Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Nem a vezérműszíjat, hanem az ékszíjat szedtem le, hogy megnézzem milyen állapotú kell e cserélni, ill. annak a görgőjét is , mert anélkül nem lehet leszedni a vezérlés fedelét. /Gondoltam akkor már megvizslatom a vezérlés állapotát is./ Viszont ahogy írtam leugrott a másik görgő is, a fedél alatt. Óvatosan visszaraktam a szíjat, bejelölgettem, óvatosan kétszer körbeforgattam, nem hallottam ,hogy koppanna, de azért nem mertem beindítani. O:) Ilyen vezérléssel nem találkoztam még , ahol nincsenek egyértelmű jelölések a tárcsák beállításával, meg a felső holtponttal kapcsolatban.O:( A gépkönyvben láttam ezeket a rögzítőket, meg, hogy hová, melyikre kell rácsavarozni, de nem találok ilyet sehol, vagy csak készletet , azt is horror áron.
Ezek is csak akkor jók, ha még nem, mozdult el a vezérlés, nem? Többet meg már nem nagyon akarok rákölteni , ha nem muszáj, mert már lassan a vétel árát ráköltöm ..O:) Kéne még egy felső holtpont mérő is, bár ha az ember tudná mennyire kéne állítani a gyertya nyíláson keresztül egy sublerrel is meg lehetne mérni, beállítani,- gondolom én, mint ahogy régen a motoromat szoktam beállítani -O:). Az "okosokon", /távol álljon tőlem , hogy bárkit is megsértsek/ azokat értettem akikre nem merném rábízni, mert ezzel a típussal nem nagyon találkoztak, szerintem O:) Akik meg értenének hozzá túl messze vannak , hogy elráncigáljam... Szóval csak tanácsot , segítséget szerettem volna kérni, a ténylegesen hozzáértőktől, mert látom hogy itt szép számban vannak o:). Szóval még egyszer megköszönném előre is, az előrevivő segítséget.
Elsőként a motorkódot add meg, hogy tudjanak segíteni (egy vagy két vezérműtengely) --Vezérműtengely vagy főtengely beállító-rögzítő kulcsra szükséged lesz--
Próbálom az " új" járgányom rendbe rakni. A kormányt próbáltam kibányászni, közben leszedtem a bordás szíjat, hogy megtekintsem milyen állapotban van. Az egyik görgő leszedése közben, gondolom -jól összerohadt- leugrott a vezérlés görgője is , miután leszedtem a fedelet láttam... Na itt van a bibi..O:( Itt kéne a segítség. A vezérlés beállításában. Ezt a fajtát még nem láttam.. Utánanéztem , az egyik nekem meglevő gépkönyvben , de elég zavaros az angol leírás . Az alsó tárcsát ráállítottam a fedél jelölésére, idáig rendben, de mi van a két felső tárcsával , hová kell állítani? A rajzon látszik, van rajtuk két fehér jelölés ? A szelepfedélen meg két alig látható vájat pirossal bejelöltem. Oda kell forgatni? vagy hová? Beindítani persze nem merem , mert akkor annyi...Szóval nagyon megköszönném , ha valaki segítene, hogy hová mit. Csak azt , ne, hogy szerelőhöz, mert itt a közelben , csak "okosok" vannak. Meg ugye elég nehezen mozdítható.O:)
A másik az, hogy a feszítőgörgő a meghúzás után, mennyire mozoghat, mármint a nyíl jelölés.? Próbáltam óvatosan a főtengelyen keresztül elforgatni , a szíjat de a nyelv eléggé mozgott, mintha kilazult volna. Leszedve elég erősnek látszik a rugója, alig lehet csavarhúzóval mozgatni a nyelvet. Jobban meg kéne húzni? ennél jobban nem nagyon lehet. Elmozdul? T Vagy ennek mozogni kell ide oda? forgás közben? Vagy szilárdan egy helyre kell mutatni a lyukra?
Szóval nagyon megköszönném , ha valaki segítene..Köszi előre is..
Megnéztem a gumihoz kapott adatokat és összehasonlítottam a Contival. Esőre jó, kicsit hangosabb, jó, de 1 méterrel hosszabb fékutat adnak meg hozzá, ami azért elgondolkodtató. 1méter az rengeteg....
A conti szárazon és esőben is csoda jó volt. A micrával úgy lehetett városban közlekedni, mint egy gokarttal. (185/50 R16)
A legnagyobb baj ezekkel a kínai gumikkal, hogy nincs egy független bizottság által letesztelve (adac), így gyakorlatilag olyan matricát ragasztanak rá amilyet akarnak.
Ma fel is került már mentem vele legalább 2km-t....
A Kia ceedr-re is azt mondják, hogy húúúú, meg haaa, meg hááá, csak épp a fékrendszere megbízhatatlan. Picit dinamikusabb vezetésnél néhányszor elveszti a fonalat, és nem akar megállni. Egy párszor már teleszaladt a nadrágom...
Céges kocsin használok Sebring gumikat meglepően jók. 10-15 ezerrel többet bírnak egy kangoon mint a barum gumik. 195/65 R15 méretben brutto 12 ezer /db ár is igen kecsegtető
Ma vettem 4db új Infiniti márkanévre hallgató gumit a micrára. Holnap fel is kerülnek. Kíváncsi leszek milyen tapasztalataim lesznek vele. Az előd Bridgeston volt, az tuti.
Sziasztok!S.O.S-be nincs valakinek 1 sebességváltó bowdene eladó?Esetleg melyik autóé kompatibilis a kappájéval?Lükverc nélkül elég nehéz az élet.:)06 harminc2kilencvenhárom30 huszonkettö előre is köszönöm
Azért nem olyan markáns váltás az - gratulálok :) ..Legyen vele több szerencséd, mint öcsémnek ;)! Neki már kezd betelni a pohár a 156-osával és egyre erősebben fontolgatja a lecserélését.
Tegnap este leálltam a Kappámmal (egész nap semmi baja) reggel meg nem indult. Benzin van.
Nem rég megszívatott azzal hogy kevés volt benne az olaj és ezért letiltotta a komputer az indítást. Ha jól láttuk akkor nem adott szikrát. Most van benne olaj. Csinálhat hasonlót esetleg váltó olaj miatt?
Köszönöm ha valakinek lenne valami ötlete mert történt már vele hasonló.