kepzelem,neztek a blokkot,neztek
-Arpi,ezen nincs olajleereszto csavar?
-Hat kell lennie!!!!
-Dehat latsz?
-Ja varja,teso,olyan lesz ez mint a Guszti mercije
-Az milyen
-Aszontak valami elettartam olaj van benne!
-Na,biztos ez is olyan !!
"Minden jó bele, ami nem korrodál. Fagyálló, bor, pálinka... :)
Tényleg nincs a manualban semmi csak annyi, hogy korróziógátló."
A következő hozzászólásod szerint azért a lényeg benne van ;)
"Use only high quality ethyleneglycol"
Vannak az "átlátszó", zöld és kék folyadékok, tudtommal ezek mind keverhetőek, és van a piros (pld. sok VW-ben ez van, motorban nem tudom használják-e, de boltban véletlenül fel tudsz ilyet is markolni:) ami nem keverhető velük.
Én így tudom ;) Szóval a pirossal sem korrádálna, csak nem jó bármibe;)
Nem. Volt a VW-nek egy akkor még új előírása, csak drága fagyállók voltak jók bele (ha emlékszel, keverve árulták, mert a töménység sem mindegy). Azért, mert csak ezek voltak képesek elég jól és egyenletesen biztosítani a hűtést. A kör végén lévő dolgok folyamatosan túl melegek voltak (érdekes módon ez szinte csak Magyarországot, Romániát és Lengyelországot érintette, a V6 hűtési hibájának kijavítása után Németországban szinte ismeretlen hiba volt). A PD-nél ez már csak a hengerfejet érintette, most meg már tömegcikk a cucc (A PD-nél van az is, mikor mind a négy meglazul, az egy másik hiba). Ugyanezért nem mindegy most az új PSA motoroknál sem, hogy mi megy beléjük.
Tudomén, hogy ez csak humbug, hogy a gyárak keressenek egy kis pénzt a drágább fagyállókon, de én tudok hinni benne, mert jó okom van rá.:)