Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38405

első kardán, difi környéke. erre volt visszahivás, le kéne ellenőrizni hogy volt e cserélve. a sebváltó általában 200ezret bir, utána várható egy felujitás, ami nem olcsó. az első mindegyikre a korai szériából (2002-3, talán 4?), a második a dizelekre vonatkozik. aztán persze a klasszikus dolgok, légrugók, stb. az ajtó belső fogantyúja gyakran leharcolt, főleg a sofőré,de ez tipushiba és már vannak rá bevált módszerek. az első ülések oldalán a műanyag is gyakran eltörik a ki-be szállás miatt.

mindent ki kell próbálni rajta, viszont egy csodálatos autó ...

Előzmény: beargrylls85 (38404)
beargrylls85 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38404

Kedves Fórum Társak!

Segítségeteket szeretném kérni.

Édesapámmal régóta gondolkozunk Land Rover-ben és úgy néz ki, hogy végre talán össze is jöhet a dolog.
Sajnos nem igazán ismerjük a típust, típus hibát, hogy mire kell figyelni vásárláskor.
Van egy Range Rover az egyik pesti használt-kereskedésben, amit megnéztünk.
Az autónak van egy-két szépség hibája (amit megtudnék javítani), de igazából ennyi amit mi megtudtunk állapítani.
Mivel egy ilyen autó fenntartása nem olcsó dolog, így szeretnénk (mint ált. mindenki) egy olyan autót venni, amiről nem derülnek ki olyan hibák (költséges!!!), ami a mi tudatlanságunk miatt nem vettünk észre.
Sajnos a keret szűkös, az igények magasak. :-D Így körülbelül ennek az autónak az ára a felső határ.
Íme:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/range_rover/land_rover_range_rover_3.0_td6_vogue_automata_tvnavibor-7595955

Bárki aki ismeri, pontosabban megnézte már ezt az autót, vagy csak a típusról mondana infót, hogy mire kell aztán nagyon figyelni, mit, hol, hogyan nézni, annak nagyon szépen köszönöm a segítségét!!! :)

 

Szép napot!

Üdv, István.

pinguru Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38402

A vezérlés láncos, elvileg azzal nagy gond nem lehet. Jó lenne átforgatni a motort, mielőtt beindítod. A fékekkel óvatosan, gondolom a klímát fel kell tölteni. 

 

Akksit vigyél, illetve készíts videót az indításról, lehet, hogy egy kicsit pöfögni fog az elején, de aztán megnyugszik. Láttátok volna, hogy indult a Breki, kár, hogy nem jutott eszembe lefilmezni.

Előzmény: Biri01 (38399)
korzo Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38401

Budán láttam ilyesmit az udvaron. Na jó sokkal kisebb volt, de akkor is az egész udvar be volt vasutazva, ha jól emlékszem olyan 25-30cm-es nyomtávú lehetett.

Előzmény: Törölt nick (38400)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38399
Gondoltam itt fekekre szimeringekre is stb...
mack66 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38398

Nyilván semmi gond nem lesz vele, ötévenként egy indítást a TD5 simán elvisel :)

Előzmény: Biri01 (38397)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38397

5 éve nem volt beindítva. Kíváncsi leszek mit produkál..

Előzmény: mandras79 (38395)
pinguru Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38396

Ebbe annyiba kerül az egész tuningol, mint az akkupack. 

Előzmény: Törölt nick (38393)
mandras79 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38395

Olcsón vedd meg,mond meg az igazat; angol fostalicska állandó hibákkal.Örüljön ha elviszed jelképes össezgeért:O)

Előzmény: Biri01 (38394)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38394

Fúrómester!

 

Pénteken nézem a 2001-es td5-öst. Figyeljek vmire?

Előzmény: Törölt nick (38393)
Discota Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38392
Előzmény: pinguru (38391)
pinguru Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38391

Műszakivizsgán megmérték a gátlókat, tök jó értéket produkáltak, de tudtam, hogy szar. Ugyanúgy rángatózott az eleje mint neked, megszoktam, viszont amikor feltettem az új rugókat és a gátlót, sokkal jobb lett. De egyébként a fék is megfelelt akkor a vizsgán, pedig dombon lefele csak motorfékkel tudtam lassulni. 

 

Nehéz megtalálni azt a konfigurációt, amitől tényleg jó lesz a géped, sajna idönként be kell szórni a lovét a feneketlen kútba, viszont nézd a jó okldalát. Azt a pénzt drogokra is költhetnéd, ami hosszú távon nem annyira frankó :)

Előzmény: Discota (38390)
Discota Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38390

235/85 16, de a gyári mérettel is csinálta, csak kevésbé durván. Centrírozás rendben van, sima úton szépen siklik. Kormánylengéscsillapítót cserélem, hátha segít. Egy jó rugó/csillapítószett is tuti jót tenne, csak jó lenne tudni, mit kéne feltétlen cserélni, nehogy zsákutcára költsem a lóvét.

Előzmény: pinguru (38389)
pinguru Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38389

Mekkora gumi van a gépen? Ha nagyobb, a gyári éték a lengéscsillapítónál már nem elég. Nekem is volt ilyenem, bár nem ennyire durván, egy lengéscsillapító és rugó csere megoldotta a problémát (igaz, az összes szilentet, meg amit lehetett a környéken kicseréltem).

 

A függőcsapszeget is érdemes megvizslatni, tudom, hogy triviális, de hátha kimaradt a vizsgálatból. 

Előzmény: Discota (38387)
D2 Silver Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38388

A centírozás hiánya és hozzá a rossz kormányrezgés csillapító is okozhat ilyesmit.

Előzmény: Discota (38387)
Discota Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38387

Szakmai tanács kellene:

 

D1 300.  Országúton 60 felett bizonyos úthibákon úgy beráz az autó, hogy életveszélyes, mintha nagyon rossz macsakakőre szaladnék rá, le akar dobni az útról, csak visszafékezve 60 alá múlik el nagy nehezen.  1,8 alá leengedett gumikkal nem csinálja. Lengéscsillapítókat mértük, jó értékeket mutat. Szilentek, egyebek nem lógnak.  Kormány lengéscsillapító ugyan rossz, de főleg függőlegesen pattog be a kerék, oldalra csak picit rángatja a kormányt.

 

A kérdés hogy okozhatja e szerintetek az, hogy a rugók keményebbek, erősítettek, de a lengéscsillapító eredeti? Vagy mi fene lehet még?

 

Köszi

disco v8 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38386

Mivel ez nem szervó fék,hanem a szivattyú által termelt nyomás teszi a dolgát esélyes némi nyomás hiány. Gyújtás után kb. 45 másodperc múlva meg kell hogy álljon az olajpumpa. Persze nem hátrány ha van benne fékolaj. Ritkán átszakad a nynomás akkumlátor membránja, de ettől még az első fékezés jó.

Előzmény: terrano1 (38385)
terrano1 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38385

P38

Előzmény: disco v8 (38374)
mandras79 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38384

A P38 felment....

Előzmény: D2 Silver (38377)
HunterLRD Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38383

Szevasztok!

 

Ha esetleg vkit érdekelne alufelni+gumi! Az ár alkuképes és csak a felni is mehet!

Mail:hunterszab@gmail.com

http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/bfgoodrich_nyari_235_85r16_123_q_tl_gyari_alufelni_16x7_land_rover_discovery_defender-836760

spapda Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38382

Én például ezért vagyok hólánctudatú hívő! :)

Előzmény: Törölt nick (38379)
mack66 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38381

Új fejlemény az ügyben: jelentkezni is kell Kompinál (tel: 06 30 478 6995)!

 

 

TAVASZI LAND ROVER BARÁTI TALÁLKOZÓ, BÉR

Időpont: 2014. április 11-12-13
Helyszín: Bér, Hotel Andezit, autózás 230 hektár magánterületen

Szállás:
   Hotelben: 4000 Ft/fő/éj, étkezés opcionális, reggeli: 1000, ebéd: 2500, vacsora: 2000Ft
   Sátorban: 1400 Ft/fő/éj, étkezés egyénileg

Részvételi díj: 2000 Ft/fő

Program:
   Péntek: érkezési sorrendben rajtolás az éjszakai pontkeresésre
   Szombat: egész nap szabad programok a magánterületen belül, az épített pályák is használhatók, beszélgetés, ismerkedés
   Vasárnap: délig szabad foglalkozás, majd indulás haza

A szobafoglalást és az étkezés megrendelését mindenkinek egyénileg kell intéznie a hotel tulajdonosánál: Maco Laci: 06 30 921 3364 (http://andezithotel.hu/)
További infó Kompinál: 06 30 478 6995

Előzmény: mack66 (38289)
krisz_c Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38380

Adsz egy telszámot felni ügyben. Mail-em nyilvános.

Előzmény: Törölt nick (38379)
D2 Silver Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38378

Óóóó, én ez előtt is rendkívül vallásos voltam :D

Előzmény: fusti88 (38376)
D2 Silver Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38377

A P38 Salka Zolié, az L322 az enyém.

Előzmény: terrano1 (38369)
fusti88 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38376

gondolom azota templomba jar mindenki :)

Előzmény: D2 Silver (38368)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38375
Szeretném kérdezni hogy egy '91 es 3.5 v8 as discon mit kellene átvizsgalni egy esetleges megtekintésnél? Kinti papírral mennyit ernek? Tól-ig.. Köszönöm!
disco v8 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38374

tipus ?

Előzmény: Ateszka1980 (38364)
disco v8 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38373

Mint említettem ne törődj vele. Ha be raksz egy újat az is nyöszörög

Előzmény: fish70 (38360)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.26 0 0 38372

nem kell semmit csinalni vele, alkatresznek kell behozni...

Előzmény: Crusito980 (38359)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!