első kardán, difi környéke. erre volt visszahivás, le kéne ellenőrizni hogy volt e cserélve. a sebváltó általában 200ezret bir, utána várható egy felujitás, ami nem olcsó. az első mindegyikre a korai szériából (2002-3, talán 4?), a második a dizelekre vonatkozik. aztán persze a klasszikus dolgok, légrugók, stb. az ajtó belső fogantyúja gyakran leharcolt, főleg a sofőré,de ez tipushiba és már vannak rá bevált módszerek. az első ülések oldalán a műanyag is gyakran eltörik a ki-be szállás miatt.
mindent ki kell próbálni rajta, viszont egy csodálatos autó ...
Édesapámmal régóta gondolkozunk Land Rover-ben és úgy néz ki, hogy végre talán össze is jöhet a dolog. Sajnos nem igazán ismerjük a típust, típus hibát, hogy mire kell figyelni vásárláskor. Van egy Range Rover az egyik pesti használt-kereskedésben, amit megnéztünk. Az autónak van egy-két szépség hibája (amit megtudnék javítani), de igazából ennyi amit mi megtudtunk állapítani. Mivel egy ilyen autó fenntartása nem olcsó dolog, így szeretnénk (mint ált. mindenki) egy olyan autót venni, amiről nem derülnek ki olyan hibák (költséges!!!), ami a mi tudatlanságunk miatt nem vettünk észre. Sajnos a keret szűkös, az igények magasak. :-D Így körülbelül ennek az autónak az ára a felső határ. Íme:
Bárki aki ismeri, pontosabban megnézte már ezt az autót, vagy csak a típusról mondana infót, hogy mire kell aztán nagyon figyelni, mit, hol, hogyan nézni, annak nagyon szépen köszönöm a segítségét!!! :)
A vezérlés láncos, elvileg azzal nagy gond nem lehet. Jó lenne átforgatni a motort, mielőtt beindítod. A fékekkel óvatosan, gondolom a klímát fel kell tölteni.
Akksit vigyél, illetve készíts videót az indításról, lehet, hogy egy kicsit pöfögni fog az elején, de aztán megnyugszik. Láttátok volna, hogy indult a Breki, kár, hogy nem jutott eszembe lefilmezni.
Budán láttam ilyesmit az udvaron. Na jó sokkal kisebb volt, de akkor is az egész udvar be volt vasutazva, ha jól emlékszem olyan 25-30cm-es nyomtávú lehetett.
Műszakivizsgán megmérték a gátlókat, tök jó értéket produkáltak, de tudtam, hogy szar. Ugyanúgy rángatózott az eleje mint neked, megszoktam, viszont amikor feltettem az új rugókat és a gátlót, sokkal jobb lett. De egyébként a fék is megfelelt akkor a vizsgán, pedig dombon lefele csak motorfékkel tudtam lassulni.
Nehéz megtalálni azt a konfigurációt, amitől tényleg jó lesz a géped, sajna idönként be kell szórni a lovét a feneketlen kútba, viszont nézd a jó okldalát. Azt a pénzt drogokra is költhetnéd, ami hosszú távon nem annyira frankó :)
235/85 16, de a gyári mérettel is csinálta, csak kevésbé durván. Centrírozás rendben van, sima úton szépen siklik. Kormánylengéscsillapítót cserélem, hátha segít. Egy jó rugó/csillapítószett is tuti jót tenne, csak jó lenne tudni, mit kéne feltétlen cserélni, nehogy zsákutcára költsem a lóvét.
Mekkora gumi van a gépen? Ha nagyobb, a gyári éték a lengéscsillapítónál már nem elég. Nekem is volt ilyenem, bár nem ennyire durván, egy lengéscsillapító és rugó csere megoldotta a problémát (igaz, az összes szilentet, meg amit lehetett a környéken kicseréltem).
A függőcsapszeget is érdemes megvizslatni, tudom, hogy triviális, de hátha kimaradt a vizsgálatból.
D1 300. Országúton 60 felett bizonyos úthibákon úgy beráz az autó, hogy életveszélyes, mintha nagyon rossz macsakakőre szaladnék rá, le akar dobni az útról, csak visszafékezve 60 alá múlik el nagy nehezen. 1,8 alá leengedett gumikkal nem csinálja. Lengéscsillapítókat mértük, jó értékeket mutat. Szilentek, egyebek nem lógnak. Kormány lengéscsillapító ugyan rossz, de főleg függőlegesen pattog be a kerék, oldalra csak picit rángatja a kormányt.
A kérdés hogy okozhatja e szerintetek az, hogy a rugók keményebbek, erősítettek, de a lengéscsillapító eredeti? Vagy mi fene lehet még?
Mivel ez nem szervó fék,hanem a szivattyú által termelt nyomás teszi a dolgát esélyes némi nyomás hiány. Gyújtás után kb. 45 másodperc múlva meg kell hogy álljon az olajpumpa. Persze nem hátrány ha van benne fékolaj. Ritkán átszakad a nynomás akkumlátor membránja, de ettől még az első fékezés jó.
Program: Péntek: érkezési sorrendben rajtolás az éjszakai pontkeresésre Szombat: egész nap szabad programok a magánterületen belül, az épített pályák is használhatók, beszélgetés, ismerkedés Vasárnap: délig szabad foglalkozás, majd indulás haza
A szobafoglalást és az étkezés megrendelését mindenkinek egyénileg kell intéznie a hotel tulajdonosánál: Maco Laci: 06 30 921 3364 (http://andezithotel.hu/) További infó Kompinál: 06 30 478 6995
Szeretném kérdezni hogy egy '91 es 3.5 v8 as discon mit kellene átvizsgalni egy esetleges megtekintésnél? Kinti papírral mennyit ernek? Tól-ig.. Köszönöm!