Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91489

Megesik.

Én meg a 497 oszlopát benéztem a 498-nak is...

Előzmény: lobbanórotor (91488)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91488

Az 100%, hogy a BHK-497-ből lett a JLZ-715, ezt tudom. 

De hogy azóta hogy lett nálam 2007 a 2004-ből... Csak 2004 lesz az. 

Előzmény: BPO-105 (91486)
kristoof Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91487

Az lehet, sőt! De van benne egy rakás olyan fotó, amit én eddig még nem láttam! :-)

Előzmény: P.stephenson (91450)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91486

Pedig...

Akkor most a 2007 a végleges (és boz tt. alapján még össze is kombinálhatom a JLZ-vel)?

Előzmény: lobbanórotor (91483)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91485

Még dolgozik.....................:-)))

 

http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/107783#photo

 

 

boz-021 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91484

Ebből lett az egyik sportcsoki.  ;)
(JLZ-715)

Előzmény: P.stephenson (91461)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91483

A BHK-497 nálam 2007-es selejt, arról viszont tudni lehet, hogy a filmbuszosokhoz került. 

Előzmény: BPO-105 (91479)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91482

Márpedig több széles ajtós 260.06 nem volt Ózdon ennél a négynél - azaz volt még egy BHR-276, de az kiesik az ablakai miatt.

Előzmény: Törölt nick (91480)
P.stephenson Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91481

Igen, erre én is gondoltam. Nem lehet valami fővárosi felújítás?

Előzmény: Törölt nick (91480)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91480

Vagy nem is selejt... :)

Előzmény: BPO-105 (91479)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91479

És tényleg...

Viszont Ózdról nincs 2005-ös selejt 260.06, csak 2004-es, a BHK-497 és 498. E kettő közül lehet valamelyik.

Külalakra lehetne még a BHK-487 vagy a 488 is, de előbbi 1999-es, utóbbi 2000-es selejt.

Előzmény: Zsoltikarus (91475)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91478

A mindenit!

Szerintem nincsenek itt öten se, aki valaha is látott róla képet...

Előzmény: torqmatic (91472)
Vaskerekű Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91477

Hűűű, ez mekkora, nem gondoltam, hogy valaha is látok képet róla!

Előzmény: torqmatic (91472)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 91476

Ikarus-262:

 

Készült 1=egy példányban.

 

12 méteres 260-as.

 

Új korától az AUTUKi (nem KTI, nem JÁFI)  használta mindenféle kísérletre.

n+1 motort, váltót építettek bele.

Több kormány is dolgozott a buszban.

 

2 vagy 4 év AUTUKi szolgálat (végig próba rendszámmal) után, visszakapta az Ikarus és a Mátyásföld-Székesfehérvár közötti, belső, üzemi menetek (itt 3-4 busz pörgött) egyetlen reggel Mátyásföldről induló gépe lett.

 

Naponta általában egyet, ritkábban kettőt pördült a Mátyásföld-Fehérvár Ikarus-Mátyásföld útvonalon.

 

Kb. 7-8 éves korában leselejtezték.

 

 

Előzmény: torqmatic (91472)
Zsoltikarus Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91475

Az a HELYIJÁRAT tábla is olyan "ózdiasnak" néz ki.

Előzmény: BPO-105 (91470)
tupolev Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91474

Hú!!

Na erről a 262-esről még soha életemben nem láttam egy darab képet sem.

Előzmény: torqmatic (91472)
toto92 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91473

A biblia szerint 12 méteres volt, hajtásláncot tekintve megegyezett a 260-asokkal, csak protók készültek, számos új főegységet és műszaki megoldást próbáltak ki rajtuk.

Előzmény: torqmatic (91472)
torqmatic Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91472

Erről az Ikarus 262 típusról mit lehet tudni? Mert így hirtelen a Gugli se dobott ki semmi értelmeset, csak ebbe a képbe botlottam bele véletlenül...

 

GARAZSMENET Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91471

Az MKV-s előéletre én is gondoltam. BV 91-35 nézett így ki, de az 76-os és a VIN is más.

260.00.1786 vagy 1787 vagy 1788 /73 volt, GC 59-47 - 59-49 eredeti rendszámmal, de azok Prágásak voltak.

Előzmény: bi-02 (91462)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91470

A festés és a teliablakok alapján borsodi 260.06-nak gondolom.

2004-es, 2005-ös selejtek közül kell válogatni.

Előzmény: P.stephenson (91461)
YD-48-08 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91469
Előzmény: hegesztő89 (91468)
hegesztő89 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91468
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91467

Sziasztok!

 

Ikarus 280T típusú trolibusz baloldali műszerfaláról tud valaki egy képet és leírást adni?

2156 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91466

Egyszer ültem rajta... 2003 vagy pár évvel előtte a "nagy hófúvás" után. Menetrend szerint nem nagyon láttam közlekedni. 

Előzmény: BPO-105 (91465)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91465

De jó, hogy gondolhat valaki erre :)

Nekem még azok felkutatása kicsit messze van...

Előzmény: 2156 (91464)
2156 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91464

Pont erre gondoltam.

Előzmény: bi-02 (91454)
suraki1 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91463
Biztos a 0178? Mert MKV-nál voltak 178x-as alvázszámok 73-ban.
Előzmény: bi-02 (91462)
bi-02 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91462

Konkrétan csak ennyi: 260.03-0178/73

Előzmény: BPO-105 (91460)
P.stephenson Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91461

A múltkori után már nem sok reményem van, de hátha valaki tud valamit erről a kotláról:

2005.06.14-én fotóztam a Hungárián. Nagyban: http://img.index.hu/imgfrm/3/0/1/0/IMG_0012543010.jpg

BPO-105 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 91460
Na igen, arra is gondolhattam volna, hiszen azoknál is volt ilyen ablak+tábla kombó.
Ezek szerint vannak bővebb adatok is róla?
Előzmény: bi-02 (91458)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!