Olyan problémám lenne, hogy az egyik Ebayes eladó visszautalta nekem egy termék árát mivel nem kaptam meg a terméket, illetve egy másik eladó nem is küldte el, nem is válaszolt ezért indítottam egy refundod, amin a pay pal az én javamra döntött és látom a pay palomban, hogy mind két összeg vissza lett utalva a számlámra, de én még nem kaptam meg. Credit Cardal szoktam fizetni, azaz bankkártyával. A pay palban látom hogy megjött mind két összeg, majd minuszba mutatja az összegeket és utánna ennyi van "Transfer to Credit Card" .
Ha jól értelmezem, akkor a bankszámlámra küldi vissza a pénzt és ahogy olvasgattam 1-2 munka nap mire a magyar bankba ér az összeg a számlámra. Budapest Bankról van szó.
Ezek szerint , akkor már úton van felém a pénz? Vasárnap és hétfőn küldték vissza pay palon a pénzeket.
Egy kis segítséget szeretnék kérni paypal-al kapcsolatban! Eladtam pár dolgot az ebay-en a vételárat paypalon keresztül egyenlítették ki. A probléma az, hogy a paypal-on látom hogy megérkezett a pénz, de a bankszámlámra valamiért nem akar jóváíródni. Kettő bankkártya volt hozzáadva a paypalhoz az egyik érvényessége időközben lejárt és ez volt az elsődleges, átállítottam pár napja a másikat elsődlegesnek de így sem jött még meg a pénz. Mi lehet a probléma? Segítségedet előre is köszönöm!
Lehet megoldódik a probléma. Jeleztem az eladónak, hogy tévesen vásároltam és küldött egy vásárlás érvénytelenítő linket, amivel elméletileg megoldódik a baj. Viszont a link nem működik, így most jeleztem neki, hogy törölném a vásárlást, csak nem tudom. Még ez is volt benne: If you don't take action by Sep-28-2014, the seller will be able to cancel the purchase without your consent.
Bízom benne, hogy nem csinál belőle gondot az eladó. :)
Ezt, hogy lehet kikerülni? :) Már vásároltam sok mindent úgy, hogy a magyar VÁM-on átment, így nem kellett fizetnem sem kint, sem itthon. Ha írok az eladónak, megoldható, hogy ne fizessek vámot?
Az eBay-en Import charges néven szerepel ilyen tétel, ha benne van a Global Shipping Program-ban a termék. Ilyenkor a küldő/szállító intézi és fizeti a behozatallal járó vám, ÁFA terheket.
Kérdésem a következő: vettem egy terméket 150$-ért, + 30$ postaköltség. Fizetéskor a Paypal 150+30+36$-t akar fizettetni velem, mert valami vám és egyéb díjakat pluszba felszámolt, amit nem láttam feltüntetve. Miért kell nekem vámot fizetni, azért, hogy USA-ból elküldjék az árut. Mi van ha még itthon is kivetnek rá ÁFA-t, meg vámot.
következő a problémám (gondolom volt szó róla). Vásároltam ebayen bankkártyával fizettem. Ebay-en késöbb az eladót letiltották, egyből inditottam case-t. Ahogy elkültdtem egyből visszadobta ebay hogy a javamra döntöttek és elindul vissza a pénzem. Belépve a paypalra megjelent több sor refundról. Lényeg az utolsó: You have sent xxx HUF to Credit Card with PayPalFunding Type: Credit CardTransfer to: MasterCard Credit Card XXXX
Ez szept 5.én volt. A pénzem azóta sem jelent meg a számlámon. Ötlet?
Olyan kérdésem lenne, h nekem be van állítva a pp számlámhoz egy kártya, viszont most egy másik kártyáról lett utalva a pp számlámra, viszont a pénz napol óta nincs jóváírva. Ilyenkor kit kell felhívni, mert néztem telefonszámot a contact us nál, de az valami nem is tudom milyen szám :D Magyar ügyfélszolgálat nincs vagy telefonszám? Vagy csak angolul lehet ezt elintézni? Annyira meg nem jó az angolom...
Vásároltam egy nagy webshopban. Nem ez volt az első alkalom. Korábban minden rendben ment. Négy terméket tettem a kosárba. Az egyik elfogyott így csak a másik hármat küldték. A negyediknek kértem a visszatérítését. Viszont az eladó 100dollárral kevesebbet refundolt. Erre nyitottam egy dispute-ot, azzal az okkal, hogy nem jött meg a termék. Most azt állítja, hogy a nyitott vitánál nem tud részleges visszatérítést adni. Azt kéri, hogy zárjam a vitát és csak, akkor tudja a hiányzó 100dollárt visszaküldeni. De ugye vitát újra nem lehet nyitni ugyanahoz a tranzakcióhoz.
Tényleg nem lehet nyitott vita mellett ezt megoldani? Valahogy ez hihetetlen számomra.
Zárni biztos, hogy nem fogom, mert akkor ugye nem tudok újat nyitni. Most már tudom, hogy először írni kellett volna nekik egy emailt, hogy hibáztak és még bőven lett volna időm dispute-ot nyitni, hogyha nem akarja vissza fizetni. Mert a hibát elismerte egyébként.
Esetleg váltsam át az okot arra, hogy hibás termék jött? Találtam ilyen lehetőséget a PP oldalán. Ott biztos, hogy van részleges visszatérítés is. Jó lenne, hogyha valaki írna aki már találkozott ezzel.
Esetleg tudnátok linkelni olyan külföldi oldalt ahol vannak eladók is és van tapasztalatuk?
08707 307 197 számot adták meg a kinyomtatandó Fax Cover Sheet papíron, de arra nem lehet faxolni, neten találtam már többfélét, de egyikre sem megy el...
448707 307 197
00448707 307 197
Bárkinek bármi ötlet? Már több napja szívok ezzel....