Nyugalom Urak, nem jött még haza, csak szemle volt. :o) Várunk a rendszámra. A vizsga sem ment könnyen, mert amerikai kivitel és hááát ugye tőlünk nyugatabbra nem úgy megyen hogy "Jáózsi, itt van 5 rugó de aztán okosba toljátok ám majd át!" Most oda vissza a W8-cal mentem. Megkérte az is a 12 litert, mondjuk kint nem is volt kímélve. :o)
Igen, valóban jó volt visszaülni a Swiftbe hétfőn. Olyan mint amikor Concorde után felülsz egy csattogós lepke szárnyára, amit előtte pillanatragasztóval meghekkeltek. :o)
Régen írtam mert kicsit el vagyok csúszva mindig mindennel :o) de most van ürügy is, így nem hagyom ki. Szombaton ki kellett ugranom Münchenbe és ha már épp egy Suzuki kereskedés mellett mentem el, akkor bementem megnézni az újoncot Presslauerékhez. Háát nekem nagyon tetszett. Ami különösen az a belseje. Meglepett, hogy rendelhető gyári tetőablak, automata lámpa és esőszenzor, gyári levehető vonóhorog, start-stop rendszer és még néhány okos dolog. Természetesen sport is volt kint mint próba autó, de fehér színben, amiről itt sokan csak áhítoztunk eddig. :o)
Foxi, sikerült überelnem a múltkorit, amit haza kellett hoznom. Nem merem megmondani mivel. :o)))))
Ez olyan, mint az, hogy valakinek megéri-e új dieselt venni, jár-e vele annyit, hogy behozza az ár többletét.
Itt van az, hogy a kényelmet választotta anno, amikor még új korukban jelentős árkülönbség volt az MTA, meg az A/T között. Csak sajnos az MTA problémás. Nem lehet számszerűsíteni a kellemetlenséget, amit a problémásan működő MTA jelent. Ha valakit nagyon zavar, megérheti a fogyasztás miatt drágább fenntartású A/T autó. Pláne használtan, ahol már nem olyan nagy az árban a különbség, mint a saját használtja között. De a szervízbe járás is idő, ami pénz, főleg, ha nincsen helyben, és már nem garis, így nem is annyival kerül többe az automata fenntartása, amikre nem lehet panaszt hallani. Mert nem a legmodernebb, de így eléggé kiforrott cucc. Az általános szervíz sem drága, nekem a mostaninál, ahol kellett 8 liter olaj bele, egy most csak ezekkel foglalkozó emberke úgy, hogy szűrőt, olajat ő adott ( láttam, mit rakott bele, végig ott voltam, jót dumáltunk ), beállította, ez 20E volt, és ezzel min. 40E km-re letudtam a dolgot.
Tavasszal irtam is a szomszédom Corollájárol ami "szintén zenész".....
Átlag magyar parasztnak sok a 2-3 milla.nem értem,hogy ezért miért nem lehet használható terméket kapni.....
Ember akar autómatát-mert nincs meg a fél lába ,vagy megszokta a kényelmet,vagy fogalma nincs a manuáls váltóról, vagy tuggya fasz.És akkor szervizfanná válik?Mert utánaállitanak.Nem személy szerint neked-télleg ne vedd magadra- de ezzel el van intézve????Tudom a merga...még megéri az ot rendszámot:))))
Kamionoséknál ilyenkor elsőre kérdez másodszor üt.....
Az a sokkal max. egy liter. Ha valaki kényelmet akar, plussz üzembiztonságot? A klíma is kényelem, sokan hajlandóak megfizetni a többletfogyasztás révén a kellemes hőfokot. Ez van az automatánál is. Aki ilyet szeretne, megfizeti az árát. vagy lemond a kényelemről. Én csak tudom, mert írtam is: az én ( nem Suzuki ) klímás automatám 8 és 14 liter között eszik.
Ez típushiba. Nem csak a Suzukinál, hanem az automatizmus gyártójánál, a Toyotánál is ( a váltó Suzuki azért, csak ez a robotcucc rajta Toyota ). A gyárban egy sablonban húzták meg az automatikát a váltón, és ezt akár ennél hamarabb is újra kellett állíttatni egyeseknek. Valamiért elmegy a beállítás. Lehet, hogyha van célszerszámjuk, egy márkaszervízben tartósabbra tudják beállítani, de idővel vissza fog térni. Sajna ez ilyen, vagy együttélsz vele, vagy eladod, és veszel helyette egy 1.5 automatát, azzal nincsen ilyen.
Segítséget szeretnék kérni egy robotváltós Swift II-vel kapcsolatban.
Megálláskor sebességben rángat, olyan mintha nem nyomná ki teljesen a kupplungot.
Egy szerelő bűvészkedett már vele, állítgatta a kupplung bowden feszítő csavarját, de csak ideig-óráig lett jó.
Az autó 4 éves, 40 ezer kilóméter van benne. Ezt a jelenséget már régebben is csinálta. Létezik, hogy kopott a kupplung? Egy nagyokos szerelő számítógépet cserélne benne, majd átalakítaná kéziváltósra, amit baromságnak tartok.
Nem kérdeztem őket! Azért kérdeztem meg itt, mert a gép elött ülve jött az ihlet. Azért szoktam itt olvasgatni, mert van olyan hogy az itt leirtakkal "kiröhöghetem" a BMW-s haveromat a "szar suzukimmal" meg unalomüzés gyanánt leszedhetem a löksiket anélkül, hogy tönkretenném...
A szervizben jó sok extra...
Az az én dolgom! Nemhiszem, hogy el kéne számolnom bárkinek is, hogy mire mennyit költök. Valaki egész évben költ hifire, kárpitra, lámpákra, mittudoménmire... szerintem az több mint amit én egyszer egy évben, DE ha nem akkor is
A "levegőkiszívó gépet" láttad...
Nem tudom mi a neve, nem is érdekel de 3szor cserélték ki azt a sz@r munkahengert, mert ropogott a kuplung és mindig azt az eszközt használták a suzukisok
Nem fényezem magam, mivel nem mondtam semmi olyat és amúgy sem. Gondoltam beszélgetünk de látom csak kötekedni lehet... Elmondtam, hogy azért mert fék még nem kell összeszarni magunkat és pont
Nem tud valaki autofenyezot (es muanyag heggesztot) valaki a pesti oldalon? Ha igen dobjon egy sms-t nullahatharmincharomotvenharomkilencvenkilenchatvanegy. Koszonom!
...ha annyira hozzáértők lennének a sufniban, tele jó szerszámokkal és minden földi jóval megáldva, akkor már rég kiszerelték volna az antenna talpadat a mennyezetvilágítás kibontása után, a tetőkárpithoz szinte hozzá sem érve. A szervizben jó sok extra kérésed lehet, jó sok extra lóvé befizetéssel. A "levegőkiszívó gépet" láttad is, vagy csak hallottad a sufniban? Ne fényezd magad, csak rosszabb lesz! ;-)
Nem kell aggódni ha mögötted mennék (1%) akkor se lenne bajod, eddig a legnagyobb szerelésem a szofita égő kicserélése volt az utastérben:) Még garis dolgozzon csak a suzuki! Persze utánna is oda viszem majd ha a következő kötelezőnél úgy dolgozgatnak majd hogy elégedetten távozhatok. (Jó sok extra kérésem lesz:D) Én csak arra céloztam, hogy itt a fórumon gyakorlatilag egy új autót kap az ember, ha összeollózza az átépítős kommenteket. Mindenféle alkatrész, folyadék, kiegészítő, stb. ki - lecserélésre került már, csak a fékfolyadék nem... Bár sosem cseréltem de nemhiszem, hogy az olyan hűha lenne. Szervizben cserélni természetesen egyszerübb, (pl ott van gép kiszívni a levegőt:)) de ez nem azt jelenti, hogy otthon lehetetlen. Mellesleg azért mert azt mondom, hogy én itthon is megcsinálhatnék bármit azért van mert egy komplett műhely van a garázsban + hozzáértő emberek, persze ezt te nem tudhattad, de egyből jön a hülyegyerek meg a ne gyere mögöttem...
Az antenna marad, már macerás, ha le kell szedni hozzá a fél tetőt. Amúgy is csak azért akartam, mert nem bízom a matricás emberekben, hogy olyan szépen tudja kivágni ahogy szeretném:)