Mozgóban? Amelyek a megye északi részéről jönnek, azért ajánlom, hogy míg meg nem csinálják a villamost, a Pulz utcában lődd meg, mert ott megy el mind.
Ami délkelet felől jön, azokat kb. du. 2-kor nyári napfénynél a Nagykörút - Kossuth Lajos sgt. keresztben lehet kiszedni. De amúgy délig- egyig ajtótlanból szépen fotózható az érkező kocsiállás, délután 3-tól meg ajtósból a tér felőli tároló.
A helyi flottát meg 3-tól sötétedésig a Mars téri buszmegálló felső sarkából lehet lőni, rogyásig :))
Be indúlnak az iskólai kirándúlások és akkór lesznek bevettve szerintem a C56-osok különjáratban, mert ezt tudják nyújtani 256-os árban ami a lególcsóbb és szerintem erre van igény. Ezért szedik őssze most Szegedre őket.
Az FGA-576 is elkerül Csongrádra, igy ott lesz az egész FGA-as széria. Ez nem tudom csak ebből a 3db kocsiból áll. A GJD-116 is FGA volt a jól emlékszem. A Csongrádiak a GUF-977 adják érte, és a HFF-710 kerül le idéglenesen, hogy enyhitsék a kocsi hiányt, de Szentes is átadja idéglenesen az egyik HHR-t Szegedre.
Látom, sikerült rálelni a délutáni fotóhelyre :)) Jók a képek. Nagyon szeretek én is itt fotózni, van, hogy 3 kép / perc gyakorisággal lehet lőni járműveket itt a Mars téren.
Tegnap még dolgozott. -------------------------------------------------------------------------- Na, végeztem a képekkel, tessék: Szeged, 2010. 04. 23.
Nem egészen a Tiszás topikba való, de egy egyedi esetet szeretnék ideírni, a fiatalabb ráncajtósok történetéről. 1996-ban az IKARUS gyár fizetség fejében gyártott az egyik alkatrész beszállítójának 2db 260.50E, és 2db 280.33 típusjelű buszt SUV hidakkal és ráncajtókkal. Végül az alkatrész beszállító adta el a buszokat a Körös Volánnak, így jutván a pénzéhez. Akit érdekel a teljes cikk, az a Camion Truck & Bus magazin 2007/11. számában elolvashatja.
Ezek szinte egytől-egyig mind exNDK-s (az NDK-nak gyártott, majd a rendszerváltás környékén Magyarországra visszakerült) vagy orosz piacos (a Szovjetunió bedőlése után a legyártott, de már ki nem került) gépek.
Jól tudom, hogy a ráncajtót már a nyolcvanas évek felváltotta a bolygóajtó, de a DUD-os autók bal első kereke feletti rács, és a vékonyabb ablaksín (ami a régi szériákon nem volt) és a ráncajtó párosítás zavart meg. Egyébként az IKARUS-nak a 90-es években voltak kis szériában gyártott ráncajóssaik, vannak ilyen kocsik a Vértes és a Körös Volánnál is. Köszi a segítséget, legalább választ kaptam a kérdésemre.