezért az összegért és azt venném, amelyiket jobb vezetni. Abból viszont 2.0 alá ne add.

Előzmény: morcibacsi (52531)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52540

Ha tetszik, jó választás lehet a Xsara. 800 környékén már lehet jó példányokat kapni, sőt! Megbízhatóság terén szerintem nem lősz mellé, legalábbis én teljesen megvagyok elégedve. Persze meg is kapja ami jár neki. Az 1.6/16v nagyon jó motor. Kategóriájában nagyon dinamikus és szeret pörögni. Típushibaként az általad említett hátsó híd róható fel főként.

Előzmény: morcibacsi (52531)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52539

.. hátsó hídja szar

 

Miért? Mert időnként 100-150 ezrenként fel kell újítani? Vagy mert terheléskor leül a hátulja? Ha csak ezeket nézzük, tényleg szar. De mi a helyzet az útfekvéssel a csavarrugóhoz képest?

Előzmény: D.Zoli (52538)
D.Zoli Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52538

Xsarának kopogós, kemény műanyag a belseje, és a hátsó hídja szar. Ezekben biztosan jobb a 307.

Előzmény: morcibacsi (52531)
D.Zoli Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52537

Nekem ugyanezt csinálta, amikor az önindító pozitív kábele meglazult. Nehéz észrevenni, mikor már az önindítót akartam levenni, akkor vettem észre, hogy meglazult az anya, és egy pici holtjátéka volt a vezetéknek.

Előzmény: Kokolo18 (52513)
FeZ_ Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52536

A Citroën-nél általában a kombit Break-nek hívják, megpróbálhatod itt is, hátha működik ! :-)

 

FeZ

 

Előzmény: Törölt nick (52535)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52535

DE: Preferálnám a kombit, de még nem világos, hogy hogyan tudnék erre keresni Peugeotnál az SW a kulcsszó, itt van ilyesmi?

Előzmény: BXtwelve (52534)
BXtwelve Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52534

Igen, így van. De a kérdés nem erről szólt.

Előzmény: Törölt nick (52533)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52533

A hahu-n be lehet állítani a kivitelt; kombi.

Előzmény: BXtwelve (52532)
BXtwelve Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52532

Üdv!

 

Miért ilyen olcsó? Mert rossz a híre (részben jogosan), az közlekedőtársak guruló útakadályként tekintenek rá.

A 307 sem különb, de nagyobb a márka presztízse, modernebb konstrukció (év autója), tágasabb, a belseje egy fokkal igényesebb. Nincs hátsóhíd baja.

A 406 más kategória, de öregebb.

 

A Xsaráknál nincs ilyen gyári elnevezése a kombinak, mint a Pugnál.

Előzmény: morcibacsi (52531)
morcibacsi Creative Commons License 2013.07.10 0 0 52531

Sziasztok!

 

Új vagyok a fórumon, bár már kb 1 hónapja olvasgatom. Jelenleg 206-os Peugeot-m van, épp kezdem kinőni, és az utódját keresem. Néztem 307-et, 406-ot, viszont felfigyeltem a XSarákra is, és kezdem megkedvelni a formáját, jelenleg ez a befutó. Ha oda kerül a döntés, mindenképp ráncfelvarrás utánit vennék, legalább 1.6-os motorral. Olvasgattam népítéletet is, és az alapján is szimpatikusnak tűnik az autó. Azt tapasztaltam, hogy a hasznaltauto-n elég jó áron kínálják a XSarákat. Nagyjából 800e körül szánnék rá, ebben az árkategóriában van is szép számmal, bár e fölött az ár fölött nem igazán találtam (bár a keresést nehezíti, hogy a Picassokat is listázza). Szóval a kérdésem az lenne, hogy (relatíve) miért ilyen olcsók? Egy vele egykorú 307-es általában többe kerül. Mi az, amire érdemes figyelni? (COM2000-et, hátsó hidat a 206-osból már ismerem). Vannak jellemző hibák, amikre érdemes figyelni? Vásárlásnál az az elméletem, hogy nemis a legolcsóbbat, de nemis a legdrágábbat érdemes venni. Mi az az árkategória, amiben érdemes nézelődni? Mennyi az az összeg, amitől többet nem érdemes adni egy ilyen autóért? Preferálnám a kombit, de még nem világos, hogy hogyan tudnék erre keresni Peugeotnál az SW a kulcsszó, itt van ilyesmi? Kérlek nézzétek el, ha a kérdésekre megvan a válasz a topikban, folyamatosan olvasok visszafelé, hogy képben legyek, de ez némi időt vesz igénybe, ahogy látom szerencsére elég aktívak vagytok :)

 

Előre is köszönöm a segítséget

soryton Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52530
Előzmény: lipi666 (52529)
lipi666 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52529

2003évjáratú 1.4sx 55KW

merre keressem benne.?

Előzmény: soryton (52527)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52528

De az is lehet, hogy negatívot (testet) nem kap az önindító.

Előzmény: VTS Tibi (52523)
soryton Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52527

...fél óra ..  de milyen motorról is van szó...?

Előzmény: lipi666 (52524)
soryton Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52526

...nem kioktatásnak szántam és senki sem várta el hogy tarts a fiók mélyén egy Lexiát ... az hogy nincs állandóan jelen a sárga lámpa az ECU még elmentette a hibát és kiolvasható ..sőt olyan is van hogy egyáltalán nem gyújt lámpát , még átmenetileg sem ...  a javaslatom az volt hogy vidd el egy kiolvasásra és már is többett tudsz hogy hova érdemes nyúlni ... mert az alapján amit lefestettél több minden is lehet ... és hogy hol és ki fogja kiolvasni az már a te dolgod , de ha elárulod merre laksz talán jelentkezik a közeledből egy segítókész   fórum társ ...   egészségedre...

Előzmény: Törölt nick (52522)
lipi666 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52525

azokat amiket mondtatok mere találnám?eltudnátok magyarázni?esetleg egy fotón bejelölni?

 

Előzmény: lipi666 (52524)
lipi666 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52524

mennyire nagy munka a kitisztítása a pillangószelepnek.?

mert én annyira nem értek hozzá mert festő a szakmám.de köszi a segítcséget

Előzmény: Törölt nick (52516)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52523

A benzinszivattyút a motorvezérlő indítja el a kettős relé egyikén keresztül. Ha a vezérlő nem kap áramot a szivattyú sem fog menni - de ezeket hamar ki lehet mérni.

 

Viszont én inkább először az önindítónál kezdeném. 

Oda megy egy fix pozitív az akkutól, és egy kapcsolt pozitív. Ez a második szintén a pozitív sarutól indul, bemegy az első biztosíték táblába (ami a motortében van), átmegy egy 60A-es biztosítékon, ki a sárvédő alá, majd be a belső térbe. Ott egy csatalkozón keresztül elmegy egészen a gyújtáskapcsolóig. Ezt a pozitív szálat a kapcosló három felé osztja ki, egyik megy vissza az önindítóhoz, a másik kettő pedig a belső biztosíték táblán keresztül táplál nagyon sok dolgot az autóban.

Az önindító körét nézd végig, hátha itt van a probléma!

 

Itt lesz egy kapcoslási rajz róla (igaz Xsara I. VTS-é, de elvileg ennek a résznek egyezni kellene)

 

http://www.servimg.com/image_preview.php?i=277&u=11743364

 

Ha szükséges tudok kapcsolási rajzot küldeni a motorvezérléshez, ahol meg tudod nézni hogy az ECU melyik pontján kell fix vagy kapcsolt 12V-ot mérni, melyiken testet. Ugyanígy a kettős relé lábainál is (valószínűleg a relé kap áramot, csak nincs ami behúzza, de ez is egyszerűen kiszűrhető)

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52522

Köszönöm a kioktatást, nem vettem magamra,mert attól többet tudok az autóról,hogy benzin kell bele.....Azonban nincs ilyen diagnosztikai eszközöm,mert azért nem tartok,hogy 4 évente egyszer szükségem legyen rá....Ezzel gondolom mások is így vannak akik nem ezzel foglalkoznak hivatalosan...sőt nem is hallottam róla...Ezért kérdezek!!!!!A másik : ez egy XSARA I ,nem II...így sok minden másképpen van....A hiba nem áll fent folyamatosan és nincs hibajelzés.....NOS ERRE MONDJ VALAMIT

Előzmény: soryton (52502)
Kokolo18 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52521

Köszönöm a gyors válaszokat! Reggel nekiállok pontról pontra aztán meglátjuk.

Előzmény: zimurgy (52519)
Alvin_ti4200 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52520

Ha úgy döntenék, hogy megválok szeretett Sárámtól négy év után, érdekel valakit esetleg (Budapesten elsősorban) egy komplett téli gumi garnitúra szett? 15"-os gyári acélfelniken csücsülnek a 185/60 R15-ös Bridgestone LM-20-as csendes papucsok. Három szezont futottak (kb. 20 ezer km), profilmélységüket nem tudom pontosan, de aiig koptak valamit, tényleg nagyon szép állapotban vannak. A szett ára felnivel együtt 60 ezer forint lenne.

zimurgy Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52519

Ne csak az akkunál, hanem a további pontokon is gondosan nézd át a testkábelt. Könnyen lehet, hogy csak az a gond.

Előzmény: Kokolo18 (52511)
soryton Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52518

...kiegészíteném egy MAP tisztítással....

Előzmény: Törölt nick (52516)
soryton Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52517

...lehet összetett a prpbléma ..de az is hogy a kettős relé haldoklik ....

Előzmény: Kokolo18 (52513)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52516

Javaslom, hogy tisztítsd ki a pillangószelepet :)

Előzmény: lipi666 (52507)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52515

Már beleraktam. Csak abban nemvoltam biztos hogy stimmel e a mérete. Az astrában is műanyag van, nekünk is van egy olyan is, abban is kb egy hónapja cseréltem, 60ezer km nél ment tönkre. 

Előzmény: soryton (52514)
soryton Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52514

...vagy visszaviszed vagy berakod ...  az ASTRA G-ben is van műanyag és semmi gond vele ....

Előzmény: stevehuffnagel (52510)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!