Hát ha az 5 kw-os és villany akkor el nem tudom képzelni miből lehet folyamatosan 400A áramot kivenni.... Hacsak nincs egy ekkora generátor az autódban.
Köszönöm a felajánlást, de igazából én is kivenném a fenébe és spirálrugót tennék be, ma találtam neten conversion kit-et is, 75 font, nem is tűnik drága mókának a csere. Eddig hídcserével és hasonlókkal rémisztgettek, mikor beszélgettem a rugócseréről másokkal. Valóban csak egy ilyen kit kell, illetve márkaszervízben kikapcsoltatni a funkciót, aztán szedhetem is le a kompresszort és a többi hülyeséget?
Onnan a tetejéről fújja... Nekem van egy használt, de elvileg nem lukas rugóm, azt oda adom ajándékba ha azzal van a gond (nem mai darab, nem tudom mennyit bír még). Ha kell, itt megtalálsz a fórumon. Nagy szemét szénaboglya ez a légrugó rendszer, minden xart figyel az elektronikája (hátsó ajtó nyitás, csomitartó - tele van rohadék elektronikával). Én kivettettem a p.csába, és kapott hátra két spirál rugót. Nem venni észre semmi különbséget (persze azon kívül, hogy fix a magasság - viszont ez nem romlik el!).
A rugót honnan fújja? A tetején csak 1 bovden szerű csövet (aztán lehet, hogy valóban bovden) találtam, bár nem egyszerű történet, mert csupa sár az alja...
Megnéztem ma jobban a rendszert, de még mindig nem világos pár pontja. Megtaláltam a kompresszort, az nem megy folyamatosan, a rugó nem hiszem, h lyukas lenne, mert amikor próbálgattam nem akart leereszteni leállítás után, bár leállítás után fura kattogás szerű hangot ad a kompresszor. Illetve hosszas "autóbillegtetés" után végre hallottam, ahogy nyit jobb oldalt egy szelep és a rugótól sziszegés jön, illetve ereszkedik lefele. A légrugón merre találom a szelepet? (Ha egyáltalán van ott)
Nem tudom, sztem ott is a bal oldalon, de elég feltűnő: fekete, 5 ft.-ossal nyitható dobozban van. Járó motornál nem hiszem, hogy lehet hallani a kompresszor hangját.
még van pár szabad hely a TAVASZI LAND ROVER BARÁTI TALÁLKOZÓRA, jelentkezni Kompinál (tel: 06 30 478 6995), szállást foglalni Maco Lacinál (tel.: 06 30 921 3364) lehet.
Időpont: 2014. április 11-12-13 Helyszín: Bér, Hotel Andezit, autózás 230 hektár magánterületen
Program: Péntek: érkezési sorrendben rajtolás az éjszakai pontkeresésre Szombat: egész nap szabad programok a magánterületen belül, az épített pályák is használhatók, beszélgetés, ismerkedés Vasárnap: délig szabad foglalkozás, majd indulás haza
A szobafoglalást és az étkezés megrendelését mindenkinek egyénileg kell intéznie a hotel tulajdonosánál: Maco Laci: 06 30 921 3364 (http://andezithotel.hu/) További infó Kompinál: 06 30 478 6995
Ambó dominó még a csobánkai lőtéren csináltunk egy vevőnapot az Alcar Agrogumival. Yokohama MT, agyagos, fasza is volt, amíg elkezdett esni az eső.
Jöttem le egy nagyon enyhe lejtőn, a fékhez épp csak hozzáért a lábam, és az autó minden átmenet nélkül 3 méter alatt állt teljesen 90fokba keresztbe. Vicces volt. :))
Az agyag az ténylg nagyon csúszik. Még "boldog" vitarás koromban hívott az egyik idős vadásztárs, hogy menjek már ki segíteni neki. Éppen eleredt az eső és a poros agyagos talaj teteje éppenhogy megázott. Hát ott négykerékhajtással, viszonylag jó AT-s gumikkal, mintha jégen küzdöttem volna az emelkedőn... Forogtak a kerekek és centinként tudtam előrehaladni, ahogy kidolgozta maga alól a felázott részt.
még én sem, pedig én azért vettem Land Rovert mert Beckhemnek is ez van:)
Viszont hátrányát még nem tapasztaltam.
Egyszer kellett menet közben négy kereket kapcsolnom hóban, emelkedőn, busz előzése közben amikor elindult a hátulja, oldalra. A helyzetet én provokáltam ki, kíváncsi voltam a külömbségre. Nagyon jó érzés volt, hogy a csúszás megállt, és arra mentünk amerre én akartam.
Meg egyszer, egy hosszú agyagos emelkedő közepén elkapott egy felhőszakadás, az jobban csúszott mint a hó.
Ezek mind ott vannak a pincédben? Mi a címed, lehet, hogy valamelyik éjjel arra lopózok és rendet rakok, a fölösleges kacatoktól megszabadítalak :) Csak a kutyát kösd meg, mer azoktól félek ám rendesen :)
Azé ez igen jó mókának hangzik! Sajnos nem tudok részt venni, más jellegű elfoglaltság miatt! Ha azonban valamék pogramban időpont változás lenne tuti ott leszünk!
A kapcsolható négy kerék után a következő ballépése a Land Rovernek ez volt!
a nyári rekkenőben félberántani az ajtót, túl azon, hogy praktikus még rettentően vagány is. Két csavar tartja össze a két részt, szétszedni,összerakni 1perc.
Köszönöm a választ, szerintem menet közben nem megy a kompresszor, leállítás után gyakran hallom is, mikor nyitja a szelepet és elkezd leengedni, van amikor meg nem nyitja és még órákig büszkén, magasan vár rám :D (eredeti bal kormányos autó, akkor melyik ülés alatt keressem a kompresszort? )