Most a drl project van napirenden, itt a jó idő, nekiállok. Aztán ha nem megy keresek "szakembert" aki ráér. :) Villanyügyileg nincs problémám (bár aki így tervezte az akksi burkolatot, az is egy nagy b.. volt), csak nem egyszerű a negatív saruhoz férni. Úgy látom nem úszom meg lökös leszedés nélkül, hacsak nincs annyi hely alulról (bár akkor emelő/akna kéne), vagy felülről, hogy rögzítsem.
Akkoriban még nem voltam ennyire ismerős errefele (nem tudtam ki mihez ért), úgyhogy Szentendrén bevásárlás, egyik pesti márkaszervíz beszerel és betanít. Nem bántam meg, hogy van tempomat. :9
Megkérdeztem a helyi Peugeot szervizt, mi van ilyen esetben. Azt mondta, akkor menjek, hogy ha már kiírja a Fuel Additive level low-t, akkor az kb 45.000,-Ft-ba fáj majd nekem (feltöltés, beírás computerbe)...