Ez fura. Én 2006-ban vettem a mostani, szintén bank által, magánszemélytől finanszírozásból visszavett autómat. (8 hónapig fizette a részleteket a tulaj(nő), majd utána már nem, ezután közel 1 évig állt az autó a bank telephelyén, állítólag próbáltak egyezkedni a tulajjal.) A meghirdetett vételárra - fix volt, nem licites - én adtam egy ajánlatot, de a kereskedő közölte, hogy egy fillért sem engedhetnek az árból, mert az igazságügyi (vagy valami hasonló) szakértő ennyira érteklete, és mivel az eredeti gazda teljes hiteltartozása jóval több, mint a meghirdetett ár, ilyen esetben simán perelheti őket, hogy esetleg áron alul adták el az autóját.
Tudomásul vettem, kifizettem.
ui. Az általam kifizetett vételáron felül, még 4,3m Ft tartozása maradt a hölgynek, amit állítólag ezután polgári peres úton készültek behajtani rajta.
Amúgy friss sztori, ügyfélnek a lízingcég elárvereztette az autóját (nem mintha nem tudta volna fizetni, de találtak más indokot, hogy felmondják a szerződést). Az egyik munkatárs szerette volna megvenni, elment az árverésre. Autót megnyerte valaki 2.5MFt-ért.
Pár hét múlva jött az elszámolás a lízingcégtől, miszerint 2MFt-ért kelt el az autó...
Visszakérdeztünk, de az elmúlt másfél hét kevés volt bármilyen válaszra.
ma lattam megint (yb1) menet kozben. hat eleg halovany lehet a teljesitmenye, talan a fix 40-45-ot tartja sikon, meg en is lenyomnam a piroskaval (autoval voltam szervizben es pont belefutottam igy mentem mogotte egy darabig es neztem az orat;).
Az "ő" tudásához képest többnyire tényleg fostorgok.
Azért egész napos pályanap esetén kb. a nap felénél ránézek egyszer, de ott jellemzően nem egyedül vagyok, van állvány is, illetve az ilyenre azért némileg felkészülve megy az ember, szóval nem minimumon van a szint, hanem szépen feltöltve, abból meg elcsipegethet -ha éppen olyanja van- 0.5-1 decit.
Amúgy meg, tudom, hogy ez egy szutyokosnak sci-fi, de "Uram, ez egy...." Na, érted! ;))))
(de ezt halkan mondom, mert a 2008-as utódokhoz marmonkannával hordják a motorolajat pályanapokra)
De nem tudom, azon milyen, a Piokon jól látható, mert szép nagy az ablak. Ott tényleg elég az ülésből lehajolni, aztán ránézni. A Yamahán soha nem nézek olajszintet két csere között, ha elkezdi enni, pusztuljon.:)
De sok esetben tökéletes megoldás a pálca, nekem azzal sincs bajom.
(A Mercinél egyszer megemlítettem, hogy ritka szar helyen van a pálca, nehéz kivenni úgy, hogy ne kenje össze magát az ember. Erre aszonták, hogy akiknek ők terveznek, azok 95%-ban nem néznek olajszintet, azok megnézetik az olajszintet. Ezzel nem tudtam vitatkozni.:))
Pálca minidg ott van, egy papírzsepi csak akad, "tekergetni" kb. 2x2mp. Ellenben én csak akkor látom a Fireblade-en, ha mellé hasalok, de legalább négykázláb-fejemen a földön mocskolódok a porban. PLusz- mint írtam, ehhez vagy paddock stand kell, vagy egy segítő.
A VFR-en bármikor egyedül tudtam szintet nézni kultúráltan. Még szerencse, hogy ezen nem akkut probléma az olaj fogyás.
...és én még azt gondoltam, hogy a kukucskáló nyílásos szint ellenőrzés monnyon le, mert a földön kell hasalni, hogy lássam, mennyi az annyi. Meg persze paddock stand sincs mindig az embernél, akkor meg egyedül nem könnyű.
Benne van a használati útmutatóban. Van egy egyszerűbb is, ami csak megmondja, hogy sok vagy kevés az olaj (gyújtás 2. állás, le vagy fel gomb, akkor olyan üzenetek lesznek, hogy OK, tölts rá egy litert, vagy túl sok az olaj). Persze ennek alapfeltétele, hogy működjön az érzékelő és jó legyen a kalibrálása. Viszont ha az nem jó, a diag is rossz adatokat ad.
Berosálok... Ha még azt a kódot is ismered, amit a Mag c. filmben beütött a melegszenya zabáló komputer guru gyerek, a pozitív hős telefonjába, ami után az ingyen hivhatott minden számot. ... , dobok egy hátast :DDDD
kepzelem,neztek a blokkot,neztek
-Arpi,ezen nincs olajleereszto csavar?
-Hat kell lennie!!!!
-Dehat latsz?
-Ja varja,teso,olyan lesz ez mint a Guszti mercije
-Az milyen
-Aszontak valami elettartam olaj van benne!
-Na,biztos ez is olyan !!