Holnap/holnapután körbefotózom az ajtókat, de szerintem boldog leszel, hogy nem a Tiéd! :)
Ha már itt tartunk! Serie III ajtók pásszolnak defire? Ha le kell cserélni a nyílászárókat, akkor lehet olyat szeretnék, aminek a kilincsét meg lehet fogni egy kis dagonyázás után is...vagy nagyon hülye vagyok?
Mennyire rohad az ajtód? Nincs fényképed róla? Egyébként a jutubon van pár video, hogy hogyan kell ezeket felújítani egyszerűen, ha megtalálom, akkor belinkelem.
Én is nekiálltam a témának, de végül a villanyszerelés felfalta a szabadidőmet és az idegrendszerem, maradt minden a régiben. Bekentem rozsda átalakítóval (Korant), az tökéletesen konzerválja az állapotot, egy csomó helyre felkentem kísérletképpen, tartja magát. Gyakorlatilag az ajtó alján nincs mihez fogatni a patenteket. Nem marad így, nyáron elszórakozok vele. Volt aki műgyantával kente ki a rohadásokat, és masszívan tartja magát az ajtó, az is lehet egy menekülési irány :)
nagy valószínűséggel likas a rugó... Mielőbb cserélni kéne, mert így a kompresszorod folyamatosan dolgozik (vagy jóval többet a szükségesnél). Esetleg jobb egy alatt a kompresszornál (fekete dobozban van), meg kéne nézni a csatlakozásokat, nem ereszt e valamelyik vissza. Bár sztem lik az.
Jut eszembe: ugyan itt ehhez a típushoz egy kompresszor eladó...
Apolt tarsaim. Egy ujratelepites soran letorlodott az EAS hibakat torlo programom. Sajnos jo baratunk Story Wilson honlapjan mar nem erheto el ez a program. Hosszas kereses utan megtalaltam,ezert megosztom,hogy hol talaljatok ezt meg meg. http://sourceforge.net/projects/easunlock/
Javaslom lementeni,mert mar nem adja a szerzo ingyen.
Értem, köszi a felvilágosítást, offroadra egy pajerom van, a discovery meg csere útján került hozzám, nem ástam bele magam, mert alapvetően semmi nyűgje, hittem az ismerősöknek, akik elvileg értenek hozzá, csak ez a 2 kérdés merült fel vele kapcsolatban.
A légrugó-probléma meg gyakorlatilag akármelyik elemnél lehet. Lehet egy repedés a légrugón, amin hol leereszt, hol nem, lehet repedés valamelyik csövön, de szelep-probléma is lehet akár. Minden alkatrészét végig kell nézni, elég szopó lesz.
Már rájöttem, mióta leírtam, discoverys ismerős tájékoztatott félre, hittem neki, a borításokat nem szedtem le, a hengereket sem számolgattam :) A kérdéseimre esetleg ötlet?
Van egy 2000-es évjáratú Discovery 2-m, 2,5 TDi (a 6 hengeres bmw motoros). Több kérdésem is lenne vele kapcsolatban:
1.: Milyen szervófolyadékot igényel, illetve ugyanaz megy az active cornering rendszer (ez mire is való? :D ) tartályába is?
2.: Légrugós verzió, leállítás után változó, h mennyi idővel, van hogy azonnal, van hogy 1 nappal később, de leenged a hátulja, látványosan a a jobb hátulja inkább, ez normális? Ha nem, hol keressem a hibát?
Amúgy lehet csak simán a bajusz kapcsoló is szar, mert ha megolvad a belseje, akkor nem lehet vele váltani, és attól még égnek a helyzetjelzők, mert az másik kapcsoló. szét lehet szedni éa a megolvadt műanyagot megfargab megint fog váltani.