Ismét akadt egy kis gondom a xsarámmal: eltűnik belőle a hűtővíz :(
A hűtőnél a kupakot levéve járó motornál nem látszódnak buborékok (egyik ismerős szerint ez a jele, ha rossz a hengerfejtömítés), ami viszont elsőre feltűnik, hogy a kupak alatti átlátszó csövön távozik víz a rendszerből, máshol nincs szemmel látható nyoma szivárgásnak.
Elképzelhető, hogy a hűtőkupaknál távozik átlag 500km-enként 3L víz a rendszerből?
Most hoztam el a szerelőtől a xsarát, motorhibakód olvasás volt, de előtte lamdaszondát cseréltünk benne. azt hittem azért maradt égve a lámpa. Elhoztam abban a pillanatan kigyulladt megint. Visszavittem és azt mondták, hogy alacsony üzemanyagszint hibát ír ki, meg valamilyen levegőztető szelep nem működik az üzemanyag randszerben.
Létezik ilyen? Hol kell keressem, és mit kell vele csinálni. Üzemanyag szivattyúm tök új, akkor szűrő is lett cserélve. Azóta majdnem töküres tankal állt az autó úgy fél évet.
Sziasztok! Egy klíma nyomócső kellene a Sárihoz, VALEO 818515, sehol sem kapok. Beérném sérülttel is, csak a kompresszor felőli alu-cső és a dupla (villás) csatlakozó kellene hogy ép legyen. (A képen baloldalt.) Valakinek esetleg? Minden megoldás érdekel! Üdv!
Úgy legyen. Hát én úgyvagyok vele, hogyha megveszem a kulcsot, kb annyiért megcsinálnák, viszont így van egy kulcsom, ami akármikor is kellhet a későbbiekben is.
Ha csak műszeregységet szeretnél cserélni nem kell BSI-t cserélni. A km óra állást mindkettő tárolja, amint egy másik óracsoport belekerül az autóba a magasabb km érték íródik bele MINDKETTŐBE.
pl. ha van 60ekm az autóban, veszel egy 300e km-es órát, belerakod a kocsiba, akkor 300e km lesz a BSI-ben is. Akkor jó, ha az új órában kevesebb van mint a mostaniban, emrt akkor csak szimplán felülírja a BSI benne levő km-t.
Ha több van benne mint a jelenlegi, akkor vissza kell a Te autód km óra állására állítani az új órát.
Ha pedig BSI-t cserélnél, akkor tényleg probléma lenne. A BSI-ben van eltárolva az autó alvázszáma, az összes beállított komfort paraméter, ezenk kívül az immobiliser kör része, így az autód csak úgy be sem indulna... Lexiával kellene összehangolni a BSI-t és az ECU-t, és a BSI-t átprogramozni a Te alvázszámodra és beállításaidra.
Persze semmi sem lehetetlen (még a fordított polaritással bebikázott BSI-t is meg tudom menteni) de a sima óracsere jóval egyszerűbb, a bontósnak meg minden eladó!
"Magától" megoldódott, mert azóta működik rendesen, igaz egy alkalomal csak lépegetve ment fel. A szerelőnél sem tudtak semmit mondani, mert akkor működött. Sajnos érdemi segítséget nem tudok nyújtani.
Megvágott csillagkulcsal akartam, de úgy éreztem hogy megfog fordulni rajta. Megrendeltem ma a fékcsőkulcs készletet, azzal tuti lejön? Ahol műszakiztatják majd, ottis megcsinálnák, de ismerem a szerelőt, úgyis összebaszná nekem az egész féknyerget, énmeg nem akarnám előlröl kezdeni azok festését.
Köszi szépen! (szóval ne is hívatkozzak a matek5-ös érettségimre!! :D ) Gondolom ezek a méretek telitank és üresen értendőek. pL. A H4 és a H2 méretet pontosan hol mérjem? Most még a kocsit sem tudom megnézni, mert nincs idehaza.
Egy kis segítséget szeretnék kérni az elektromos ablakemelőn az üvegtartó műanyag eltört kicseréltem azóta viszont csak szakaszolva tudom felhúzni az ablakot.Miért?