Lényeg, hogy a felfogatási pontoknál nagyon passzentos legyen, ne legyen semennyi hézag, és ha lehet 3-3 csavart használjon a felfogatáshoz, és a harmadik csavanak a helyét az alvázon egy beheggesztett csővel erősítse meg.
Nem árt ha 5mm-es anyagból csinálja, ha nem is teljesen, de a fő részeken.
Szerintem ezt megcsinálja egy nem profi lakatos is a kép alapján.A kocsid kell hozzá a felfogatási pontok leméretezéséhez után a több csak Lego meg fantázi. JA ha akarsz csőrlőt is akkor az is.
Valóságban ha jó a gumiméret , mert sokan árulnak mérethibást,nem írok neveket..... nekem a két gumi egyforma magas a minta mélység is fontos nem csak az átmérő. Ha valakit jobban érdekel akkor mellérakva teszek fel egy képet.
Eredeti Silverstone 33 x 10.5 x 16 R . Kocsin most lesz hétvégén , ha kell van új olyan méretben amiben akarod.Csőrlő is van használt és új is ha érdekel , Bonott ARB zár előre-hátra , Sabelt versenyűlés Momo piros 4 pontos övek ....Led lámpa és sok kiegészítő. Keress ha kell valami.
Múlt héten szerdán volt egy kis szabadidőm és kicseréltem a fényszórókat.
Azért nem volt olyan egyszerű a dolog, mint elsőre számítottam. Valaki már kiszerelte egyszer a lámpatesteket, mert az a 3 pöcök, ami a gyűrűhöz szorítja a foncsort, mind hiányzott. És mivel nem volt kéznél az a 6 pici lemez a hozzá való csavarokkal, ezért "a cél szentesíti az eszközt" megoldást voltam kénytelen alkalmazni. Laposvasból, meg olyan csavarokból, amit a fiókban találtam sikerült összebarkácsolni a fényszórókat.
Beállítani, csak hellyel-közzel sikerült, mert a műanyag foglalat állítómechanikaként funkcionáló menetei szinte teljesen használhatatlanok. Viszont nem az eget világítják, hanem az utat, és azért nem is a szembejövőt vakítják.
Géza!
Igazad volt. Ismét látok. Viva Crystal Halogen!
Az igazsághoz még hozzátartozik, hogy a jobb oldali lámpám csak haloványan pislákolt, aminek oka a rossz izzó volt. Meg is olvadt tőle a csatlakozó - de már kicserélte a helyi autóvillanyszerelő.
A keresett felni ET-25 nekem ilyen van mind a 2 Defin , a Dotz gyárt ilyet Dakar néven fut 21.000.ft . vettem most is , ha kell van fekete szinte mindig. Ha kell fotó írj
Evjarat 95, motorszam ha minden igaz 16L235. Igazabol botranyosnak nem mondanam a logasat, sot. A motor menet kozben felporgott, gondolom valami tomites elfosta magat es bevitte a motorolajat. Az autot erdeszek hasznaltak, gondolom reggel 6-tol sotetedesig alapjaraton jart a het minden napjan. Botranyos allapotu volt, beleertve az esztetikat es a hajtaslancot. Elso difi egy csodarabbal volt helyettesitve a difihazban, hatso difi nyakig volt agyagos sarral. Teto beugralva, gepteto emiatt menthetetlen volt, ki kellett cserelni. Egyebkent egy duplakabinos hosszuplatos.