Hol fogják csavarok a Veki lökösét? Nincs aknám csak egy krokodil emelőm és nem akarok sz@rakodni a csavarok keresgélésével. Amúgy ha lenne megfelelő felszerkóm nem kérdeznék ilyet :D.
Helyre kell igazítanom, mert okkádék mód lóg szegény a lámpák alatt. akkora a rés, hogy befér az ujjam :(. Valamit ki kell oda találni.
Amióta megvan csak 30kmet tettem a kocsiba. Nyomatékosabb lett a gép és pörgősebb. Idáig sem volt olyan lomha, de szaporábban szedi a papucsait. Fogyasztásban nem tudom mit változtatott, mert idáig csak tapostam neki :$. Meg a leömlő mellett a katalizátor ház is kikerült a rendszerből. Sajnos ki votl ütve így vödör hangja is volt és helyettesítettük egy 50es csődarabbal. Ha minden igaz a középdob utánra bekerül a héten a kipufogó szelep így hangja is lesz a gépnek ha olyan kedvem van :D.
Ha többet mentem a géppel elmondom a tapasztalataimat :)
Hello látom a leömlőt, én is gondolkodtam rajt de nekem 100 000 et mondtak a zeus nál, kissé drágállottam.Amugy ha lenne pénzem akkor nekem is lenne,mivel sokan mondják hogy a kipufogó részt ezzel érdemes kezdeni, ha tuningrol van szó. Ha kérhetlek légyszives irj tapasztalatokat ezzel kapcsolatban.
Végül egy képecske a leömlőröl :D Meg a kis szípsígemrűű :D
Nem ér megszólni, hogy OKKÁDÉK a motorterem... Ha láttátok volna, hogy nézett ki mikor hozzám került sírnátok... Majd ott is "rendet" rakok ha egyszer kívülről meg az utastérben 100%os lesz a gép :)
Na végre elkészült a hengerenkénti leömlő a Vekire....
Ha még egyszer ilyen megfordul a fejemben leugrok valami magas helyről, hogy kiessen a fejemből a gondolat is...
Na helyzet a következő.... A felfogatása nem stimmel, a hajlatai nem stimmelnek, miután összejön a 4 cső 2be... Aztán még a hasonló finomságot...
Nagybátyámmal délelőtt 11kor kezdtük és este 10után végeztünk. A felrakása levétele agyrém a következőket kell leszedni hozzá: Nívópálca, szervószivattyúra menő cső, kartergáz visszavezető cső... A szervószivattyúra menő cső rögzítését nem tudtam egyedül visszarakni, mert hozzá érne a kipufogó csőhöz így az egyenlőre csak ott van... Alu klímacsöveken igazítani kellett, hogy ne legyenek útban.
Úgy tudtuk összehozni, hogy a gyári Veki csövet ami az öntvényre volt felfogatva szétvág és össze kellett házasítani a calibra leömlőjével. Sokszor már ott tartottam, hogy nem lehet megcsinálni és hagyjuk a fenébe. De a végeredmény mindenért kárpótolt. Miután mentem vele egy kőrt csak kevés szó jött a számra. Az "Ú B@ZMEG, meg az "AZTAK.VA" és a "K.B@SZOTTUL JÓ".
Alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb lett és mindemellett pörgősebb a gép :D. Csak tegnap este mentem vele kicsit a többi majd hosszabb távon derül ki, de eddig azt mondom, hogy nagyon jó lett :D. Néztem a pillanatnyi fogyit és gyárival 1.0 l/h volt melegen most is ugyan ennyi, tehát nem változott a fogyasztás.
Vödörhang megszüntetve( kati helyére 50es cső került :D), és újra lett cserélve a rezgő cső is.
anyagilag 35ezerbe fájt az egész műtét. Dinamitdob 85öt mondott rá és 2 napig ott maradt volna a kocsi.
10 000 c20xe leömlő
20 000 platni kivágatása, szekunderlevegő járatok bemaratása, anyag
5 000 rezgőcső
Ja és mindenkinek ajánlom, hogy a hátsódob legalsó pontjára fúrjon egy kb 3mas lukat. Amióta kifúrtam folyamatosan folyik belőle a víz. Mikor befogtam, hogy nem fúj-e ki valahol megin spriccelt vagy 2-3 deci vizet kifelé. Elcseszett egy dob ez...
Sokan járnak ahoz a szervízhez, vagy szerelők az autósboltba (szerviz+bolt egyben). Szóltam a srácnak, hogy érdeklődjön már azoknál, akik már régebbóta hordják onnan a cuccot (vannak flottások is), hogy mik a tapasztalatok.
Az anyag alapja a második vh alatt lett kifejlesztve, hogy meg tudják menteni a katonákat. Mikor egy jeep alatt-mellett gránát robbant, leállt a motor, és mindenki ott halt. Ezért kitaláltak egy jó kis adalékot, amit olyankor kellett beleönteni a motorba, ha megsült, mert nem volt hűtővize, vagy akár öklömnyi lyuk keletkezett a motoron. Beöntés után az autó indítható, és akár 4-15 km-t is elment így. Mikor vissza tudtak jutni vele a védett telephelyre, és el tudták látni a sérülteket, megyéb, a kocsi és motorja ellátta feladatát, a motor onnantól kezdve nem javítható, kuka...
Ja és mégvalami. Az olajnak az a szerepe, hogy a koszt kormot és egyébb szennyeződést lebegtesse az olajban, hogy ne tudjanak tömődést és egyébb problémát okozni. Ha te a gyárilag összeállított keverékbe belekutyulsz akkor lehet, hogy a funkcióját már nem tudja ellátni.
Eredetileg úgy terveztem, öntök a Tehénbe. A Prolonggal kapcsolatban két dolog győzött meg. Az egyik, hogy VMax Zsolt azt mondta, tényleg jó: amikor betölti a motorba, kis időre feljebb megy az alapjárat, míg az elektronika nem állítja át, tehát érezhetően csökken a[...] Bővebben!Tovább »
Az a baj annyi ilyen adalékról, meg spéci dologról olvasni és szinte mindről találni igen jót és igen rosszat. Ezért kicsit mindel szkeptikus vagyok, a szerviz ahova járunk mindig lebeszél minden ilyesmiről. Egy próbára én is kiváncsi lennék, mondjuk egy 10 éves kocsiban 50 ezer km-en át mit művel, abból talán már lehetne levonni következtetést.
Én azért kipróbálnám valahogyan. Mármint motoron kívül. Persze biztos, hogy ez is lekopik, de ha mondjuk valóban hatásos és az olaj változata nem is olyan vészesen drága, akkor akár meg is érheti, mert akkor meg úgyis minden olajcserénél újab adag cucc kerül a motorba.
Ez valami olyasmi lehet mint anno a slick 50 meg a hasonlo teflon ( állitolag) tartalmú adalékok, egy ideig jo volt, kevesebb fogyasztás, jobb teljesitmény, aztán egyszercsak mintha eltünt volna a kompresszio
Helo! Eltaláltad 1.6 16v-s a motor, csak elfelejtettem azt is leirni. Az olaj amit jelenleg használok szintén 10w 40 de valami holland olaj, egy opel szaküzletbe ajánlotta az eladó, de már megbántam...a mobilról hallotam, hogy azt is eszi. Elmentem vettem valvolinet, de mire megvettem fölvilágosúltam, hogy a castrol a neki valo. Nem gond, majd valamit csinálok ezzel, még úgyse cserélek olajat kb 4000nél vagyok csere óta és magába szívott vagy 2litert de 1,5 biztos. Amúgy ha megpróbálnám majd valamikor az 5w 40eset attól valami negatívum származhatna? Motort még nem akarok gyürüztetni én se nekem is ezt mondta egy szerelő, meg a szelepszárszimeringet, és hogy ez nem 1 napos meló,mer hengerfejet kell csiszolni, stb. és én arra gondolok, hogy jobb egyelőre nem megbontani...alig van140000 km... A hibajelzőnél én is előszőr a lambda szondára gyanakodtam, de azt mondták tisztitsam ki az EGR szelepet...hát rá is fért, televolt szilikondarabokkal a nyilás. Azután kutya baja. A fogyasztással teljes mértékben elégedett vagyok németből 6,2 L átlaggal lőttem haza, most kicsivel többet kajál, de álltalában rövid utakat járok. Rakok föl majd jobb képeket is fényezés utánit(egyébként a kedvencem mikor kifényezhetem:p) addig fölteszek kettő még németben készült képet...
Van ebből olaj is. Mikor kérdeztem, hogy mennyi, akkor a srác azt mondta, hogy "nem sokkal drágább, mint a sima olaj". Hát nemtom. Van még 4000 kilóméterem az olajcseréig. Addig morfondírozok, hogy mennyire éri meg.
Elég dúrva a majd 30%-os kompresszió növekedés meg a 5,3%os teljesítmény növekedés, csak meddig? Ez úgy lenne fair, ha megcsinálnák 10 majd 25e km után is a tesztet, mert ez a 3e km semmi.
XADO cuccokat próbálta már valaki? Ma voltam ismerős szerelőnél. Azt mondta, hogy eddig jó tapasztalatok vannak, de általában nem az olajat veszik, hanem a gélt, amit az olajba kell nyomni.
Mondjuk ajánlása a sikerre az volt, hogy olajcserénél kell belenyomni egy tubust, majd 250-300km-nél, aztán 2000 km környékén. Mondjuk az azért húzós, mert egy tubus 4000Ft.
Nem írtál motort, de az olajfogyasztás többnél is előfordul. Nekem a 2.2-es eszi. Tavalyi Mobil 10w40-es volt benne, na azt nagyon szerette enni, most Orlen 5w40 így kb most 2 deci/1000 km. Egy ennyi idős és ennyit futott kocsinál sztem ez elmegy. Amíg nem eszik 6 decinél többet nem érdemes hozzányúlni a motorhoz. Főleg, hogy egy 100 ezres javítás után sem garantálható a siker, ezt épp opel szervizben mondták. Ha még tovább nő a fogyasztás, próbálj meg egy teljesen más olajat, az segíthet.
Szia. Gratulálok a töbiek nevében is. Tegyél fel 500kb nem nagyobb képet ide. Az olajfogyaztásból itélve, neked 1,616V a motorod, mert azok eszik jobban az olajat. Mobil vagy Castrol olajat szoktunk beletenni 10W40 vizkozitásut. Meglehet próbálni az 5w40 et is de nincs tapasztalat. Hallottam olyat is, hogy azt nem ette anyira. álltalában 1,5-2dl a megszokott tőlük/1000km én már megtanultam együtélni vele. A szerelőm azt mondta, hogy kb 100.000ft ráköltésel megoldható gyűrűcsere szelepszárszimering csere. Az enyém 130.000km nál eszi a 2dl/1000km. Olcsóbb mint megcsináltatni. A motorhibajelző lámpád lehet a lamdaszonda is. Nekem csere után 0.5l kevesebb lett a fogyaztásom /100km.
Örömmel tudatom, hogy én is az vagy, mégpedig egy gyönyörű metálfekete veki került a tulajdonomba. A járgányt németországból vásároltam és amig haza jöttem vele semmi gondot nem észleltem majd 1500km-en keresztül. Aztán kezdtem járni kelni vele rövid utakat 20 - 30 - 50 km és jöttek a gondok kigyult a "sárga lámpám"...ezt megoldottam, az EGR szelepet kellet kitakaritani. Megvolt a vezérlés csere is(ezt persze tudtam mikor vettem, hogy szükséges) és vele együtt az öl csere is...és nem tudom, hogy ettől vagy sem de kezdte zabálni az olajat. Kérdeztem már meg szerelőismerőst, hogy mi lehet az oka, de felsorolt vagy 6 féle dolgot. Ezér gondoltam, hogy irok ide, hátha itt akad akinek volt hasonló problémája(hallotam azt is, hogy ez típushiba az ecotec motroknál de nekem nem 10.000 után kell fél litret tölteni, hanem 1000 után) és ha volt, hogyan oldotta meg...esetleg lehet-e segiteni azzal ha lecserélem valami más olajra(castrol, valvoline).
Bocs ha kicsitt hosszura sikeredett...örülnék ha valaki tudna segitséget nyujtani.
Nem kell lehúzni a tekerőket, lejön úgy hogy azok bennemaradnak. én úgy szoktam, hogy kiveszem a rádiót, és akkor a felső részéhez jól hozzáférni, ott könnyű kipattintani
Tekerős vagy digitklimás? Ha tekerős, szerintem inkább izzócsere lesz. Nekem is így kezdődött, néha világitott néha nem aztán pár napra rá ki is égett az amelyikkel baj volt. 3 darab rizsszemizzó semmi pénzbe nem kerül, a műanyag keret pedig könnyen lepattintható. Nem kell hozzá semmi szaktudás :)