Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

langolierek Creative Commons License 2011.02.05 0 0 31

Olvasom a legtöbb "autómédikus" véleményeit.Nem szép arányok, belóg a csomagtartó, nincs gyalogosfelismerő, nem alacsony, nem magas, nincs benne sávelhagyásjelző,pedi már a Volvo 5677843 ben széria lesz/2023ban/ Nem hibrid...mert az az igazi ha van egy 320 LE bezin mellett egy 73 LE  500kg-s ellektromotor??? Na akkor ez igazi hibrid.Mert ugye azt a 36,7km-t a villany teszi.De nincs adó!!!!Of course nem AR.Giulietta...Végre a C4 kezd emberi ábrázatot ölteni.Mert az elődöt síratja a "médiaautós" ...Digitalis kijelző..Nem ragozom.

1010 ben vettem jó egyezséggel 1,6 1,6 Privilege Fluence-/ a sivalkodó riasztót kivetettem!!!/ -t Előtte volt egy Citroen Xsara 1,61,6 80 kw.110 LE. Ment mint a meszes,Németországban kipróbáltam vígan ment 210 körül.Kifutó modellként minden benne volt.Tempomat/nem sebességtartó!!!/,ülésfűtés, tolató,gyöngyházfény,,bőr,króm,ABS ESP minden ,csak nyomni kellett!! Tényleg nem sorolom.

Amikor átültem, egy lágy magas, hintó érzésem volt.A gázpedál vajpuha, de sehova nem gyorsult Ahol egy kis 3 sávos domb volt megszoktam hogy 4 ben vígan megyek a belsőben.Na új Fluence autómmal is csinálnám, csakhogy egyre inkább lassul,vissza 3 ba, ott valamivel gyorsul, el is éri a 86 körülit.

A gyerekek hátul rosszul lettek a rángatózástól.Állandó sebváltás, visszakapcsolás.

Elmúlt kb 3000 km, amikor ezt elpanaszoltam.Beállították.Most repül, terhelhető, városi hosszú üres szakaszon vígan megy 5 ben is.4 ben mindig,sőt harapós.A sebességtartó jó,más a technológia mint az elődjéé volt, de jó. Tud ez az autó,rengeteg kényelem,kellem szépség mellett vezetni is öröm,néha pörgetni kell.De ez eredményes!!A pillanfogyasztó egy darabig izgató, majd úgy is rájön az ember.

Ezt azért mondom mert valaki kérdezte 90km/hnál mennyit mutat.Na ez egy azért rossz kérdés mert tegyük fel megyünk pontosan 90-el.2 ben:5600 fordulattal mutat 27 litert.3.ban 3786 fordulattal mutat 12 litert, 4-es sebességben /tempomattal pl!/ mutat 2980 fordulat mellett 7,5 litert,5 ben meg 2780 fordulattal, hol 4,8-t hol meg 11-t attó fűggően milyenek a terepviszonyok.Szabály itt is mindig a leggyorsabban felkapcsolni és a szükségesnél lekapcsolni.Döbbenten lehet azt is látni,hogy előállhat az a helyzet, hogy 90 -nél a pillanatnyi fogyasztás 0 azaz zéró. A puha,lágy pedált meg kell szokni, majd meg lehet szeretni.

Sok autóm volt/ Lada Dácia,Ford,ToyotaCarinaEII Rover 75 150LE 24 szelep,meg a fenti Xsara/ Hogy melyik volt a szerelmem...volt....Nemrég kipróbáltam egy megvarázsolt  Dacia Dustert. Egy nagyon kitalált autó.Remek.

A Fluence marad...megszerettem.

Csak még egy szót az ár stb.Érték....Mennyire tartja....Kedves Barátaim a drágább autók annyival drágábban adhatók el, mint amennyivel  megvették. Kiszámoltam a 7 éves autóért százalékosan pont annyival kevesebbet kaptam mint amennyivel kiadtam./Astrával hasonlítottam!/A másik érdemes figyelni az árakat. Az én árelőnyöm a mostani vehetőséghez képest 600000 ft.Ugyanakkor érdemes új, de leváltóban lévő márkát venni 25-30%-os árelőnnyel, mert eladásnál, az évjárat számít már csupán....és még csak a kilométer sem mint annó Felteszik egy teljesítménypadra...Akkor derült ki, hogy az én Xsarám nem 80/110 volt, hanem 96/127Le. Mert ilyen is van.

gykarpat Creative Commons License 2011.02.02 0 0 30

Az jo :)

Nekem 16500 es meg mindig hibatlan...11000-nel beiktattam egy koztes olajcseret, mert minden hozzaerto azt mondta, hogy a 30ezres intervallum az eleg rizikos...

Előzmény: tammolna (29)
tammolna Creative Commons License 2011.01.31 0 0 29

5500 km. Eddig semmi gond es megszerettem. Az egyetlen amivel nem tudok kibekulni az az aux csatlakozas az iphone-omhoz :). Meg hatravan a hasznalat java, de kezdek megbaratkozni a gondolattall, hogy a jovoben ha szikseg van ra, renault legyen a sajat kocsi is :)

stevie-w Creative Commons License 2010.12.03 0 0 28

Sziasztok, ha van közöttetek dunántúli Fluence-tulajdonos, az dobjon nekem egy levelet -- lehet, hogy kellemes meglepetés éri :-)

 

Elérhetőséget és lakóhelyet kérek.

 

A válaszlevelemben mindent elmagyarázok.

 

:-)

 

Ide írjatok:

 

kulani@citromail.hu

 

 

kovájo Creative Commons License 2010.11.30 0 0 27

Ez egy jó információ, jó tudni, köszi

Előzmény: gykarpat (26)
gykarpat Creative Commons License 2010.11.29 0 0 26

Ezt en is tapasztalom. A frissites rafer, viszont elfelejtettem ezt megtenni a 60 napos ingyenes idoszakon belul, igy most 51 Euro lenne. Viszont 70-ert teljes Europa terkepet lehet venni a TomTom-nal, igy inkabb arra gyujtok.

Előzmény: kovájo (24)
Kristof_77 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 25

Megane-om van ugyan, de működésileg a Tom-Tom navi és a telefonrendszer ugyanaz, mint a Fluence-ben. A különbség annyi, hogy a navi gomb a váltókar mögött van a Meganban, mig a Fluence-ben egy vezeték nélküli távirányíton. A Tom-Tom navi véleményem szerint az egyik legjobb, amivel eddig találkoztam és a telefonkihangosító rendszer is baromi jó. Mind hangban, mind lkezelhetőségben. Ez két olyan extra, amit nem szabad kihagyni! Ár-érték-arányuk verhetetlenül jó!

Előzmény: Reléguru (22)
kovájo Creative Commons License 2010.11.25 0 0 24

A Tom- Tom térképre mindenféleképpen ráfér egy frissítés, mert 1x-2x nagyon rosszúl navigált, pl. fordúlj balra, holott csak egyenesen lehetett menni.

Előzmény: Reléguru (22)
gykarpat Creative Commons License 2010.11.01 0 0 23
Az ararol csak annyit, hogy az uj arlista csak trukkozes a szamokkal. Megvan a januari arlista is, azon a Privilege 4790000rol indul, a mostaniban 5040000...vegeredmenyben 50000 forint kulnbseg van, ami lealkudhato.
A tomtom navi nekem tetszik, iszonyat gyorsan jelet fog indulas utan. A terkepre rafer egy frissites, a hangot jobb kikapcsolni, mert az viszont idegesitoen rossz magyarsagu.
Nem kertunk telefon rendszert, igy a telefonos kerdesedre nem tudok valaszolni. A tolatoradarral nincs osszekotve, az csak hangjelzest ad, ami boven eleg segitseg.
Előzmény: Reléguru (22)
Reléguru Creative Commons License 2010.10.31 0 0 22
Bocsánat, valóban rosszul mondtam. Igazándiból erre gondoltam. Amikor kiszálltam a tesztautóból, nyitáskor ennek a tartását éreztem kicsit labilisnak. De biztos ki van találva.

A kisebb szembetűnő hibákat (csomagtartó zsanér, kesztyűtartó műanyag, hátsó légbeömlő műanyag minőség) bőven kárpótolja a most még kedvezőbb ára. Gondolom régebbi tulajok szívják is a fogukat. Kérdezném Tőlük, a Tom-Tom naviról mi a vélemény? Illetve akinek navis van, valóban nem jelenik meg a toldatóradar képe rajta, tehát nem dolgoznak együtt?

A telefon, X felszereltségnél megjelenik a kijelzőn, ugye?
Előzmény: gykarpat (15)
TommTomm Creative Commons License 2010.10.24 0 0 21

Azt mondják, hogy ma egy modern turbódízel ált. 8-10%-al erősebb, mint amit papírra írnak. Alábbi írásban is erről van szó.

http://teljesitmenymeres.hu/cikk2.html

kovájo Creative Commons License 2010.10.20 0 0 20
Körülnéztem és kimondottan Fluenc-re égész jó árakat találtam-gumira és felnire egyaránt- gumibolt címszó alatt, ez egy miskolci cég, ingyenesen szállít házho, így rendeltem én is. üdvözlet
Előzmény: gykarpat (19)
gykarpat Creative Commons License 2010.10.15 0 0 19
Sajnos nem tudok joaras helyet. Nagy csodak nincsenek sehol. nehany ezer forintos elteresek vannak a webshopokban, ahol nezelodtem.
Előzmény: kovájo (18)
kovájo Creative Commons License 2010.10.15 0 0 18
Köszi a választ, végül én is ennél maradok, ha tudsz egy jóáras helyet, acélfelnivel ,légyszives írjál üdvözlet
Előzmény: gykarpat (16)
gykarpat Creative Commons License 2010.10.15 0 0 17
Erdekes az a loero meres...hogy lehet alapbol 124Le?
Előzmény: TommTomm (12)
gykarpat Creative Commons License 2010.10.15 0 0 16
Szerintem siman mehet a 205/60 16-os gumi. Nekem is az lesz fennt telen.
Előzmény: kovájo (9)
gykarpat Creative Commons License 2010.10.15 0 0 15
Megneztem ezt a zsaneros dolgot. Amit te mondasz az nem a zsaner, hanem csak az ajtonyitast szabalyozo kar. A zsanerok az oszlopra vannak rogzitve, szoval azon a karon relative nincs suly.
dokiki Creative Commons License 2010.10.15 0 0 14

Sziasztok!

 

Valaki meg tudná mondani,hogy a benzines 1.6-os milyen pill. fogyasztást ír ki 90 km/h-nál?

gykarpat Creative Commons License 2010.10.15 0 0 13
Gratulalok hozza :) ! Dizel? Nekem is van egy turbo lyuk szeruseg 2000ig, aztan beindul. Hatarozott gazadassal athidalhato!
Előzmény: tammolna (8)
TommTomm Creative Commons License 2010.10.12 0 0 12

Vigyed el ide http://www.atc.hu/blog/renault_fluence_dci_tuning

és nem lesz panaszod a gynegélkedésre. A fogyasztásod is csökkeni fog. Nekem bejött. :-) 

Előzmény: tammolna (8)
kovájo Creative Commons License 2010.10.11 0 0 11
Mint ahogy az alább írtam, április vége óta használok 1,6 16V Privilébe felszereltségű autót, hiba az volt amit le is írtam.A csomagtartó fedél zárómechanizmusában elsősorban a két lenyúló kar a zavaró, a két keresztrúd nem zavaró, viszont nagyon könnyen záródika fedél. A belső tér szerintem ehhez a kategóriához és árhoz ,elfogadható, a kesztyűtartó lehetett volna szélesebb is, hogy  egy A4-es dosszié beférjen.Az ajtónyitó pánt szerintem kizárt, hogy csak a lemezbe van erősítve, ez a lemez 0,6-0,8 mm max. ez nem bírná el . Ez az autó ,amikor vettem 4mii. Ft alatt volt, valamit valamiért, egyébként összességében  teljesen meg vagyok elégedve. A kocsi felszereltségét ne a prospektusból- ott mindíg többet szoktat mutatni, hanem a konkrét műszaki leírásból kell figyelni, ami az interneten megtalálható. üdvözlet
Előzmény: Reléguru (10)
Reléguru Creative Commons License 2010.10.10 0 0 10
Érdeklődnék tulajoknál, hogy az első ajtóknál nem-e észleltek problémákat? Én szalonban nézegettem egy példányt, mert ár- érték arányban jónak találom. Alapból észrevettem néhány erős kellemetlenséget, mint a csomagtartón átívelő kereszttartók, a számomra kicsit gagyis bézs belsőtér és az anyósülés kesztyűtartójának kidolgozása. Ennek ellenére az összhang pozitív, csak ajtónyitáskor észrevettem, hogy a zsanér rángatja a (A?) oszlop lemezét. Tehát nem fut a burkolat alatt merevítő, a csavar csak a lemezbe kapaszkodik. Legalábbis ez volt az érzésem.

Ezen kívül volna még két kérdésem:

- A fényszórók a katalógusban lencsések (xenon) a valóságban (csak a normált halogénest láttam) tükrösek. Kérdés, hogy xenon rendelés esetén lencsés, avagy tükrös lesz?

- A hátsó kiegészítő szpojlert nem találtam a felszereltségi listában. Állítólag utólagos cucc. Ebben az esetben nem értem, hogy fog bele harmadik féklámpa kerülni.

Köszi a válaszokat!
Előzmény: kovájo (9)
kovájo Creative Commons License 2010.10.08 0 0 9
Kedves Fluence Tulajdonosok !Április vége óta használok egy Privilége 1,6 16V -t, a tapasztalataim kedvezőek, egy hiba volt eddig a jobb első ajtónál akkor is jelezte, hogy nincs becsukva, amikor biztosan be volt csukva , zárcsere, természetesen garanciában, A csomagtartó fedelének 2 karos megoldása nem a legszerencsésebb kivitel, figyelni kell rá. Mivel közeleg a tél téli gumit szeretnék venni, eddig több helyen érdeklődtem, különböző méreteket mondtak, a jelenlegi-nyári- 205x60xR16, mi lenne a megfelelő méretű téli gumi? és ha van valakinek kedvező árú beszerzési ötlete-acélfelnivel együtt-, kérem írja meg. üdvözlettel
tammolna Creative Commons License 2010.10.03 0 0 8
Megjott es mar kb 1300 km-nel jarok, szoval meg bejaratos. Ami furcsa, hogy 2000 alatt meg nagyon nagyon gyenge(jo, jo, nem sportkocsi), 2000-tol elkezd(ene) huzni de a bejaratas miatt 2500 nal mar fel kell kapcsolnom, de majd lesz ez meg igy se...

Eddig amit leszurtem, hogy nagyon kenyelmes es az extrakra sem lehet panaszom. Az elejen zavart benne az, hogy a navi nem lecsukhato, de konnyen megszokhato, sot praktikus is. Talan az egyetlen negativum jelen pillanatban az mp3-as cd lejatszo kezelhetosege foleg kormany mogulrol.
tammolna Creative Commons License 2010.08.29 0 0 7
Mivel cegauto lesz a ceg nem engedte volna a bor belsot, meg igy is pont belefertem a keretbe (kb 20 ezer maradt :) ), meg en felek is a bortol, hogy sok vele a macera es beleragadok.

Alig varom mar hogy megerkezzem, a focusomat el is kezdtem hirdetni...
Előzmény: gykarpat (6)
gykarpat Creative Commons License 2010.08.28 0 0 6
Pont olyan van nekunk is :) Jo valasztas! Szerintem nagyon jo a bezs belso a fekete kulsohoz. Mi borrel kertuk, mert feltunk, hogy a szovet maceras lenne...
Előzmény: tammolna (5)
tammolna Creative Commons License 2010.08.27 0 0 5

Hello,

 

Nekem ha minden igaz, ket heten belul erkezik a fekete privilege fluence :)

 

Tukon ulok...

gykarpat Creative Commons License 2010.06.29 0 0 4
Koszi, benezek oda :)
Előzmény: Vezo228 (3)
Vezo228 Creative Commons License 2010.06.29 0 0 3

Szia!

 

Ha nem ragaszkodsz topik szinten mereven a Fluance-hoz, mint önálló típushoz, akkor javaslom, hogy látogass el erre a topikra, ahol a Renault Megane minden szériája, minden változata otthon van:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015399

 

Vezo

Előzmény: gykarpat (-)
gykarpat Creative Commons License 2010.06.28 0 0 2
Mar ha binarisan gondolkodunk....;)
Előzmény: gykarpat (1)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!