Hali ebben a hozzászólásodban irtad hogy a az alsó gömcsap csapágyadat cserélted olcsobban meg tudnád mondani a számát vagy a méretét annak amivel helyetesítetted az eredetit?
Akiket ismerek és megcsinálták a chippet nem panaszkodtak. SŐŐŐT! Nézz át a 307 es fórumra és nézd meg ádi mit írt. jobban megy kevesebbet eszik... és nem hajtja agyon....
Azért kérdeztem hogy neked mi a tapasztalatod, a zajos csapágyakkal, mert szívok már vagy 3 hete az enyémmel, és nem találom a hang forrását, és adtál 1 ötletet a nyeles tengely csapágyal. Nekem szerencsére sosem volt még rossz.
Már több műhelyben voltam vele és senki sem tudja mi lehet.
Még száloptikás kamerát is dugtunk a váltóba hogy mi a helyzet.
Amúgy teherautokat szerelek, meg a sajátomat. Sajna én nem merem elvinni sehova a kocsim mert már párszor átvertek. Műszaki vizsga ingyen szervíz, a szervízbe semmit nem csináltak.
Nekem felengedett kuplungnál sebességbe csinálja, de üresben is lehet hallani most már.
Ha kinyomom a kuplungot elhalkul. Ha lendületből gurulok akkor is csak akkor halkabban.
Az elején még diszkrétebb hang, ha üresben jár a motor felengedett kuplungal. Ha már régebb óta csinálja akkor a hangja mint egy csapágyas kávédarálónak. És általában ha bemelegedett a motor, meg a váltó akkor erősebb, hidegen halkabb. Amint kinyomod a kuplungot üresben is abba marad a hang.
Nekem egy offom sajnos ilyen, abban ez típushiba (pedig békebeli japánban gyártott japán autó) max 30 000 km és az újjal is elkezdi csinálni. Már az autó alapjáraton kb 2x hangosabb, inkább kinyomom a kuplungot a lámpánál sokszor, most nincs idő cserére. Menet közben egyébként minden ok, akkor ugyan olyan mint amikor jó a cspágy.
Régebben a megabiztos hozzászólásaidból azt hittem autószerelő vagy...
HELLÓ .SZÓVAL TE INKÁBB CHIP TUNINGOT RAKNÁL MINDT CHIP BOXOT. NA ÉS AZ MENNYIBE FÁLY A CHIP TUNING? MERT A BOX KB 30 EZERÉRT VAN EGY NÉMETOLDALON EGY HAVEROM MÁR RENDELT OTT ÉS TUTI JÓ. KÖSZI
Ha üresben adja a hangot és kinyomott kuplungnál elhalgat akkor az nyelestengely csapágy szokott lenni. Sebességben menet közben nem szokott hangja lenni.
nekem most van volt ugyan ez, új lendkerék, kuplung tárcsa kinyomó csapágy, diferenciál mű csapágy szimeringek, önindító csere volt, de még mindig csinálja.
Úgyhogy most hétvégén cserélek kerékcsapágyat is ha az sem akkor addig megyek vele amíg szét nem esik.
De ha kinyomod a kuplungot a csapágy akkor dolgozik csak igazán, ugyhogy szerintem nem az. ha üresben gurulsz akkor is csinálja? eddig kb 600 font volt, de csak az anyag mert mindent én csináltam magam.
Simán ki lehet cserélni, még PPS-ezni se kell csak kicseréled és már megy is. Azthiszem akkor van csak gond hogy ha a színes duál klímásba volt a tied meg sima, illetve akkor ha új a kijelző akkor PPS-el kell tanítan.
Nekem monochrome kijelzőm volt, aztán a szokásos csíkozás miatt kicseréltem színesre, aztán most a 7" navisra :)
sőt megtaláltam hol lehet beállítani a gyári parkradar kijelzését. Lehet monokróm és színes kijelzőn is valamint a navis nagy kijelzőn is. Kár hogy nincs gyári radarom :(
Tádám! Megtaláltam, hol lehet kikapcsolni a PPS-be az öv figyelmeztető csipogást!!!! Pedig azt hazudták a szervízbe több alkalommal, hogy nem lehet! (én mindig kötöm magam, de sok utasom nem, és baromira zavaró amikor ha kéred sem köti be magát a paraszt, már szereztem övcsattot is :)
volna egy 407sw 2.0hdi nem tudom mi a baja de amikor megyek vele nem megy egyenletesen a kocsi hullámzik a teljesitménye nem húz úgy ahogy kell de az alapjárat nem ingadozik, valamikor jó 1-2napig aztán meg megint nem jó....fap szűrő volt tisztitva....lehet hogy az egr szelep???...valaki tudna e segiteni????köszönöm...tomy
Csak halkan jegyzem meg, mert nekem is volt 307-esem (206-osom is:-D), hogy azon ha jól emlékszem 4 csavaros felni van, a 407-hez meg bizony 5 csavar kell. Azt gondolom hasonlóan fogsz járni mint én, és egy újabb felniválasztás előtt állsz!
Köszönöm a véleményt!A jelenlegi 307-en is gyönyörű, bár a 15"-hoz képest jóval nagyobb.A felniket meg akarom tartani, mert nagyon szépek. Kíváncsi voltam, hogy a 407-hez melyik a jobb. Egyébként a tolatóradar bekötése csak Peugeot szervízben lehetséges?
Szia Roli_636! Nem. Egyszerüen nem volt éppen párban sem a Bosch sem a Jurid. Ami párban lett volna, az nekem nem kellett. Nem haragszanak egymásra, semmi gond nincs velük. :) Üdvözöl: birobandi
Már látom, hogy nem lesz egyszerű a vétel!:)NAgyon oda kell figyelni mindenre, nem is gondoltam volna.Most ott tartok, hogy veszek egy alacsonyabb felszereltségűt olyan 1,8M-2,4M között (mert ennyi a keret), aztán szépen lassan "felszerelem" extrákkal.
Amire szükségem lenne az mindenképpen tolatóradar,fűthető ülés ilyesmi!
Mi ezt használjuk a versenyautóban. De véletlenül sem ajánlom, hogy ilyet valaki beépítsen otthon házilag, párc perc alatt ki lehet vel nyírni a motort. Plána azért mert az elosztók gyárilag szarok hozzá, aki ezt nem veszi észre dugdoz majd össze-vissza és nem lesz jó...
De, igazad van nem figyelmesen olvastam el, de így meg egy másik érdekességet osztok meg, mégpedig létezett nem bluetooth-os mp3as rd4 is ilyenem volt ;)
Érdeklődnék nincs-e valakinek egy db rossz abroncs nyomás ellenőrzője,ugyanis eltört az enyém a szelepnél és csak a szeleptőkét kellene cserélnem ha lenne valakinek eladó. voros-csaba@freemail.hu
Jó utat Viktor!! Nehogy odakint elcseréld egy-két kecskére :) Amikor hazaérsz várjuk az élmény beszámolót. Én majd Július vége felé haza viszem (Fr. ország) és jutalmúl még a házamat is húzhatja. Üdvözöl: Bandi
Szia kisvadon! Megnéztem a nagy képeket, az autó gyönyörű, jól felszerelt. Ami nincs benne: gyári riasztó, gyerek zár-super retesz, az ülések valószinűleg nem elektr. állításuak. Szinte tuti, hogy kűlföldről behozott, ami kellő gyanakvásra intsen!! Persze lehet egy jó ajánlat is, de legyél óvatos. Üdvözlet. birobandi
Javaslaom a valeo parkradart. Gyári beszállító amúgy is, és nekem kb 3 éve van benne hibátlanul, ráadásul simán a tolatólámpáról kapja a tápot (elvileg nem lehet betápolni róla semmit 1-2 hete tudtam meg :)
Szia kisvadon! Amennyiben zömmel autópályán mész -főleg németországban, válasszál 2.0 HDI-t városban az 1,6-os a jöbb döntés szerintem. Országúton nagyjából mindegy. Nézd én mentem Német autópályán 180-at erőlködés nélkűl az 1,6-ossal, nem állítom, hogy ez az ideális számára, de tudja. Tavaly nyáron lakokocsival közel 5000 Km-t mentünk és áthúztam az Olasz-Francia Alpokon, Tendénél léptük át a határt, nézd meg a térképen, ha érdekel. 26 LE-vel gyengébb az 1,6-os, de más az autó dinamikája az eltérő áttétel és az 5 gangos váltó miatt. Szerintem simán jól húz az autó. Amit belinkeltél 1,6-ost az kűlföldről behozott gyanús, de utána kell nézni, amit csak lehet le kell ellenőrizni. Üdvözlet: birobandi
Szia kisvadon! Nézd, ahogyan a motor mérete egyéni döntés kérdése, úgy a felszereltség is az. Én azt gondolom, hogy ez egy prémium modell, tehát én a magas felszereltségre szavazok. Én azért (is) rendeltem Hollandiában az enyémet, mert akkor még itthon az 1,6 HDI csak alacsonyabb felszereltségben volt kapható. Tehát én a Supreme, Sportline, Executive vagy hasonló felszereltséget ajánlom. (Országonként eltérő a megnevezés). Lényegesebbnek tartom az autó előéletét, de hát használtnál mindig nehezebben kideríthető. Üdvözlet: birobandi
Köszönöm a segítséget!Eddig ez az autó az, ami igazán megfogott.Sok 1.6-ost láttam, de valamiért inkább a kétliteressel szimpatizálok.Most is az van, igaz, teljesen más teljesítménnyel és kasztnival (307-es), de egy ekkora autóba inkább ez jön be.
Szia kisvadon! Így ránézésre semmi különöset nem látok rajta, leszámítva, hogy az ajánlatban szereplő navigáziónak semmi köze az autóhoz, mert abban RD4-es kijelző van, ami nem alkalmas navira. Feltétlen azt ajánlom, hogy megvétel elött vidd el egy Peug. szervizbe, ott lekérhető minden beavatkozás, amit az autó életében gyári szervízben végeztek az egész EU. területén. Üdvözlet: birobandi
Szia kisvadon! Olyan tolatóradart, amelyet, már garantáltan beépítettek 407-esbe be lehet szerelni, de a 10 000 Ft-ért a hipermárketben árultat egy sufnituning műhelyben nem ajánlom beszereltetni, mert több bajt csinál, mint amennyi örömöd lesz benn. Természetesen a gyári is utólag tökéletesen beépíthető. BUS= Ennek a lényege, hogy a különböző elektronikák nem egyenként vannak összemadzagolva, hanem a számítógépekből is ismert adatkábelekkel egy integrált adatátvitel történik. Ez olcsobbá teszi a gyártást, de érzékenyebbé teszi a rendszert. Amennyiben útólag valamit beépítesz az elektromos rendszerbe, sokszor előre nem várt következményei lehetnek. Erre jó példa a gázkisüléses izzók utolagos beszerelése, mely sok esetben tönkretesz sötédeés érzékelő vagy más elektronikus berendezéseket. Üdvözlet: birobandi
Szia kisvadon! 1, Hideg motort nem huzatunk. 2, Erősen felmelegedett motrt -autópálya folyamatos 130, nem állítunk le azonnal, megvárjuk alapjáraton még visszahűl.
3, Maximum 20 000-nél olaj -Total Qurtz 9000 vagy Total Quartz INEO ECS 5W-30 csere +olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő. 4, Vénusz napraforgó olajat nem töltünk bele :) (talán érted mire gondolok) 5, Az autóhoz útólag hozzábarkácsolni mindenféle elektromos kütyüt nagy kockázattal jár a BUS-os elktromos rendszer miatt. 6, Lehetőleg 4200 F/p fölé soha sem pörgetni, hiba üziket komolyan venni, kűlönösen, ha fordulatszám korlátozással jár együtt. Röviden ennyi. Üdvölet: birobandi
Tul.kép arra a két policarbonat "izére" lenne szükség (vagy az lenne nagy segítség, mert itthon sajnos eféle dolgok nincsenek). A szőnyeg alá majd csak beszuszakolom valahogy én is. Már csak abban kell reménykedjek,hogy "földrajzilag is stimmelünk". (Bp)
Szia kisvadon! Nekem az van, most 100 000 környékén tartok -újonan vettem, maradéktalanúl elégedett vagyok vele. Nem verseny autó, de lehet vele dinamikusan haladni, ragyogó fogyasztás, 100 000 alatt számottevő meghibásodásom nem volt. Vannak "játékszabályok", amiket be kell tartani és szerintem egy király gép. Üdvözlet. birobandi
Szia kisvadon! A 134 000 Km. teljesen normális egy egy 2005-ös autónál. Kettőstömegű lendkerék, főtengely ékszíjtárcsa, kormány-szervó, tűgörgös gömbfej, kifújás nyom a porlasztó csúcs környékén, turbó állapota. Ezekre érdemes odafigyelni, illetve egy szakszervízben lekérdezni a kocsi "előéletét". Üdvözlet: birobandi
Én is CD tokot használtam. Nekem a szőnyeg még nem volt nagyon szakadt, inkább csak a patent jött ki mindig. Ha megpróbálnád odaragasztani alulról talán nem mozdulna el, ott úgyse látszik. A másik, hogy ha nem szabályos kört vágsz és vannak sarkai akkor az a szivacsba beleakad, beékelődik és azért nem mozdul el. Ha meg akkora a luk mint egy kráter nincs más mint kivágni egy darab szőnyeget és belevarni a lukba:(
Amúgy meg igazad van elég egy sz.r megoldás az egész szőnyegrögzítés!
Az a COM200x, ha jól tudom az a kapcsoló egység ami közvetlenül a kormánykerék alatt van, amin az index, stb -karok vannak. Épp ezt hangoztatja folyamatosan a szerelőm, hogy ahhoz nem is nyúltak.
A PPsel nem tudom micsoda. Kifejtenéd? (Jelenleg nem tudom milyen készülékekkel próbálkoztak, de ha kell kiderítem)
Én egyszer láttam hasonló javítást (de pont ki volt szakadva a helyéről újra...) Egy kb 1mmes alu lemez volt kör alakúra leesztergálva és kvázi egy nagy alátétként funkcionált.
Én anno dvdtoknak a műanyag oldalából vágtam szintén 2db kört és raktam rá a te módszereddel a műanyag alá, de nemigazán volt tartós+valamiért elmozdult a távolság a 2 pöcök között és felgyűrte a szőnyeget.
Most lesz új padlókárpitom ami szintén ki van szakadva de legalább fekete amiatt jutott eszembe, hogy feldobom a témát. Elég borzasztó hogy kimondhatjuk, hogy ez egy általános probléma az autónál, ami elfogadhatatlan.
Egy nemrég itt tárgyalt problémával futottam össze én is. Akkor nem derült fény a megoldásra.
"ESP/ASR system faulty" hibát jelez a computer. Több diagnosztikáló műszer szerint is a "kormányszög jeladó" okozza. Még olyat is említett az egyik, hogy a maximális érték fölötti jelről szól e hiba.
Sajnálatos módon a kalibrálásnak viszont ellenáll, több különböző (egyik helyen állítólag gyári) műszerrel sem sikerült tanítani.
Az autó futó- és kormányművéhez is hozzányúltak, de (elméletileg) a kormányoszlophoz s így a jeladóhoz nem.
Szerelőm teljesen tanácstalan én pedig kétségbeesett.
Ha lenne ötletetek mi okozhatja vagy hogy kihez vihetném (a márkaszervizen kívül) nagyon hálás volnék!
Pár éve van egy 307 2.0 HDi Peugeot-om,és nagyon meg vagyok vele elégedve.Most arra adtam a fejem, hogy egyel nagyobbra cserélem. Találtam is egy szép 407-est, 2005-ös kétliteres dízel, 134.000 km-rel.Symbole felszereltségű.
Sajnos nem ismerem ezeket a modelleket,csak amit olvastam róluk. Amit kinéztem kétliteres dízel 136 Le-s.
Szerintetek mire figyeljek a vásárláskor?Mennyire sok ez a kilóméter?
most csak egy észrevétel miatt írok ! múltkor begurultam a 407-essel a szombathelyi peugeot csomai szervizbe, az akciós klimatisztítás és pollenszürőcsere miatt. otthagytam 1órát, kicserélték majd fizettem. s felnéztem a pult mögött a falra s meglepődve néztem a kiírást :
akcíós óradíj: 8000ft+áfa,ami ugye 10000ft/óra! akkor mennyi a nem akcíós? a munkafelvevő közölte,hogy a szerelő talált valami hibát nem-e
hagynám ott a peugeotot. magamban, hadd hagyjam már itt !!! s nagy gázzal eljöttem. mondjuk a szervizben nem volt sorban állás,kongott az ürességtől. az én szerelőm 3000ft/óradijért dolgozik,hibakeresővel,kiolvasóval szaktudással stb. elképesztő ez a nyugati stilusu árstratégia a mi kis hazánkban! a klimám persze nem müködött,mert azt már nem nézték meg ,hogy nincs bent megfelelő mennyiségü gáz. ja és fizrtéskor nem fogadtál el a főnix-program kártyámat amiből még kellet volna kapnom kedvezményt! hát erről ennyit !!
Kerékcentír elvileg tavasszal megvolt, most szerintem megcsináltatom keréklevétel nélkül is, hogy a keréken felüli összes forgórész ki legyen egyensúlyozva.
A kormányösszekötőket meg akkorra hagyom, ha ez a kúra nem orvosolja a problémát.
Nekem is kijött a szőnyegrögzitő. Mivel nem tört el a műanyag ovatosan szétszedtem két részre. A küszöb boritást le kell szedni, vigyázva a patentokra, könnyen törnek. Vágtam két 10 cm átmérőjű policarbonát lapot amit ráhúztam a patent alsó részére. Na most jött a neheze, mivel be kell dugni a szőnyeg alá ( vékony kezűek előnyben !) és össze kell pattintani a felső részével. Ha kész mindent vissza a helyére. Nekem bevált azota sem jött szét, pedig elég mocorgós tipu vagyok :)
Semmi különös nincs benne annyi hogy ha tekered a kiálló pöcköt váltakozik a keménység, vagy magasság. elvileg van egy gomb hozzá mint a radiátor gombja.
az nekem sem volt meg én is csak a peugeot service boxban láttam alvázszám alapján dobta ki. sosem nyultam hozzá, a pug serv boxban is tök egyforma a képeken a sima leng csill.
Jól hallottad. Japánoknál elég gyakori, hogy csapágyat, szimmeringet nem kapsz csapágyboltban még a neten keresztül sem sehol, nem is hallottak még ilyen méretről. Nem beszélve a motorokban alkalamazott csapágyak illesztéséről, hiába jó a méret, ha az nem stimmel...
1: el van törve a gerinctámaszom a vezetőülésbe mi a megoldás?
2: mi a megoldás a bőr ülés nyekergésére? Baromira zavar, úgyérzem a műanyag oldalborítás és a bőr közé kéne valamit kenni vagy nemtudom. Bőrápolót nyomtam már oda de semmi
3: nektek is kiszakadt a vezető oldali szőnyegrögzítő a padlókárpitból? Ki hogy próbálta meg megoldani?
Néhány napja írta valamelyikőtök, hogy van ötlete a kijelző hűtésére. Jó lenne néhány kép róla hogyan sikerült!
A lengéscsillapítós témához lenne az a kérdésem, hogy ezt az állító csavart a kerékjárati ívbe benézve látom? Minimális műszaki érzéken van ehhez, de izgat a téma. :-)
Szia userik! Nem áll szándékomban megcáfolni a véleményed, mert van abban igazság nem is kevés. Mindössze kellő körűltekintésre intenék mindenkit, hallottam én már olyan 407-es tulajról, aki vért pipilt ABS hiba miatt, pedig csak annyit kellett volna tudnia, hogy a kerék csapágy méret ismerete kevés információ. (Jeladót tartalmaz) Üdvözlettel: birobandi
Ez hihetetlen milyen lehúzás folyik a gyári autó alkatrész rendelésnél.
Akartam venni a Pug -nál 2 csapágyat a differencál műhöz, darabját 16 ezerre mondták.
Na de nem volt raktáron, azt mondták rendelniük kell.
Ok , kérdeztem akkor mondja meg az univerzális számát, NEEEM lehet volt a válasz.
Ok, megnéztem Pug service box-ban a méretét, interneten kikerestem a számát, és SKF-től jobb minőségben találtam kb 2200 forintért!!!!!
Hoppá akkor hogy is van ez kedves peugeot szarházi banda?
Ezért tart itt az autó ipar mert féreg módon akarják átverni az embert. Nem elég, hogy sok alkatrész csak töllük lehet megvenni, még azzal is szivatnak amin esetleg sporolhatna az ember 1 kicsit.
Ennyi.. Üdv Erik.
ui: remélem olvassa valamelyik sales manager a Pugtol.
El van törve az új ülésemben a gerinctámasz. Mi törik el, mennyibe kerül, illetve hogy kell cserélni? Tudom hogy volt már róla szó, csak a kereső nem találja :(
Szia Magnus1234! Ezzel túl sokat nem emelsz az autón, csak néhány mm-t. Azt gondolom, ha érdemben emelni akarnál, akkor át kellene állnod a 17' felnire. Üdvözlettel: birobandi
Egyik cimborám 40ért magyarítatta a volvo-ját szervízbe. A magyar autókat magyar nyelvvel adják el, csak ő szlovákjából importálta be a paripát és egyáltalán nem lehet ott állítani a nyelvet a menübe. Külön cikkszáma van a nyelvnek és úgy töltik fel.
Legjobb tudomásom szerint már a 6os golfok is tudnak magyarul.
Engem is érdekelne amúgy egy ilyen magyarítás téma.
Szia Moó!Köszönöm a választ. Van itthon az előző autóbol egy digi autós meg egy 1 din helyre bemenő, de 7"kijelzős multi. Ezt akartam betenni, de valóban sok a macera vele lehet,hogy leteszek róla,
Egyetértek veled! Különösen annak fényében gusztustalan, hogy Portugálból kettő is van installálva. Nem hiszem, -bár nem tudom, hogy a Brazil és európai Portugál között akkora különbség lenne. Sajnos a Franciák még ma is úgy gondolják, hogy mindenkinek kutya kötelessége megtanulni az ö nyelvüket. Több, mint 10 éve fordulok meg náluk rendszeresen, de nem fogadják még tőlem sem el, hogy úgy gondolom, hogy beszélek Németül, kicsit pötyögök Angolúl és most már nem valószínű, hogy erre a kis időre megtanulok Franciáúl :). Üdvözlet: birobandi
"De szerintem te sem fizetnél ki x tízezer forintot érte?!"
Hát nem az tuti!
Ne érts félre, ha valaki megcsinálja annak nyilván van ára amit ki kell nyögni.
Nem. Én azon háborodtam fel, hogy ezért egy kanit nem szabadna fizetni és egyáltalán sufni tuning keretén belül törődni vele, mert szerintem ennek gyárilag benne kéne lenni a menüben. Minden autóban! Az autógyáraknak ez kutya kötelessége lenne, hogy ilyen szolgáltatás alapból benne legyen. Ha már ide is exportálnak járműveket és még nem is olcsóbb eme hiányosság miatt.
És ez nem csak figyelmesség volna, sokszor az autó épsége múlhat azon, hogy a júzer érti-e hogy mi a bánata az egyik jeladónak...
Ezt egyébként felháborítónak tartom, ha már a mi pénzünk jó nekik és ugyanannyit leperkálunk a kocsiért mint Európában bárhol, akkor igenis vegyék a fáradtságot és fordítsák le magyarra azt a pár tucat mondatot amit képes a kijelző kiírni. Mellesleg ez a nyelvi fordítás nem is típusfüggő egy márkán belül, ezt csak egyszer kéne megcsinálni és későbbi modellekben is lehetne használni.
Egy nyomorult 6000 Ft-os dvd lejátszóba is sikerül magyar menüt berakni.
Fogalmam sincs, de ha rájösz, hogy mi a hiba akkor van alkatrészem, mert nemsokára bekerül nekem a gyárixenon magasságállítóval, úgyhogy van motorom is meg tekerőm hozzá.
Amúgy a tekerőt úgy tudod kiszedni, hogy lenyitod a térdednél a tárolót, és oldalról be lehet nyúlni, úgy kiugrik előre a cucc, de azthiszem talán külön bizti is van hozzá, először lehet hogy azt kéne megnézned a hiba kutatásban.
Huhh :) Én autóhifivel is foglalkozom, és építettem is az autóba elég komolyat, úgyhogy ha kérdésed van szívesen segítek.
Van olyan 407 ami egyszerűen megbolondul, ha nem a gyári fejegység van benne, hibaüzeneteket ír stb. Az enyém nem ilyen volt szerencsére.
Az alapvető probléma az, hogy ha kiszeded a magnót, akkor megbutul az egész autó, nem tudod pl a klímát kikapcsolni, nem tudod a kísérőfényt állítani stb stb. Nem tudod összeszikronizálni a duál klímát. Ha kiszeded a magnót, akkor gyakorlatilag nem tudod használni a felső kijelzőt. Ja ugye a dátumot se tudod beállítani se az órát, mert minden a magnón van. Elég barmok voltak akik kitalálták így, pontosabban inkább szemetek, mert ha akartad megvehetetted a JBL hifit ami egész jól szól.
Szóval nekem úgy volt anno - mert már kiszedtem, és visszaraktam a gyárit-, hogy vettem hozzá gyári utólagos beépítő keretet.
1dines keret fekete (fényezhető a saját színre), 1 nagy quadlock csatis kábel aminek a másik vége iso csati, és 1 antennaerősítő ami átalakítja a gyári stekkert iso-s rádió csatira. Kb 12 ropi volt, amúgy ha kell nekem van eladó :)
Összeraktam működött, aztán eléggé felfejlesztettem, és az akksiról kapta az áramot a fej, valamint nem a gyári hangszórók szoltak, hanem rca-n keresztül jött ki a jel és egy 4 és egy 1 csatornás erősítőtől bömbölt a zene, valamint zavart, hogy nemtudom a kijelzőt állítani, ezért a quadlock csatval csináltam kvázi egy hosszabbítót, és a gyári fejet betudtam kötni a jobb első lábtérnél, ha állítani kellet.
De aztán abbahagytam ezt az egész őrületet, és visszatértem a gyári fejhez.
Azt tanácsolom neked, hogy ha nem vagy elégedett a hangzással, akkor cseréld ki a hangszórókat normálisra mert a gyári az valami förmedvény műanyag szar, aztán azt a műanyag beépítőkeretet is javaslom száműzni és helyette fából egy szépet cisnálni, ami hangban sokat számít. Ha még mindig kevés, akkor jelszint átalakító és meghajthatod erősítőről, de akkor már kábelezni is kell stb stb.
Amit írtál tv dvd stb. Hát a tv-s utólagos fejekhez kell mindig venni 20-30ért egy rendes antennát, és akkor bejön majd neked a helyi tv meg az rtl talán. ANnyit nemér az egész. Dvd-re pedig szerintem akkora hülyeség. Nincsenek elve távolságok magyarországon, amerikába megértem. Te eleve nem tudod nézni, mert vezetsz. Ha a gyereknek meg mese kell, akkor ottvannak a tetőmonitoros lejátszók, meg a fejtámlások. Fm modullátorral átküldi a hangot a fejre és szól mindenhol ha akarod.
igen ugrik a felső kijelző mivel a rádión vannak a gombok, a kiszedése egyszerü , egy juk található mind két oldalon abban elhejeszkedik egy csavar,azt kel ki csavarni és könyedén ki jön, nem sima csillag hegyü csavarhuzó megy rá előre szolók. Miért szeretnéd ki cserélni a magnót ???
Hello Sziasztok! A középkonzolt szeretném megbontani a rádió résznél.Tudna valaki segíteni, hogy hol kell elkezdeni és van e valami trükkje? Azt is szeretném tudni. hogy ha más típust teszek be helyette akkor ugrik a felső kijelzön megjelenő trip stb szolgáltatások hozzáférése?
Ha már a számok előkerültek; nem rosszak, de - számomra érthetetlen mi folyik itthon - az ebay-en ennyiért 4db-os készletet árulnak, nem párt. Ráadásul egy igen nívós típust:
Én arra gondolok, hogy eltörhetett a gumiharisnyában (a kasztni és a csomagtér ajtó között bal oldalon) az a szál, ami a nyomó gombhoz vezet. Házilag egy kis barkácsolással orvosolható, ha valóban ez a hiba oka.
Ismét a segitségeteket kérném, mivelhogy pollenszűrőt szeretnék cserélni de sehol nem talalom a helyét. Ahogy visszaolvastam valaki irta hogy a gázpedál mellett van de én itt semmit nem találok.
Az auto 2004 évjárat és SW.
Ha valaki tudja hol van elrejtve benne akkor lsz közölje.
nekem 200ezernél volt cserélve elől hátul most 265 van az autóba és minimális válla van a féktárcsának elől is meg hátul is
26mm az új tárcsa elől és 24mmig kophat
Nekem brembo fúrt+mart féktárcsám van elől, és jurid hátul. Eléggé komoly rálátásom van egy autószervízre ahonnan tudom a cuccokat is olcsóbban :)
Ennek alapján azt tanácsolom, hogy sima brembo féktárcsát ne vegyetek, elég sok gond szoktot velük lenni (üt stb). A sport tárcsái viszont teljesen profik.
Amit a helyetekben vennék az vagy JURID
utcai ára 17500ft/db 14ért tudok nektek szerezni.
hátsó tárcsa 12mm az új 10mmig kophat
12800ft/db az új és 10ért tudom
fékbetétből mindegyik jó, a juridot és a ferodo-t ajánlom
Szia Roli_636! Sajnos elég vékonyak a gyári féktárcák, tehát nem igazán bírnak sokkal többet, mint a betétek. Én egyszerre cseréltettem 80 000-nél a kettöt. A tárcsa Bosch a fékbetét Jurid lett. Nincs velük semmi gond. A hátsó -nem hütött-, többet kibír, azt ráér csrélni. Az anyag vastagság (vékonyság) miatt a felszabályozás sem nagyon ajánlott. Üdvözlet: birobandi
Ha már oldalanként (értem ez alatt a külsőt-belsőt) több mint egy milliméteres válla van, akkor valóban kezd időszerűvé válni a csere. Vagy lehet esetleg szabályoztatni, de én azt nem tartom valami jó megoldásnak. Egyébként nekem is Brembo tárcsa van Valeo betétekkel.
Cserélt már valaki közületek féktárcsát? Mikor esedékes ez? Jó tudom, használatfüggő. Most 67000 km van a kocsiba. A szervíz szerint lassan esedékes lesz.
Szerintetek?
Illetve milyen féktárcsát raktatok bele? Kinek mi vált be? Bremboban gondolkodom.
Köszönöm az eddigi tanácsokat. Csak kis segítséga benzines társaknak.Tul vagyok egy környezetvldelmi hiba üzenet elhárításon(kicsi sárga motor lámpa) szóval a hiba banális és olcsó jav.a hőgomba mellett a viz folyt kicserélni 5 6 ezer forint az anyag és akár az utcán is megcsinálod.Nekem mikor megláttam az üzenetet a m.falon a 10ezresek cikáztak a szemem előtt.
Szia tom407! Nem igazán szokta feldobni a pacskerokat. Lehet, hogy az történt, hogy nem szabványios fékbetétet használt az elödöd, s hogy ne legyen hiba üzi, ezt a színvonalas megoldást választotta. Üdvözöl: birobandi
Sziasztok! Szokott-e a fék kopás visszajelzőnek valami baja lenni.mert az enyémben az előző tulaj nemes egyszerűséggel elvágta mind a két oldalon mind a kér vezetéket.
Tud-e valaki - Baja és vonzáskörzete, kb 50 km-ig - olyan megbízható szerelőt aki a túlzott fogysztással tud valamit kezdeni? Persze az sem baj, ha azon túl, csak hozzáértő legyen a szaki...
Ma voltam szervízben ez ügyben, ugyanis kb két-három hete eléggé megnőtt az étvágya (2.0hdi), anélkül, hogy bármi is változott volna és bármi hibaüzenetet produkált volna a computer. A kiolvasás után közölték velem, hogy a gép semmi rendellenességet nem jelez, és tanácstalanul felhúzták a vállukat.
Most 9-10 l körül kajál, korábban 7 volt az átlag. Az igazsághoz tartozik, hogy már egy-két hónapja csak városban van használva, lehet hogy a részecskeszűrő miatt van? Bár azt sem jelezte, hogy gond lenne vele...
Szia Roli_636! Sajnos így sok okosat nem tudok mondani. Hosszabb -több napi állás után előfordul, hogy felsziníi rozsdaszerűség keletkezik a kuplung alkatrészeken és az csinál ilyesmi jelenséget. Üdvözöl: birobandi
2 napja vettem még észre, akkor amikor hátramenetbe rakom. Ez akkor volt, amikor áltam be a garázsba és igazítottam még rajta. Nem csinálja mindig. Néha csak.
Mossátok át deszt vízzel a rendszert alaposan. utána a spricniket meg kéne fújni levegóvel pl kompresszorból.
A gond nagy valószínűséggel az hogy el van tömődve de nem teljesen. gy a golyó nem tud mászkálni benne nyomás hatására és nem terít rendesen mert kevés a folyadék ami feljön.
Nekem is csinálja ezt az ablak spricni és érdekes módon csak a bentről nézve a jobb oldali. repedés nálam sincs fuvóka rendben. Szóval keressük a hibát továb....
Amikor 1-be, (talán akkor is amikor rückvertzbe) rakom a váltót és ráengedem a kuplungot és elkezd gurulni, kattan egyet valami. Ezt tegnap kezdte el csinálni.
én mielőtt felraktam volna az új felnit,pontosan utánajártam mindennek . pontosítsunk. én azt írtam,hogy a gyári méret:205/60-16(nem 205/50-16) az új pedig 205/50-17. a váltóméret táblázat szerint -16mm a különbség(nem.30mm)ami még belefér a türéshatárba,a táblázat szerint. 100km/h tempónál az óra 102km/h sebességet mutat. direkt nem szerettem volna 215,vagy 225mm-széles gumit,nehogy lefogja az autót. a gyári szélesség pedig 205mm ami nem változik. súlyra pedig ugyanaz,lemértem gumistól a gyári illetve alukereket,mindkettő: 20kg/db. ne érts félre,nem okoskodni hanem tisztázni szerettem volna a dolgokat !
Kicsit jobban utánnajárhattál volna a gumiméretnek, mert a 205 50 16 az eredeti mérethez képest -2.3% azaz 15mm-rel kissebb.
17esben 215/55 17-et kellet volna rátenned, ami amúgy a gyári méret (2,45%-al nagyobb azaz 16mmrel) de nagyobb felszereltségű/motorú autókat ezzel szerelték. Simán átkell iratni a kerékméretet a szervízben és akkor nem csal az óra stb stb.
Most így 3centivel kissebb kerék van az autón mint ahogy a gyár kitalálta. ABS/ESP nem szereti...
én volnék a fekete 407-es 66e-km rel. az autóról annyit,hogy 10 hónapos korában hozták be külföldről(ekkor volt bent:18 000km),majd itthon megvásárolta a mo-i első tulajdonos hitelre vette meg ,majd 2év múlva a bank lefoglalta. különböző jogviták miatt az autó 14 hónapot állt az otp-merkantill-bank kecskeméti telephelyén. 2010 májusban került hozzám 55 000km-rel. 1év alatt 10 000km -rt mentem vele. így jött össze a
66e-km !!! egyébként mikor hozzám került a gyári lemezfelni ,a gyári michelin gumival volt rajta 205/60-16 ! nincs bent nagy navi ! az alufelniket én vettem hozzá. 205/50-17 gumival. 11x légzsák.
annyi hibája van,hogy a tetőlemezen tenyérnyi horpadás található ( ami javítható). a fekete színből kifolyólag apró karcok találhatók az autón.
Skacok, ha felakasztottátok már ti is az autó alját, és leszakítottátok már a fél alsó burkolatot, akkor íme a lehetőség, találtam ebayen 10körül lengyelországba, csak a futár is 10 rá. Tőlem oda-vissza 800kmre van, szóval nemigazán éri meg elmenni érte.
Ha társultok akkor olcsóbb lenne a posta mindenkinek.
megoldottam a kijelző problémát. A középső levegőrácsra ráteéepítettem egy kicsi de annál hatékonyabb levegő terelőt. A klíma az utca végére annyira visszahűti a kijelzőt, hogy szép tiszta kép van rajta.majd teszek fel képeket
Hello! Én csináltam már, mechanikusan kell ujra kalibrálni a szenzort ami a kormánymodulon-ban van az indexkar ablaktörlő, stb modulján.
A Peugeot planetban benne van a leírása a manuális kalibrálásnak tök egyszerű, csak arra vigyázzatok ha leveszitek a kormányt ovatosan húzzd le a helyéről, le ne tépd a modul tetejét.
Ugyanis van egy kis kábel és pöcök amit ki kel kötni mielőtt le nem emeled a kormányt.
Elmentem a Peugeot Fábiánhoz kiolvasták.Keverékképzési hibát írt a comp.. Megoldás: a hőgomba mellett eresztett a h.folyadék ergo vacak infót kapott a comp. kicserélték minden jó. a többi hiba egy beégett test kébel a bal hátsó lámpában úgy ahogy azt valamelyikőtők írta. új testpont és minden ok. köszönöm mindenkinek a segítséget
Én is PP-el olvastam ki és nekem konkrétan kiirta persze csak akkor amikor a kocsi is kiirta hogy nem jo az ABS-ESP hogy az 1ik jeladó áramköri szakadás vagy zárlat van de ha neked nem irt ki semmit akkor nincs ötletem:(
Megint segítségre lenne szükségem. harmadik napja van a kocsi itt és itt a harmadik hiba is neve:depollution system faulity
reggel dadogva indult a motor nem vette fel a fordulatot csak ha pörgettem. Utánna égve maradt az a környezet védelmi rendszer hibajelzője, nem is alszik ki akkor sem ha az aksit kicsit leveszem.Tegnap ment rendesen ma igy kezdte a napot. 1.8 benzin. valaki ötlet?
Szia. Nekem csak az tünt fel, hogy egy 2006-os kiadás miért most vizsgázott 2011-ben? Nem volt rajta vizsga egy évig? Vonohorog nincs ami mondjuk magyarázzná az eltérést. De lehet hogy én tudom rosszul. Mindenesetre én az enyémet vétel elött lekértem a zsaruknál.
Szia. Az a gond, hogy hibakiolvasásnál is csak az volt olvashato ABS- ASR hiba. A hiba fennállásakor az ABS és a kipörgésgátló is kikapcsolt. A gyujtás levétele után megszünt, majd váratlanul csak ugy előjött.
Szia.nekem ugyanez volt a problémám.1-2 napig rossz volt utánna 1-2 hétig meg jo aztán eljött a vég és teljessen meghalt.hibakód kiolvasással megtudod melyik a rossz és valoszinü hogy csere.10-15e között van a jeladó ára.üdv:Laci
Szia Lucas23! A futásteljesítmény valósnak tünik. Mivel azt írja, hogy rendszeresen karbantartott, talán érdemes lenne lekéretned a Peug.-tól a kocsi történetét. Így ránézésre semmi gyanúsat nem látok rajta. Üdvözlet: birobandi
Tegnap a " biromandi " segítségével, tanácsával megoldottam egy gondot. ( mégegyszer HÁLA neki)
De, csak hogy ne unatkozzak új eseményeket akasztott a nyakamba az autom. Az ABS- ASR hibát jelez, majd megszűnik azután megint jelez. Lehetséges valami kontakt hiba?
Valaki nem tudna kölcsönözni nekem 407SW-re tetőrudat? Júni.4-8. között. Jelképes díjért (vagy olcsón akár meg is venném). 2db Thule bicajtartót kéne feltegyek, bringástul.
A hibaüzenet ténylegesen az irányjelzőről szól, de ha a fék és az irányjelző keresztbe jelzik egymást, az többnyire valamelyik hátsó lámpatest testelési hibája szokott lenni. Vedd ki mindkettőt, ha a kezedben van, szedd ki az izzókat, kapirgasd meg finoman az érintkezőket, ne legyenek oxidosak ott, ahol az izzóval érintkeznek, esetleg magának a lámpatestnek a csatlakozóit is megtisztítgathatod. Amikor nálam volt ilyen hiba ez megoldotta. Ha gondolod, egyúttal a rondább izzókat ki is cserélheted, legközelebb ne az okozza a bajt.
a lentihez még egy kis adalék: kanyarban ha megy az index kiírja ezt az üzenetet: left brakelight bulb(s) faulty valamint ha a fékre lépek akkor pedig a következőt: derection inducator faulty . kérnék valami segítséget. eddig két nap és csak a baj van vele mármint azóta van a kocsi és csak lefele megy a kedvem
Én is úgy gondolom, hogy dupla dupla sok lenne, esetleg 2 ferde csapott ovál.
3226os hozzászólásom végén van hogy 9"-os a felni ;) Így legalább már nicnsen beesve a hátsókerék annyira, bár lehet hogy teszek alá egy nyomtávot 10-15mmeset.
Azoknak írom le a tapasztalataimat aki terelő lapát problémával küszködnek!
Tegnap sikeresen ki lett cserélve a terelőlapát egy profi szerelőnél a szervíz ár töredékéért! Reggel 9 re vittem az autót Ecserre és kora este kész is lett ( nokia kihangoító kis nehézséget okozott ) A terelő lapátot megrendeltem a Peugeonál 17.600Ft-ért ( cikkszám: 6480E3) és nagyon korrekt módon , tisztán megcsinálta.
Én a kétoldalas dupla véget kicsit túlzásnak tartom, a 136 pacihoz, a féloldalas viszont szerintem nagyon cool. Kár, hogy a gyárban ilyen kunkori elefántormányt tettek rá végnek. ;-)
Szóval amit vettem az Y alakú vég és amit szerettem volna elkerülni, az az hogy a lemezt ki kelljen vágni. De ezek szerint másként nem megy. A szerelő (Baján) is ezért nem vállalta, mert a lökhárító eredeti sliccelésébe sehogy nem lehetett beilleszteni (olyan kanyart ilyen rövid hosszon nem lehetett csinálni), hogy az ne csak jó, hanem szép is legyen. Viszont most úgy tűnik - a teid látva - hogy megéri kivágni...
Kössz a választ; sztrikiati
Az Et szám továbbra is titok........ (?) ;-)
Tényleg érdekel, mert az én 8"x17-esem 35-ös et-vel már határeset, hogy kilógjon az ív alól.
Szia Weisz Ferenc! Nincs mit. Télen okoz sürübben gondot az állandó városi használat. A FAP nem tudja a feladatát betölteni, elmarad a korom égetés. Sárga dagnosztikai hiba és "Abgassyistem defect" (Deutsch) vagy "depollution fault"(English) hibaüzenet mellett. A megoldás ugyan ez. Üdvözlet: birobandi
Egyébként én most a 2oldali kivezetésen töröm a fejemet, bár lehet hogy túlzás de tetszik :)
A 2 dobot nem lehet feltenni mert nem fér el az eltolt pótkeréktartó miatt, de elvileg a dobból kilehet hozni egy 50es csövet, hővédő bandázzsal elfér a löki és a pótkeréktartó között, befordul, és egy rövid véggel kijön a másik oldalon a füst.
Korábban azt hittem, hogy ehez mindenképp toldat kéne, mert nem fér el, de a múltkor amikor mászkáltam az autóm alatt, kifigyeltem hogy talán megoldható.
Aztán találtam ezt a képet ;) nyoma nincs a toldatnak, írtam a srácnak hogy hogy oldotta meg, de nem válaszolt még.
Szia! A faceliftes lámpámat észre se vette senki :$
Kipuff vettem 2 brutus sound kipuff véget azthiszem hogy 80asok és az autókarosszériás cimborám szétkapta a gyári dobot, kiherélt benne 2 kamrát, kitömte amivel kikell, és felheggesztette. A bal alsó sarokban vannak elhelyezve. Érdekesség, hogy a gyári dob is bevan csövezve duplára, csak a fedőlapon jön csak ki 1 pipa. A 2.2es ikerturbóstól fölfele dupla pipa jön ki, ennyi a különbség a dobok között. Picit mélyebb lett a hangja, de egyáltalán nem hivalkodó vagy hangos.
A lökit ilyen kis kézi "zümi"-vel vágtuk ki szépen ívesre. A legjobb erre egy DREMEL kisgép, vagy kasznisoknak szokott lenni ilyen ipari pneumetikus gyorsköszörű.
Szia Weisz Ferenc! Az egyetlen amit tudok tanácsolni, hogy országúton, autópályán kergesd meg a motort 3000 f/p feletti fordulatszámon vagy 20-30 percet. Amennyiben nem segit, akkor tudok esetleg olyan szakembereket ajánlani, akik megkeresik neked az okát. Üdvözlet: birobandi
Az autód nagyon ütős. Számomra ez a "Afaralemaradt :)" kép tartalmazza a legfontosabb információt; nevezetesen, hogy mégiscsak megoldható a dupla kipufogóvég felszerelése. Én is vettem egyet ami természetesen átalakításra szorulna, hogy használni lehessen. De a "kipufogóklinikás" meghátrált a feladat elől. A kérdésem az volna, milyen kipufvég ami a tieden van és hogyan lehetett felapplikálni? Ja, és az sem mellékes, melyik műhely csinálta?
Üdv;sztrikiati
És még egy: gondolom 8 vagy 8.5-es a felni, mennyi az Et-je?
A segítségeteket kérném. Új vagyok itt, de hát az autom is új (már mint nekem). Egy 2.0 Hdi SW vettem nemrég. Az auto csúcs, imádom. Eddig nem volt vele semmi az elmult 3700Km alatt, viszont a mult héten egyik naprol a másikra elkezdett dadogni. Ez nem mindig jön elő, csak ha egy bizonyos gázpedál állásnál ( minimális benyomás) és 1300-2000 fordulat között megy. A szervizben csak bámulnak nincs hibakód, minden a megadott paraméterek között van. Ha valakinek volt, vagy hallot ilyet kérem segítsen! Elég idegesítő a dugóban araszolva meg-meg torpanva menni:(
Szia Attila090479! Több eseteben leírtam ezen a fórumon -nem az a lényeg, hogy igazam van-, hogy a 407-es BUS rendszerű elektromos kialakítása miatt nagyon érzekeny. Sajnos a nem gyári beavatkozások (lld. xennon) sok esetben megbosszúlják magukat. Én mindenkinek azt ajánlom a károk megelőzése érdekében, hogy nagyon gondolja meg mit és hogyan barkácsol hozzá az autóhoz. Üdvözlettel: birobandi
BODY CONTROL MODUL akart lenni :) Nos van egy mp3 as lejátszóm és kicseréltem viszont kiment ez a valami . Én külföldön élek és az itteni szerelők montál ,hogy ez a probléma. ( valami világítás vezérlő ) passz! Mert mikor rácsatlakoztattam az mp3 -at utánna nem indult el az autom villogott a kulcs visszajelzöm áthúzva.
megvan a 18" kerekem, vredestein ultrac sessanta gumit szereztem rá a gyári 235/45ös méretben imádom, mert szerintem baromi jól néz ki, viszont még mindig rengeteg gumi van rajta, így nem kell rá különösebben vigyázni.
megvan a 2 gyári xenonos fényszóróm, a garázsban pihen, mert ha rádugom a csatira, akkor a helyzetjelzőnél már a xenon villog (nyilván kevés ampert kap), szóval az még várat magára, meg nincsen még nálam a magasságállító cucca, mert nem találjuk az autóban. Servicebox alapján kerestem, és semmi. Ha valaki tud konkrét helyet hogy hol van akkor az kérem segítsen.
Megvan a komplett bőr ülésgarnitúrám, szuperjó, bár a barátnőm szerint olyna mint a gumimatrac ;) Ja közérdekű információ, hogy az SW és a limuzin ülései csereszabatosak. Nagyon tetszenek a hátsó rollók, majd még a hátsó ablakra kell vennem, mert ugye a kombiban nincs.
Megvan az rt3 fejegységem, és a kijelzőm. A kábelkorábcsokat még nem kaptam meg, a gps antenna bekábelezve bekötve az erősítőjébe, mikrofon bekábelezve, már csak az optikai csati meg a cdtár kábelkorbácsa hiányzik, meg egy kis izgi programozás.
Köszi, azt feltételeztem hogy a hosszbordásszíjhoz kapcsolódó dolgok ugyanolyanok a dízel és a benzines kivitelekben, de jobban belegondolva ez tényleg nem törvényszerű.
Szia Lucas23! Szerény ismereteim alapján az 1,6-osok gyárilag könnyűfém felni esetében is 16-os felnivel jöttek ki. Ránézésre nekem is külföldről behozottnak tünik, amitől még jó is lehet, de azért én óvatos lennék. Amennyiben elviszed egy gyári szervízbe, ott az alvázszám alapján, minden olyan történést meg tudnak neked mondani, ami az EU.-ban gyári szervízben történt az autóval. Üdvözlet: birobandi
Bocsi pontositok:) A hirdetésben az van ő a második tuladjonos, elötte egy pesti kereskedőé lehetett ahogy te is írtad . (de akkor a képen mért az a rendszámmal van lefotozva, ha most árúlja... tenne fel friss képeket:/)
Felszereltségnél irja h uj 17-es uj felnivel szval ezért nem gyári! mondjuk az igaz h auto nincs rendesen lefotozva... irok élőbe milyen "hibái" vannak pénteken nézem meg személyesen ! köszi segitséget!
A hirdetésben az van ő a második tuladjonos szval ezért lehet egy pesti kereskedőé. Felszereltségnél irja h uj 17-es uj felnivel szval ezért nem gyári! mondjuk az igaz h auto nincs rendesen lefotozva... irok élőbe milyen "hibái" vannak! köszi segitséget!
Szia Lucas234 Amikor meg van az autó és lesz kérdésed vagy gyakorlati tanácsokra van szükséged, nagy szívesen állok rendelkezésedre. Üdvözlet és sok örömöt a kocsihoz: birobandi
Szia tom407 Simán a 407-nél átállítható a menűben. Inverz néven szerepel, ott ahol a kijelző fényerejét lehet állítani. Én kevés esélyt adok, hogy sokat segitene, mert, ha megfőtt a kijelző, akkor cserés. Üdvözlet: birobandi
Még annyi, hogy az 1.6 HDI motortól ne várj olyan sokat erőben. Nem kicsi a kaszniba a motor, de még pont jó. Nekem egyébként elég, nem vagyok az a száguldozó típus. (Kocsival legalábbis :) )
Van linked a kiszemeltről?
Dobd fel, hátha ismeri valaki!
Egyébként Bandi többet tudna mesélni róla a 100 ekm-rel a háta mögött.
Köszi Birobandi a segitséget!!!megvan a választásom 1,6 HDI 66E km dizelbe és nagy navi is van hozzá,indulok megvenni!!!Élményeimet megosztom veletek is:)))
Szia Lucas23! Újonnan vásárolt 1,6 HDI-m van, 100 000 Km-t mentem vele, szinte O meghbásodással. Nyáron 5L alatt, télen 5,5L körüli fogyasztással. Nem versenyautó, de jól húz. Amennyiben megengedheted magadnak a drágább Dizelt, azt ajánlom, akár az 1,6-ost akár a 2,0-est. Az én véleményem az, hogy nem szükséges az automata. (1,6-hoz nincs is) Navi-hoz nem tudok hozzászólni, nekem kűlön van, nem olyan elegáns mint a gyári, de sokkal olcsobb. Sok sikert: birobandi
Én tavaly novemberben vettem 1.6 HDI-t. Azóta 6500 km-t mentem vele. Eddig hibátlan, mondjuk még csak 67000 km van benne. (csodálkoznék ha valami baja lenne) Szeritem egy ekkora kasznihoz dízelmotor kell. Vegyes használatban 5,8-at eszik. Ezt semelyik benzines nem fogja neked tudni. A középkonzolon lévő információs kijelző nagy valószínűséggel hibás,ha felmelegszik a műszerfal a nap hatására, elmegy a kép, alig látszik, nálam legalábbis.
Jelenleg peugeot 407-et szeretnék vásároloni ,ez lenne az első autom nem szeretnék benne csalodni ,ezért elötte informáciokat szeretnék begyűjteni!
Első kérdés benzines vagy dizel??? Kocsi elsősorban városi használatra kell,2 hetente kellene nagyobb távra (50km)! Következő problémám a manuális vagy az automata váltó! Olvastam neten automata luxusságáról,amitől én csak attól félek,hogy ha elromlik egy vagyon... Milyen élettartalmmal bír??? Mit tanácsoltok???? És végül a navigáció!!! Légyszi akinek van,tulajdonságait ossza meg! Köszi segitséget!!!!!!
Ha vissza számolt ö-ig akkor az épp aktuális futott km-nek megfelelő szervíz intervallumra fog átálni.
pl: neked mutatott -800 km mert már meg kellett volna csinálni, na akkor ez után a procedura után fog mutatni 18000km-t és onnan fog szépen visszaszámolni.
Azt hogy meg mit csinál ha nem azt nem tudom mert nekem olyan még nem volt hogy nem állította volna át.
Peugeot 407 hdi 2.0 Azt szeretném kérdezni , hogy cseréltem cd lejátszót és lehet h valahol zárlatot kapott mert mikor be akartam inditani akkor elkezdett villogni a kulcs jel áthúzva. Aztán nem indul. Most mi van vele ?
Esetleg meg kellene nézni, hogy a hoszbdászszíj tőtengely tárcsa az sima, vagy rezgéscsillapított-e? Ha nem rezgéscsillapított, akkor lehet, hogy azért tört el.
ok ha knt van jelentkezem jó? Azt nem tudod véletlenűl, hogy atempomatot utólag be lehet e szerelni? az enyémben nincs nem is volt, a karon kívűl kell e hozzá valami.
Egy kis nyaralás után és 6000 km megtétele után 3 hét alatt a következő fogyasztást produkálta a gép.
Amúgy minden okés volt semmi hiba, ez a fogyasztás 140-150-es autopálya sebességnél produkálta. de amint a képen is látható vegyes forgalomnál és 97 km/h sebességnél.
Szia! Javithatatlanok ... Mivel ez tipushiba, nem javaslok hasznaltat. Az enyém 4 évig bírta. 50e Ft körül lehet hozzá találni. Olvass vissza a fórumon sok kérdésre megtalálod a választ. Üdv.: V.
Köszönöm a segítséget.Elképzelhetőnek tartonom én is mert bekapcsolás után egy rövid ideig halk kattogást hallani a légterelő körül.
Illetve a kesztyűtartóba a rendszer ennek ellenére hideg levegőt fúj.
Egy másik lehet,hogy buta kérdés de a minap úgy jártam,hogy a napon megolvadt csokit a középső könyöklőbe (elől) berakva egy rövid kocsikázás után megdermedt.
A tanácsotokra lenne szükségem.Az történt ugyanis, hogy az én kis oroszlánom csak a bal oldalon hűt a jobbon langyos levegőt fúj be.Mind automata mind manuális módban.
A klima 2-zónás.
Próbáltam a jobb oldalon a hőfokot letekerni minimumra(15c) de így sem változott semmi.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Esetleg hömérséklet érzékelő purcant ki a jobbon,vagy esetleg más probléma állhat fent?
Új peugeot-os vagyok. A már megismert gondom van igy az elején. A középső kicsi kijelző az kész. Tud valaki segíteni szerelő vagy egy használt de működő darabbal reális áron? kösz
A 78 e km az szinte semmi, egy ilyen motorral szerelt autónál.
Ha valóban annyi van benne? Biztos kézből vetted, szervizben leinformáltad, nem volt visszatekerve az órája?
Keveslem egy kicsit az 58 e km-t 6-7 éves autónál, ebben a kategoriában. :/
Csak amiatt feszegetem ezt nehogy valami más dolog is erre utaljon, és ne cserélj valamit időben, pl.: vezérlőszettet...
Az olaj valóban tudja azt amit tudnia kell, de a 30-as olaj lehet vékony... és a castrolnak azt a tipusát PDTDI motorokhoz "feljeszetették" ki. Amiben nem FAP van hanem valami hasonló van nagyobb lukakkal.... A fap működése hatással van a turbóra is, ha pl eltömődik, rövid időn belül tönkrevágja.
Az óra állás szerint 77 929 km van az autóban. Én tavaly vettem 58 e km teljesítménnyel. Augusztus óta csak castrol olajat használok mert az a korábbi autómnál bevált. Konkrétan castrol edge 5W30. A problémák miatt 2-4 e km.enként volt az utolsó 3 olajcsere.Az olajszivattyú cserét telefonon a pug. szakszervíz ajánlotta állítólag turbó javítást csak így vállalnak garanciálisan. Egyébbként az előző turbó cserénél levették nekem is az olajteknőt kitakarították. Új olaszivattyú szűrőt és új csővezetékeket kapott. Ennek ellenére 4000 km után a mostani turbó javításnál olyan volt az olajteknő mint februárban tele olajkoxszal és az olajszűrő is.Csak remélni tudom, hogy tényleg jó motor az 1,6 hdi mert kezdem megbánni a tipusváltást. Üdv
Vannak fejlemények, hétvégén megosztom az infót ;)
Lecserétük a vezérlést, meg a motortartót 10600 volt. Sokkal csendesebb lett a gép, meg a leállításnál se ad csattanó hangot amire azt hittem, hogy már megint a kettőstömegű...
Le szeretném cserélni a fékolajamat mert már 3 éves, DOT 5.1-re. Hány liter kell bele?
Egy Peugeot 407 SW 2.0 benzin (2004) tulajdonosa vagyok (valós 85 ezer km futásteljesítmény).
Tavaly májusban egy furcsa és kellemetlen hibát produkált az autóm: eltört a hosszbordásszíj feszítőgörgőt tartó aluöntvény, ami miatt megszűnt a töltés, mindez az autó menetképtelenné válását okozta.
Nem örültem neki, de megjavíttattam és napirendre tértem fölötte. Betudtam anyaghibának.
A mai nap meglepetése: ugyanaz. Tartóöntvény-törés, autó lerohadás. A kép eset között a hasonlóság, hogy mindkettő autópályán történt, 130-140 közötti sebességgel.
Van valakinek tapasztalata hasonló hibával? Mi lehet ennek az oka? Tud valaki a problémára végleges megoldást?
Szia Roli_636! 1,6 HDI-nél én a gyári előírástól kicsit eltérve a levegő és pollenszűrőt 20 000 Km-enként az üzemanyagot 60 000 Km-enként javaslom cserélni. Ez utobbit, esetleg, ha nem tuti kútnál tankolsz, akkor sűrübben is érdemes. Üdvözlet: birobandi
Olajszivattyú dolgot nem igazán értem. Véleményem szerint, ha normál periódusban cseréli valaki az olajat, és megfelelőt haszál, nem szabadba semmit tönkretennie.
Nálam a turbócserénél (lásd 3096 hozzászólás) természetesen olajcserével együtt történt, olajteknőt levették és kitakarították, mivel hiába a leeresztő csavar nem az van a legmélyebb ponton :( kb 1,5 dl régi olaj marad a motorban minden olajcserénél.
Segítenétek nekem abban, hogy 100 000km-ig a normál rutin szerint milyen szervíztevékenységnek kellene történnie 2.0 benzines oroszlánon, nyílván a szükséges kopó alkatrészeken kívül?
Céges saját autószervízünk van, és 70 000km-ig eddig olajcsere+szűrőcsere illetve fékbetét cserén kívül mást nem éltem át. Kicsit hiányérzetem van!
A héten készen lett a turbófaló 1,6 HDI pug. Hosszú egyezkedés után mivel a turbó javító cég nem ismerte el a jótálási kötelezettségét. A szervízzel egyezkedtünk és márkaszervíz javaslatára még bevállaltam az olajszivattyú cserét is. Olajszivattyút a fordtól kell venni az egy 20-assal olcsóbb. Összeállításnál kivettük az áteresztő csavarból is a szűrőt, és 5W30 as olajat kapott. Jelenleg szépen üzemel 150 km után még alig sötétedik az olaj. Remélem megoldódik a turbó tönkremeneteli probléma. A következő olajcsere 1000 km után. Akkor szétvágják az olajszűrőt is, hogy kederüljön van e kokszosodás. A kokszosodásra és a turbó tönkremenetelére lehet, hogy az olajszivattyú rossz működése a magyarázat. 2 hét múlva meglátjuk.
407SW 1.6hdi gépemhez szeretném megtudni hogy miért nem müködik az, hogy ha a távirányitón nyomva tartom a nyitó gombot pár másodpercig akkor lehuzza mind a 4 ablakemelőt?(nyáron napos parkolásnál nagyon jó dolog)
Ugyan is amikor le vannak húzva az ablakok vissza felé záráskor tökéletesen működik ez a funkció és felhúzza hosszabb nyomásra az összes leeresztett ablakot.
Korábbi verdám (nem oroszlán) ezt oda vissza tudta ebből gondolom, hogy csak valami programozási hiba?????
Szia c_balint! Igen elképzelhető, csak az a furcsa, hogy az akku töltésjelző mit jelzett. Elvileg lehet két egymától független történet, de érdekes lenne. Valóban akár a katalizátornál, lambda szondánál lehetett komolyabb lerakodás, amit sikeresen kiégettél. Mindenesetre én azt tanácsolom, hogy ha esetleg megismétlödik, olvastasd ki a hibakódot. Üdvözlet: birobandi
Segítségre lenne szükségem.Tegnap amikor beindítottam az autót nem aludt ki a motorhibát jelző lámpa,és egy darabig az akksi jelző lámpa is világított,majd egyszer csak kialudt.A computer kiírta a következőt: Depollution system faulty.Olvasgattam a fórumban és dieseleknél láttam ezt a problémát.Lehet hogy az idegességtől már mindent beképzelek, de mintha nem húzott volna már annyira az autó.Ma reggel megint beindítottam mert olvastam hogy kicsit meg kell hajtani az autót.Meghajtottam elég rendesen,tovább világított és jelzett a computer.Beérve a városba a lámpánál le is állt a motor.Újraindítottam,kb 500 m után megint leállt a motor.Pár óra múlva beindítottam és megint meghajtottam,a computer sem jelez azóta és a motort jelző lámpa is kialudt.Újra nagyon jól ment az autóm.Elképzelhető hogy csak valami lerakódás volt vagy dugulás valahol ?..Szervizben még nem jártam a problémával.
Bármelyik pug tárat kezeli a rádiód. Akár még a régebbi pl 307 es középkonzolit is akár pl a 406 ban lévőt is. Ha gondolod le tudod tesztelni nálam. De előtte engedélyeztetni is kell a BSI ben is. azt is meg tudjuk oldani. Keress magánban ha gondolod.
Szia Gombicsku! Ezt teljesen kizártnak tarom! Én csak tanácsolni tudok neked, minden üzleti érdekeltség nélkűl. Van egy kiváló és elfogadható áron dolgozó gyári kis szevíz, akiket igen jól ismerek és merem őket ajánlani. Én a helyedben velük átnézetném, kiolvastatnám a gépet és akkor el tudod dönteni, hogy mi az amit meg akarsz csináltatni. Amennyiben igényt tartasz bármi segítségemre dobj egy mailt. Üvözlet: birobandi
Szia BazsiBá! Az önindítózás normál esetben egyáltalában nem rázza a kasztnit. Motortartó gumibakok? Érdemes lenne az akku feszt lemérni. Üdvözlettel: birobandi
Külföldi fórumokból én is erre jutottam, hogy ilyen hibánál be kéne indulnia (bár ott üzemanyagszűrőtől kezdve mindenfélét írnak erre a hibára).
Mai napon megpróbálom megnézni a biztosítékokat, most már azt is megtudtam, hogy nem csak egy helyen van (tegnap keveseltem azt a kb. 15 biztosítékot az utastérbe...).
Ha valaki esetleg megmondaná, hogy hogy férek oda az üzemanyag-szivattyúhoz? mert az ülést csak úgymond kiemelni lehet, teljesen kinyitni én tegnap nem tudtam. (vagy van-e ebbe egyáltalán, vagy csak ez a magas nyomású szivattyú van, amit aranyárban mérnek).
Közbe az is fejembe jutott, hogy az indítózás elég rendesen rázza a kasztnit (felsőbb kategóriás autóról van szó nem hiszem, hogy kéne csinálnia).
Na 1-3 közt úgy érzem, hogy megint kicsivel okosabb leszek. Megnézem azt az üzemanyag-megszakító gombot (bár tényleg úgy olvastam, hogy csak benzinesnél van), meg amit tudok.
1,Economy Mode Active", utánna elsötétül, sehogy se lehet kikapcsolni= Ez teljesen normális. Ez csak azt jelenti, hogy valami fogyasztó be volt kapcsolva a motor leállítása után kb. fél órán át. (Ennél bonyolultabb, de kb. ez a lényeg.)
2,-P0087: Közös nyomócső/rendszernyomás túl alacsony
-P0088: Közös nyomócső/rendszernyomás túl magas=Ez sem szokott eget verő ügy lennni, egy -egy szelepnek a hibája, melyek valóban sokszor egyszerre mennek taccsra. Az áruk együtt kb. 40 000Ft. Amit nem értek, hogy ettől még indulnia illene, csak hiba üzenettel (sárga motordiagnosztikai hiba) 3, Szervízintervallum-jelző: -7400km= Amennyiben így minusszal írja, az elég gáz, mert az azt jelenti, hogy elméletileg 27400 Km óta nem volt olaj és szűrő csere, ami több, mint kínos. Üdvözlet: birobandi
Ma elmentem szervízbe több helyre is de mindenhol azt mondták a menet közbeni kerregésre, ami csak sebességben halható üresben nem, hogy semmi képpen nem ledkerék hanem váltó.
az egyik szerelő még azt is pedzegette hogy esetleg a bal oldali féltengely csapágya a váltó felöl.
minden esetre senki nem merte tutira mondani.
Ja a váltóbol fél liter olaj hiányzott de a feltöltés után sem lett jobb.
Jelentem megjött ma a váltótartóm 11700Ft... Úgyhogy holnap beindul a gépezet újra. Continental vezérlést kapott szettbe (ina csapágyak), SKF vízpumpát, illetve cseréltem hosszbordás szíjat is ez is conti lett ruville spanolóval. Cakkpakk 51 volt 6 liter febis rózsaszín fagyállóval :)
Mióta nálam van szigorúan betartom a turbós szabályokat... és óvom a paripát. 75 %-ban autópályán 35%-ban városban használom.
De hogy mennyit megy el egy turbó az valóban sokmindentől függ, és az hogy mikor esedékes a felújítása vagy cseréje, az még a szakavatottak körében is megoszlik.
Én pár hete csináltattam meg a turbót, ugyan még lehet elment volna még Xezek kilómétert, számítógép szerint is annyi volt a leadott nyomás mint a kért, teljesítményben sem vettem észre semmit, csak zavart hogy kormos ;)
A turbós szaki azt mondta, az ilyen fajta egységen 75 000 km elteltével alapfelújítást kell végezni (kb 40 000 Ft), hogy elkerüljük a komplett cserét... a nagyobb költségeket, és hogy a fap "hibás működése - eltömődése - rossz regerenálása" okozhatta a jelenséget.
Komplett geometriát cseréltek benne, de a ház még hibátlan volt.
Kérdésem van a 407 2.0 HDI 2005. katalizátor elött van valami SZENZOR állítolag az a problémám. Mennyiért dobálják ezt a szenzort? Tud valaki segíteni? Kösszi.
Köszönöm szépen a válaszokat. Nemsokára indulok, hátha sikerül valamit kihozni belőle (legalább annyit, hogy az első Peugeot szervízig eljusson saját lábán).
Szia BazsiBá! Nekem ugyan dizel van, de gondolom a csatlakozó mindegyiken ugyanott van, tehát a könyöklőben a két első ülés között. 3-as pontot megerősítem. Így van. 4-es pont nem valószínű, mert azt időben jelzi az autó központi kijelzője, tehát figyelmeztet az elem csere szükségességére. 7-es pont nem valószínű, nem nagyon hallottam ilyet, kisebb eltéréseket szokott csak okozni. (Pl ablakemelő inicializálás) 8-as pontot egyszerűen meg lehet csinálni, kb úgy ahaogyan írod. Üdvözlet: birobandi
Ismerősömnek van egy benzines 407-ese, ami jelen pillanatban nem indul, és erről szeretnék 1-2 dolgot kérdezni a tőlem tapasztaltabb 407 tulajoktól. Még az autót tulajdonképpen nem láttam, hogy mi lehet vele, szóval csak elméleti szinteken kérnék tanácsot, nehogy valami hülyeség süljön ki belőle.
Hibajelenség: Az önindító teker, de az autó nem indul be.
Első körben arra gondoltunk, hogy van egy ELM327-es hibakód olvasóm, amit rádugunk, hogy mi lehet a hiba:
1., hol találom meg az OBD csatlakozót, mert ahány hely, anyi félét írnak. Valahol azt írják, hogy a szokásos helyre teszik, valahol azt, hogy a középső kartámaszt felhajtva egy vakdugó alatt van.
2., Tudom-e én valamelyik szoftverrel hibakódolvastatni-e az alábbiak közül: Scanmaster, modiag. Vagy esetleg VAG-COM-mal, esetleg VAG-K+ commanderrel többre megyek-e vele?
Több órányi külföldi fórum olvasgatás után az alábbi okosságokra jutottam, melyek lehetnek igazak ebből:
3., gyenge kapacitásu akkumulátornál fennt áll ez a hibajelenség, akksicsere után működik.
4., távirányítós kulcsban elemcsere szükséges, mert a benne lévő elem működteti az immobilizert
5., kulcs újratanítás szükséges (leírását megtaláltam, gyújtás ki, gyújtás be, zárógomb hosszan, gyújtás le, és indul)
6., a kulcsban lévő immobilizer megadta magát/elfelejtette magát/stb.
7., esetleges akkumulátorsaru leszedés miatt nem indul be.
8., BSI-t soft-resetelni kell (leállít, diagnosztikai kütyük le, 3 perc, akkusaru le, 3 perc, ajtón ablak lehúzása, bezárva, akksi visszatesz, kulcso kivesz az indítóból, tompítottat ráadni (és várni a jelzésre), motort beindítani )
Utóbbi 3-8 pontra valami gyors reakció, hogy korrektek-e, illetve valami gyors megoldás lehetséges-e rá. (feltételezve, hogy nem valami egyéb baja van).
Tényleg agyrém az áráról nem is beszélve. A turbó olajbevezető csavarjában van egy kis szűrő gyárilag. Állítólag azt ki kell venni belőle, mert mostanában nem teszik bele. Bár 2 hónapja a gyári csavarban még benne volt. Nem tudtok hasonló apró változtatásról ami javítja a olajkör működését?A szakértői vélemény szerint a kenés hiányossága okozza a meghibásodást. Ha turbót javíttattok csak a ferri-kernél ne mert nem fogad el garanciális igényt. Üdv
Szia ata57! Amit írsz, az ne haragudj, de agyrém. Nekem 2005-ös 1,6-os HDI-m van, de köszöni szépen jól van a turbó. Nem értem, vagy nem megfelelő oljat raknak bele, vagy te nem megfelelően használod (nem sértésnek szánom!), de valami itt nem gömbölü. Egy turbónak jó esetben 350-400 000 Km-t el kell muzsikálnia. Az 1,6 HDI-t Európa egyik legjobb dizel motorjának tartják, gondolod, ha a Te eseted tipikus lenne, akkor ez így lenne? Üdvözlet: birobandi
2008 évjáratu 1,6 HDI dízel 407 peugeotom van. fél éven belül a 3. turbót nyírja ki.Állítólag a kenési rendellenesség ezeknél a tipusu motoroknál jellemző. Van e valakinek hasonló tapasztalata esetleg megoldási javaslat mert már kicsit kezdek besokkalni. Köszönettel Ata
Srácok, reggel vittem el egy ismerős szervízbe az autómat vezérlés meg hosszbordásszíj cserére, és az előbb hívtak, hogy el van szakadva a motortartó gumibakom :( Nektek volt már ilyesmi? Most túrom a netet, de nem találtam egyenlőre csak gyárit 12ért.
407 kulcsproblémával szenvedek. Nemrég vettem és két kulcsot kaptam de az eggyik szét van gyilkolva és csak a csomagtartót lehet nyitni vele. A másik nem reagál semmire . Ilyenkor mi van? Viszont próbáltam aktiválni ugy , hogy gyujtásra raktam aztán levettem, ismét ráraktam közben benyomva tartottam a lezáró gombot 10-15 másodpercig aztán megpróbáltam bezárni kikor kivettem a zárból. De nem mükszik! Segítsetek kösszi elöre is!
Csak egy kerdes: a kocsi zarasakor-nyitasakor az oldalso tukrok is nyitodnak, csukodnak. Lazulni kezdett szinte egyszerre mindketto es alapjaraton mar kicsit zorognek is. Lehet orvosolni ezt a hibat az egesz tukor csereje nelkul? Egyaltalan ki lehet kapcsolni a menuben ezt a "hajlitgatom ha kell ha nem" funkciot?
Ha valakit érdekel, csak okulásképp megosztom Veletek a korábban leírt motordadogás (EW10) okát a 407-ben, amire a revízió során végre fény derült: az olajhőgomba környékén szivárgott a motorolaj, ráfolyt a kábelkötegre, amitől zárlatos lett a vezérlés. Kis hiba, komoly következmények :-(
A lényeg, hogy végre megjavult, azóta mint a Schaffhausen :)
Szia Attila090479! Megerősítem amit elöző topiktárs írt. Annyit tennék hozzá, hogy ez a hibakód sok esetben valami a FAP-al kapcsolatos rendellenességre utal, de nem mindig. Az akku csere után, csak a pontos idő dátum, és ablakemelő programozása "veszik el". Üdvözlet: birobandi
Van egy 407 HDI és az lenne a kérdésem Akumulátort cseréltem és azota nem tudom bekapcsolni a rádiomat se a cd. Nem reagál semmire. A menübe sem tudok rálépni hogy valamit be tudjak állítani rajta. Codot sem kér. Vam még egy kérdés Kiirja ,hogy Depollution sistem fault! Ez mi csak nem katalizátort kell cserélnem? segitsetek kösszönöm.
Urakok! A tompított fényszóró izzó foglalatára felülről megy egy kis barna vezeték, benne saru és az egész kis műanyag házban. Gondolom ez a pozitív. Na ez a kis műanyag basz kicsit meg van pörkölődve remélem pusztán attól, hogy nagyon sokat, szinte állandóan ég a lámpa. Nem fizetnék ezért szerelőnek! Ki tudom ez kis érzékkel cserélni? Ha a műszaki leírásomba sok a hülyeség, de ennek ellenére érthető, annak örülök!
Meg kell próbálni a cdtár helyére kerül be a nagy tuskó csatlakozóba kell bedugni a végét, aztán Peugeot Planettel aktiválni a szolgáltatást. Bár a densiont 45-50 körül megveszed, és az tud ipod-ot is, meg bluetooth kihangosítós elvileg.
Szia Moó.
Engem érdekelne az mp3mas rádió és a kijelző is ha még nem kelt el.spidy666@citromail.hu az email cimem ha elküldöd a számod felhívlak es megeggyezünk.előre is köszönöm.üdv:Laci
Régebben egy intercooleremet javíttták, mert eresztett egy illesztésnél. Ki kellett venni a légszűrővel együtt. Egy következő olaj és légszűrőcserekor vettem észre, hogy trehányul rakták össze a légszűrőt, kb a felülete 30 %-án abszolút szűretlen levegőt szívott a motor, és a flexibilis cső bilincsét sem húzták meg (ez már ezek után nem számított). Kb 5-6000 km-tt mehettem így, de még ezek után vagy 150 000 km-t hajtottam a 2,0 hdi-t és nem lett szerencsére semmi baja. A hűtőt egyébként szépen és jól megcsinálták, csak az összeszerelés volt csapnivaló.
Uraim, ha barki tudna valami hasznos tanaccsal szolgalni az alabbi problemara, halas lennek!
Egy 407-es 1997ccm Hdi motoros autorol van szo. Beinditom, huz, megy mint a golyo, de olyan 3000-3500-as fordulatszam kornyeken mintha megtorpanna. Onnantol kezdve a vegsebesseg (autopalyan probaltam) nem tobb mint 140-150km/h. Nem gyorsul rendesen, nem porog fel az alsobb fokozatokban sem ugy ahogy illene. Egyszeruen lusta lesz. Feljebb lehet porgetni a motort, nem fustol, nem zajos de erezhetoen erotlen.
Viszont ha a motort leallitom es ujra beinditom, a problema eltunik, az auto megint nagyon szepen gyorsul, de csak addig a bizonyos fordulatig.
Együttérzésem a történtekért. Ha nincs festéksérülésed, nyom nélkül javítható a kocsid. Ezt már nagyon sok karosszériás tudja vállalni. A neten horpadásjavítás névvel is megtalálható.
Segítséget kérnék! Ma este félig a szemem előtt nekitolattak az autómnak. Behorpadt a bal első elemem egy tenyérnyi területen és széttört az oldalindexem. Sajnos nem tudtam "megbeszélni" az "emberrel" az incidenst, mert akkor most nem itt lennék!
Tudnátok segíteni, hogy az index milyen összeget jelent, illetve, hogy ha nincsen festék hiba, akkor lehet-e esélyem kinyomatni a horpadást?
Éle nincsen és ha jól látom ebben a gyenge fényben akkor a festés talán nem sérült.
Előre is köszönöm, és kívánom mindenkinek, hogy ilyen élmény ne érje!
Szia gasparv! Örülök, hogy nincs gond a paripáddal. Szerintem a HDI-ik legkiforratlanabb pontja a részecskeszűrő a hozzá tartozó informatikai rendszerrel együtt. Gyakoribb a gond vele, mint szabadna egy megbízható autóban. Még olyan szakembertől, akiről tudom, hogy keni-vágja a témát is hallottam már, hogy lövése sem volt, hogy ezt most miért adta elő az adott technika. Sajnos ezekkel a kisebb-nagyobb bosszúságokkal, úgy tünik, hogy együtt kell élnünk. Üdvözlettel: birobandi
Gondolkodtam én is gáz beépítésen. 210e-re kaptam ajánlatot a pótkerék helyére épített tartály esetén. Milyen tapasztalataid vannak, hol van a tartályod, mennyit megy el feltöltéssel, stb? Érdekelne a véleményed!
A diag mindent rendben talált, nem is értettük miért gyújtotta ki azt a lémpát, mivel a fap 14% telítettségen volt. 74 mg volt a befecskendezés, és 76 gr a szűrőben.
Ám a hibajelzést úgy lehetett eltüntetni, hogy azt kellett neki mondani "most lett a Fap tisztíva/cserélve". :))
Lehet ennyi km után ez automatikus???
Olvastam hogy márkatársunknak 180 000 km-nél csippant valami hasonló- Így menézettem hogy bsi szerint is egyezik a km óra állás a műszerfaléval azaz 13x xxx km Így abban nem lehet átverés ... nagyon meglepődtem volna ha más állást írt volna, mert elég körültekintő voltam vásárlásnál. ;)
Nem tudom, hogy a 136 vagy a 140le autóról van- e szó? Nekem 140 le-s van, amibe 8000 km-el ezelőtt beépíttettem egy gázinjektoros rendszert. Igy elértem a diselesek fenntarási költségét és mégis benzinessel járok. A fogyasztásról hasonlókat tudok mondani, mint az előttem szóló benzines márkatárs. Fogyi 6-9l-ig benzinből és 7-9l gázból. Sok szerencsét hozzá ha rácsapsz, szerintem remek!
Egy különleges lehetőségem nyílik több mint valószínű, hogy az autóm fel legyen okosítva nagy navisra, felbőrösre, gyári xenonosra :)
Ezért, ha összejönne a dolog lenne 1db felesleges hibátlan színes kijelzőm.
Ajánlatokat emailbe várok, jövőhét hétfőig, mert kedden lenne aktuális a dolog, és kéne előtte a monochrome kijelző nekem, mert a donor autóba az kerülne bele.
kwf666@gmail.com alvázszám utolsó 8 számjegyét írjátok le, hogy jó-e bele egyáltalán
Szia zumi1974! Amennyiben nem áll helyre, még azt megteheted, hogy megbontod az akku sarút, vársz egy-két percet majd visszahelyezed. Üdvözlet: birobandi
Szia zumi1974! Ez ismereteim szerint hiba. A sötétedés érzekelő a teljes világítást (tompitott fénnyel) kapcsolja be. A "Falow Me" funkciónál van csak olyan, hogy bizonyos égők (pl. rendszámtábla világítás) nem kap tápot. Üdvözlet: birobandi
Sziasztok, olyan problémám van hogy a hátsó rakodó tért nem tudom gombal ki nyitni, nem reagál rá, szét szedtem és a gombnak semmi baja nincs, vagy kábel vagy biztositék hiva lehet. Csak kulcsal tudom ki nyitni, volt már valakinek ilyen probléma ??
Az szép menet lesz, gyakorlatilag 3 éve keresek neten, és végül egy barátom állt a dugóba, kinézett oldalra a kocsiból, és meglátta lógni egy kereskedés kapuja fölött...
Én otthon tisztitottam ki, nem nagy ördöngőség , nagy nyomásu forro vizzel és pár tissztitó oldattal, a vásárlása elég drága, nem akarok árat mondani mert pontosan nem tudom mennnyibe kerül, de inkább tisztitást ajálom.