Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dani32 Creative Commons License 2013.07.17 0 0 52615

Szép napot!

 

Van valakinek tapasztalata a Veresegyházon felújjított hátsó hidakkal kapcsolatban?

Megköszönném ha megosztaná valem.

Üdv: Dani

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.17 0 0 52614
Előzmény: morcibacsi (52613)
morcibacsi Creative Commons License 2013.07.17 0 0 52613

Valóban nem igazán érné meg. A keret annyiban fix, hogy ez nálam az a lélektani határ, amit hajlandó vagyok autóért kiadni 50-60e Ft nem oszt nem szoroz (valójában ugye 2-3 tankolás), csak fáj a lelkemnek. Szeretnék kombit, de nem minden áron. Ha nincs 1-2 hónapon belül, vagy esetleg találok egy nagyon szép állapotú ferdehátút, akkor az lesz. A 400 literes csomagtartó sem annyira rossz a 206-os 240 literéhez képest.

Előzmény: Törölt nick (52612)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.17 0 0 52612

... és nem is érné meg ennyi futásteljesítménnyel. A keret fix? 7-800? Kombi is?

Előzmény: morcibacsi (52611)
morcibacsi Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52611

Nem tűnik rossznak. Bár kicsit drágább ez is. A 206-ossal évi 10-12e km körül mentem, vidék-bp heti 2 alkalommal. A dízeltől tartok, ott zsebbenyúlósabb ha hiba van.

Előzmény: Törölt nick (52610)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52610

Akkor már inkább  ez: http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/xsara/citroen_xsara_1.6_sx-7001663

Képek alapján sokkal jobb állapotban van, mint az általad linkelt.

Amúgy meg állapotot veszel és nem km-t. Ne ijedj meg a 200ezres futásteljesítménytől. Simán lehet, hogy a 100ezres visszatekert.

1.6 benzinben valóban kevés alternatíva van, főleg a 7-800-as kategóriában. Dízel felejtős? Mennyit mész? Hol használnád?

Előzmény: morcibacsi (52606)
BXtwelve Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52609

Szerintem nincs lezárva a motorháztető.

 

Egyébként elég küzdelmes előélete lehetett.

Meghúzott lökhárító, kábelkötözővel rögzített koptatócsík, valami kupakkal helyettesített tökörállító gomb. Tescós dísztárcsa. Hirtelen ennyi.

Előzmény: morcibacsi (52606)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52608

Ha a torx már szar, mert lötyög benne, akkor imbusszal még kijöhet. Csak azt már ne rakd majd vissza, tegyél bele újat.

Előzmény: Tuzmester84 (52601)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52607

Igen közel állok hozzá, de szeretek küzdeni.

Előzmény: Törölt nick (52605)
morcibacsi Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52606

Ehh... nemtudom lesz-e kombi XSarám... hahun összesen 8 db van abból hét 200e km körülötti futással, illetve egy, amire 100e van írva, viszont nem 7-800  ezres árkategória, hanem 950... erről lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/xsara/citroen_xsara_1.6_sx_break_100.000_km-6822279 Viszont abban nem vagyok biztos, a) tényleg ennyi km van-e benne? b) ér-e ennyit? És még a motorháztető is furán áll, mintha túl nagy lenne a rés közte, meg a kasztni közt. Régi motorosokként kép alapján láttok rajta valami kizáró tényezőt?

Előzmény: BXtwelve (52553)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52605

Add el bazdmeg, nem neked való.

Előzmény: Tuzmester84 (52601)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52604

Természetesen torx-al próbálkoztam, de köszi a feltételezést... :)

Előzmény: Törölt nick (52602)
lipi666 Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52603

úgylátom senkinek nincs ötlette az alapjárat ingadozásomre a xsarámnál?miután elég sokmindent kicseréltem és kitisztítottam?várom a további ötleteket

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52602

Fogó? Azzal nem is tudod leszedni, ha jövő hétig tekered, akkor se. Rendes torx kulccsal próbáld és ne csavarhúzóval. Pl. racsnis kulcs torx fejjel. Engedni fog, ha még ép a feje. Hő hatása megtette a dolgát.

A pill szelepet így is megtudod tisztítani, csak mókásabb. Nyisd kézzel a szelepet és fújj be wd40-et vagy féktisztítót, majd töröld ki a dzsuvát. Erős a rugó...

Előzmény: Tuzmester84 (52601)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52601

Kéne egy kis segítség! :S Aki ezt a kocsit összerakta....
Szóval, vettem új gyertyákat, ki szerettem volna őket cserélni. Ehhez ugye le kell venni a trafót. Naná, hogy az utolsó csavar gyógyul be úgy, hogy megforog benne a csavarhúzó, és elcseszi a csavart..! Próbáltam WD40-el, kis fogóval, kombinált fogóval, de nem sikerül megmozdítani. Mi ilyenkor a teendő? Nem tudom mi az anyjának kellett ezt így meghúzni.

 

 

Miután ezt feladtam, gondoltam egy nagyot, megtisztítom a pillangószelepet, ahogy azt már írták itt annyian. Naná, hogy ugyanez történt!! A 3 csavarból 2 nyikorogva, de melglazult, a legfelső meg áll, csavarhúzó forog. WD, Svédfogó, kombinált fogó nem nyert. Áááá..!! :(

 

ladasjani Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52600

Sziasztok! 

 

Tegnapra meghalt a akkum, ma ki kell cserélnem.

 

A pozitív saru menetes megoldású, ezt a menetes részt le lehet venni az akkuról, 

vagy vegyek egy hagyományos akkumlátor sarut is és azt cseréljem le? 

 

 

Jani

 

lipi666 Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52599

még annyit az ingadozáshoz hogy már kezdi melegen is

Előzmény: lipi666 (52593)
FeZ_ Creative Commons License 2013.07.16 0 0 52598

Budapesten, azon belül pedig a XXII. kerületben, Budatétényben.

Mondjuk még az autón van, de nem ügy leszedni. :-)

Az emilem publikus, ott elérhetsz.

A tiéddel mi történt különben ?

Odaverted valahol vagy felakadtál valamin ?

 

FeZ

 

Előzmény: m_péter (52596)
agria11 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52597

Sziasztok

A tolatólámpához kérnék tanácsot nem kapcsolja a BSI.

A BSI-n már meg találtam a kábelét egy lila színű és ha annak adok áramot akkor ég A kapcsolónál van áram el is megy a motor térbe lévő egységig ott is meg van a kábel a neten találtam hozzá leirást ilyen multiplex valami a cime de ott a zöld csatlakozót irja de nekem azon gyujtás után állandóan van áram.

Valakinek lenne valami gondolata hogy a motor tér és a bsi között melky kábel lenne mert már mindet végig mértem vagy melyk kábel lenne az

Előrre is köszi a segítséget.

m_péter Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52596

szia...

 

merre volna az a tank? :)

 

mp

 

Előzmény: FeZ_ (52595)
FeZ_ Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52595

Van.

 

FeZ

 

Előzmény: m_péter (52594)
m_péter Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52594

Sziasztok...

2000es évjáratú, Xsara I, 1.6-unk van...

Volna valakinek hozzá bontott tankja?

Segítséget előre is köszönöm.

MP

 

lipi666 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52593

Sziasztok!kérnék még segítcséget egy citroen xsaráról lenne szó 2003-as évjáratú 1,4 sx -ről van szó!ingadozik az alapjáratom hideg motornál olyan szinten hogy leál vagy akár felpörög 1600as fordulatig de csak hideg motornál?üzemi meleget eléri tökéletesen működik!alapjáratmotor kilet tisztítva folytószelep meg a map is!levegőszűrő olaj meg gyertya is ki let cserélve és nincs változás!ma bevizsgáltatam géppel citroen szervízben és 0%hibát jelzet a gép!mi lehet még a baj?esetleg nem lehet a autómata szívató?mert csak hidegen csinálja!vagy ötletet kérek?köszi előre

papa402 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52592

Nekem sem jött elő a hiba mindíg. Volt amikor kb 5-600 km is elment hibajelzés nélkül. Este letettem hibamentesen, reggel kigyulladt. Délután elaludt.Elment két napig, semmi. Utánna bejelzett újra. Így jártam kb egy évet. Csak nőtt a fogyasztása az autónak. Egy hibakódolvasást megérne szerintem. Nekem a lambdaszonda nem vezérelt csak fűtött.

 

 

Előzmény: Tuzmester84 (52590)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52591

Lehet, hogy csak simán sz.r benyát tankoltál.

Azt a pirosat a csatin nem nyomni kell, hanem húzni.

Előzmény: Tuzmester84 (52590)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52590

Azóta se jött elő a hiba, pedig bő 200km-t mentem vele városban és országúton vegyesen...

 

Megtisztítottam a MAP szenzort (most először szedtem ki, fekete olajszerű dzsuva volt körülötte), megmozgattam a csatlakozókat. A lambda csatiját hogy a túróba kell szétszedni?? Piros négyzet alakú "gombot" hiába nyomom... Poén, hogy ahány csatlakozó, annyi féle megoldás van ebben a kocsiban. :)

 

A pillangószelepet nem tudtam leszerelni, mert nagyon be vannak gyógyulva a csavarok, lehet nekiállok majd egy fokkal komolyabb csavarhúzóval is egyszer, és majd akkor pucolom meg.

 

A következő olajcserekor (~5.000km) szerintem kicserélem a gyertyákat is.

Előzmény: papa402 (52589)
papa402 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52589

Nekem is volt ilyen hibajelenségem, lambdaszonda csere oldotta meg a problémát.Ha lehetőséged van rá

ne az univerzális és legolcsóbb fajtát válaszd.

 

 

Előzmény: Tuzmester84 (52558)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52588

http://www.visszajelzo.hu/visszajelzo.html

 

Így csináltad? Ha jól emlékszem 5 menetet kell feltekercselni rá Xsarához.

Előzmény: Tomika_1995 (52587)
Tomika_1995 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52587

Sziasztok. Az lenne a problémám, hogy vettem egy utánfutó visszajelzőt, rá is kötöttem az index kapcsoló vezetékeire, de nem működik... Ha jól látom, akkor a BSI-ből kijön a két vezeték(jobb és bal oldal) ezeket a kapcsoló letesteli (?!) A vezetékeken 12V van, ha rákapcsolom az indexet akkor csak 0,2 körül, 6mA áram folyik át

Hova kellene bekötnöm? (UIV-01 kétkörös visszajelző)

Remélem valaki tud nekem segíteni ebben :)

WRCpowaa Creative Commons License 2013.07.14 0 0 52586

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!