Nekem a tavasz, amikor már jól esik motorozni. De mivel nekem már tegnap is jól esett és ma is megyek, ez engem is összezavart.
Az biztos, hogy nem kell teljesülnie az időképes definíciónak:
Tavasz alatt azt a huzamosabb ideig (legalább 3-4 napig) beálló időjárási helyzetet értjük, mely alapvetően csapadékmentes, illetve a napi maximumhőmérséklet átlépi a 20 fokot.
Egyelőre elég, ha száraz és meghaladja a 6 fokot, és effelé rohamosan közeledünk.
Vagy akkor, mikor már nem elég kanyarban, hogy ellepje a szivattyú szívócsonkját. Elég gaykori, hogy ez válik gyanússá.
De azért ott van az, hogy a legtöbb személyautó nem eszik annyi olajat két csere között, hogy ezzel foglalkozni kelljen.
Csak annyi szól mellette, hogy figyelmeztethet időben olyanokat is, akik soha nem néznének olajszintet (ez mennyi lehet, az autóvásárlók 90%-a?:)). Amúgy csak kényelmi szempontok vannak. De azért az elromlással kapcsolatban megjegyezném, hogy nagyon régóta van minden autómban és egyikben sem romlott el soha. Még az immár fél millión túl lévő Xantiában sem (ez már egy ideje az öcsémé ridegtartásban), ami ugye francia ráadásul.