Ma volt némi elintéznivalóm erre-arra, persze a gyösszel mentem...az első nagyobb pocsolya után (nem rögtön, jópár perc/km-rel később) egy kereszteződés közepén leállt, kis híjján megint egy furgon alatt végeztem. Utána egyből indult, ment is tovább, de full randomban azért csinálta a fesztivált, szóval nem unatkoztam egy picit se. Úgyhogy hazafelé jövet beruháztam komoly 350 banánisztáni fabatkát egy méter gyertyakábelbe, gondoltam kicserélem. Ezzel meg is voltam, mikor eszembe jutott hogy ha már felszedtem a taposólemezt, meg kéne nézni ott a többi csatlakozót is, el is jutottam a "tuning" gyújtásdobozig, amiről megpróbáltam lehúzni a csatlakozót...majdnem sikerült is, amikor az egész cucc elemeire esett - valamelyik zseni csak úgy, szálanként (természetesen mindenféle jelölés nélkül) rádugdosta a csati apu felére a kábeleket...megpróbáltam emlékezetből visszadugdosni őket (4 kábel, 6 csatlakozási hely, szóval akadnak variációk), persze elsőre lecsapta a biztosítékot...megoldási javaslatokat várok, mert nekem per pillanat egyedül a benzin+gyufa kombó jut eszembe...
akik benne vannak a ringlispilben több évtizede, valószínűleg tudják mit lehet mit nem. mint mondtam rokonok is és nem csak régi barátok vannak a tűznél.
Te úgyis mindent mindenkinél...
de részemről befejeztem, mondtam hogy ne offoljunk.
apám 24 évig kamionozott, míg németben dolgoztam időnként én is beültem négykezesbe, sógorom saját géppel hordja az Audi motorokat spanyolba, vannak barátaim akik írországban hajtanak, és sok haver aki a Hungarocamionnál volt, még most is a volán mögött ül......