Keresés

Részletes keresés

sonantibus Creative Commons License 2014.04.01 0 0 1272

Megyek.

5.-én 9.-kor Agip kút.

mzsombi Creative Commons License 2014.04.01 0 0 1271

Jelenleg a Köpönyeg és az Időkép is esőmentes napot ígér, kellemes 17 fokkal és napsütéssel, bár szeles idővel. 

Ha így marad az idő, tartjuk a korábban megbeszélteket (11 óra Tesco parkoló, Gyöngyös) ?

Előzmény: s.olyom (1270)
s.olyom Creative Commons License 2014.03.30 0 0 1270

Remélem nem lesz esö mert én nagyon rajta vagyok a motorozáson!!! 2 helyen is szoltam hogy nem megyek dolgozni e miatt.

 

 

http://www.idokep.hu/elorejelzes

 

Előzmény: motomi7412 (1267)
vadorlaci Creative Commons License 2014.03.30 0 0 1269

Nem tud valaki segíteni,hogy a suzuki fl 125-ös motorom injektora helyére milyen karburátort rakhatok?????????????Vagy lehet e rakni egyáltalán???????????

Előzmény: vadorlaci (1268)
vadorlaci Creative Commons License 2014.03.30 0 0 1268

Sajna nem jött be

Előzmény: sonantibus (1257)
motomi7412 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 1267

Áhhh, addig még 5xváltozik (no nem 5mm-re gondoltam) persze ha esik el kell halasztani !

Előzmény: sonantibus (1266)
sonantibus Creative Commons License 2014.03.28 0 0 1266

Ápr. 5.-re 3mm csapadék várható.

 

http://koponyeg.hu/t/Gy%C3%B6ngy%C3%B6s

 

Ha nem változik, későbbre kell raknunk a gurulást.

Előzmény: s.olyom (1259)
jocis Creative Commons License 2014.03.26 0 0 1265

Hello mindenkinek!

 

Nemrég vettem egy Yamaha Town Mate-et ! Meg vagyok elégedve vele bár nem tudom mit várjak a technikától.Közöttetek van valakinek hasonló?Én Görögországban szerelmesedtem bele ott nagyon sok van,éveken át agyaltam hogy kellene hazahozni egyet de végül mákom volt és találtam egy gyári állapotút itthon!

Mezőkövesdi vagyok valakinek hasonló a környéken?

 

Üdv!

vakrepulo2 Creative Commons License 2014.03.26 0 0 1264

sajnos nincs róla képem

 

egyébként teljesen rendben van 1 kivétellel: sajnos a régi tulaj többször is esett vele, amikor megtört picit több műanyag elem is.  Azok az elemek amelyek már egyszer megtörtek, azok repednek/morzsolódnak tovább a gyengébb minőségű kínai műanyag miatt. Üvegszálas szigszalaggal orvosolható, hogy egybe maradjon a cuccus, de természetesen az nem a legesztétikusabb. Az olyan elemekkel, amelyek nem törtek meg, azok rendben vannak.

 

de azért eszembe jutott 1 hibája: a műbör ülés bőre itt-ott kezd kirepedezni, kb ennek a szezonnak a végén kell valamit kezdeni vele

 

ehhez kellett kb 22ezer km, 8 év és 1-2 tél szabad ég alatt. Nincs tapasztalatom, hogy nem kínaiaknál mennyit bír az ülés mielőtt kirepedne.

 

olyan műszaki baja ami nem korábbi esésekből származik 1 van: a kihajtó szimerring kicsit ereszt, így finoman szórja az olajat, aminek kb akkora a mértéke mintha 10 ft-al

 drágább benzinnel járnék, ez még nem ütötte meg nálam azt a szintet, hogy erőt vegyek magamon, utánajárjak, beszerezzem és kicseréljem az alaktrészt.

Előzmény: CBX550FII (1263)
CBX550FII Creative Commons License 2014.03.25 0 0 1263

Azért néhány képet szívesen megnéznék, mennyire viselete meg az eltelt idő a paripát.

Mindenféle előítélet nélkül, tényleg érdekel!

Előzmény: vakrepulo2 (1262)
vakrepulo2 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 1262

felakartam rakni egy képet, de nem sikerült , a lényeg:

 

a motor 4500 km alatt (amit én kb 1,5 év alatt tettem meg) visszahozta a teljes bekerülési és azóta felmerült ktg-et (értsd a benzin mellett biztosítást, motortakaró, motorolaj, stb, stb minden ft amit csak ráköltöttem) az addig használt autóhoz visszonyítva.

 

közben egyetlen egy  technikai problémája sem volt, pedig 6 évesen kb 18.000 km-rel vettem.

 

szóval most úgy állok, hogy ha kitólnám a szeméttelépre akkor már jó lennék, ha bármi baja lesz, akkor vatera 1 ft-os akció és befektetek újra 60-80e ft-ot egy új használt kínaiba, addig még megy, évente termel nekem kb 65.000 ft és nincs már amortizáció

 

ez csak azért írtam le, hogy az innovások lássák, hogy van egy nem annyira professzionális, de olcsóbb és működő alternatíva. Persze kompromoszumokkal, mert 10 km-el lassabb, kicsit jobban remegnek rajta a műanyag illesztések stb stb.

Előzmény: vakrepulo2 (1261)
vakrepulo2 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 1261

gnjghj

vakrepulo2 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 1260

4,5 hónap lendületből lerakás/eső/hó/szabadég alatt állás után benyomtam az önindítóját a körváltós paripámnak és 10 mp-en belül szépen pöffögöt

 

na ennyit a szar kínai technikáról :-)

s.olyom Creative Commons License 2014.03.23 0 0 1259

Jön valaki utassal majd? Én lehet  viszek vkit, csak még hezitál a leányzó!!!

Majd telefon számot kéne cserélni,hogy ha valami közbe jönne a találkozó pontok között tudjunk szólni egymásnak (Pl. ha késik valaki vagy nem tud jönni ne várjunk rá akkor) 

vadorlaci Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1258

Köszi megpróbálom!

Előzmény: sonantibus (1257)
sonantibus Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1257

Saját tapasztalatként írom, nem biztos, hogy nálad is ez a gond.

Nekem is volt  hasonló jelenségem, az  alapjárat volt stabil de az első gázadásra lefulladt. Cseréltem gyertyát, nem változott semmi. Levettem az injektorról a benzincsövet és mivel a gyújtás ráadásakor a benzinpumpa nyomta a benzint, arra nem kellett vizsgálni semmit. Fújtam az injektorba  egy kis sűrített levegőt, benzincső vissza és  azóta nincs gond.   

Előzmény: vadorlaci (1256)
vadorlaci Creative Commons License 2014.03.18 0 0 1256

Sziasztok!

 Van egy injektoros suzuki address 125-ös motorom.

Pöcre indul és fél gázig úgy megy mint amikor megvettem,utánna viszont mintha elfogyna a benzin és be hörög csak néha puffan egyet kettőt,ha vissza engedem a gázt akkor megint ketyeg rendesen.Én a benzin nyomásra gyanakszom de bármi ötletet vagy megoldás szivesen fogadnék.Válaszaitokat előre is köszönöm.

sonantibus Creative Commons License 2014.03.18 0 0 1255

Rendben.

Előzmény: s.olyom (1254)
s.olyom Creative Commons License 2014.03.18 0 0 1254

Nekem teljesen jó az ötlet! Egy baj van Martfűn nem tudom merre van a MOL kút. Javaslom a Agip kutat az ott van a körforgalom tövében ami szolnokra visz.

Előzmény: sonantibus (1251)
motomi7412 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 1253

11-kor a tecsó parkolóban ott leszek, úgy néz ki hogy jön egy másik Innovás kolléga is ,itt lakik Gyöngyöstől 8km-re !

Előzmény: sonantibus (1251)
mzsombi Creative Commons License 2014.03.18 0 0 1252

Ha megyek, én már biztos, hogy egyedül megyek. A gyöngyösi 11 órás találkozási pont jó lehet.

Előzmény: s.olyom (1250)
sonantibus Creative Commons License 2014.03.18 0 0 1251

 

Nekem van egy javaslatom. Ápr. 05. 9 - kor mi ketten találkozunk Martfűn a Mol kútnál.

Gyöngyösön a tecsó parkolóban 11-kor a többiekkel. Innen du.4-5-ig kényelmesen ami belefér: Kékes, Galyatető, Parád... beszélgetés, tapasztalatcsere. Lehet, hogy én két személlyel megyek, ez majd 5.- e előtt dől el.

Előzmény: s.olyom (1250)
s.olyom Creative Commons License 2014.03.17 0 0 1250

Az április 5.-éről valaki? Legyen motorozás vagy nem?! Lassan közeledik

Graf Spee Creative Commons License 2014.03.11 0 0 1249

Ha már itt tartunk akkor azért megkérdezném, hogy volt-e már olyan illető akinek ki kellett cserélnie a féknyerget? Mennyibe kerül egy másik akár új, akár haszált (jól működő). 

 

Vagy esetleg volt-e olyan illető aki feltett egy másik féknyerget? (Ez a nyereg eléggé rossz kivitelezés olyan szempontból, hogy porvédő gumi nincs, ami a féknyeregdugattyúk oldalát védené a piszkolódástól. )

foveon Creative Commons License 2014.03.10 0 0 1248

Lehet koszosak mar a dugattyuk es a kopott miatt amugy is elegge kint voltak. Most hogy visszanyomtad a kosz is ment mellette es e miatt szorul annyira hogy nem huzodik vissza. Sztem ha nem javul pucold ki mert semminek nem jo az allandoan szorulo fek.

 

 

Előzmény: Graf Spee (1246)
mzsombi Creative Commons License 2014.03.10 0 0 1247

Hagyd egy kicsit futni így, kell idő, hogy összekopjanak.

Előzmény: Graf Spee (1246)
Graf Spee Creative Commons License 2014.03.10 0 0 1246

Üdv!

 

Innovám első fékbetétei teljesen lekoptak. 

Ezzel nem is lenne gond. Ma elmentem vettem újakat, a dugattyúkat meg visszanyomtam a helyükre. (Természetesen megnéztem az fékolajszintet)

 

Behúzom az első féket és minden rendben, fog a fék. Viszont valami szerintem nem stimmel. 

Ha elengedem a fékkart nem engedi el a nyereg az első féktárcsát teljesen. Megforgatva még mindig érzem, hogy jelentősebben fogja. 

 

Szerintetek a féknyereggel van a baj?

 

 

s.olyom Creative Commons License 2014.03.01 0 0 1245

Nekem elötte egy Lifanom volt. Az is 4 ütem körváltó csak 50-es volt. Nagyon szerettem 2 évet volt nálam 7000km-t mentem vele és egyszer hagyot cserben a ház elött, de egy gyors gyertyacserével orvosoltam is a dolgot. Vele voltam úgy hogy nem mertem elindulni sehova más városba. Egyszer meguntam és nekivágtam Szolnoknak ami 50 km. Annyira belejöttem hogy aznap mentem vele vagy 150km-t, utána még vagy 3-4x megjártam vele Szolnokot meg a környéket probléma nélkül. Jó kis gép volt csak lassú (max 55km/h) !!!! de azt stabilan. Mindenn hová padlogázon jártam mert benne volt még minden folytás és nem pörögte szét magát pedig érzödöt hogy ment volna még. Nem akartam hozzányulni mert igy biztos nem hajtottam szét.

Amúgy ez a motor a sok kinai motorokhoz képest nem volt rossz minöségű. Nem az a tejfölös doboz müanyagból volt mint a Sherpák meg társai. Utána néztem és ez a Lifan Kínában nem csak motorokat gyárt hanem kocsikat, buszokat,teherautokat is 

Előzmény: motomi7412 (1244)
motomi7412 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 1244

Na ja, ahhoz képest hogy először Szolnokra is alig mertem elindulni (kb:100km) már nincs messze semmi,az innova legyőzi a távolságot, mondjuk 1 zselés Tommot ülés bejönne !

Előzmény: motomi7412 (1242)
s.olyom Creative Commons License 2014.02.28 0 0 1243

Az a 650km komoly kis táv már. Gondolom elülted magad egy csöppet !!!

Előzmény: motomi7412 (1242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!