Valóban nem igazán érné meg. A keret annyiban fix, hogy ez nálam az a lélektani határ, amit hajlandó vagyok autóért kiadni 50-60e Ft nem oszt nem szoroz (valójában ugye 2-3 tankolás), csak fáj a lelkemnek. Szeretnék kombit, de nem minden áron. Ha nincs 1-2 hónapon belül, vagy esetleg találok egy nagyon szép állapotú ferdehátút, akkor az lesz. A 400 literes csomagtartó sem annyira rossz a 206-os 240 literéhez képest.
Nem tűnik rossznak. Bár kicsit drágább ez is. A 206-ossal évi 10-12e km körül mentem, vidék-bp heti 2 alkalommal. A dízeltől tartok, ott zsebbenyúlósabb ha hiba van.
Ehh... nemtudom lesz-e kombi XSarám... hahun összesen 8 db van abból hét 200e km körülötti futással, illetve egy, amire 100e van írva, viszont nem 7-800 ezres árkategória, hanem 950... erről lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/xsara/citroen_xsara_1.6_sx_break_100.000_km-6822279 Viszont abban nem vagyok biztos, a) tényleg ennyi km van-e benne? b) ér-e ennyit? És még a motorháztető is furán áll, mintha túl nagy lenne a rés közte, meg a kasztni közt. Régi motorosokként kép alapján láttok rajta valami kizáró tényezőt?
Fogó? Azzal nem is tudod leszedni, ha jövő hétig tekered, akkor se. Rendes torx kulccsal próbáld és ne csavarhúzóval. Pl. racsnis kulcs torx fejjel. Engedni fog, ha még ép a feje. Hő hatása megtette a dolgát.
A pill szelepet így is megtudod tisztítani, csak mókásabb. Nyisd kézzel a szelepet és fújj be wd40-et vagy féktisztítót, majd töröld ki a dzsuvát. Erős a rugó...
Kéne egy kis segítség! :S Aki ezt a kocsit összerakta.... Szóval, vettem új gyertyákat, ki szerettem volna őket cserélni. Ehhez ugye le kell venni a trafót. Naná, hogy az utolsó csavar gyógyul be úgy, hogy megforog benne a csavarhúzó, és elcseszi a csavart..! Próbáltam WD40-el, kis fogóval, kombinált fogóval, de nem sikerül megmozdítani. Mi ilyenkor a teendő? Nem tudom mi az anyjának kellett ezt így meghúzni.
Miután ezt feladtam, gondoltam egy nagyot, megtisztítom a pillangószelepet, ahogy azt már írták itt annyian. Naná, hogy ugyanez történt!! A 3 csavarból 2 nyikorogva, de melglazult, a legfelső meg áll, csavarhúzó forog. WD, Svédfogó, kombinált fogó nem nyert. Áááá..!! :(
A tolatólámpához kérnék tanácsot nem kapcsolja a BSI.
A BSI-n már meg találtam a kábelét egy lila színű és ha annak adok áramot akkor ég A kapcsolónál van áram el is megy a motor térbe lévő egységig ott is meg van a kábel a neten találtam hozzá leirást ilyen multiplex valami a cime de ott a zöld csatlakozót irja de nekem azon gyujtás után állandóan van áram.
Valakinek lenne valami gondolata hogy a motor tér és a bsi között melky kábel lenne mert már mindet végig mértem vagy melyk kábel lenne az
Sziasztok!kérnék még segítcséget egy citroen xsaráról lenne szó 2003-as évjáratú 1,4 sx -ről van szó!ingadozik az alapjáratom hideg motornál olyan szinten hogy leál vagy akár felpörög 1600as fordulatig de csak hideg motornál?üzemi meleget eléri tökéletesen működik!alapjáratmotor kilet tisztítva folytószelep meg a map is!levegőszűrő olaj meg gyertya is ki let cserélve és nincs változás!ma bevizsgáltatam géppel citroen szervízben és 0%hibát jelzet a gép!mi lehet még a baj?esetleg nem lehet a autómata szívató?mert csak hidegen csinálja!vagy ötletet kérek?köszi előre
Nekem sem jött elő a hiba mindíg. Volt amikor kb 5-600 km is elment hibajelzés nélkül. Este letettem hibamentesen, reggel kigyulladt. Délután elaludt.Elment két napig, semmi. Utánna bejelzett újra. Így jártam kb egy évet. Csak nőtt a fogyasztása az autónak. Egy hibakódolvasást megérne szerintem. Nekem a lambdaszonda nem vezérelt csak fűtött.
Azóta se jött elő a hiba, pedig bő 200km-t mentem vele városban és országúton vegyesen...
Megtisztítottam a MAP szenzort (most először szedtem ki, fekete olajszerű dzsuva volt körülötte), megmozgattam a csatlakozókat. A lambda csatiját hogy a túróba kell szétszedni?? Piros négyzet alakú "gombot" hiába nyomom... Poén, hogy ahány csatlakozó, annyi féle megoldás van ebben a kocsiban. :)
A pillangószelepet nem tudtam leszerelni, mert nagyon be vannak gyógyulva a csavarok, lehet nekiállok majd egy fokkal komolyabb csavarhúzóval is egyszer, és majd akkor pucolom meg.
A következő olajcserekor (~5.000km) szerintem kicserélem a gyertyákat is.
Sziasztok. Az lenne a problémám, hogy vettem egy utánfutó visszajelzőt, rá is kötöttem az index kapcsoló vezetékeire, de nem működik... Ha jól látom, akkor a BSI-ből kijön a két vezeték(jobb és bal oldal) ezeket a kapcsoló letesteli (?!) A vezetékeken 12V van, ha rákapcsolom az indexet akkor csak 0,2 körül, 6mA áram folyik át