Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Krisoft Creative Commons License 2000.11.16 0 0 3
A benzinszivatyúd meg fog álni , biztos , hogy ez a baja nekem ezt 1 évig csinálta mig ki nem derült , hogy mi is a hiba.
Előzmény: isup (-)
C20NE Creative Commons License 2000.11.16 0 0 2
isup

Szerintem a lehetséges okok:

* Üzemanyagnyomás nagy, mert rossz a nyomásszabályzó.

* A visszafolyócső a nyomásszabályzó és a tartály között eldugult/megtört.

* Az üzemanyagrendszer tömítetlen.

* Hőmérsékletérzékelő hiba ( én erre gyanakszom vagy az 1. pontban leírtra)

* Befecskendező szelep tömítetlen

Igaz, hogy még millió más is lehet, de szerintem ezek a legjellemzőbbek.

Üdv.: Zoli

Előzmény: isup (-)
LADA Creative Commons License 2000.11.16 0 0 1
levegő van rendesen?

BENZIN manapság ilyen szar - ez is lehet.

JAMES Creative Commons License 2000.11.16 -1 0 0
0 Opel Asztmám volt eddig...

5letem lenne, de hosszú

Én nem adnám el, meg sem vettem volna. :-)

Előzmény: isup (-)
isup Creative Commons License 2000.11.16 0 0 topiknyitó
Sziasztok !

OPEL ASTRA 1.4 központi befecskendezés. 1993.
Hiba: leáll.
Eddigi javítások: kicserélték a befecskendező szelep(?)et - 60ezer
alapjárati motor- tisztítva, cserélve
2 hét után: megint leállt.
Hogy áll le? Nagyon érdekes a jelenség. Reggel viszem a gyerekeket, megyek melóba..semmi baja. Délután hazavezetek, leállok és ha 1 órán belül újra bepattanok - még meleg a motor - nagy eséllyel az első fékezéskor leáll a motor, minden visszajelzőlámpa világít. Nyugalommal várok 10 mp-et, aztán 3.-4.-re el tudom indítani.

KURVÁRA IDEGESÍT ! De mi lehet a baja ? a helyi szakszervíz szerint az alapjárattól a gy.elosztóig minden rendben ! De mégis szivat !

Ötlet ? (azonkívül, hogy adjam el)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!