Keresés

Részletes keresés

Köny Creative Commons License 2014.10.25 0 0 91236

Előzmény: Köny (91235)
Köny Creative Commons License 2014.10.25 0 0 91235

Tegnap fotóztam ki egy 1976-os AM-ből:

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.25 0 0 91234

Pl. AEY-302.

Előzmény: trlpx (91233)
trlpx Creative Commons License 2014.10.25 0 0 91233

Ez gyári festési terv, 250-es is hordott ilyet, meg egyedis kocsik, 212, 662, 664 pl.

Előzmény: BPO-105 (91232)
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 91232

Az vajon véletlen, hogy a móri AEU-183-nak és a Geresdi Trans 256-osának egy kis csík kivételével hajszálpontosan ugyanaz (lenne) a festése?

Scatty29 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 91231

Nógrád CLU-470-e megvan még? Ha nincs mi lett a sorsa?

BPO-105 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 91230

?

Előzmény: lobbanórotor (91229)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.23 0 0 91229

általában olyan három körüli darabszámban kapott belőlük egy volán

 

Fogalmazz kicsit kevésbé félreérthetően. 

Előzmény: BPO-105 (91228)
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 91228
Nem hát. Volt jó pár csendes hidas, turbós gép, általában olyan három körüli darabszámban kapott belőlük egy volán 1990 legelején (persze csak általában, pl. ha jól számolom, akkor a Borsodnak hét volt).
Előzmény: EKM-765 (91225)
EKM-765 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 91227

Az equadori 280.60-asokba LTA 10/B 290H motor került, szerintem ebben is ilyen lehetett, de nem vennék rá mérget. 

Előzmény: torqmatic (91226)
torqmatic Creative Commons License 2014.10.22 0 0 91226

És ez miféle Cummins motor volt? Befért a Rába motor melyére, vagy volt a vázon valami átalakítás?

Előzmény: EKM-765 (91225)
EKM-765 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 91225

Ez azért nem annyira ritka darab, Dorogon is volt egy:

Meg Tatabányán és a Volánbusznál is láttam ilyet:

http://indafoto.hu/ekm-765/image/20913777-1966278a/373145

 

A Cummins motorosból viszont tudtommal ez az egy volt.

 

Abban valóban közös a sorsuk hogy végül D10-est kaptak.

Előzmény: BHK-443 (91220)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.22 0 0 91224

Nézzétek, mit találtam nektek Flickr-en. Szerintem ez itt még nem volt. 

EKW-531 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 91223

Nagyon jó kis albumod van, csupa érdekességgel :)

Előzmény: BHK-443 (91220)
suraki1 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 91222
Igen, mert ezeket a kocsikat gyári újan vették, de ha jól tudom a kisebb D2156HM6UT volt bennük.
Előzmény: BPO-105 (91221)
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91221

Majdnem, csak ugyebár a 68-44 az egész cégben volt az egyetlen.

 

(Jé, egy Borsod Volán-busz, aminek minden ablaka nyitható.)

Előzmény: BHK-443 (91220)
BHK-443 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91220

Akkor hasonló életutat járt be mint ez a kocsi. http://indafoto.hu/bhk443/image/20122975-3dd7cf2a/576483

Anno egyedi kocsi volt Ózdon a turbós motorjával+a csendeshíddal, és nagyon ment, manapság egy mezei D10 kegyeg benne. Igaz most épp újjászületik. 

Előzmény: EKM-765 (91186)
hegesztő89 Creative Commons License 2014.10.21 0 1 91219

 

Üdv most találtam a topicot, nem tudom mennyire rossz az állapota, szívesen segítek ha valakit érdekel vagy ha tudtok valakit akit érdekelhet. Mailban felelek a kérdésekre. Nem az enyém csak tudom hol van...

norbee601 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91218

IKARUS.280, akkor hozható a 473 és a 479 :)

Előzmény: Törölt nick (91214)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91217

Kivéve a vasasokat. :D 

Előzmény: ckg471 (91216)
ckg471 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91216

Gondolom mindenki lapítani fog, mint hal a szatyorban. :)

Előzmény: torqmatic (91215)
torqmatic Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91215

Na itt a nagy lehetőség annak, aki BKV-s, ráncajtós Ikarust akar venni...

Előzmény: Törölt nick (91214)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91214
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91213

Mit?

Előzmény: IKARUS.280 (91212)
IKARUS.280 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91212

Urak!

Most akkor nem eladták őket?!

BPO-105 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91211

Egyébként eszerint még egy K1 is volt.

Előzmény: BPO-105 (91210)
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91210

Bármily meglepő, a protó 260-asokról alig tudok valamit :/

Előzmény: P.stephenson (91209)
P.stephenson Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91209

Volt, P1, de hát ezt pont neked magyarázom? :-) A fehér kocsi, a leg-leg-legelső 260-as. A P2 meg a második.

Nem tudni, hogy mi lett vele, valszeg eladták Afrikába. 1975-ben kijött a gyárilag trópusi kivitelű változat, utána már gondolom nem nagyon mutogatták.

Előzmény: BPO-105 (91208)
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91208
Azután mi lett vele?
(esetleg volt-e P1 is?)
Előzmény: P.stephenson (91207)
P.stephenson Creative Commons License 2014.10.21 0 0 91207

Izé, P2

Előzmény: P.stephenson (91206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!