Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
A kívánt találkozási geometria így első ránézésre inkább tűnik speciális esetnek mint általánosnak. Nem is értem hogy mi lehetett ennek a megoldásnak a tervezési filozófiája.
Fázisvezérelt rávezető radarok nagy előnye, a párhuzamos célkövetésben rejlik (Patriot - 9, Sz-300P - 6).
Mivel itt kimatekozható (ballisztikus) röppályáról beszélünk, a végső TWM rávezetés (manőverező célok ellen) hanyagolása esetén a párhuzamosan követett célok száma akár "y" is lehet...
Erre már válaszoltam. Szerintem nem. De ez nem jelent semmit. Teljesen mindegy hogy 28 Km t tud vele az átlag pilóta, vagy 32-t a lényeg hogy jóval többet mint a szolgálati magasság.
Nem értem igazából hova akarsz kilukadni. A lényeg ebben az egész eszmefuttatásban hogy a szolgálati csúcsmagasságnak nem sok köze van az abszolult csúcsmagassághoz, ezért az az érvelés hogy a Szu-25M1 nem tud 10.000 méterre emelkedni, mert a Szu-25K szolgálati magassága 7000 méter az nem áll meg. Ennyi.
Különösen hogy a régebbi Su-25 típusok esetében a 7000 méter még csak nem is a repülési tulajdonságok miatt lett a szolgálati csúcsmagasság, hanem azért, mert a pilótának csak 4 ötliteres tartálynyi oxigén javadalmazása van, amit az utolsó kompresszor fokozatból nyert levegőhöz kevernek hozzá egészen 7000 méterig. A fölött azonban tiszta oxigénre vált a rendszer, azaz csak percekre elég az oxigén tartalék, aztán már csak a katapultszék három perces vészhelyzeti tartaléka marad.
Hát ezért 7000 méter a szolgálati magasság a régi Szu-25 típusokon, nem azért mert egyáltalán nem tud magasabbra emelkedni.
Azt hittem azert te azokhoz tartozol aki elismerik ha hibaztak ( mindig ) de te inkabb a nyakatekert feditesekhez ragaszkodsz szerintem es nem vagy korrekt.
Mas hogy kerdem
Szerinted Fedotov egy szeria Mig 25 el 1 tonna fegyverzettel kepes lett volna elerni a 36 000 meteres magassagot ?
Ez egy hivatalosan igazolt rekord, azaz tény. Ellenőrizheted a FAI adatbázisában.
Ha a kérdésed arra irányul hogy a repülőtéren készültségben álló gép egy átlagos pilótával, nem Fedotoval a székben, meg tudja e ismételni, hát nyilván nem. De a 29-30 Km az biztosan hozható úgy is. És akkor nagyon korrekt és konzervatív voltam.
És igen természetesen tud sokkal magasabbra repülni fegyverzettel is mint a szolgálati magasság. Nem nagy művészet, a szolgálati magasság vízszintes repülésben sebességvesztés nélkül teljesített bizonyos emelkedési teljesítményt (100, 500 láb per perc) jelent maximális hajtómű teljesítmény mellett.
Ha nem zavar hogy lassulsz akkor igen jelentősen túl tudod lépni a szolgálati magasságot. Ha még meleg is van és szembe szél van akkor meg pláne.
"Ez így van természetesen. Ahogy az USA ban is. Ettől még a széria MIG-25 is simán eléri a 29-30 Km-es csúcsmagasságo"
Oke de te teljesen mast allitottal. Azt sugaltad allitottad hogy a MIG-25 is kepes a szolgalati magassaganal sokkal magasabbra repulni megpedig fegyverzettel :
"A Mig-25 szolgálati magassága fegyverzet nélkül 24 Km. Mégis jártak vele már 36 Km magasan is 1T fegyverzettel."
Ismét belefutottál, hogy nem tudod egy egy paraméter mit is jelent egy egy repülőnél, ahelyett hogy belátnád, jön a személyeskedés. Csak magadat járatod le vele, észrevehetnéd.
Ismét? Akkor ki volt az aki korábban az F-15 vs MiG-21 kapcsán olyan orbitális ostobaságokat írt? Molni kolléga részletesen megcáfolta az összeset, persze erre már nem tudtál mit szólni.
És ajánlanám elolvasni a 23355-ös hozzászólást. Igen, ezt rólad írták!
Ezek a rekord repulesek a SZU ban mindig egyedileg felpiszkalt gepekkel tortentek es szinte soha nem szeria geppel. A cel a nyugat legyozese volt barmi aron akar ket uj hajtomu aran is.
Megnéztem, hasonlít, de a kanyarban kellene lennie egy nagy piros tetejű háznak ami nem látszik a google earthban, és ott a növényzet is ritkább de az talán nem jelent semmit, viszont nincs meg a magaslati pont ahonnan a felvétel készült.
Olvasgass csak hogy mit is jelent a szolgálati magasság (service ceiling), aztán gondolkodj el rajta hogy kellett -e fölényeskedni.
Az hogy te meg vagy győződve róla hogy a szolgálati magasság egy beton tető amit nem tud átlépni a repülő, az csak a te tudatlanságodat mutatja. Valahogy mindenhez értesz, aztán ahogy a tények megcáfolnak jön a fröcsögős személyeskedés.
Az alap Szu-25, és nem az Ukrán modernizálté, ami könnyebb valamivel, szolgálti magassága 7000 méter. Ezt raktad be.
The absolute ceiling is the altitude at which the (maximum) rate of climb goes to zero. A more useful definition is the service ceiling
Definition - Service Ceiling
The service ceiling is the altitude at which the maximum rate of climb is 100 ft/min. ( 0.5 m/s) for piston powered aircraft or 500 ft/min (2.5 m/s) for jet powered aircraft.
Definition - Cruise Ceiling
The cruise ceiling is the altitude at which the maximum climb rate is 300 ft/min
Definition - Combat Ceiling
The combat ceiling is the altitude at which the maximum rate of climb is 500 ft/sec or 2.5 m/s. Sometimes this is called a “service ceiling” for jet powered aircraft.
Súgok. Még az un. Abszolult csúcsmagasság is túlléphető, mivel lendületből feljebb tud menni a repülőgép. Fedotov rekord döntésénél a Mig-25 sebessége a csúcsmagasságban 75 Km/órára csökkent. Ráadásul ezek az adatok légnyomás és időjárás függőek is.
Ismét belefutottál, hogy nem tudod egy egy paraméter mit is jelent egy egy repülőnél, ahelyett hogy belátnád, jön a személyeskedés. Csak magadat járatod le vele, észrevehetnéd.
Nagy a hallgatás amióta megkerült sértetlenül a két fekete doboz. "Twitterbizonyítékok", találgatások, ukránok által lehallgatott (vagy legyártott) felvételek vannak rakásszámra. Egyébként semmi konkrét. Több felvétel is van a fehér kamionos SzOU-ról, szerintem ez 48°00'49" 38°45'47" készülhetett:
"Azt állítják hogy egy repülőgép a lelövés idejében veszélyesen megközelítette a Maláj járatot, és a repülési profil alapján (erősen lelassult miközben felkapaszkodott 10 ezer méterre) Szu-25 lehetett."
Értem én, nem szarunk a kútba, csak a kávájára. Valószínűleg, éveknek kell eltelnie, míg az "igazság" kiderül. Én ezzel együtt nem tartom valószínűnek, hogy egy földi támogató repülőgéppel utasszállítóra vadásztatnak.
Azt állítják hogy egy repülőgép a lelövés idejében veszélyesen megközelítette a Maláj járatot, és a repülési profil alapján (erősen lelassult miközben felkapaszkodott 10 ezer méterre) Szu-25 lehetett.
És minderre nem csak egy info grafikát mutattak be hanem át is adták a nyers adatokat az ICAO-nak és az EU-nak. Azaz a dolog ellenőrizhető, és lehet rinyálni ha inkonzisztens. Senki nem tette.
Ez nem olyan mint az USA "bizonyítás", hogy az oroszbarát ellenállók voltak, erről műhold felvételeink is vannak, de titkosítottuk őket, nem fogod látni soha, se te se semmilyen szakértő.