Nem tud valaki segíteni,hogy a suzuki fl 125-ös motorom injektora helyére milyen karburátort rakhatok?????????????Vagy lehet e rakni egyáltalán???????????
Nemrég vettem egy Yamaha Town Mate-et ! Meg vagyok elégedve vele bár nem tudom mit várjak a technikától.Közöttetek van valakinek hasonló?Én Görögországban szerelmesedtem bele ott nagyon sok van,éveken át agyaltam hogy kellene hazahozni egyet de végül mákom volt és találtam egy gyári állapotút itthon!
egyébként teljesen rendben van 1 kivétellel: sajnos a régi tulaj többször is esett vele, amikor megtört picit több műanyag elem is. Azok az elemek amelyek már egyszer megtörtek, azok repednek/morzsolódnak tovább a gyengébb minőségű kínai műanyag miatt. Üvegszálas szigszalaggal orvosolható, hogy egybe maradjon a cuccus, de természetesen az nem a legesztétikusabb. Az olyan elemekkel, amelyek nem törtek meg, azok rendben vannak.
de azért eszembe jutott 1 hibája: a műbör ülés bőre itt-ott kezd kirepedezni, kb ennek a szezonnak a végén kell valamit kezdeni vele
ehhez kellett kb 22ezer km, 8 év és 1-2 tél szabad ég alatt. Nincs tapasztalatom, hogy nem kínaiaknál mennyit bír az ülés mielőtt kirepedne.
olyan műszaki baja ami nem korábbi esésekből származik 1 van: a kihajtó szimerring kicsit ereszt, így finoman szórja az olajat, aminek kb akkora a mértéke mintha 10 ft-al
drágább benzinnel járnék, ez még nem ütötte meg nálam azt a szintet, hogy erőt vegyek magamon, utánajárjak, beszerezzem és kicseréljem az alaktrészt.
felakartam rakni egy képet, de nem sikerült , a lényeg:
a motor 4500 km alatt (amit én kb 1,5 év alatt tettem meg) visszahozta a teljes bekerülési és azóta felmerült ktg-et (értsd a benzin mellett biztosítást, motortakaró, motorolaj, stb, stb minden ft amit csak ráköltöttem) az addig használt autóhoz visszonyítva.
közben egyetlen egy technikai problémája sem volt, pedig 6 évesen kb 18.000 km-rel vettem.
szóval most úgy állok, hogy ha kitólnám a szeméttelépre akkor már jó lennék, ha bármi baja lesz, akkor vatera 1 ft-os akció és befektetek újra 60-80e ft-ot egy új használt kínaiba, addig még megy, évente termel nekem kb 65.000 ft és nincs már amortizáció
ez csak azért írtam le, hogy az innovások lássák, hogy van egy nem annyira professzionális, de olcsóbb és működő alternatíva. Persze kompromoszumokkal, mert 10 km-el lassabb, kicsit jobban remegnek rajta a műanyag illesztések stb stb.
Jön valaki utassal majd? Én lehet viszek vkit, csak még hezitál a leányzó!!!
Majd telefon számot kéne cserélni,hogy ha valami közbe jönne a találkozó pontok között tudjunk szólni egymásnak (Pl. ha késik valaki vagy nem tud jönni ne várjunk rá akkor)
Saját tapasztalatként írom, nem biztos, hogy nálad is ez a gond.
Nekem is volt hasonló jelenségem, az alapjárat volt stabil de az első gázadásra lefulladt. Cseréltem gyertyát, nem változott semmi. Levettem az injektorról a benzincsövet és mivel a gyújtás ráadásakor a benzinpumpa nyomta a benzint, arra nem kellett vizsgálni semmit. Fújtam az injektorba egy kis sűrített levegőt, benzincső vissza és azóta nincs gond.
Pöcre indul és fél gázig úgy megy mint amikor megvettem,utánna viszont mintha elfogyna a benzin és be hörög csak néha puffan egyet kettőt,ha vissza engedem a gázt akkor megint ketyeg rendesen.Én a benzin nyomásra gyanakszom de bármi ötletet vagy megoldás szivesen fogadnék.Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nekem teljesen jó az ötlet! Egy baj van Martfűn nem tudom merre van a MOL kút. Javaslom a Agip kutat az ott van a körforgalom tövében ami szolnokra visz.
Nekem van egy javaslatom. Ápr. 05. 9 - kor mi ketten találkozunk Martfűn a Mol kútnál.
Gyöngyösön a tecsó parkolóban 11-kor a többiekkel. Innen du.4-5-ig kényelmesen ami belefér: Kékes, Galyatető, Parád... beszélgetés, tapasztalatcsere. Lehet, hogy én két személlyel megyek, ez majd 5.- e előtt dől el.
Ha már itt tartunk akkor azért megkérdezném, hogy volt-e már olyan illető akinek ki kellett cserélnie a féknyerget? Mennyibe kerül egy másik akár új, akár haszált (jól működő).
Vagy esetleg volt-e olyan illető aki feltett egy másik féknyerget? (Ez a nyereg eléggé rossz kivitelezés olyan szempontból, hogy porvédő gumi nincs, ami a féknyeregdugattyúk oldalát védené a piszkolódástól. )
Lehet koszosak mar a dugattyuk es a kopott miatt amugy is elegge kint voltak. Most hogy visszanyomtad a kosz is ment mellette es e miatt szorul annyira hogy nem huzodik vissza. Sztem ha nem javul pucold ki mert semminek nem jo az allandoan szorulo fek.
Nekem elötte egy Lifanom volt. Az is 4 ütem körváltó csak 50-es volt. Nagyon szerettem 2 évet volt nálam 7000km-t mentem vele és egyszer hagyot cserben a ház elött, de egy gyors gyertyacserével orvosoltam is a dolgot. Vele voltam úgy hogy nem mertem elindulni sehova más városba. Egyszer meguntam és nekivágtam Szolnoknak ami 50 km. Annyira belejöttem hogy aznap mentem vele vagy 150km-t, utána még vagy 3-4x megjártam vele Szolnokot meg a környéket probléma nélkül. Jó kis gép volt csak lassú (max 55km/h) !!!! de azt stabilan. Mindenn hová padlogázon jártam mert benne volt még minden folytás és nem pörögte szét magát pedig érzödöt hogy ment volna még. Nem akartam hozzányulni mert igy biztos nem hajtottam szét.
Amúgy ez a motor a sok kinai motorokhoz képest nem volt rossz minöségű. Nem az a tejfölös doboz müanyagból volt mint a Sherpák meg társai. Utána néztem és ez a Lifan Kínában nem csak motorokat gyárt hanem kocsikat, buszokat,teherautokat is
Na ja, ahhoz képest hogy először Szolnokra is alig mertem elindulni (kb:100km) már nincs messze semmi,az innova legyőzi a távolságot, mondjuk 1 zselés Tommot ülés bejönne !