A turbos Saab-omnak sornégyhez képest tök jó hangja volt középtartományban, volt kis gurgulázó beütése is mint egy sorhatnak. Az MX-5 hangja szarabb volt..
Ezek teljesen érthető elvárások lennének, ha nem lenne lehetőségünk a fordulatszámok módostására. Így viszont óvatosan a ne nevettesd ki magad kitételekkel.:) Egyébként a Volvo viszonylag oldszkúl, de attól még 150-nél kuss van benne (pontosabban a tükör zajosabb, mint a motor). A Xantiának meg semmiféle dízelhangja nincs, csak alapjáraton egy halvány ketyegés. Szal van választék.
Azon kívül a legkellemesebb karakterisztikájú motor, amit valaha vezettem, az a 2,5 turbo2 CX-em volt (benzines). Volt ugyan turbólyuk, de alatta is jobban ment, mint egy átlag két literes szívó. Annál 5300-nál volt a piros, ami egy mai dízelhez képest már nem releváns különbség. Viszont a hangja szánalmas volt, mint minden négyhengeres soros motornak.
Olyat probalj,ami 5 v 6 hengeres,es legalabb 2.5 liter.Akkor lesz meg diesel autod.
Kiautoztam majd egy tankot ilyen 1-3-7 kilometeres utakkal itt a varosban. Nagyon durva,8,7 a fogyasztas,pedig tankolaskor nullaztam. Epp neztem a logan tesztet,ha nem lesz ertelmes motorjuk.a jovoben,kenytelen leszek egy szinte uj dci-t venni, mert ezt a vanszorgast megegyszer nem valasztom.
hirtelen nagy nyomatek alacsony fordulaton-és ezzel vége is a hasonlóságnak, ugyanis létezik az alacsony fordulat fölött is egy széles tartomány, ahol van más is mint fülbántó zörejek :-)
Urak, van pár eladó gumiabroncs. Többségük vadonat új, ami nem azt jeleztem mellé. DOT nem friss ez az árakban is tükröződik remélem... Több darab vásárlása esetén tudunk még faragni a számokból.
Adataim publikusak. Kérésre fotót tudok küldeni.
DUNLOP K 591 HARLEY DAVIDSON hátsó
150/80 ? 16 M/C 71 V DOT 3900 ár: 20.000.-
BRIDGESTONE BATTLAX BT020R hátsó speed
160/60 ZR 17 M/C 69 W DOT 3805 ár: 25.000.-
BRIDGESTONE BATTLAX BT50R hátsó speed HASZNÁLT 70%-os!
Igen,ez a baj. E39et vezettem,30d-t,az negyon meggyozo volt,a folyami hajo hangja is.
Baratom e60 30xd-jeben csak utas voltam, az 230hp,maj' be hugyoztam ;-)
Vezettél már olyat? E60-al mentem, még annál is jobban gyorsult, mint gondoltam. Már az a kategória, ahol agyban rá kell készülni egy padlógázra, mert gyorsan történik minden. A hangja is egész yo..
Jlt: nem. A bandi ugy viselkedik mint egyrendesen meretezett szivomotor. Nagy nyomatek mar alapjarattol,eyenletesen novekvo ero,vadallat kozeptartomany,ami nem fogy el fent sem.
Es 1200-11000ig hasznalhato.
Bazsy: jaja,530d barmikor johet.
A mai sornégy tádék többsége alul-felül halott, csak középen húz, nem úgy, mint a nagyBandi. Egy nagyobb, 5-6 hengerest meg sztem Ződi is díjazna.. :-)
A vara birja, bar nem feltetlenul szeretnem kiproblani. :-)
Lattam mar mikor a vara alol kirantjak a talajt olyan 70-es tempo magassagaban. Szepen csuszott, kicsit lekoptatta a fejidom oldalat es kapott egy hatso labtartot elore. Labon jott haza. Bukocso a must have kategoria.
Ja ertem. Tehat a Te hasznalati tempodnal tul sokat forog, az a baj?
Mennyi teker 100nal,5e korul?
Felreertes ne essek,letezik sok szebb hang a sornegynel,de szebb karakgerisztika legfeljebb a sorhatnal ;-)
Nem tudom jól megmagyarázni, diesel autó meg boxer után 3500-nál már váltanék fel, de 10500-tól piros, szóval ott kezdődne a hasznos tartomány. A robogóval is az egyik bajom, hogy a nyugodt kilencvenes poroszkáláshoz nem illik a "zzzzzzzzzzzzzzzz", jobban tetszene a "pöffpöffpöffpöffpöff". Ez egy érzés, amit nem tudok jobban megmagyarázni a pszihológusomnak sem, hát még egy négyhengerbuzinak, de remélem te érted. :)
"Az már más kérdés, hogy miután mindkét biztosító kifizetettt, akkor 3 év és 30Ekm+ után az eladási ár és a 2 biztosító által kifizetett összeg pont kiadta a motor újkori vételárát ;)"