Délután 13 órára kaptam időpontot, 4 óra alatt meg is volt kompletten, és az egészet a szemem előtt csinálták!!!!!!!!!!
Cseréltek hídtestet, csapágyakat, tengelycsonkot, tömítéseket és az én külön kérésemre kicserélték a torziós rugókat erőssebekre( felár nélkül ).
Szintén kérésemre a kocsi hátulja 65 cm magasra került, szerintem igen pöpec lett, kiváló az úttartása, az úthibákra meglepően jól reagál még nagyobb sebessénél is! Vettem náluk egy bal hátsó ajtózárat, meg egy kürtöt( rengeteg bontott alkatrészük van), összesem 65 ezret fizettem.
Egyszóval meg vagyok elégedve a munkával, szerintem men is volt túl drága még azzal együtt sem hogy 270 kilómétert utaztam egy irányba Szerbiából!
Érdekel a dolog ha megnéznéd meg képet küldenél. De inkább kifizetném nem rég tetem alá vadi új kipufogót azt nem igazán cserélném. Ha igy is érdekel a dolog. Megadom a email címem: borsos83@freemail.hu
Történet: Tavaly még semmi nem érződött, csak az, hogy nem úgy hűt a klíma, mint ahogy annak kellene, de hűtött. Aztán most télen a kompresszor nem volt hajlandó bekapcsolni. Gondoltam magamban, na elérte azt a szintet a hűtőközeg, hogy már nem engedi bekapcsolni a kompresszort a kocsi, nehogy leégjen, mert kevés van benne, tudomisén... Most nyáron már bekapcsolt, de olyan érződött, mint ami már 2,5 éve is amikor hozzám került a kocsi, hogy ha automatán használom, akkor ki és be kapcsol a kompresszor annak függvényében, hogy elérte a beállított hőfokot, vagy nem... (ha nem így kéne működnie, hanem folyamatosan akkor is, akkor javítsatok ki) Szóval most nyáron így működik akkor is, amikor csak letekerem hidegre és egy adott szinten járatom a ventit... Gondoltam magamban annyira megemelkedett a gáz nyomása, hogy éppen be merjen kapcsolni, majd ha rátöltök, akkor megjavul.
És most jön a kérdés: Ma fel lett töltve klímaszerelő szerint 200 gramm minimum bele ment, szóval nem kevés hiányzott belőle. DE! Ugyanúgy ki és bekapcsol a kompresszor. belül hőmérővel ez így néz ki: bekapcsol megy egy fél percet 14-15 fok, kikapcsol megy addig amíg visszamelegszik a befújt levegő 20 fokra és megint bekapcsol (ilyen melegben ez ugye 10-20 másodperc...) Tehát kérdés: azt gondolom, hogy nem így kéne működnie még alapjáraton sem, bár menet közben még nem lett kipróbálva, csak reménykedek, hogy akkor hátha jobb lesz.... Mi lehet a baj???? :(
Túlnyomásra nem gyanakszunk, szerelő szerint akkor csinálna ilyet a kocsi, hogy védje magát, de a magas oldali sosem lépte túl a 15 BAR nyomást... Azt mondta, hogy ha 20 lenne, akkor már értené...
Elvileg hibás nyomástartó szelep - más néven fejszelep - okozhatja. Viszont nekem pár éve ugyanez a problémám volt, és az előtöltés-szabályzó elektromos szelepet kellett cserélni (ha jól emlékszem csöpögött is ott a gázolaj) és 38e Ft-ba került.
Aham az üzemanyag csövek rendbe vannak 250e futott. De van egy másik ilyan xsaránk annál cseréltek kétszer valamit 50e km-ig ezelőtt 10 évvel valami 100 ft nagyságrend volt de még gariba ment. A kézi pumpánál is ereszthet?
Régen mikor sokat szereltem akkor ezt használtam ledarált fejű csavarokhoz. Előnye hogy nem túl hosszú, ezért szűkebb helyekre is befér és nem kell tekerés közben még az ősszenyomással is bajlódni. És ilyened lehet hogy van is. Csak az a lényeg hogy úgy kell beállítani a csavart hogy csak nagyon nehezen tudd összenyomni. Akkor biztos hogy nem forog meg.
Hello! Valakinek valami tapasztalat sport kipufogó téren. Milyet érdemes venni esetleg. Szeretnék egyet tenni alá de nem túl hangosat csak hogy szépen duruzsoljon. Meg ha esetleg valakinek eladó van azt is szívesen meghallgatom!
NEM.... vagy a hűtőd lyukas, vagy valamelyik gumicső.... a lyuk még kicsi ezért nem láthatod a folyást.... ám meleg, működő motornál meg kell hogy jelenjen valahol a szökevényvíz....vagy még lehet olan is, hogy hengerfejtömítés probléma...s a forró motoron a kibugyanó víz elpárolog....Hidegen, a hűlt motornál meg nincs nyomás..ezért nem folyik...