Köszönöm a képeket, nálad mindig találok érdekeset, egy a gyűjtési érdeklődési körünk.
A Közutas képhez annyit fűznék hozzá, hogy pontos altípusa "UNICAR". A Csepel alváz-kabin párosításhoz variálható rakodódaru, billenőplató, hóeke és szórófelépítmény tartozott. A gépkönyve sem semmi, mivel eredeti fényképek vannak benne, akár egy családi albumban.
Egy képemet meg is találtam, itt egy Reiser-t vontat.
Kedves Pumukli89! Az autó 1982 márciusi,1989-ben vettem. Első helyén sokat dolgozott két műszakban is... Mióta nálam van,-főleg a 90-es években-sokszor megtettem a Vác,Dorog,Lábatlan,Pétfürdő,nem egyszer Barcs kanyarokat ide Gy-M-S megyébe... Nem állítottam,hogy kizárólag én tekertem bele az összes kilométert. A képeket köszönöm már mentem is őket. A legjobbakat kívánom,tisztelettel:kiscsera
Szerintem ez a típus volt annak idején a KPM-nél. Semmi extra,kapott egy darut,és rohadt módra lelakták. Solton szoktam látni egy darabot,de mivel aranyárat kér a tulajdonos előbb-utóbb a szemben/srégen levő MÉH telepen fogja végezni az a kocsi is.
Üdvözlet! Szégyellem,ezt a típust még sosem láttam, pedig egy 750-es billenccsel magánfuvarozok 1989 óta. A legjobb és a legdrágább és a legidőtállóbb konstrukciók voltak... Knorr-Bremse,Vabco-Westinghause fékek,az én autómon ég az eredeti MAN Rába D 2156 HM 6-os motor,Bosch adagolóval,eredeti ZF "cetef" váltóval,Rába hiddal, 1 millió 800 ezer kilométerrel.A legjobbakat:kiscsera