Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

D2 Silver Creative Commons License 2014.01.29 0 0 38419

bammeg :)))

am 3 mill alatt vannak jo példányok is, én nem bántam meg, igaz már régóta is fájt egy ilyenre a fogam.. és mivel takarékos dízelem van, nem volt kérdés hogy ez csak benzines lehet :D

Előzmény: Ivwi (38409)
mack66 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 38418

Bár nem vagyok P38 szakértő, de a vezetőoldali zárszerkezetben van egy kapcsoló, ami valamiért hidegben nem kapcsol, és nem ad utasítást a központi zárnak a nyitásra, sem a riasztónak a kikapcsolásra. Ennek az oka vagy kopott mechanika, amire a hideg rádolgozik, vagy hiányzó / dermedt kenőanyag a forgó csúszó részeken, illetve lehet a kapcsoló fizikai hibája is, de az vélhetően melegben is jelentkezne.

Előzmény: Törölt nick (38417)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38417

udv Urak,

 

kerdes P38-hoz nagyon ertokhoz:

 

 fagypont alatt nem tudom kinyitni az ajtokat! Vagyis kinyitni kitudom a soforoldalt, de a tobbi nem nyilik, es a riaszto sem kapcsol ki, ergo nem tudom beinditani a kocsit hanem csak visit(-ana, de mar kikotottem a dudakat).  amennyiben tobbszor nyitom-zarom kulccsal az ajtot, akkor kb. A 20. Alkalomra kikapxsol a riaszto es nyit a kozponti is!!!!

 

otlet?

 

koszi

Biri01 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38416

Oooo. Hát ilyen extrám nekem is van:)

élijen Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38415

Vagy ha nincs telepített, akkor a bal 1ben ülő egy hangos "húbakker" felkiáltással egyidőben tolatásba vágja a szekeret és ész nélkül kitérni/tolatni kezd.

Előzmény: mack66 (38414)
mack66 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38414

Terpezésnél az anyósülés felől dörmögő/borízű, de várakozásokkal teli  hangon az "O-óóóóóóó" vagy "Hu-húúúú b@zmeg" figyelmeztető jelzés hallható, közúti forgalomban pedig általában a "Vigyáááázzzzzzz!" kiáltás jön a szenzorból az asszony sipító hangján.

Előzmény: Biri01 (38413)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38413

Ez hogy működik?

 

Előzmény: Ivwi (38409)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38412

Az ékszíjtárcsánál hozzáférhetek krovával?

Előzmény: pinguru (38402)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38411

Finom kis terepasztal.

 

 

Mi lehet az a reális olcsó ?

Persze remélem a Nav elengedi a kezét és papír is lesz hozzá.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (38400)
mack66 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38410

Csatlakozom.

Annál, ha nem veszitek meg csak az fog jobban fájni, ha megveszitek.

Előzmény: fejes.i (38408)
Ivwi Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38409

Ha ilyen L322-t veszel, nagyon fontos, hogy ellenőrizd az "elkerűlőszenzort"!!

Ha netalán valaki egy meredeken rádcsúszik, a szenzor érzékel, és kihátrál.

Nagyon fontos alkatrész, alant megtekinthető működés közben:

https://www.youtube.com/watch?v=Ab3_ZC2CdDg&feature=player_embedded#at=47

Előzmény: beargrylls85 (38404)
fejes.i Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38408

Ez új korában 25 milliós luxus autó volt. Tele van extra műszaki megoldásokkal (amik szükségképpen drágák) illetve sok extrával a szolgáltatások terén. Az, hogy luxus autó volt, semmiképp nem jelenti azt, hogy nem romlik el. El fog romolni (feltételezhetően nem pár hónapra vennétek, hanem "hosszú távra"), előbb-utóbb biztosan. És nem annyi lesz hozzá az alkatrész, mint a Suzuki Swifthez. És nem is fogja megjavítani minden autószerelő.

Szóval ha két és fél millió van az autóra (és nincs még félretéve másik 1 millió alsó hangon, amihez hozzá lehet nyúlni és nem annyira fáj), akkor ezt az autót nem lehet eléggé meggondolni. Nem ezt a példányt, hanem ezt a típust. Illetve bármelyik típust, ami 11 éves, új korában 20 millióba került, de most 2,5-ért odaadják.

Előzmény: beargrylls85 (38404)
terrano1 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38407

Ezt most nekem szántad vagy Ateszkának? :-)

Előzmény: disco v8 (38386)
beargrylls85 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38406

Köszönöm!

Utána fogunk járni! :)

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (38405)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38405

első kardán, difi környéke. erre volt visszahivás, le kéne ellenőrizni hogy volt e cserélve. a sebváltó általában 200ezret bir, utána várható egy felujitás, ami nem olcsó. az első mindegyikre a korai szériából (2002-3, talán 4?), a második a dizelekre vonatkozik. aztán persze a klasszikus dolgok, légrugók, stb. az ajtó belső fogantyúja gyakran leharcolt, főleg a sofőré,de ez tipushiba és már vannak rá bevált módszerek. az első ülések oldalán a műanyag is gyakran eltörik a ki-be szállás miatt.

mindent ki kell próbálni rajta, viszont egy csodálatos autó ...

Előzmény: beargrylls85 (38404)
beargrylls85 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38404

Kedves Fórum Társak!

Segítségeteket szeretném kérni.

Édesapámmal régóta gondolkozunk Land Rover-ben és úgy néz ki, hogy végre talán össze is jöhet a dolog.
Sajnos nem igazán ismerjük a típust, típus hibát, hogy mire kell figyelni vásárláskor.
Van egy Range Rover az egyik pesti használt-kereskedésben, amit megnéztünk.
Az autónak van egy-két szépség hibája (amit megtudnék javítani), de igazából ennyi amit mi megtudtunk állapítani.
Mivel egy ilyen autó fenntartása nem olcsó dolog, így szeretnénk (mint ált. mindenki) egy olyan autót venni, amiről nem derülnek ki olyan hibák (költséges!!!), ami a mi tudatlanságunk miatt nem vettünk észre.
Sajnos a keret szűkös, az igények magasak. :-D Így körülbelül ennek az autónak az ára a felső határ.
Íme:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/range_rover/land_rover_range_rover_3.0_td6_vogue_automata_tvnavibor-7595955

Bárki aki ismeri, pontosabban megnézte már ezt az autót, vagy csak a típusról mondana infót, hogy mire kell aztán nagyon figyelni, mit, hol, hogyan nézni, annak nagyon szépen köszönöm a segítségét!!! :)

 

Szép napot!

Üdv, István.

pinguru Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38402

A vezérlés láncos, elvileg azzal nagy gond nem lehet. Jó lenne átforgatni a motort, mielőtt beindítod. A fékekkel óvatosan, gondolom a klímát fel kell tölteni. 

 

Akksit vigyél, illetve készíts videót az indításról, lehet, hogy egy kicsit pöfögni fog az elején, de aztán megnyugszik. Láttátok volna, hogy indult a Breki, kár, hogy nem jutott eszembe lefilmezni.

Előzmény: Biri01 (38399)
korzo Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38401

Budán láttam ilyesmit az udvaron. Na jó sokkal kisebb volt, de akkor is az egész udvar be volt vasutazva, ha jól emlékszem olyan 25-30cm-es nyomtávú lehetett.

Előzmény: Törölt nick (38400)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38399
Gondoltam itt fekekre szimeringekre is stb...
mack66 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38398

Nyilván semmi gond nem lesz vele, ötévenként egy indítást a TD5 simán elvisel :)

Előzmény: Biri01 (38397)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38397

5 éve nem volt beindítva. Kíváncsi leszek mit produkál..

Előzmény: mandras79 (38395)
pinguru Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38396

Ebbe annyiba kerül az egész tuningol, mint az akkupack. 

Előzmény: Törölt nick (38393)
mandras79 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38395

Olcsón vedd meg,mond meg az igazat; angol fostalicska állandó hibákkal.Örüljön ha elviszed jelképes össezgeért:O)

Előzmény: Biri01 (38394)
Biri01 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38394

Fúrómester!

 

Pénteken nézem a 2001-es td5-öst. Figyeljek vmire?

Előzmény: Törölt nick (38393)
Discota Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38392
Előzmény: pinguru (38391)
pinguru Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38391

Műszakivizsgán megmérték a gátlókat, tök jó értéket produkáltak, de tudtam, hogy szar. Ugyanúgy rángatózott az eleje mint neked, megszoktam, viszont amikor feltettem az új rugókat és a gátlót, sokkal jobb lett. De egyébként a fék is megfelelt akkor a vizsgán, pedig dombon lefele csak motorfékkel tudtam lassulni. 

 

Nehéz megtalálni azt a konfigurációt, amitől tényleg jó lesz a géped, sajna idönként be kell szórni a lovét a feneketlen kútba, viszont nézd a jó okldalát. Azt a pénzt drogokra is költhetnéd, ami hosszú távon nem annyira frankó :)

Előzmény: Discota (38390)
Discota Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38390

235/85 16, de a gyári mérettel is csinálta, csak kevésbé durván. Centrírozás rendben van, sima úton szépen siklik. Kormánylengéscsillapítót cserélem, hátha segít. Egy jó rugó/csillapítószett is tuti jót tenne, csak jó lenne tudni, mit kéne feltétlen cserélni, nehogy zsákutcára költsem a lóvét.

Előzmény: pinguru (38389)
pinguru Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38389

Mekkora gumi van a gépen? Ha nagyobb, a gyári éték a lengéscsillapítónál már nem elég. Nekem is volt ilyenem, bár nem ennyire durván, egy lengéscsillapító és rugó csere megoldotta a problémát (igaz, az összes szilentet, meg amit lehetett a környéken kicseréltem).

 

A függőcsapszeget is érdemes megvizslatni, tudom, hogy triviális, de hátha kimaradt a vizsgálatból. 

Előzmény: Discota (38387)
D2 Silver Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38388

A centírozás hiánya és hozzá a rossz kormányrezgés csillapító is okozhat ilyesmit.

Előzmény: Discota (38387)
Discota Creative Commons License 2014.01.27 0 0 38387

Szakmai tanács kellene:

 

D1 300.  Országúton 60 felett bizonyos úthibákon úgy beráz az autó, hogy életveszélyes, mintha nagyon rossz macsakakőre szaladnék rá, le akar dobni az útról, csak visszafékezve 60 alá múlik el nagy nehezen.  1,8 alá leengedett gumikkal nem csinálja. Lengéscsillapítókat mértük, jó értékeket mutat. Szilentek, egyebek nem lógnak.  Kormány lengéscsillapító ugyan rossz, de főleg függőlegesen pattog be a kerék, oldalra csak picit rángatja a kormányt.

 

A kérdés hogy okozhatja e szerintetek az, hogy a rugók keményebbek, erősítettek, de a lengéscsillapító eredeti? Vagy mi fene lehet még?

 

Köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!