Szerintem nincs ott gond, csak a bankszamla != folyoszamla. A hitelkartyaszamlara megy vissza, az is egy bankszamla, nem? En legalabbis nem egy hitelkartya tulajakent igy mondanam. Konkretan nekem a tobbsege olyan bankban van, aminel egyaltalan nem is letezik folyoszamlam. Mi tobb, a pp-nel sincs nekem egyaltalan fszla megadva (me'g nem kellett visszafele utaltatnom).
Ezt nem értem, de lehet, csak a fogalmak keveredése áll fenn.
" Credit Cardal szoktam fizetni, azaz bankkártyával. A pay palban látom hogy megjött mind két összeg, majd minuszba mutatja az összegeket és utánna ennyi van "Transfer to Credit Card" .
Ha jól értelmezem, akkor a bankszámlámra küldi vissza a pénzt."
- bankkártyával fizettél - a PP azt írja: Transfer to Credit Card. - Ebből hogy jön ki a következtetés, hogy bankszámlára küldi vissza a pénzt?
Uton van, de mostanaban sokkal lassabb jovairasokrol (ami nem is az, hanem a korabbi tranzakcio torlese) is hallani, ugyhogy csak akkor kezdj ugralni, ha 2 het alatt se jelent meg (es szamlatortenetben nezd, sms-t ilyenrol nem szoktak kuldeni).
Olyan problémám lenne, hogy az egyik Ebayes eladó visszautalta nekem egy termék árát mivel nem kaptam meg a terméket, illetve egy másik eladó nem is küldte el, nem is válaszolt ezért indítottam egy refundod, amin a pay pal az én javamra döntött és látom a pay palomban, hogy mind két összeg vissza lett utalva a számlámra, de én még nem kaptam meg. Credit Cardal szoktam fizetni, azaz bankkártyával. A pay palban látom hogy megjött mind két összeg, majd minuszba mutatja az összegeket és utánna ennyi van "Transfer to Credit Card" .
Ha jól értelmezem, akkor a bankszámlámra küldi vissza a pénzt és ahogy olvasgattam 1-2 munka nap mire a magyar bankba ér az összeg a számlámra. Budapest Bankról van szó.
Ezek szerint , akkor már úton van felém a pénz? Vasárnap és hétfőn küldték vissza pay palon a pénzeket.
Egy kis segítséget szeretnék kérni paypal-al kapcsolatban! Eladtam pár dolgot az ebay-en a vételárat paypalon keresztül egyenlítették ki. A probléma az, hogy a paypal-on látom hogy megérkezett a pénz, de a bankszámlámra valamiért nem akar jóváíródni. Kettő bankkártya volt hozzáadva a paypalhoz az egyik érvényessége időközben lejárt és ez volt az elsődleges, átállítottam pár napja a másikat elsődlegesnek de így sem jött még meg a pénz. Mi lehet a probléma? Segítségedet előre is köszönöm!
Lehet megoldódik a probléma. Jeleztem az eladónak, hogy tévesen vásároltam és küldött egy vásárlás érvénytelenítő linket, amivel elméletileg megoldódik a baj. Viszont a link nem működik, így most jeleztem neki, hogy törölném a vásárlást, csak nem tudom. Még ez is volt benne: If you don't take action by Sep-28-2014, the seller will be able to cancel the purchase without your consent.
Bízom benne, hogy nem csinál belőle gondot az eladó. :)
Ezt, hogy lehet kikerülni? :) Már vásároltam sok mindent úgy, hogy a magyar VÁM-on átment, így nem kellett fizetnem sem kint, sem itthon. Ha írok az eladónak, megoldható, hogy ne fizessek vámot?
Az eBay-en Import charges néven szerepel ilyen tétel, ha benne van a Global Shipping Program-ban a termék. Ilyenkor a küldő/szállító intézi és fizeti a behozatallal járó vám, ÁFA terheket.
Kérdésem a következő: vettem egy terméket 150$-ért, + 30$ postaköltség. Fizetéskor a Paypal 150+30+36$-t akar fizettetni velem, mert valami vám és egyéb díjakat pluszba felszámolt, amit nem láttam feltüntetve. Miért kell nekem vámot fizetni, azért, hogy USA-ból elküldjék az árut. Mi van ha még itthon is kivetnek rá ÁFA-t, meg vámot.
következő a problémám (gondolom volt szó róla). Vásároltam ebayen bankkártyával fizettem. Ebay-en késöbb az eladót letiltották, egyből inditottam case-t. Ahogy elkültdtem egyből visszadobta ebay hogy a javamra döntöttek és elindul vissza a pénzem. Belépve a paypalra megjelent több sor refundról. Lényeg az utolsó: You have sent xxx HUF to Credit Card with PayPalFunding Type: Credit CardTransfer to: MasterCard Credit Card XXXX
Ez szept 5.én volt. A pénzem azóta sem jelent meg a számlámon. Ötlet?
Olyan kérdésem lenne, h nekem be van állítva a pp számlámhoz egy kártya, viszont most egy másik kártyáról lett utalva a pp számlámra, viszont a pénz napol óta nincs jóváírva. Ilyenkor kit kell felhívni, mert néztem telefonszámot a contact us nál, de az valami nem is tudom milyen szám :D Magyar ügyfélszolgálat nincs vagy telefonszám? Vagy csak angolul lehet ezt elintézni? Annyira meg nem jó az angolom...