Kedves Pumukli89! Az autó 1982 márciusi,1989-ben vettem. Első helyén sokat dolgozott két műszakban is... Mióta nálam van,-főleg a 90-es években-sokszor megtettem a Vác,Dorog,Lábatlan,Pétfürdő,nem egyszer Barcs kanyarokat ide Gy-M-S megyébe... Nem állítottam,hogy kizárólag én tekertem bele az összes kilométert. A képeket köszönöm már mentem is őket. A legjobbakat kívánom,tisztelettel:kiscsera
Szerintem ez a típus volt annak idején a KPM-nél. Semmi extra,kapott egy darut,és rohadt módra lelakták. Solton szoktam látni egy darabot,de mivel aranyárat kér a tulajdonos előbb-utóbb a szemben/srégen levő MÉH telepen fogja végezni az a kocsi is.
Üdvözlet! Szégyellem,ezt a típust még sosem láttam, pedig egy 750-es billenccsel magánfuvarozok 1989 óta. A legjobb és a legdrágább és a legidőtállóbb konstrukciók voltak... Knorr-Bremse,Vabco-Westinghause fékek,az én autómon ég az eredeti MAN Rába D 2156 HM 6-os motor,Bosch adagolóval,eredeti ZF "cetef" váltóval,Rába hiddal, 1 millió 800 ezer kilométerrel.A legjobbakat:kiscsera
Köszönöm a segítséget. Tudom milyen nagy munka lesz kicserélni. Ha utána tudnál tudnál nézni, hogy pontosan milyen méretű szimering való bele, azt nagyon megköszönném. Az alábbi e-mail cím-re eltudod küldeni: david1109@citromail.hu
Ha folyik az olaj, az azt jelenti, hogy van benne! :)
A főtengelyes képen a 29 -és a 23 tételek olajszóró tárcsák. Azért vannak, hogy a tömítésre minél kevesebb olaj jusson.
A motorblokkos képen a 69-cel jelzett tételben kell lennie egy filc vagy nemezgyűrűnek, az a tömítés.
Nem egyszerű kicserélni, mert ugye a 2 első-, a kis kardán le, fülke padló fel, önindító le, váltó le, lendkerék le(kuplung le?), hátsó fedél ki. Fordítva vissza. Meg ha valamit kihagytam. Egy szép nap, ha minden összejön.
Ha rászánod magad, szerintem érdemes kicserélni szimmeringre. Ma már szinte minden méretben lehet kapni, hogy ide milyen jó, most nem tudom, utána kell néznem.
Ha tudok segíteni, beszélhetünk telefonon is. voda/ 424-87-52