Olyan kérdésem lenne, h nekem be van állítva a pp számlámhoz egy kártya, viszont most egy másik kártyáról lett utalva a pp számlámra, viszont a pénz napol óta nincs jóváírva. Ilyenkor kit kell felhívni, mert néztem telefonszámot a contact us nál, de az valami nem is tudom milyen szám :D Magyar ügyfélszolgálat nincs vagy telefonszám? Vagy csak angolul lehet ezt elintézni? Annyira meg nem jó az angolom...
Vásároltam egy nagy webshopban. Nem ez volt az első alkalom. Korábban minden rendben ment. Négy terméket tettem a kosárba. Az egyik elfogyott így csak a másik hármat küldték. A negyediknek kértem a visszatérítését. Viszont az eladó 100dollárral kevesebbet refundolt. Erre nyitottam egy dispute-ot, azzal az okkal, hogy nem jött meg a termék. Most azt állítja, hogy a nyitott vitánál nem tud részleges visszatérítést adni. Azt kéri, hogy zárjam a vitát és csak, akkor tudja a hiányzó 100dollárt visszaküldeni. De ugye vitát újra nem lehet nyitni ugyanahoz a tranzakcióhoz.
Tényleg nem lehet nyitott vita mellett ezt megoldani? Valahogy ez hihetetlen számomra.
Zárni biztos, hogy nem fogom, mert akkor ugye nem tudok újat nyitni. Most már tudom, hogy először írni kellett volna nekik egy emailt, hogy hibáztak és még bőven lett volna időm dispute-ot nyitni, hogyha nem akarja vissza fizetni. Mert a hibát elismerte egyébként.
Esetleg váltsam át az okot arra, hogy hibás termék jött? Találtam ilyen lehetőséget a PP oldalán. Ott biztos, hogy van részleges visszatérítés is. Jó lenne, hogyha valaki írna aki már találkozott ezzel.
Esetleg tudnátok linkelni olyan külföldi oldalt ahol vannak eladók is és van tapasztalatuk?
08707 307 197 számot adták meg a kinyomtatandó Fax Cover Sheet papíron, de arra nem lehet faxolni, neten találtam már többfélét, de egyikre sem megy el...
448707 307 197
00448707 307 197
Bárkinek bármi ötlet? Már több napja szívok ezzel....
Sziasztok. Paypal al kapcsolatban szeretnék töletek kérdezni. 07.22 én utaltam pénzt magyar bankszámlámrol a paypal magyarországi unicredites számlâjára és a közleménybe meg adva a pp on belül a kedvezményezett azonosítoja,de a pénz a mai napig nincs a pp számláján. Mit lehet tenni?
Írtam már nekik ,de automata levél jön vissza,vagy ügyintéző is fog nekem vissza írni?
Sziasztok a kérdésem a következő mennyi idő mire paypalnál megváltoztatják a nevemet?? Kérelmeztem de még semmi nem jött vissza a másik hogy mire számíthatok mivel a paypal nevem a leánykori nevemen van a bankkártya miről fel szerettem volna tölteni az meg a férjezett nevemen visszakapom én a pénzt mert nem érkezett meg a számlámra
Tegnap akartam vásárolni a neten ,de nem engedte,hogy simán a Mastercard-al fizessem ki,hanem átirányított,hogy paypal regisztrációt csináljak és úgy fizessek,időközben az eladó el is küldte a számlát paypalon keresztül amire,ha rákattintok ,hogy kifizessem állandóan azt az üzenetet kapom vissza,hogy ezzel nem tudom kifizetni és vagy adjak hozzá egy újabb kártyát vagy csináljak egy új regisztrációt....Ezt nem értem miért kéri ,hiszen ,ha belépek a saját fiókomban ott ott van az a 400 forint amit levontak és majd később vissza is utalnak....Lehet ,hogy én felejtettem el valamit??? Nincs automatikusan hozzárendelve a kártya nem arról vonja??? Vagy át kell raknom pénzt a paypal ra és úgy tudok majd fizetni???? Kicsit sok a kérdés,csak sajnos még nem fizettem így és ezért nem értek hozzá.... :-(
Bocs, de a hsz-edben sok a számomra érthetetlen kifejezés. Milyen kaució? Nem refund-ot akartál írni?
Alapesetben a PP oda küldi vissza a refund-ot, ahonnan származott eredetileg. Ennek érdekében nem kell tenni semmi, nem kell beállítani semmit. Ha belenyúlsz, annak díja van, mint látod.
Instant top up-pal a bankszámládról tudsz feltölteni pénzt a PP számládra.
Nincs havi számlavezetési díja a PP-s számlának. Egyszer 1 dollárt szokott levonni ellenőrzésként. Nem tudom, milyen műveleteket csináltál, amiért 2x vonta le.