Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jocijocó Creative Commons License 2010.09.03 0 0 60642
Nem kell mindent kiforgatni nem is érdekel hogy milyen a kormányszervó az sem ,hogy itt minden hozászolásnak fényezni kell a swiftet.Sajna pofássab autó mint amit tud. Nem tudom észre veted e hogy a tompitott az utat közel fényesebben világitja mint távol ,ez egész addig nem zavaró még nem jönnek szembe mert a gödröket távolabb nehezebb észrevenni meg a gyalogost is. Persze ha csak a jó oldalát nézzük mindenek nekem ugy is jó. Ezek a hibák léteznek kár szépiteni ez van ez nem egy fesö közép kat ennyi. A kocsi nem volt törve fényszoró jól van beáll .nem vakit lehet ez a gond. Klima ujkora ota gyenge lehet suzi sajnálta a gázt én nem nézettem meg. A fütés ujkorában levegös volt ki lett légtelenitve picit jobb lett. Lehet hogy ez pénteki darab. Szervizbe minden ok volt bármit mondtam , ez sem az opel szégyene ha már itt tartunk.
Előzmény: Törölt nick (60641)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.03 0 0 60641

"no nézük az normális dolog hogy motorféknél kuplung ki és 500ig esik a fordulat majd felrántja 800-ra."

Én ha motorféknél kiengedtem a kuplungot, akkor felment a fordulat, nem pedig leesett, mivel olyan fokozatot szoktam választani motorfékezéshez, ami tényleg lassítja is az autót, magyarán legalább 2000-es fordulatnak meg kell lennie, az alatt egyet vissza kell váltani. Ha a kuplung kiengedése után leesik a fordulat, akkor túlságosan magas fokozatban hagytad vagy nem fog a kuplungod.

A szervoról már írtak, én csak annyit mondok, hogy nem vagyok autószerelő mégis tudtam, hogy elektromos szervokormány van benn. Ha valóban az vagy, illett volna tudni, a magyar utakon egyik legelterjedtebb típusról :-)

"4 személynél futomü hajlamos beverni,"

Nekem egyszer sem fordult elő, miért nem vettél Jimnyt? Ez nem terepjáró!

"bal hátsó ajto 2szer javitva most sem zár bentröl,"

Gondolom törve volt és mekmester javította.

"A gyári ködlámpa szart sem ér"

nekem tökéletesen működött, bár én tudom azt is mire való a ködlámpa. Arra hogy az autó elé veressen és kicsit jobban ki az oldalakra.

"A tompitotfény gyengébb mint a régi swiftben."

Szerintem rosszul van beállítva vagy törött volt. A mostani Mazdám Xenon lámpái (gyári) sem sokkal jobbak, én nagyon elégedett voltam a Swift fényerejével, sokkal jobbat még nem tapasztaltam gyári állapotú autóban.

"A klima gyengécske a fütés szintugy a régi swift erösebb és hamarabb füt"

A klímával elégedett voltam a fűtés bár lassan jön, de szerintem elég.

Előzmény: jocijocó (60621)
karesz2 Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60640
Igaz céloztam rá, hogy akkor folytatom ha lesz ár.
Na, szóval nem lesz általános az ESP 7 lufival? (mert akkor 5* sincs ám). Ez az elektromos ablaknál jobban érdekelne.
Kövezzetek meg, de az elektromos ablak, meg a tükör (amit sosem használunk még úgy sem hogy ketten vezetünk) abszolut nem érdekel.
Előzmény: kkn (60639)
kkn Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60639
Még nem. Most kezdenek feltünedezni az első magyar verziók a szalagon. Ma láttam egy magyar alapot. Lényegében ugyanaz volt a felszereltség, mint az eddigi GC-ben. Annyi, hogy most ugye a legkisebb lemezfelni a 175-ös, 15 collos kerék.
Ami érdekesebb volt, az az elektromos ablakemelő. Amúgy ugyanúgy hiányzott minden egyéb cucc, mint az előzőben.
Előzmény: batyja (60631)
t.lantos Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60638

Szerintem az ertekesites meg nem kezdodott el. De nyilvan a kereskedo mar rendelhet belole, oszt esetleg gyorsan forgalomba is helyezett egyet maganak. Aztan majd eladjak tesztauto statuszban.

 

Előzmény: batyja (60636)
batyja Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60637
kerekedőK
Előzmény: batyja (60636)
batyja Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60636
jah...
de a kereskedő oldalán nem igazán láttam még...
Előzmény: t.lantos (60633)
joco145 Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60635
OFF!
Ha most kekeckedni akarnék, akkor megkérdezném, hogy melyik Opelé?
Astra F hidraulikus, Meriva A elektromos, Astra G elektrohidraulikus, hogy a többit ne is említsem.
Inkább meg sem kérdezem.
;-)
ON!
Előzmény: jocijocó (60632)
Gaben. Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60634

Hello,

 

szerintem a Monroe lengéscsillapító a Sportnál sem sport, csak Monroe, az más kérdés hogy a Suzuki reklámanyagai a mai napig a márkanév által titulálják ezt sportos futóműnek. Ez mondjuk annyiból ciki hogy az 1995-ös modelfrissített F Astra alatt is gázos Monroe lengécsillapító volt és ezzel már akkor sem kérkedtek. A rugók lehet hogy eltérnek az 1.3-asétól én sem kísérleteznék ezzel ahogy Fox is írta. A kipuff az pedig szintén az a kategória ami esélytelen az 1.3-nál. Kb annyira fog passzolni mint egy lada Samara kipuffja mivel a keresztdob miatti kialakítás eleve pótekrek medence nélküli kivitelre lett tervezve. Az autó magassága egyébként az 1.3 és a Sport 1.6 Swiftnél is centire megegyezik hiába a nagy kerék. A váltó és felniméret miatt ugyanaz a magasság maradt. A tisztánlátás végett, a Sport alatt sem sport futómű van csak jól játszottak a nagy kerekekkel a dizájnerek. Szemfényvesztés. De imádom. :o)

 

Üdv,

 

Gaben.

Előzmény: corres78 (60585)
t.lantos Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60633

Vegulis szeptember van.

 

Előzmény: batyja (60631)
jocijocó Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60632
Ok teljesen igazad van ,megnéztem valoban elektromos . Én abban a hitben voltam hogy olyan mint az opelé. Etöl fügetlenül amit irtam az jogos panasz nem légböl kitalált.
Előzmény: joco145 (60629)
batyja Creative Commons License 2010.09.02 0 0 60631
az lehet, hogy az újabb swiftet már elkezdték forgalmazni itthon és csak én vagyok lemaradva?
LRP-068
jocijocó Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60630
Szerintem a gyárnak 1.4 motort kelet volna belefaragnia 100LE-ös verzioban jol is menne és gond nélkül elindulna.Ha pedig ilyen az 1est kelet volna rövidebre venni a hátramenetröl meg már ne is beszéljünk . Az még az egyesnél is hósszab.
Előzmény: kkn (60628)
joco145 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60629
Autószerelő létedre elég gáz, hogy nem ismered meg az elektrohidraulikus kormányművet. A hidraulikus részét merre találjuk, ill. hol szoktad ellenőrizni az olajszintet?
A többi írás alapja is hasonló lehet...
Ne strapáld magad!
;-)
Előzmény: jocijocó (60621)
kkn Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60628
Annyi, hogy a Wagon óta szimplán elektromos szervós Suzukik gyártódnak itthon. A régi Swift meg hidraulikus volt.

Amilyen autókat leírtál, azok mind nyomatékosabbak, ez a Swift meg egy pörgős, alul harmatosabb autó, ami igényli a fordulatot induláskor, és nálad most pont az van, ami anno velünk is volt, amikor meg kellett szokni, hogy ez ilyen az alul nyomatékosabb autókhoz képest.
Sajna pont ez van, hogy túl kis gáznál a generátor le tudja fogni a motort, ha rátekered a kormányt, és elindul a szervó. Ezt már tapasztaltam én is, de azok nagyon spórolós elindulások voltak. Ennek kell az a fordulat, és indul, csak meg kell szokni. Szerintem nem gáz, nem tűnik az 1400 agyonpörgetésnek, csak megszoktad, hgy az eddigi autóid alacsonyabbról jobban indultak.
Az is lehet, hogy más ilyen fordulatra tett kis motoros autók is így viselkednek, de a Suzuki 1.3, meg most 1.2 16V motorjai ilyenek.

Amúgy szerintem tökéletes autó nincsen, mindnek vannak kompromisszumos részletei. Csak van, hogy ami az egyik tulajnak gond, azt a másik fel sem veszi. Míg nekem az előző autóm 8V motorja nekem gyengének tűnt, mert igénylem, ha van a fordulaton teljesítmény is, addig egyes típustársak meg istenítették a motorját, hogy milyen jó. Ugyanaz a motor, de más stílus, más vélemény.
Előzmény: jocijocó (60621)
jocijocó Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60627
Na még egyszer, autoszerelö a szakmám ez nem egyedi eset, ugy tudom vannak másnál is gondok én is beszélek még aktiv szereló haverokkal .A kormány 32000km alatt egyszer csinált ilyet,de ez nem normális dolog. A fordulat viszaesés sok suzukinál elöfordul. Szerintem a fojtoszelep motor lasu de ezt már itt le sem merem irni .Ujonan vettem haverhoz hordom szervibe. Töbször ki lett olvasva ekuja semmi lényegest nem adot ki. Különben az E-85 felesben sokat segit a fuladozáson akik meg átalakitoval használják egész jok a tapasztalataik. Az enyim már gázos igy sem fuldoklik anyira mint benzinnel.,de az E-85-tel jobb volt. Hogy valami hasznosat is közöljek: a fogyi nekem 5.4.-6ig benzin felesbe E-85 6.6alá nem ment gáz 7-7.5 ezek azonos használat esetén jönnek ki.
Előzmény: BoGar (60626)
BoGar Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60626
Persze hogy nincs, mert számunkra felfoghatatlan, hogy a te autód ennyire hibás, a többieknek meg nincs nagyon gondjuk vele. Nekem egy gondom van. Hogy ez sem megy üzemanyag nélkül.
Előzmény: jocijocó (60623)
karesz2 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60625
Érdekesség: amikor kb 1987-ben Osztrákoknál jártunk meggondolatlanul ( a hegyek, 3 kanyar és a gumikupak olvadt le mint a bohócsipka..., arra járnak a gyártók féktesztelni...) 2T Trabanttal.
Na többen megálltak megnézni milyen autó, többször kellett tankolni, olajat itthonról vittünk. Egyetlen kutas tudta csak, hogy olaj kell a benzinbe. A csúcs, mikor a hegyekben szemből egy buszsofőr maga elé kapva a mikrofont mutogatott...

Nem viccelek, a szomszédban, és NDK-tól sem messze abszolut nem ismerték a Trabit.

A Suzukival nem tudom hogy van.
Előzmény: kkn (60610)
jocijocó Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60624
Na ja köszönöm hogy itt lehetem
Előzmény: BoGar (60622)
jocijocó Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60623
Soha nem volt jó a helyesirásom eztán nem irok töbet hogy ne zavarjak senkit, majd csak olvasgatom a sok értékes hozzászolást. Különben egy forum arra valo hogy talán valaki tudot bizonyos megoldást és segit a márkatársnak de ugy látom itt csak támadás van ötlet sehol.
BoGar Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60622
:DDD Nekem megfelelően hűt, fűt. Klíma volt már újratöltve, takarítva?
Nekem sosem akart még leállni, sosem ment el a szervó sem. Szerintem vidd el nézesd meg az autót. Remélem szalonból újat vettél, nem valami használtat, amit valaki leharcolt, ezért van ennyi hiba.
Előzmény: jocijocó (60621)
jocijocó Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60621
Igen de ha már bizonyitanom kell.,no nézük az normális dolog hogy motorféknél kuplung ki és 500ig esik a fordulat majd felrántja 800-ra. Egyszer nagyon rossz napja volt és majdnem leált pont kanyarban visszaváltásnál 3bol 2be no akor elment a kormányszervó pont mikor egykézel csürtem alá .persze ez is igy helyes. A szervokormánynak mi köze a motor fordulathoz föleg ha ijen fos a rendszer mértnem az Abs vezérli. Megtudszrolla gyözödni kezd fulasztani alapjáratban és tekerd a kormányt elfog menni a servo pedig elektrohidralikus . De ha fikázuk....... 4 személynél futomü hajlamos beverni, bal hátsó ajto 2szer javitva most sem zár bentröl, a csomagtért nem tartom hibának mert az akkor is ilyen volt mikor megvetem. A gyári ködlámpa szart sem ér. A tompitotfény gyengébb mint a régi swiftben. A klima gyengécske a fütés szintugy a régi swift erösebb és hamarabb füt. Még irjak most több nem jut eszembe. Mindetöl fügetlenül nem rossz auto csak normálisan el lehetne indulni vele.
Előzmény: jocijocó (60619)
BoGar Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60620
Nézz utána és hozzá rá egy linket! És tanulj már meg magyarul írni! Elég zavaró hibáid vannak.
Előzmény: jocijocó (60619)
jocijocó Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60619
Igen talán utánna kéne nézni 6000-nél leadja és azt hiszem 6400-vagy 7000-nél leszabályoz. Azért nem tudom mert adig soha nem pörgetem
Előzmény: BoGar (60616)
jocijocó Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60618
De a tranzit diesel 137lovas tdi. Mindez mellet volt skodám wartburgom kis polák aszonynak, röno 9 1.4 benz 1.6 d 11-es 1.7benz. 25.ös 2.2i bömös 520í, 728í röno1.6d opel astra 1.7td .Ezek sajátok voltak ,dr mivel a szakmám autoszerelö ültem egyéb autokban is. Sokat mentem megánal akord 2.2i -vel.Még régen a Borost is vitem 24-es volgával mikor a délpesti vendéglátó igazgatoja volt. Ott sokat vezetem barkast is . Ugyhogy köszönöm a sok értékes hozzászolást. tiszta élmény volt.
Előzmény: BoGar (60612)
BoGar Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60617
Igen, arra gondoltam, és nem tudtam, hogy abban ilyen színű.
Előzmény: Tufaaa (60614)
BoGar Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60616
Nem, csupán arra próbáltam rávilágítani, hogy nem 6000-s fordulaton adja le a max. teljesítményét és nagyon nem szeretem, amikor valaki előjön egy hibával, utána meg elkezd mindenfélét összehordani, amik nem igazak. Ugyanis ez a fordulatszám már majdnem a motor maximum fordulatszáma, és a max teljesítményt nem max fordulaton szokták leadni az autók, ahogy ez sem. De ha gondolod, megadom a lehetőséget, hogy bizonyítsd állításod.
Előzmény: jocijocó (60615)
jocijocó Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60615
Te most mit irtál az uj swift nem 6000-nél adja le a teljesitményt. Na ezért nem szeretek ilyen helyekre beirni , tul sok az elfogult ember.Ezentul csak ajnározni fogom a swiftet.Vagy csendben maradok oks.
Előzmény: BoGar (60612)
Tufaaa Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60614
a "könyöklő"re gondolsz? Az gyári színű(sport) csak ájfón szeret variálni a színekkel :)
Előzmény: BoGar (60613)
BoGar Creative Commons License 2010.09.01 0 0 60613
De jó az a piros betét! :D
Előzmény: Tufaaa (60576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!