Remélem, az OMSZ holnapra frissíti azt az adatbázist a 2023-as adatokkal, ahonnan az infókat szoktam összeszedni a a telehódak időpontjainak meghatározásához, és akkor pár nap múlva meglesz a pontos éves menetrend.
Azok nem majmok, annál lejjebb vannak. Hiénák. Semmilyen külön kedvezményt nem kaphatnának a buszsávhasználaton kívül. Aztán annyiért taxizzanak amennyiért akarnak, de kötelezően legyen náluk bankkártyaleolvasó is és takarodjanak a kata élvezetből is. Aki olyan hülye, hogy azzal megy, fizesse is ki.
beszéljünk kicsit a taxismajmokról...tolhatnák ők is a hídon...legalább kevesebbet fogyasztanak a drága benzinből, amiért annyit nyígtak, hogy ők miért nem kivételek...
Akkor sportos vagy, mint az itteni hozzászólók nagy része. De a biciklizők nagy része nem tartja felfelé a 25km/h-t. Ja, ők nem is számítanak, jobb lenne, ha tolnák a biciklijüket. Hulljon a férgese!
"Ezek is lököttek. Nehéz lett volna ott egy közös, kétirányú villamos és buszsávot csinálni? A busz és a villamos mehetne egymás után, azonos sebességgel."
Itt anno Vitézy Dávidnak sem volt egyszerű ezt elintézni.
Ja, én a Szabadság hídon mindig a járdán megyek át. Normális sebességet választva, a gyalogosokra, a fotózó turistákra figyelve, néha lépésben, de eddig mindig probléma nélkül.
A Lánchíd járdáját is kipróbáltam anno, de az inkább hanyagoltam, a nagyobb zsúfoltság és a pilléreknél lévő kanyarok miatt.
Kedvenc átkelő pontom az Erzsébet híd déli járdája.
Több taxis volt fent, mint bringás. E-rollereseket akkor nem láttam.
Érezhető a különbség a felmenet és a lejtmenet között, de felfelé is tartható a 25 km/h.
Útközben két taxis előzött meg, az első kulturáltan sávon belül elsuhant mellettem, a másik hangosan, gyorsítva, nagy oldaltávolságot tartva a záróvonal átlépésével került elém.