Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Blazs93 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 52723

Hát én max cserélném, szóval akkor hagyjuk szerintem :)

Előzmény: Borsos83 (52715)
dani32 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 52722

Szép napot mindenkinek!

 

Tegnap felújjították a hátsó hidat a Xsarámon, itt:http://www.bontottfranciaauto.hu

Délután 13 órára kaptam időpontot, 4 óra alatt meg is volt kompletten, és az egészet a szemem előtt csinálták!!!!!!!!!!

Cseréltek hídtestet, csapágyakat, tengelycsonkot, tömítéseket és az én külön kérésemre kicserélték a torziós rugókat erőssebekre( felár nélkül ).

Szintén kérésemre a kocsi hátulja 65 cm magasra került, szerintem igen pöpec lett, kiváló az úttartása, az úthibákra meglepően jól reagál még nagyobb sebessénél is! Vettem náluk egy bal hátsó ajtózárat, meg egy kürtöt( rengeteg bontott alkatrészük van), összesem 65 ezret fizettem.

Egyszóval meg vagyok elégedve a munkával, szerintem men is volt túl drága még azzal együtt sem hogy 270 kilómétert utaztam egy irányba Szerbiából!   

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.01 0 0 52721

Az olajszűrőtől függ. Elvileg elég a 4 liter.

Előzmény: Raul919 (52720)
Raul919 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 52720

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani h a Xsara 1.4i '97-be pontosan hány liter motorolaj megy?

Köszi.

tedi83 Creative Commons License 2013.07.31 0 0 52719

sziasztok  2001es  xsara2 esem van hol találom a központizár vezérlöt,tudnátok segíteni,hogy hol is keresem . Köszönöm....

toji76 Creative Commons License 2013.07.31 0 0 52718

A kis rohadék hogy elbújt előlem.

 

Köszi!

Előzmény: Törölt nick (52717)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.31 0 0 52717
Előzmény: toji76 (52716)
toji76 Creative Commons License 2013.07.31 0 0 52716

Korábban kérdeztem hol van xsara II-ben a pollenszűrő.

zt mondtátotk hogy a kesztyűtartó mögött, de ott nincs mert semmilyen ajtót vagy bontható nyílást nem találtam.

 

Le is fényképeztem a látványt ha kell, nos lehet máshol esetleg?

Ki kéne cserélnem mert büdösödik.

Borsos83 Creative Commons License 2013.07.31 0 0 52715

Hali!

 

Érdekel a dolog ha megnéznéd meg képet küldenél. De inkább kifizetném nem rég tetem alá vadi új kipufogót azt nem igazán cserélném. Ha igy is érdekel a dolog. Megadom a email címem: borsos83@freemail.hu

Előzmény: Blazs93 (52714)
Blazs93 Creative Commons License 2013.07.31 0 0 52714

Hali! 

Nekem I-es xsarám van, sport kipufogóval és én gyárira cserélném, márkát sajnos nem tudok, már ezzel vettem, de ha érdekel majd megnézem.

 

Előzmény: Borsos83 (52697)
Qadron Creative Commons License 2013.07.29 0 0 52713

Sziasztok!

 

Történet: Tavaly még semmi nem érződött, csak az, hogy nem úgy hűt a klíma, mint ahogy annak kellene, de hűtött. Aztán most télen a kompresszor nem volt hajlandó bekapcsolni. Gondoltam magamban, na elérte azt a szintet a hűtőközeg, hogy már nem engedi bekapcsolni a kompresszort a kocsi, nehogy leégjen, mert kevés van benne, tudomisén... Most nyáron már bekapcsolt, de olyan érződött, mint ami már 2,5 éve is amikor hozzám került a kocsi, hogy ha automatán használom, akkor ki és be kapcsol a kompresszor annak függvényében, hogy elérte a beállított hőfokot, vagy nem... (ha nem így kéne működnie, hanem folyamatosan akkor is, akkor javítsatok ki) Szóval most nyáron így működik akkor is, amikor csak letekerem hidegre és egy adott szinten járatom a ventit... Gondoltam magamban annyira megemelkedett a gáz nyomása, hogy éppen be merjen kapcsolni, majd ha rátöltök, akkor megjavul.

 

És most jön a kérdés: Ma fel lett töltve klímaszerelő szerint 200 gramm minimum bele ment, szóval nem kevés hiányzott belőle. DE! Ugyanúgy ki és bekapcsol a kompresszor. belül hőmérővel ez így néz ki: bekapcsol megy egy fél percet 14-15 fok, kikapcsol megy addig amíg visszamelegszik a befújt levegő 20 fokra és megint bekapcsol (ilyen melegben ez ugye 10-20 másodperc...) Tehát kérdés: azt gondolom, hogy nem így kéne működnie még alapjáraton sem, bár menet közben még nem lett kipróbálva, csak reménykedek, hogy akkor hátha jobb lesz.... Mi lehet a baj???? :(

Túlnyomásra nem gyanakszunk, szerelő szerint akkor csinálna ilyet a kocsi, hogy védje magát, de a magas oldali sosem lépte túl a 15 BAR nyomást... Azt mondta, hogy ha 20 lenne, akkor már értené...

 

Mégegyszer kérdem mi lehet a baj? :(

 

Előre is köszönöm!

agria11 Creative Commons License 2013.07.28 0 0 52712

Értem köszi a választ de azóta mióta itt beszélgetek rólla nem probukálja remélem így is marad:)

Előzmény: palinkastom (52709)
palinkastom Creative Commons License 2013.07.28 0 0 52711

:-(

Előzmény: Liszák (52710)
Liszák Creative Commons License 2013.07.28 0 0 52710

Sajna nincs meg nem találom.

Előzmény: palinkastom (52704)
palinkastom Creative Commons License 2013.07.27 0 0 52709

Elvileg hibás nyomástartó szelep - más néven fejszelep - okozhatja. Viszont nekem pár éve ugyanez a problémám volt, és az előtöltés-szabályzó elektromos szelepet kellett cserélni (ha jól emlékszem csöpögött is ott a gázolaj) és 38e Ft-ba került.

Előzmény: agria11 (52705)
agria11 Creative Commons License 2013.07.27 0 0 52708

Aham az üzemanyag csövek rendbe vannak 250e futott. De van egy másik ilyan xsaránk annál cseréltek kétszer valamit 50e km-ig ezelőtt 10 évvel valami 100 ft nagyságrend volt de még gariba ment. A kézi pumpánál is ereszthet?

üdv

Előzmény: toji76 (52706)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.07.27 0 0 52707

Köszi KárászOO és FeZ, meg fogom próbálni!

toji76 Creative Commons License 2013.07.27 0 0 52706

először csövek és üzemanyagszűrő környéke, aztán ha sokat futott és indításkor dadog is esetleg akkor adagoló főtengely szimering.

Előzmény: agria11 (52705)
agria11 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 52705

Sziasztok

Ismét lenne egy kérdésem

A xsarám lucas adagolóval van szerelve és minden reggel fel kell pumpálni az adagolót.

Szerintetek hol engedheti el a nyomást a rendszer a pumpánál vagy van máshol is lehetőség ahol el engedheti a rendszer?

Előre is köszi

üdv

palinkastom Creative Commons License 2013.07.26 0 0 52704

Nagyon köszi.

Előzmény: Liszák (52700)
palinkastom Creative Commons License 2013.07.26 0 0 52703

Nagyon köszi, drukkolok, hogy legyen. Régóta hajtom, de hiánycikk.

Előzmény: palinkastom (52702)
palinkastom Creative Commons License 2013.07.26 0 0 52702

Ez a Sári eredeti gyári alkatrésze, a Unix webáruházból kopíroztam a cikkszámot és a képet is. Sajnos.több hónapja keresem, nincs sehol.

Előzmény: Kárász00 (52679)
jaki.60 Creative Commons License 2013.07.26 0 0 52701

Akkor passz!

Előzmény: vlezlee (52691)
Liszák Creative Commons License 2013.07.26 0 0 52700

Szia,

 

Szerintem nekem van,holnap megnézem és visszajelzek ha még nem találtál.

 

Üdv:L

Előzmény: palinkastom (52677)
Kárász00 Creative Commons License 2013.07.25 0 0 52699

Régen mikor sokat szereltem akkor ezt használtam ledarált fejű csavarokhoz. Előnye hogy nem túl hosszú, ezért szűkebb helyekre is befér és nem kell tekerés közben még az ősszenyomással is bajlódni. És ilyened lehet hogy van is. Csak az a lényeg hogy úgy kell beállítani a csavart hogy csak nagyon nehezen tudd összenyomni. Akkor biztos hogy nem forog meg. 

Előzmény: stevehuffnagel (52696)
FeZ_ Creative Commons License 2013.07.25 0 0 52698

Szerzel valakitől vagy valahonnan egy ilyen fogót és azzak ki lehet tekerni.

Fontos, hogy a pofája pontosan így nézzen ki, mert csak ez a fajta amelyik saját magát rászorítja amikor tekered vele a hollandit.

Ez a képen egy Rothenberger, nem olcsó, de drága. :-) Viszont én valahol vettem noname-et is, töredék áron és ugyanúgy működik.

 

 

FeZ

 

Előzmény: stevehuffnagel (52696)
Borsos83 Creative Commons License 2013.07.25 0 0 52697

Hello! Valakinek valami tapasztalat sport kipufogó téren. Milyet érdemes venni esetleg. Szeretnék egyet tenni alá de nem túl hangosat csak hogy szépen duruzsoljon. Meg ha esetleg valakinek eladó van azt is szívesen meghallgatom!

stevehuffnagel Creative Commons License 2013.07.25 0 0 52696

Fékkulcs megvan, 3 le is jött, viszont a jobb első szívat, mert azon megfordult ezis. Ilyen esetben mit lehet tenni?

Előzmény: BXtwelve (52650)
mantilla Creative Commons License 2013.07.25 0 0 52695

NEM....   vagy a hűtőd lyukas, vagy valamelyik gumicső....  a lyuk még kicsi ezért nem láthatod a folyást....  ám meleg, működő motornál meg kell hogy jelenjen valahol a szökevényvíz....vagy még lehet olan is, hogy hengerfejtömítés probléma...s a forró motoron a kibugyanó víz elpárolog....Hidegen, a hűlt motornál meg nincs nyomás..ezért nem folyik...

Előzmény: vlezlee (52684)
idiotaindex Creative Commons License 2013.07.25 0 0 52694

Ez bizony sz@rt sem ér . Sok embernek nem működik !

Előzmény: Tuzmester84 (52689)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!