Keresés

Részletes keresés

daVeFR Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255204

Az "ő" tudásához képest többnyire tényleg fostorgok.

 

Azért egész napos pályanap esetén kb. a nap felénél ránézek egyszer, de ott jellemzően nem egyedül vagyok, van állvány is, illetve az ilyenre azért némileg felkészülve megy az ember, szóval nem minimumon van a szint, hanem szépen feltöltve, abból meg elcsipegethet -ha éppen olyanja van- 0.5-1 decit.

 

Amúgy meg, tudom, hogy ez egy szutyokosnak sci-fi, de "Uram, ez egy...." Na, érted! ;))))

(de ezt halkan mondom, mert a 2008-as utódokhoz marmonkannával hordják a motorolajat pályanapokra)

Előzmény: zöld_I (255201)
Roadkill Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255203

Egyetértek, FZR ugyan ilyen volt. De azt azért megsúgom, hogy paddock standen talán egyszer ha néztem, és mindig magamban.:)

Előzmény: daVeFR (255200)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255202

Nekem még hajlik a derekam.:)

De nem tudom, azon milyen, a Piokon jól látható, mert szép nagy az ablak. Ott tényleg elég az ülésből lehajolni, aztán ránézni. A Yamahán soha nem nézek olajszintet két csere között, ha elkezdi enni, pusztuljon.:)

De sok esetben tökéletes megoldás a pálca, nekem azzal sincs bajom.

 

(A Mercinél egyszer megemlítettem, hogy ritka szar helyen van a pálca, nehéz kivenni úgy, hogy ne kenje össze magát az ember. Erre aszonták, hogy akiknek ők terveznek, azok 95%-ban nem néznek olajszintet, azok megnézetik az olajszintet. Ezzel nem tudtam vitatkozni.:))

Előzmény: daVeFR (255198)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255201
Nem eszi az olajat, "mer fostorogsz" ;-);-);-);-)
Előzmény: daVeFR (255200)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255200

Pálca minidg ott van, egy papírzsepi csak akad, "tekergetni" kb. 2x2mp. Ellenben én csak akkor látom a Fireblade-en, ha mellé hasalok, de legalább négykázláb-fejemen a földön mocskolódok a porban. PLusz- mint írtam, ehhez vagy paddock stand kell, vagy egy segítő.

A VFR-en bármikor egyedül tudtam szintet nézni kultúráltan. Még szerencse, hogy ezen nem akkut probléma az olaj fogyás.

Előzmény: KawaBazsy (255199)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255199

Az a legjobb sztem, nem kell se rongy, se pálca tekergetés..

Előzmény: daVeFR (255198)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255198

...és én még azt gondoltam, hogy a kukucskáló nyílásos szint ellenőrzés monnyon le, mert a földön kell hasalni, hogy lássam, mennyi az annyi. Meg persze paddock stand sincs mindig az embernél, akkor meg egyedül nem könnyű.

Előzmény: tcaoe (255197)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255197

Egyszer szükség volt rá, mert ugyanezt mondták.

Benne van a használati útmutatóban. Van egy egyszerűbb is, ami csak megmondja, hogy sok vagy kevés az olaj (gyújtás 2. állás, le vagy fel gomb, akkor olyan üzenetek lesznek, hogy OK, tölts rá egy litert, vagy túl sok az olaj). Persze ennek alapfeltétele, hogy működjön az érzékelő és jó legyen a kalibrálása. Viszont ha az nem jó, a diag is rossz adatokat ad.

Előzmény: ronson (255191)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255196

Hogy nektek mindenre kell emlékezni.. :-)

Előzmény: jester0926 (255179)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255195
quattro,majd figyld a cukrasz csaj fejet,mikor villantod a titkos menut ;-)
ugy csinald,hogy kozben nem nezel oda. ;-)
Előzmény: tcaoe (255190)
amator11 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255194
most csengettek. Megjott a motorolaj is. 10w-40-es, muanyag flakonos. Mez szinu az olaj, ra van irva hogy high quality. Remelem jo lesz. :)
Előzmény: amator11 (255193)
amator11 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255193
sokkal nagyobb baj, hogy nem tavaszodik....
Előzmény: amator11 (255192)
amator11 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255192
komoly hozzaszolas. Mivel a fagyallo alapja e..glykol. Ezt neha m..glykol valtja.

A piros ahogy hivod az vw szabvany. G11, g12 ezek pirosak altalaban es van a g12+ ez pedig lilas.

gumit is ugy vesztek hogy ha fekete szinu akkor jo? :) ha az atmero is stimmel akkor nagy baj nem lehet...
Előzmény: BlueFazer (255182)
ronson Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255191

Berosálok...  Ha még azt a kódot is ismered, amit a Mag c. filmben beütött a melegszenya zabáló komputer guru gyerek, a pozitív hős telefonjába, ami után az ingyen hivhatott minden számot. ... , dobok egy hátast :DDDD

Előzmény: tcaoe (255190)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255190

Egyszerűbb az úgy, hogy a menüben megnézed.

(kulcs 1. helyzetbe, háromszor reset, megjelenik az akku fesz. felfelé gomb megnyom, szervizmenü. Kulcs 2 helyzetbe. Olajszint leolvas, örül.:))

Mivel literben írja ki, azért látszik, hogy akkor most sok, vagy kevés.

Egyébként lehet hozzá nívópálcát kapni, de le kell szerelni a motorburkolatot, hogy használni tudd.

 

Előzmény: Quattroman (255189)
Quattroman Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255189

miért az normális hogy a W211-ben  (E Class) nem tudsz olajszintet nézni csak diaggal?

ha jelez az aladdinlámpa rátöltenek és továbbra is jelez, mert már előbb is az volt a nyúgje hogy felszaporodott a szint az üzemanyagtól.

aztán még tölt rá a mezei júzer...

Előzmény: zöld_I (255188)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255188
kepzelem,neztek a blokkot,neztek
-Arpi,ezen nincs olajleereszto csavar?
-Hat kell lennie!!!!
-Dehat latsz?
-Ja varja,teso,olyan lesz ez mint a Guszti mercije
-Az milyen
-Aszontak valami elettartam olaj van benne!
-Na,biztos ez is olyan !!
Előzmény: BlueFazer (255187)
BlueFazer Creative Commons License 2013.02.20 0 0 255187

Én sem értem, hogy mi a baja vele? Szét se kellett volna szedni! :)

Előzmény: zöld_I (255186)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255186

ez má be van zsírozva :)

Előzmény: Quattroman (255184)
BlueFazer Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255185
Előzmény: Quattroman (255184)
Quattroman Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255184

no komment, írtam hogy nálam nem kardinális kérdés a fagyálló típusa.

 

aki ilyen gondos gazdi annak szerinted számít?

Előzmény: BlueFazer (255182)
BlueFazer Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255183

...korrodálna...

Előzmény: BlueFazer (255182)
BlueFazer Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255182

"Minden jó bele, ami nem korrodál. Fagyálló, bor, pálinka... :)

 Tényleg nincs a manualban semmi csak annyi, hogy korróziógátló."

 

A következő hozzászólásod szerint azért a lényeg benne van ;)

 

"Use only high quality ethyleneglycol"

 

Vannak az "átlátszó", zöld és kék folyadékok, tudtommal ezek mind keverhetőek, és van a piros (pld. sok VW-ben ez van, motorban nem tudom használják-e, de boltban véletlenül fel tudsz ilyet is markolni:) ami nem keverhető velük.

Én így tudom ;) Szóval a pirossal sem korrádálna, csak nem jó bármibe;)

Quattro? ;)

Előzmény: amator11 (255151)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255181

Andrásunk is odatette magát :)

Előzmény: jester0926 (255179)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255180

Akkor azért nem találtam, mert azóta megtanultam, hogy az állarc hány ell

Előzmény: jester0926 (255179)
jester0926 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255179

A kép és Ződi épületes beszólása :)))

Előzmény: jester0926 (255175)
Quattroman Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255178

a sok látens .........:)

Előzmény: daVeFR (255176)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255177

Gyerünk cukifiju, mesélj :)

Előzmény: daVeFR (255176)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255176
Ez most ilyen ossznepi coming out est? ;)
Előzmény: zöld_I (255174)
jester0926 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 255175

Bazsytól elkérjük a sz.póálarcát és teljes lesz a felszerelés! :) (Megvan vkinek az a link?)

Előzmény: zöld_I (255174)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!