Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255465

No, egy példa (nemtom, melyik van a te motorodhoz, de ez egy 50 4T):

 

 

Ott a gyújtókábel, a bazi vastag, ami egy Champion nevű valamire megy. Arról az oldalról a második barna, a harmadik zöld, a negyedik szürke-kék.

 

Azért ez ne legyen már olyan bonyolult.:)

 

Előzmény: gencsydani (255464)
gencsydani Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255464

Itt van lejjebb a kép az elektronikáról, látsz annak a csatlakozóján bárhol is jelölést? Mert én nem.

Előzmény: tcaoe (255463)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255463

Nebasszámá.

Amit küldtem, ott useful info, Piaggio tek mauál, aztán abban az összes benne van, színekkel, számokkal az elektronika lábain.

Meg az is, hogy ha veszel egy újat, hogy tudod a fordulatszám korlátozását feloldani.

 

Előzmény: gencsydani (255457)
tux Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255462

OK, kíváncsi vagyok mire megyünk vele. :)

Előzmény: zöld_I (255459)
WhiteFalcon Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255461

Sziasztok!

 

Pár hónapja vettem egy Siamoto Geco 125 motort (tudom, sikeres ember...stb, stb.). Keresek hozzá javítási és/vagy kezelési leírást. Gúgli barátom tanácstalan.

 

A neten fellelhető információk szerint, kínai barátainkat a Suzuki GZ 125 Marauder ihlette, 2003-ban gyártották (legalábbis a neten eladásra kínált példányok kizárólag ebből az évből származnak), volt 250-es változata. A minimális információk nemzetközi eloszlása alapján elég sok jutott a spanyolokhoz, angolokhoz, lengyelekhez és csehekhez.

 

Esetleg van valaki az országban - és olvassa a fórumot -, aki rajtam kívül ilyen motorral rendelkezik?

tux Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255460

Most benzinnel nem tudom kipróbálni (nincs itthon), de hogy menne be a matrica és a felni közé, hogy feloldja a ragasztót?

A WD40-et ráfújtam, lefolyt, vártam, megint fújtam, megint lefolyt, megint vártam. Ronggyal dörzsölgettem, szép tiszta lett a matrica és a felni is azon a részen, de le nem jött 1 mm matrica se. Próbáltam kapargatni, ugyan úgy a körmöm alatt gyülekeztek az apró matricadarabok mint WD40 nélkül

:)

Előzmény: Amtibácsi (255458)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255459

Este kipróbáljuk féktisztítóval.

Előzmény: tux (255455)
Amtibácsi Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255458

Benzin vagy alkohol esetleg. Nekem a matricákat a benzin leszedte az unoka biciklijéről, más meg csak nyúzta, kente.

Előzmény: tux (255456)
gencsydani Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255457

A kapcsolási rajzon nincs rajta hogy a dobozon melyik csatira melyik vezeték megy:(

Előzmény: tcaoe (255454)
tux Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255456

Közben neten rákeresve valahol WD40-et javasoltak, kipróbáltam de nem jött be. Azt már ne javasoljátok. :)

Előzmény: tux (255455)
tux Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255455

Felnicsíkot mivel lehet eltávolítai?

Kaptam egy tippet, hogy hőlégfúvóval melegítsem, de nem segített.

Alá tudok nyúlni, de inkább eltörik/elszakad, de nem jön le. Mintha jobban ragaszkodna a felnihez, mint önmagához...

Melegítéstől ez nem változott.

tcaoe Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255454

http://www.robogowebshop.hu/elektronikai-alkatreszek/gyujtaselektonika-cdi/gyujtaselektronika-piaggio-zip-50-4t-i-52511%C2%A0

 

Mondjuk tényleg megkérd valamelyik libást, hogy nézzétek meg, melyik vezeték hová megy. Vagy a kapcsolási rajzokon rajta vannak a vezetékek színei.

Előzmény: gencsydani (255453)
gencsydani Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255453

Eddig mindenhol csak 2üteműhöz valókat találtam meg 4ütemű kínait, de most is olyan van benne (szerintem sikerült amúgy jól hazavágnom a próbálkozás közben).

De amúgy a vezetékes részét érzem a problémásnak, ha találok is CDI-t, honnan a gyikomból fogom tudni hogy hogyan kell bekötni?8-o

Előzmény: tcaoe (255449)
jester0926 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255452

Már előrelátó voltam, épp most toltam be a bunkerba. :)))

Előzmény: Roadkill (255451)
Roadkill Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255451

Mondd csak, még mindig az utcán áll a robogód?:D

Előzmény: jester0926 (255448)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255450

Ahhoz valszeg 6 gramm és sárga kuplungrugó kell. A kontrasztot ennél sem kell piszkálni sejtéseim szerint.

De ha kis karurátorod van, akkor a kipufogó kevés, ez sajnos ilyen játék.

Előzmény: norbertö5 (255447)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255449

Meghívod valamék libást egy kávéra, közben a beépített embered leszereli.:)

Amúgy bontók, Ebay (gondolom, este jön Q és linkel, keresned sem kell.:)), vatera, stb.

Egy utángyártott kb. 15-16k hozzá.

Előzmény: gencsydani (255446)
jester0926 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255448
Előzmény: gencsydani (255446)
norbertö5 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255447

Morini motorroll van szo. Azert is kerdeztem, hogy milyen dolgok kellenek, mert a kipufogohoz nem jart semmi tartozek.Igazabol csak egy kipufogo tuningot szeretnek, nem tobbet.

Előzmény: tcaoe (255445)
gencsydani Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255446

Van valakinek tippje, hogy hol érdemes nézelődnöm használható gyújtásdobozt, meg vezetéket a gyöszhöz?

 

tcaoe Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255445

Első körben rakd be azokat a görgőket, amiket a kipufogóhoz kaptál. Nem írtad, hogy milyen SR, Piaggio motorosnál azt hiszem 4,8 gramm kell a TT-hez. Hogy fel tudjon pörögni, a kuplungnak is később kell fognia, gyári cuccnál általában a Piaggio közepes rugója kell, az piros. Vigyázz, mert ez nem azonos a többi tuning cuccal, a Malossi piros kuplungrugója nem ugyanaz. De a Leovince készletekben ennek is benne kellene lennie, pont olyannak, ami jó.

Ha nincs, akkor valamilyen kicsit erősebb kuplungrugó legyen.

 

Aztán jön az eleje: egy kétütemű motor vicces rendszer, tehát ha a karburátor nem tökéletes (17,5-ös kell legalább, amúgy hamarabb elfogy, mint kellene), akkor a kipufogó magában nem sokat hoz. Tökéletes legyen a membrán is.

 

 

Előzmény: norbertö5 (255442)
Roadkill Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255444

Gyanítom kicsit öreg, cserébe nagyon kínai.:)

Előzmény: freewinder (255443)
freewinder Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255443

bocs, most olvastam vissza, hogy új a robesz, így vszleg nem öregedés.

Előzmény: freewinder (255441)
norbertö5 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255442

Megtortent a dolog, kiszedtem belole a fojtast. Kb 10-20 km/h ig megindul mint allat, aztan ismet lassan gyorsul. Most olyan 60 koruli a vege(gyarilag ment jo 70et) mi lehet? konnyeb gorgok es erosebb kuplung rugo kellene?

Előzmény: tcaoe (255423)
freewinder Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255441

csak tipp: megpuhult a kontraszt rugó?

Vissza az eredeti görgőt + mostaninál keményebb (eredeti keménységű) rugó. Erősebben fogja a szíjat, kevésbé csúszik meg.

 

Előzmény: capuccino light (255439)
konszt Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255440

Ha felteszed a középállványra és a levegőben tartod a hátsó kereket akkor is csinálja?

Előzmény: capuccino light (255439)
capuccino light Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255439
A nehéz görgővel alig indult meg, szinte segíteni kellett neki lábbal.
A 4 gr görgővel ugyanez a helyzet. + ezzel még rángat is.
Előzmény: zöld_I (255426)
JGab Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255438

A szerelőmet meglepte a tavasz, mint FKF-et az első hóesés :)

Várnom kell néhány napot a gépátvételre. Ma reggel csak a havaseső-zápor vigasztalt.

freewinder Creative Commons License 2013.02.27 0 0 255437

http://www.scooterfocus.com/scooter_abs.html

 

Biztosítja, hogy a határolóval beállított nyomás és a pillanatnyi tapadás által elérhető lassulás közül mindig a kisebbik jusson érvényre.

Ravasz szerkezet...

 

Előzmény: zöld_I (255432)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.26 0 0 255436

Szilphez kalibrálják. Már ha kalibrálják bármihez is. Lehet, hogy ha nem forog a kerék, akkor forogjon, aztán annyi.:) Jó esetben van valami még, hogy mondjuk 10 km/h alatt kikapcsol az egész.

Előzmény: zöld_I (255435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!