A CVT-s nagyokon rendszeresen fölélőnek, mert azokat még betolni sem lehet, ha valami van (bár a váltósokat sem olyan egyszerű mindig, de legalább nem lehetetlen).
Ma volt némi elintéznivalóm erre-arra, persze a gyösszel mentem...az első nagyobb pocsolya után (nem rögtön, jópár perc/km-rel később) egy kereszteződés közepén leállt, kis híjján megint egy furgon alatt végeztem. Utána egyből indult, ment is tovább, de full randomban azért csinálta a fesztivált, szóval nem unatkoztam egy picit se. Úgyhogy hazafelé jövet beruháztam komoly 350 banánisztáni fabatkát egy méter gyertyakábelbe, gondoltam kicserélem. Ezzel meg is voltam, mikor eszembe jutott hogy ha már felszedtem a taposólemezt, meg kéne nézni ott a többi csatlakozót is, el is jutottam a "tuning" gyújtásdobozig, amiről megpróbáltam lehúzni a csatlakozót...majdnem sikerült is, amikor az egész cucc elemeire esett - valamelyik zseni csak úgy, szálanként (természetesen mindenféle jelölés nélkül) rádugdosta a csati apu felére a kábeleket...megpróbáltam emlékezetből visszadugdosni őket (4 kábel, 6 csatlakozási hely, szóval akadnak variációk), persze elsőre lecsapta a biztosítékot...megoldási javaslatokat várok, mert nekem per pillanat egyedül a benzin+gyufa kombó jut eszembe...