Nem kell mindnek fényeznie, csak próbálnak rávilágítani arra, hogy miért hihetetlen a felsorolásod, hibalistád. Nekünk mások a tapasztalataink, ezért kételkedünk a szavaidban. Az a baj, azt próbálod beadni nekünk, hogy ezek tipikus hibák, holott mint már előbb említettem, nekünk teljesen más tapasztalataink vannak. Érdekes, hogy többünk szerint is törve volt a kocsid, azért vannak ezek a hibák. Nekem egyik sem jött elő azokból, amik neked. Amíg te úgy próbálod magad előadni, hogy mi mindent kiforgatunk, hogy ezek általános hibák, bár itt mi nem tapasztaljuk, addig nem fogunk dűlőre jutni. Megsértődhetsz nyugodtan, de egyszerűen hihetetlen számunkra, amiket összehordasz. Nem kétlem, hogy neked vannak ilyen gondjaid a kocsiddal. De ne próbáld meg beadni nekünk, hogy ezek általános hibák, mert ez nem igaz. Szerintem ne erőlködj, nem fog menni, hogy elhitesd velünk, hogy az összes Suzuki rossz. Kezdem lassan azt hinni, hogy csak bajkeverési szándékkal jöttél be.
Figyelj, a mostanid is csak GS-ben tudta azt a 4 *-ot, amit az NCAP tesztelt. A GLX függönylégzsák, meg ESP nélkül értelemszerűen kevesebbet tudna. A GC meg annyit sem. Elektromos tükröt nem írtam, nem volt benne. De az is valami lenne, ha vagy a térdlégzsákkal, vagy a két üléslégzsákkal növekedne a GC felszereltsége.
Nem kell mindent kiforgatni nem is érdekel hogy milyen a kormányszervó az sem ,hogy itt minden hozászolásnak fényezni kell a swiftet.Sajna pofássab autó mint amit tud. Nem tudom észre veted e hogy a tompitott az utat közel fényesebben világitja mint távol ,ez egész addig nem zavaró még nem jönnek szembe mert a gödröket távolabb nehezebb észrevenni meg a gyalogost is. Persze ha csak a jó oldalát nézzük mindenek nekem ugy is jó. Ezek a hibák léteznek kár szépiteni ez van ez nem egy fesö közép kat ennyi. A kocsi nem volt törve fényszoró jól van beáll .nem vakit lehet ez a gond. Klima ujkora ota gyenge lehet suzi sajnálta a gázt én nem nézettem meg. A fütés ujkorában levegös volt ki lett légtelenitve picit jobb lett. Lehet hogy ez pénteki darab. Szervizbe minden ok volt bármit mondtam , ez sem az opel szégyene ha már itt tartunk.
"no nézük az normális dolog hogy motorféknél kuplung ki és 500ig esik a fordulat majd felrántja 800-ra."
Én ha motorféknél kiengedtem a kuplungot, akkor felment a fordulat, nem pedig leesett, mivel olyan fokozatot szoktam választani motorfékezéshez, ami tényleg lassítja is az autót, magyarán legalább 2000-es fordulatnak meg kell lennie, az alatt egyet vissza kell váltani. Ha a kuplung kiengedése után leesik a fordulat, akkor túlságosan magas fokozatban hagytad vagy nem fog a kuplungod.
A szervoról már írtak, én csak annyit mondok, hogy nem vagyok autószerelő mégis tudtam, hogy elektromos szervokormány van benn. Ha valóban az vagy, illett volna tudni, a magyar utakon egyik legelterjedtebb típusról :-)
"4 személynél futomü hajlamos beverni,"
Nekem egyszer sem fordult elő, miért nem vettél Jimnyt? Ez nem terepjáró!
"bal hátsó ajto 2szer javitva most sem zár bentröl,"
Gondolom törve volt és mekmester javította.
"A gyári ködlámpa szart sem ér"
nekem tökéletesen működött, bár én tudom azt is mire való a ködlámpa. Arra hogy az autó elé veressen és kicsit jobban ki az oldalakra.
"A tompitotfény gyengébb mint a régi swiftben."
Szerintem rosszul van beállítva vagy törött volt. A mostani Mazdám Xenon lámpái (gyári) sem sokkal jobbak, én nagyon elégedett voltam a Swift fényerejével, sokkal jobbat még nem tapasztaltam gyári állapotú autóban.
"A klima gyengécske a fütés szintugy a régi swift erösebb és hamarabb füt"
A klímával elégedett voltam a fűtés bár lassan jön, de szerintem elég.
Igaz céloztam rá, hogy akkor folytatom ha lesz ár. Na, szóval nem lesz általános az ESP 7 lufival? (mert akkor 5* sincs ám). Ez az elektromos ablaknál jobban érdekelne. Kövezzetek meg, de az elektromos ablak, meg a tükör (amit sosem használunk még úgy sem hogy ketten vezetünk) abszolut nem érdekel.
Még nem. Most kezdenek feltünedezni az első magyar verziók a szalagon. Ma láttam egy magyar alapot. Lényegében ugyanaz volt a felszereltség, mint az eddigi GC-ben. Annyi, hogy most ugye a legkisebb lemezfelni a 175-ös, 15 collos kerék. Ami érdekesebb volt, az az elektromos ablakemelő. Amúgy ugyanúgy hiányzott minden egyéb cucc, mint az előzőben.
Szerintem az ertekesites meg nem kezdodott el. De nyilvan a kereskedo mar rendelhet belole, oszt esetleg gyorsan forgalomba is helyezett egyet maganak. Aztan majd eladjak tesztauto statuszban.
OFF! Ha most kekeckedni akarnék, akkor megkérdezném, hogy melyik Opelé? Astra F hidraulikus, Meriva A elektromos, Astra G elektrohidraulikus, hogy a többit ne is említsem. Inkább meg sem kérdezem. ;-) ON!
szerintem a Monroe lengéscsillapító a Sportnál sem sport, csak Monroe, az más kérdés hogy a Suzuki reklámanyagai a mai napig a márkanév által titulálják ezt sportos futóműnek. Ez mondjuk annyiból ciki hogy az 1995-ös modelfrissített F Astra alatt is gázos Monroe lengécsillapító volt és ezzel már akkor sem kérkedtek. A rugók lehet hogy eltérnek az 1.3-asétól én sem kísérleteznék ezzel ahogy Fox is írta. A kipuff az pedig szintén az a kategória ami esélytelen az 1.3-nál. Kb annyira fog passzolni mint egy lada Samara kipuffja mivel a keresztdob miatti kialakítás eleve pótekrek medence nélküli kivitelre lett tervezve. Az autó magassága egyébként az 1.3 és a Sport 1.6 Swiftnél is centire megegyezik hiába a nagy kerék. A váltó és felniméret miatt ugyanaz a magasság maradt. A tisztánlátás végett, a Sport alatt sem sport futómű van csak jól játszottak a nagy kerekekkel a dizájnerek. Szemfényvesztés. De imádom. :o)
Ok teljesen igazad van ,megnéztem valoban elektromos . Én abban a hitben voltam hogy olyan mint az opelé. Etöl fügetlenül amit irtam az jogos panasz nem légböl kitalált.
Szerintem a gyárnak 1.4 motort kelet volna belefaragnia 100LE-ös verzioban jol is menne és gond nélkül elindulna.Ha pedig ilyen az 1est kelet volna rövidebre venni a hátramenetröl meg már ne is beszéljünk . Az még az egyesnél is hósszab.
Autószerelő létedre elég gáz, hogy nem ismered meg az elektrohidraulikus kormányművet. A hidraulikus részét merre találjuk, ill. hol szoktad ellenőrizni az olajszintet? A többi írás alapja is hasonló lehet... Ne strapáld magad! ;-)
Annyi, hogy a Wagon óta szimplán elektromos szervós Suzukik gyártódnak itthon. A régi Swift meg hidraulikus volt.
Amilyen autókat leírtál, azok mind nyomatékosabbak, ez a Swift meg egy pörgős, alul harmatosabb autó, ami igényli a fordulatot induláskor, és nálad most pont az van, ami anno velünk is volt, amikor meg kellett szokni, hogy ez ilyen az alul nyomatékosabb autókhoz képest. Sajna pont ez van, hogy túl kis gáznál a generátor le tudja fogni a motort, ha rátekered a kormányt, és elindul a szervó. Ezt már tapasztaltam én is, de azok nagyon spórolós elindulások voltak. Ennek kell az a fordulat, és indul, csak meg kell szokni. Szerintem nem gáz, nem tűnik az 1400 agyonpörgetésnek, csak megszoktad, hgy az eddigi autóid alacsonyabbról jobban indultak. Az is lehet, hogy más ilyen fordulatra tett kis motoros autók is így viselkednek, de a Suzuki 1.3, meg most 1.2 16V motorjai ilyenek.
Amúgy szerintem tökéletes autó nincsen, mindnek vannak kompromisszumos részletei. Csak van, hogy ami az egyik tulajnak gond, azt a másik fel sem veszi. Míg nekem az előző autóm 8V motorja nekem gyengének tűnt, mert igénylem, ha van a fordulaton teljesítmény is, addig egyes típustársak meg istenítették a motorját, hogy milyen jó. Ugyanaz a motor, de más stílus, más vélemény.
Na még egyszer, autoszerelö a szakmám ez nem egyedi eset, ugy tudom vannak másnál is gondok én is beszélek még aktiv szereló haverokkal .A kormány 32000km alatt egyszer csinált ilyet,de ez nem normális dolog. A fordulat viszaesés sok suzukinál elöfordul. Szerintem a fojtoszelep motor lasu de ezt már itt le sem merem irni .Ujonan vettem haverhoz hordom szervibe. Töbször ki lett olvasva ekuja semmi lényegest nem adot ki. Különben az E-85 felesben sokat segit a fuladozáson akik meg átalakitoval használják egész jok a tapasztalataik. Az enyim már gázos igy sem fuldoklik anyira mint benzinnel.,de az E-85-tel jobb volt. Hogy valami hasznosat is közöljek: a fogyi nekem 5.4.-6ig benzin felesbe E-85 6.6alá nem ment gáz 7-7.5 ezek azonos használat esetén jönnek ki.
Persze hogy nincs, mert számunkra felfoghatatlan, hogy a te autód ennyire hibás, a többieknek meg nincs nagyon gondjuk vele. Nekem egy gondom van. Hogy ez sem megy üzemanyag nélkül.
Érdekesség: amikor kb 1987-ben Osztrákoknál jártunk meggondolatlanul ( a hegyek, 3 kanyar és a gumikupak olvadt le mint a bohócsipka..., arra járnak a gyártók féktesztelni...) 2T Trabanttal. Na többen megálltak megnézni milyen autó, többször kellett tankolni, olajat itthonról vittünk. Egyetlen kutas tudta csak, hogy olaj kell a benzinbe. A csúcs, mikor a hegyekben szemből egy buszsofőr maga elé kapva a mikrofont mutogatott...
Nem viccelek, a szomszédban, és NDK-tól sem messze abszolut nem ismerték a Trabit.
Soha nem volt jó a helyesirásom eztán nem irok töbet hogy ne zavarjak senkit, majd csak olvasgatom a sok értékes hozzászolást. Különben egy forum arra valo hogy talán valaki tudot bizonyos megoldást és segit a márkatársnak de ugy látom itt csak támadás van ötlet sehol.