Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

probody Creative Commons License 2015.06.22 0 0 71025

"A vezérműkerekek fellazított állapotában kell pozicionálni a vezérműtengelyeket -felrakni a szerszámot- (főtengely 1-es henger fhp.) , aztán a feszítőt előfeszíteni, végül meghúzni a kerekeket." Így írta le Lönci,de várd meg míg válaszolnak szerintem.

Lehet nincs meglazítva még neked és ezért áll furán a szíj stb. mikor rászereled a rögzítőket.

Előzmény: ksam50 (71024)
ksam50 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 71024

A gépkönyvben levő rajzra gondoltam O:)

Azon morfondírozok, hogy nem is a kappára valót küldték, /bár az igaz, hogy 2.ill.3.cilinder van rámarva, de az meg elvileg ua. mint amit előzőleg leírtam 3. 9.- csak nézőpont kérdése-./mert akárhogy próbálom nem megy fel úgy mint kéne, csak 180 fokban elforgatva. Akkor viszont meg vagy laza, vagy  nem megy rá. Inkább nem erőltetném. Valami nem stimmel az biztos.

Előzmény: probody (71023)
probody Creative Commons License 2015.06.22 0 0 71023

A gépkönyvet vedd figyelembe ne a rajzot. Nemsokára ír, vagy Lönci vagy BMS Ők biztosan jót mondanak.

Előzmény: ksam50 (71022)
ksam50 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 71022

Szia!

Megjött a profil angolhonból. Nagy nehezen beszereztem a hetes csavart. Ritka mint a fehér holló... Aztán kiderült leszedve, kiderült, hogy nem is kellett volna, ezek szerint a kappának hosszabb a csavarja.

Csak az a gáz, hogy szerintem erre való, de mégsem klappol valami. A gépkönyv 168. oldalán azt írja, hogy szedjem le a 3. kipufogó szelep rögzítőjét és a 9. szívószelepét. Viszont a rajzon fordítva van a szöveghez képest. A 3. az a szívó /amire a rajz mutat/ a 9. pedig kipufogó szelep/szerintem/ Gondolom csak elírás.. Mindenesetre rátettem próbaként. Az eredetihez képest nem nagyon forgattam , csak a főtengelyt állítottam a dekni jelölésére. Csak az a bibi, hogy a rajzon 180 fokkal elforgatva mutatják. A kimart profil az 1. henger felé mutat. A fotón látható furatok is nem balra hanem jobbra esnek. Viszont csak így ment rá, fordítva a rajzhoz képest. Ahogy kellene elvileg úgy nem működik...finoman nem erőltettem.. Így viszont a vezérműszíj jelölésével egyezően felrakva. a másik fogaskerékre nem igazán illenek a fogak, meg a főtengely jelölésével sem esik egybe a második vonal O:( Elcseszni meg nem akarom. Ezért kérek tanácsot a hozzáértőktől. Mit kéne még állítanom? Az első dugattyú biztos felső holtponton van. Az első hengerhez tartózó kipufogó, és szívószelepnek  lenyomott állapotban kell lenni, vagy így felengedett állapotban? Tovább kéne még forgatnom ? Ezek a jelölések vannak  rajtuk.. Szerintetek melyik való a szívócsonk felőli és melyik a kipufogó felőli tengelyre. Megköszönném bárki építő jellegű segítségét. Mert itt a környéken nem igazán tudok kihez fordulni , mint ahogy már írtam..

Előzmény: .357 (70963)
probody Creative Commons License 2015.06.22 0 0 71021

OLX míg meg nem szűnt volt 15-ért hengerfej. Régen hirdeti senkinek nem kell. A méh-be megy mert a motor többi alu része is 15kg. Így összesen 35kg ami 13ezer.

Olyan mintha eladtam volna valakinek a hengerfejet, csak nem évig hirdetni,kerülgetni,egyeztetni.

Szombaton elvittem a karosszériát nyílászárók és váltó nélkül 40-et kaptam, a komplett kábelkötegben 9ezernyi réz volt. Katalizátor 20.

Így már 82 ezer +eladtam eddig 65ezernyi alkatrészt. Már ott tartok ahol ennek a 95-ösnek a piaci ára van (HA sikerült volna eddig eladni) viszont még rengeteg alkatrészem maradt. Meglepetésnek egy szinte új kuplungszett került elő belőle.

Nekem jobban megérte elbontani mint egyben eladni.  Pár dolog átkerült a 2.4-be,így mindenki jól járt.

 

 

 

 

Előzmény: sooty (71016)
Alfás Theo Creative Commons License 2015.06.21 0 0 71020

Kelle kft budaörs. A kiszerelt önindítót jól javítják árban és minőségben!

http://www.kelle.hu/

Előzmény: Berkenye8 (71017)
Berkenye8 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 71019

Köszönöm szépen,az én társam diesel, 1995-ös, 2,4 TDS.

Előzmény: Pepi 517 (71018)
Pepi 517 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 71018

Benzines önindítóval tudok segíteni,.

Előzmény: Berkenye8 (71017)
Berkenye8 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 71017

Kedves Kappások,

 

mostanában önindítózásnál csúnya,kellemetlen hang hallatszik. Külföldi útra készülünk,meg kéne nézetni valami szakemberrel Budapesten. Van valakinek ötlete,hogy hová vihetném?

 

sooty Creative Commons License 2015.06.20 0 0 71016

Én nem tudom, hogyan állsz anyagilag, de ha nem az éhenhalás szélén állsz akkor 8000ért ne dobd a méh-be.

Pláne, hogy nem tiszta alu, hanem ötvözet, meg ha véletlen marad benne egy acél akármi, akkor már kötekednek. Adnak érte kilónként 2-400Ft-ot. Ha megtakarítod még a műhely dísze is lehet.

Előzmény: probody (71014)
DonPrego Creative Commons License 2015.06.20 0 0 71015

Ma (vagy tegnap) megjöttek a patentleszedő készlet. Alányúltam a tükörnél lévő takarólemeznek, anyós oldali magától leesett, vezető oldali tartja magát. Már nem patentok tartják egyiket sem, hanem valami fehér ragasztó. Az ajtókárpit mögül is kikandikál némi ragasztószalag. Előző gazdi említette is hogy egy két mikrokapcsolót már cseréltetek itt ott workshop keretében.

No de majd egyszer lesz időm-türelmem hozzá, megnézem ezt a szoruló ablakemelőt. A hónapban már úgyis kapott új stabpálcákat, kormányösszekötőt, futóműállítást, vizsgát, nagyobb km adagot. Közben a Corollán még mindig a téli gumik maradtak fent, akksi lemerülve. Egyelőre túl akarom élni a jövő heti bölcsességfog műtétemet.

probody Creative Commons License 2015.06.20 0 0 71014

Ez a 147lovasé, úgy tudom csak a 20vt-hez jó abból meg kevés van. Nekem 2.4-eshez nem jó.

20kg tiszta alu ha kiveszem a szelepeket,rugókat... 7.800 a méhben. Lehet évekig kellene tárolnom,hogy kelljen valakinek,de szerintem sosem adnám el.

Előzmény: granturismo (71013)
granturismo Creative Commons License 2015.06.20 0 0 71013

Van egy kis szeleplenyomó szerszámom egy kerek befogó szár és 1,5db alátétből van hegesztve amit asztali fúrógépbe kell befogni aláteszem a hengerfejet alul egy kis fakocka sarkával megtámasztom a szelepet, felül fél kézzel lehúzom az előtoló kart a fúrón és így megtartom lenyomva, a másik kezemben egy mágneses teleszkóppal a két beeső szelepék felet kihalászom, felengedem a kart és szépen kiemelkedik a rugó, tányér stb. és utána lenn kijön a szelep.Az a baj ha nem pontosan tengelyirányba ütöd azt a szelepvezető nem szereti. (jaj bocs méh be lesz annak mindegy, de fáj a szívem miatta. Sajnos ez én motoromra picit hosszú lenne.:-)

 

Előzmény: probody (71008)
Lönci Creative Commons License 2015.06.20 0 0 71012

Ja, így már világos. Annyi angol rövidítés van használatban az internetes szlengben, hogy nem igazodok ki rajtuk, én még egy előző kor gyermeke vagyok. (egy analóg szerkezet a digitális korban, vagy valami ilyesmi) A "régi" céges e-maiem még él egy darabig, (info@loncibt.hu), ha oda írsz, elküldöm a telefonszámomat. Annyi csak, hogy jövő héten Olaszországban leszek, valamikor a hét második felén kerülök elő.

Előzmény: TudatLan (71011)
TudatLan Creative Commons License 2015.06.20 0 0 71011

Jó reggelt.

 

Még tegnap este, próbáltam válaszolni...de elszállt a válasz a nagy digitális űrbe.... :-(((

 

Nincs semmi, különösebb nagy titok: szeretnék tanulni, fejlődni és, ehhez, úgy vélem, nagyon nagy segítséget kaphatok tőled.

A virtuális kommunikáció (internet - telefon - satöbbi) nem ér fel ,a személyes kapcsolattartás varázsával...

Gondoltam, írok elektromos levelet... pl ide: infokukachasznaltlemezfelniponthu.... hátha eljut hozzád...

Vagy , esetleg, összefutunk valahol.... Mármint felkereslek én,ott, ahol neked jó....Kaposvár környéke, esetleg?

 

Vagy, hátha, ma előfordulsz , véletlenül , Kakucs környékén... ?!?  :-)))))))

 

Szép napot kívánok!

 

Ui. IRL = In Real Life = a való életben

Előzmény: Lönci (71007)
BmS1 Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71010

A módszer működik, némi gyakorlattal egészen jól. A csövet meg kell fogni, csak semmi majré :-D

Létezik persze célszerszám, de egy 20 szelepes motornál kicsinykét hosszadalmas az ügy. A visszaszerelés az izgalmasabb, itt már tényleg kell a célszerszám. 

Előzmény: probody (71008)
Lönci Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71009

"ahogy összenyomódik a rugó meg van támasztva a szelep, és kiesik az ék majd felül kijön?"

 

Igen, pontosan így.

Előzmény: probody (71008)
probody Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71008

Múltkor írtad,hogy kalapáccsal-csővel ki lehet ütni a szeleprugókat. Megpróbáltam az udvaron.

A kalapács nagy volt és a lendület is,így a csövet nem mertem fogni

Eredmény: A rugó maradt a helyén,viszont a csődarab föld körüli pályára állt:-(

 

Igazából oldalra kellene kijönni a rugónak,vagy ahogy összenyomódik a rugó meg van támasztva a szelep, és kiesik az ék majd felül kijön?

Előzmény: Lönci (71007)
Lönci Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71007

Szia!

 

Persze, de elnézést a "tudatlan"-ságomért, fogalmam sincs mi az az IRL.

Előzmény: TudatLan (71006)
TudatLan Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71006

Sziasztok.

 

Lönci

 

tudnál adni, hozzád, egy elérhetőséget? Szeretnék veled IRL találkozni, rabolnám az idődet,  (1-2 óra...)

Ezt szeretném veled egyeztetni. 

Köszönöm.

 

Szép napot mindenkinek!

 

BmS1 Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71005

Szegről-végről igen.

(Ritka a "kvázi Ferrari motoros" L.Thema, összesen talán hármat láttunk közelebbről, Ferrarit jóval többet.)

Előzmény: V.I.S Major (71004)
V.I.S Major Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71004

szegről-végről rokonok:

Előzmény: BmS1 (70985)
sooty Creative Commons License 2015.06.18 0 0 71003

Pepi, az általad javasolt technika hatására beindult. Viszont most már egyértelműen hozza a P1671-es hibát, vagyis az adagolóban lévő nyomástartó/szabályzó kütyüt. Ez korábban megvolt majd eltünt és indítózás hatására nem is jött elő. Most, hogy járt a motor egy kicsit, így kitörölhetetlenül megjelent. Van 3 ilyen kütyü, mind rossz. Kettőről tudtam, de a 3-ban bíztam.

 

Van esetleg egy ilyened?

 

Az immo antenna egyébként jó.

Előzmény: Pepi 517 (70998)
sooty Creative Commons License 2015.06.18 0 0 71002

Ennek a kártyának a másik felére van nekem felragasztva. A probléma: hogy mit ad isten két darab papír számsor van.

Mindkettőt próbáltam. A végén 18-at villog a cucc, tehát nem az igazi. (még kell valamit csinálni, talán még egy kódot megadni, lehet ezért van kettő az én kártyámon.)

Ha 6-ot villogna akkor jó lenne.

 

 

Szóval a kulcs programozás sem egyszerű.

Sőt van egy olyan is, hogy ha nyomva tartom a beltéri lámpába szerelt vevőnél lévő gombot akkor elkezd villogni a led. Idáig ok, ha ekkor megnyomom a távirányítón a gombot akkor ennek a lednek világítania kellene. Na az enyém elalszik.........

 

 

Előzmény: granturismo (71000)
BmS1 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 71001

 

Nem, ez egy fekete belsős GTSi

 

üdv

Előzmény: Lönci (70995)
granturismo Creative Commons License 2015.06.18 0 0 71000

Pontosan! Azt nem tudom, hogy a Jtd Kappánál is alulemez volt vagy papírbiléta vagy egy másik kártyára került ez a jelszó?

Előzmény: Pepi 517 (70998)
.357 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70999

:)

Előzmény: BmS1 (70985)
Pepi 517 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70998

Értem,akkor a kicsi alú lemezre gondolsz amiben 4 szám van,hátuljáról le lehet húzni a papír fóliát.

Előzmény: granturismo (70997)
granturismo Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70997

Pont erről van szó, hogy ez nem az a kártya. Ezen az immobilizer kódja (Lancia-Code) meg a kulcs mechanikus kódja van.

Amiről mi beszélünk az meg a gyári TRW riasztó kódja ami 4db számjegyből áll. Ez két különböző dolog és azt próbálom bizonygatni kb. már két hete:-), hogy ennek a kettőnek az ég világon semmi köze nincs egymáshoz.

Előzmény: Pepi 517 (70990)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70996

A magyar utakra pedig még ideálisabb is :) ..

Előzmény: BmS1 (70992)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!