Vagy akkor, mikor már nem elég kanyarban, hogy ellepje a szivattyú szívócsonkját. Elég gaykori, hogy ez válik gyanússá.
De azért ott van az, hogy a legtöbb személyautó nem eszik annyi olajat két csere között, hogy ezzel foglalkozni kelljen.
Csak annyi szól mellette, hogy figyelmeztethet időben olyanokat is, akik soha nem néznének olajszintet (ez mennyi lehet, az autóvásárlók 90%-a?:)). Amúgy csak kényelmi szempontok vannak. De azért az elromlással kapcsolatban megjegyezném, hogy nagyon régóta van minden autómban és egyikben sem romlott el soha. Még az immár fél millión túl lévő Xantiában sem (ez már egy ideje az öcsémé ridegtartásban), ami ugye francia ráadásul.
Igen, én is így értem a sztorit. Gondolom valami félreértés, nem is lenne vele különösebb problémám, ha egy telefonnal lehetne tisztázni. De nem lehet.
az összes hátralévő díj egyből esedékessé vált. Fizessünk be 3,5MFt-ot, adjuk le az autót, árverezik..., Befizettük, eladták. Jött a papír, hogy OK, 2M-ért ment el az autó, 3,5 volt a tartozás, akkor fizessünk még 1,5-et.
Na, itt vesztettem el a fonalat. Ha ez tényleg így történt (márpedig semmi okom kételkedni, a szavaidban), akkor kezdem érteni, miért olyan nagy a látogatottsága a homár blog-nak :((
Valami nagyon el vagyon cseszve ebben a rendszerben.
Ez jelen esetben úgy néz ki, hogy felmondták a szerződést, az összes hátralévő díj egyből esedékessé vált.
Fizessünk be 3,5MFt-ot, adjuk le az autót, árverezik. Majd ha eladták az autót, elszámolnak a vételárral. Befizettük, eladták. Jött a papír, hogy OK, 2M-ért ment el az autó, 3,5 volt a tartozás, akkor fizessünk még 1,5-et.
Annyi hiba van benne, hogy 2,5-ért ment el az autó (elvileg kb. lehetne bruttó-nettó az eltérés oka, de a papíron bruttó 2-t írnak), és nem vették figyelembe, hogy a 3,5-öt két hónapja becsengettük, tehát ők tartoznak az autó árával.
Minden nem lehet tökéletes.
Amire gondosan figyeltek, hogy egy külön számlán kiszámláztak 218Ft késedelmi kamatot. Nem írták mire.
A legbosszantóbb az egészben, hogy az ügyfélszolgálat egy nagy büdös nulla. A call centerig lehet eljutni, ahol semmire válaszolni nem tudó és akaró droidkák ülnek. Az illetékes társosztály "bejövő hívást nem fogad", lehet kérni visszahívást, meg lehet irni nekik e-mailt, egyikre sem jön semmi válasz többszöri próbálkozásra sem.
Tavaly ugyanitt az ügyfél kezdeményezésére zártunk egy szerződést. Ehhez kellett kérni egy nyomtatványt, ez kb. 2 hétig tartott.
Írtam e-mailt, semmi.
Pár nap múlva hívtam őket, nem látják a bejövő levelek között, biztos "kivette a társosztály feldolgozni", várjak.
Pár nap múlva írok megint, semmi.
Hívom őket, nem látják az e-mailt. Tudok esetleg faxot küldeni?
Küldök faxot, néhány nap múlva telefonálok. Nem látják a faxot, de nem tudnék esetleg inkább e-mailt küldeni?
Délután küldök e-mailt, azonnal telefonálok, igen, megérkezett, és látja az összes korábbi üzenetet is. Várjak amíg feldolgozzák.