De nem tudom, azon milyen, a Piokon jól látható, mert szép nagy az ablak. Ott tényleg elég az ülésből lehajolni, aztán ránézni. A Yamahán soha nem nézek olajszintet két csere között, ha elkezdi enni, pusztuljon.:)
De sok esetben tökéletes megoldás a pálca, nekem azzal sincs bajom.
(A Mercinél egyszer megemlítettem, hogy ritka szar helyen van a pálca, nehéz kivenni úgy, hogy ne kenje össze magát az ember. Erre aszonták, hogy akiknek ők terveznek, azok 95%-ban nem néznek olajszintet, azok megnézetik az olajszintet. Ezzel nem tudtam vitatkozni.:))
Pálca minidg ott van, egy papírzsepi csak akad, "tekergetni" kb. 2x2mp. Ellenben én csak akkor látom a Fireblade-en, ha mellé hasalok, de legalább négykázláb-fejemen a földön mocskolódok a porban. PLusz- mint írtam, ehhez vagy paddock stand kell, vagy egy segítő.
A VFR-en bármikor egyedül tudtam szintet nézni kultúráltan. Még szerencse, hogy ezen nem akkut probléma az olaj fogyás.
...és én még azt gondoltam, hogy a kukucskáló nyílásos szint ellenőrzés monnyon le, mert a földön kell hasalni, hogy lássam, mennyi az annyi. Meg persze paddock stand sincs mindig az embernél, akkor meg egyedül nem könnyű.
Benne van a használati útmutatóban. Van egy egyszerűbb is, ami csak megmondja, hogy sok vagy kevés az olaj (gyújtás 2. állás, le vagy fel gomb, akkor olyan üzenetek lesznek, hogy OK, tölts rá egy litert, vagy túl sok az olaj). Persze ennek alapfeltétele, hogy működjön az érzékelő és jó legyen a kalibrálása. Viszont ha az nem jó, a diag is rossz adatokat ad.
Berosálok... Ha még azt a kódot is ismered, amit a Mag c. filmben beütött a melegszenya zabáló komputer guru gyerek, a pozitív hős telefonjába, ami után az ingyen hivhatott minden számot. ... , dobok egy hátast :DDDD
kepzelem,neztek a blokkot,neztek
-Arpi,ezen nincs olajleereszto csavar?
-Hat kell lennie!!!!
-Dehat latsz?
-Ja varja,teso,olyan lesz ez mint a Guszti mercije
-Az milyen
-Aszontak valami elettartam olaj van benne!
-Na,biztos ez is olyan !!
"Minden jó bele, ami nem korrodál. Fagyálló, bor, pálinka... :)
Tényleg nincs a manualban semmi csak annyi, hogy korróziógátló."
A következő hozzászólásod szerint azért a lényeg benne van ;)
"Use only high quality ethyleneglycol"
Vannak az "átlátszó", zöld és kék folyadékok, tudtommal ezek mind keverhetőek, és van a piros (pld. sok VW-ben ez van, motorban nem tudom használják-e, de boltban véletlenül fel tudsz ilyet is markolni:) ami nem keverhető velük.
Én így tudom ;) Szóval a pirossal sem korrádálna, csak nem jó bármibe;)