Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quadramorgó Creative Commons License 2014.02.12 0 0 38557

Séria ajtók nemcsak kívülről mások, belülről is.

Enyhén szólva puritán a "kárpitozása", de fogalmazhatok úgy is hogy nincs... és az ablakok is csak oldalra húzhatók (félig).

Szóval elég retró lesz a gép... 

Megéri?

Előzmény: PalmBela (38552)
PalmBela Creative Commons License 2014.02.11 0 0 38554

Mé ne? Nem lóg ki a kasztniból... mit kéne rajta felhúzni?

Előzmény: Törölt nick (38553)
PalmBela Creative Commons License 2014.02.11 0 0 38552

Holnap/holnapután körbefotózom az ajtókat, de szerintem boldog leszel, hogy nem a Tiéd! :)

Ha már itt tartunk! Serie III ajtók pásszolnak defire? Ha le kell cserélni a nyílászárókat, akkor lehet olyat szeretnék, aminek a kilincsét meg lehet fogni egy kis dagonyázás után is...vagy nagyon hülye vagyok?

Előzmény: pinguru (38550)
pinguru Creative Commons License 2014.02.11 0 0 38551

Jé, egy Defi, méghozzá 110-es :))

 

A legjobb 10 közé jutott a kaposvári fotós

Csőbe húzva című képével nevezett az Európai Parlament fotópályázatán. Tovább »

forrás: Index.hu

 

pinguru Creative Commons License 2014.02.11 0 0 38550

Mennyire rohad az ajtód? Nincs fényképed róla? Egyébként a jutubon van pár video, hogy hogyan kell ezeket felújítani egyszerűen, ha megtalálom, akkor belinkelem.

 

Én is nekiálltam a témának, de végül a villanyszerelés felfalta a szabadidőmet és az idegrendszerem, maradt minden a régiben. Bekentem rozsda átalakítóval (Korant), az tökéletesen konzerválja az állapotot, egy csomó helyre felkentem kísérletképpen, tartja magát. Gyakorlatilag az ajtó alján nincs mihez fogatni a patenteket. Nem marad így, nyáron elszórakozok vele. Volt aki műgyantával kente ki a rohadásokat, és masszívan tartja magát az ajtó, az is lehet egy menekülési irány :)

Előzmény: PalmBela (38548)
fejes.i Creative Commons License 2014.02.11 0 0 38549

pontosan :-)

 

Előzmény: terrano1 (38547)
PalmBela Creative Commons License 2014.02.11 0 0 38548

Ez az angol-fuvar ajtókkal érdekelne, mert nekem lassan leesnek a nyílászáróim...mesélj!

Előzmény: Törölt nick (38545)
terrano1 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 38547

Azért kiváncsi lennék,hogy mivel érted el?

Vagy másik fórumokon dúvadkodni szoktál? :-)

fejes.i Creative Commons License 2014.02.11 0 0 38546

Gondoltam, gyorsan kipróbálom, tudok-e ide írni, mer másik fórumból épp most tiltottak ki.

 

Tézé81 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 38544

a jobb egy meg bal egyet jelent - megyek aludni...

Előzmény: Tézé81 (38542)
Tézé81 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 38543

Jah, active cornering meg hidraulikusan ellen tart a kasztninak kanyarban (menetstabilizátor) - javítsatok ki, ha tévedek.

Előzmény: Conorea (38524)
Tézé81 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 38542

Szia,

 

nagy valószínűséggel likas a rugó... Mielőbb cserélni kéne, mert így a kompresszorod folyamatosan dolgozik (vagy jóval többet a szükségesnél). Esetleg jobb egy alatt a kompresszornál (fekete dobozban van), meg kéne nézni a csatlakozásokat, nem ereszt e valamelyik vissza. Bár sztem lik az.

 

Jut eszembe: ugyan itt ehhez a típushoz egy kompresszor eladó...

Előzmény: Conorea (38524)
Mikky p38 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 38541

Apolt tarsaim. Egy ujratelepites soran letorlodott az EAS hibakat torlo programom. Sajnos jo baratunk Story Wilson honlapjan mar nem erheto el ez a program. Hosszas kereses utan megtalaltam,ezert megosztom,hogy hol talaljatok ezt meg meg.  http://sourceforge.net/projects/easunlock/

Javaslom lementeni,mert mar nem adja a szerzo ingyen.

zsolti 1 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 38540

Sziasztok!

Van egy eladó első lökhárítóm Land Rover Deffenderhez karcmentes állapotban, superwinch x9 csörlővel!

Ha esetleg valakit érdekel hívjon nyugodtan a +36 30/440 770 -es telefonszámon vagy e-mailben tudok képet küldeni!(zsoltantman@gmail.com)

pinguru Creative Commons License 2014.02.10 0 0 38539
Defi 110 sw Creative Commons License 2014.02.10 0 0 38538

Krisz_c .

 

nekem van az egyikben terrafirma közép kemény rugó van , a másikban old man emu , szerintem a terra sokkal keményebb . Terepen kényelmesebb az emu.

Előzmény: krisz_c (38530)
hol a kavem Creative Commons License 2014.02.10 0 0 38537

A légrugókkal kapcsolatban: megnézted a keréknyomást? Nekem is leült, de amint beállítottam a nyomást, nem volt vele gond többet. 

Előzmény: Conorea (38524)
discov8 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38536

1.

   olaj : ahogy mondták ATF DII    bár igazából bármilyen hidraulika olaj

2.

  2db. G szenzor gyorsulásieltéréséböl kiszámolva kanyarstabil munkahengerek megfelelő oldalára nyomást adva stabilizálja az autó oldaldőlését

 

Előzmény: Conorea (38524)
pinguru Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38535

Simán elképzelhető, hogy valaki belefabrikált egy nyomi 6 hengeres BMW dízelt. Nincs sok értelme, de nem zárható ki :)

 

Üdv a szektában!

Előzmény: Conorea (38533)
fejes.i Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38534

A Range Roverekben létezett akkor a 6 hengeres BMW motor gyárilag beépítve.

 

Előzmény: Conorea (38533)
Conorea Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38533

Értem, köszi a felvilágosítást, offroadra egy pajerom van, a discovery meg csere útján került hozzám, nem ástam bele magam, mert alapvetően semmi nyűgje, hittem az ismerősöknek, akik elvileg értenek hozzá, csak ez a 2 kérdés merült fel vele kapcsolatban.

Előzmény: fejes.i (38531)
Tie Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38532

A légrugó-probléma meg gyakorlatilag akármelyik elemnél lehet. Lehet egy repedés a légrugón, amin hol leereszt, hol nem, lehet repedés valamelyik csövön, de szelep-probléma is lehet akár. Minden alkatrészét végig kell nézni, elég szopó lesz.

Előzmény: Conorea (38524)
fejes.i Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38531

Az autódban 2,5 Td5 (5 hengeres) Land Rover motor van. A 2,5 Tdi motor '98-ig volt és a D1-esben.

A légrugó rendszeréről nem tudok semmit, talán majd érkezik kolléga, aki igen.

 

Előzmény: Conorea (38524)
krisz_c Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38530

Használ közületek valaki Terrafirma rugókat? Ha igen, akkor milyet és mi a vélemény?

Tie Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38529

A kormányszervó, és az ACE is sima ATF Dexron II olajjal megy.

Előzmény: Conorea (38527)
Conorea Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38528

Már rájöttem, mióta leírtam, discoverys ismerős tájékoztatott félre, hittem neki, a borításokat nem szedtem le, a hengereket sem számolgattam :) A kérdéseimre esetleg ötlet?

Előzmény: Tie (38526)
Conorea Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38527

Bocs, sok a borítás, hengereket nem számolgattam, ráhagytam discoverys ismerősre, mikor mondta, h a 6 hengeres bmw motor van benne. :)

Előzmény: Törölt nick (38525)
Tie Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38526

"Van egy 2000-es évjáratú Discovery 2-m, 2,5 TDi (a 6 hengeres bmw motoros)."

 

Na, olyanod biztos nincs.

Előzmény: Conorea (38524)
Conorea Creative Commons License 2014.02.09 0 0 38524

Sziasztok!

Van egy 2000-es évjáratú Discovery 2-m, 2,5 TDi (a 6 hengeres bmw motoros). Több kérdésem is lenne vele kapcsolatban:

 

1.: Milyen szervófolyadékot igényel, illetve ugyanaz megy az active cornering rendszer (ez mire is való? :D ) tartályába is?

 

2.: Légrugós verzió, leállítás után változó, h mennyi idővel, van hogy azonnal, van hogy 1 nappal később, de leenged a hátulja, látványosan a a jobb hátulja inkább, ez normális? Ha nem, hol keressem a hibát?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

TdiOxi Creative Commons License 2014.02.08 0 0 38523

Amúgy lehet csak simán a bajusz kapcsoló is szar, mert ha megolvad a belseje, akkor nem lehet vele váltani, és attól még égnek a helyzetjelzők, mert az másik kapcsoló. szét lehet szedni éa a megolvadt műanyagot megfargab megint fog váltani.

Előzmény: Ivwi (38522)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!