Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Most úgy halljam, hogy aki meg akar hallani, az meghalljon, aki meg nem, az ne halljon meg Téged, az az ítéletem legyen, vagy kérdésem legyen
Hiszen az, hogy szellemben, és igazságban, abban benne van a kérdésem
Mert aki a mezőn dolgozik, abból az egyiket felveszik, a másikat meg a sorsára hagyják
És az egyik jónak tartja magát, és meghal, a másik ki akar kerülni a nyomorúságából, és élete lesz
Az egyiknek a test és vér nyilatkozza ki, a másiknak a szelleme
Hogy az értelmemmel kutatok, az még mindig csak test és vér
Aki megalázza magát, az felmagasztaltatik, hiszen az alázatban benne van, nem akarom egyedül
Ha meg felmagasztalom magamat, akkor kész vagyok az ítéletre, hogy megalázzanak engem
Mert ha a nagyravágyásomat táplálom, és megmerevítem a derekamat, abban lesz részem, aki vagyok
Ha meghajlok, abban részesülök, aki nem vagyok, de mégis magával ragad
Nem mint a zsákmányát a karvaly, hanem mint akit tenyérre emelnek
Ha mindenki hitehagyott, nem sok esélyem van az életre
De ha olyanok kezdenek körbe venni, akik élnek, jó esélyem van arra, hogy megértsem a szellememben, hogy szellemben és igazságban
Hogy szellememben, abban ott, van, az irgalomban, hiszen a szellemem előtt ugyan én nyitom ki az ajtót, hogy beengedjem, de mégiscsak maga lesz az, aki belép
Hogy testben és vérben, az ítéletemben magamtól
De magamtól addig jutottam, ítéletben
Ugyan addig máshogy gondolom, amíg meg nem ismerem magamat
Majd amikor rádöbbenek, nem tudom, ki vagyok, majd akkor méltóságba emelsz engem
Az alázat megtart engem, jó kötelem az, akkor is, ha keskeny
Ha rálépek arra a kötélre, akkor tudom meg, a mibenlétét
Hogy az alázat mindig vizsgálja önmagát
Ha nem kezdek vizsgálódni a portámon, maradok testben és vérben
Nagy kérdésem a kérdésed, hogy felvállalom kérdésnek
Aki töpreng az igazságon, az már alázatot vesz
Töprengésemben érdekes dolgot tapasztalok, amint a test és vér, vissza akar ragadni engem a mélységébe, amint próbál félelmet kelteni bennem
Ahol félelem van, ott hiányos az igazság, mert ahol az igazság, ott nincs félelem
Ha szemlélem a félelmeimet, meggyöngülnek velem szemben
Ha engedek a szellememnek, akkor felemel engem, kiemel engem a félelmeimből
A pokolban jól elvannak a Sátán szolgái, akik mindenáron magukat akarják szolgálni
Egymás akaratában találkozva, és egymást szenvedtetve
És csak kevésbé szenvedtet Téged a hitehagyásuk, nem történik más, mint az akaratuk
A Föld egészen más, hiszen egymás mellé tehetem a poklot, és a mennyet, az egyik az égben jár, a másik a pokolban
És aki a Földön járja a poklát, az erősen szenvedtet Téged, hiszen megtartja az akaratod az akaratodat
És az egészen más, hogy a hűségesekben tartod, vagy kénytelen vagy a hűtlenekben
És mennyivel más eredményre vezet az, ha a hűséges és egy Házadban tartod
Így az első, aki megenyhítheti a szenvedésedet, amikor kénytelen vagy az elszakadtakban a poklot elviselni, a hűséges és egy Házad
És mennyivel inkább meg tud az Téged szenvedtetni, aki ismer Téged, és mégis elfordul Tőled
És mennyivel inkább megsegíted a Házadat, hiszen a kezében van az a kulcs, ami másokat az életbe vezethet
Szellemben és igazságban, a hit útjain
Az igazi csoda a szívben ébred, minden más vagy ítélet, vagy közömbös
Ha elárasztod felmérhető csodákkal a világot, a szívben ébredő csoda miatt teheted
És abban az első szereplő a Házad
Így elé teszed az igazat, hogy felbuzduljon benne az élet
Igen, mindent tudsz a nyugati parton levő Házadról, amely közel van az élet folyójához, és azt is tudod, ki maradt hűséges Hozzád, ki ismerhet fel Téged a Szavadból
Hogy a felismerésben elmerülhessen Benned, az engedelmességben
Az egymásban való viszonylatainkban a hierarchikus felépítés az teljesen természetes
És olyan a fő, amilyen a láb
Ha szent utakon halad a láb, szent utakra tér a fő
Ha letér a szent utakról az egyik, akkor követi az útjában a másik
Amíg fel nem ismeri az egyik, mit vonzott
És egyiket sem ítélhetem el anélkül, hogy az ítéletemmel ne magamat ítélném
Ha az egyiket felébreszted, avval felébreszted a másikat is
A lényegben Te ébreszted fel mindkettőt
És ahogy van egy családban, úgy van egy országban
És ha felébresztesz egy országot, a lényegben az összeset felébreszted
És persze megkérdezhetjük, mért nem korábban ébresztesz minket, hanem akkor, amikor ránk esik a nyomorúságunk
Azért, mert természetszerűen szereted
Mert ha megelőznéd azt, akkor amit teszel az ébredésünkért, az az ítéletünk is lenne
Mert akkor nem a szabad döntésünkben ébredhetnénk
És minél mélyebbről ébredek, annál több lesz bennem a hála, nem a hálánkért teszed, hogy engeded, hogy süllyedjünk, hanem azért, hogy tapasztaljuk meg a mélység következményeit, majd ébredve tapasztaljuk meg a magasság következményeit
És éppen nem azért, hogy fájjon, hanem hogy legkevésbé legyen az keserves
Te tudod a módot, és a mértéket, és Te tudod az idejét
Magunk meg megkapjuk a lehetőséget, hogy lecsökkentsük a keservek idejét, és fájdalmát
És megadod a lehetőségét, hogy keservek nélkül
És elénk teszed a választást, mikor ébredjek abban, hogy ébresztek
Rosszul gondolom, ha azt gondolom, hogy az az első, hogy akkor tehát beszéljek, nem, hanem hogy tegyem a tisztát egyszerűen a tisztáért
És nem válthatom ki a tisztát a tisztáért beszéddel, hanem éppen ha beszélek, az az ínségem, hogy teljesen meghaljak magamnak
Mert akkor szakadok el az igazságtól, amikor úgy gondolom, hogy értem, magamért, és abból kezdenek el elindulni a cselekedeteim
És tehetem legtökéletesebben a tisztát, amikor a szentekhez képest játszva teszem azt, de a magaméból
Amit a szentek tesznek, hogy Tiedből, abba kellene belépnem
„Drága gyermekek! Hálát adok Istennek mindnyájatokért. Gyermekeim, különösen köszönöm nektek azt, hogy válaszoltatok hívásomra. Az új időkre készítelek fel benneteket, hogy erősek legyetek a hitben és állhatatosak az imádságban, hogy a Szentlélek általatok munkálkodhasson és megújítsa a föld színét. Veletek imádkozom a békéért, amely a legértékesebb ajándék, noha a sátán háborút és gyűlöletet akar. Gyermekeim legyetek az én kinyújtott kezem és büszkén járjatok Istennel. Köszönöm, hogy válaszoltatok hívásomra.”
Nem gondolhatod, hogy akár egyetlen gondolatod következmények nélkül marad
Minden gondolatod vonzza a saját lényét
És amint jól és könnyen megfigyelhető, hogy minden akarat meg van segítve, és meg van engedve a Földön, hogy teljesedjen, úgy van az a gondolatokkal is
És ahogy minden tisztátalan gondolatom társa a tisztátalan beszédem, úgy könnyen társat kapnak azok a bukott szellemekben, és démonokban
És minél jobban szeretek, annál jobban a szálka vagyok a szemükben, és annál jobban törekednek arra, hogy megvezethessék a gondolataimat
És a tiszta gondolatomnak, és a tiszta beszédemnek is vannak folytatásai
Amikről nincsenek sejtelmeim
Mert az akarat arra rendeltetett, hogy teljesedjen
Ha pedig nem akarok, akkor még a gonosz szellemek is kivetnek az akaratuk befolyásából, nem vagyok még arra sem méltó
És ahogy az átkozódás átkon vonz, úgy az áldás áldást hoz
És aki áldást mond, annak hatalma van arra, hogy megtörje az átkokat
És ha nem látod az átkozódás következményeit, hálás lehetsz annak, aki azt megtöri
Az imádság következménye gyógyulás, gyógyulás testben, és lélekben
Így minden imádkozás velejárója a hatalom
Mert minden ima vonz, angyalaidban és szentjeidben, a végeredményben benned
És amit tovább adok, legyen az átok, vagy legyen áldás, elsősorban azt veszi célba, aki mondja
Ha szeretem az átkot, akkor szeret rajtam
Ha áldani szeretek, százszor is áldás van rajtam
Mert az áldás udvarral jár, forrással, és békességgel
Ha önzetlenül keresem az igazat, az már imádság, akkor is, ha nem vagyok tisztában, hol keressem
Ha pedig Veled jár a gondolatom, az a legteljesebb imádság, akkor is, ha nem kötődik hozzá forma
Ha pedig felveszem az imádság egy kötött formáját, de a gondolatom átkozódik, nem gondolhatom azt, hogy az imádságom áldást vonz
A szükségem a jó segítségem, hogy megtanuljak imádkozni, mellette jár a segítség, hogy felismerjem, érdemes
Ha azokért imádkozok, ami nem lenne a szükségem, jó úton haladok az élet felé
Ha azokért imádkozok, akik meg tudnának engem egy kanál vízben fojtani, akkor élek, és nemcsak élek, de életet viszek az átkozódóknak
Ha a gondolatom elkezd az élet kérdéseivel foglalkozni, valaki imádkozik értem
És amint a tisztának van előzménye, úgy mindenben megláthatom az előzményét, ha keresem az okait
Aki pedig azt gondolja, lát, és közben kihasznál, az vak
Mert ahogy az természetes, hogyha hideg van, meleg helyre húzódom, ha pedig melegem van, akkor keresem az árnyékot, úgy az is természetes, hogy a tiszta gondolatomban megismerem a Szeretetet, és Hozzá vonzódok
És abban amit nekem ad, abban megszentelődök, megtisztít, és megszentel
Ha pedig komolyan keresem az okot, mért nem keresem a gondolataidat, akkor oda jutok, magamat találom, hogy a gondolataim magammal foglalkoznak
Az lehetséges, könnyen lehetséges, hogy tartalmatlan formát választok, és ezért nem találom meg a tartalmat
És még az is könnyen mehet, hogy viszonylag elég jól megtalálom a tartalmat, de nem találom meg hozzá a tökéletes formát, és ezért nem tudom tökéletesíteni a tartalmat
A tiszta önzetlen szeretet a tökéletes tartalom, és Jézus a tökéletes forma, ami tökéletesen hordozza a tartalmat
Forma, és egyszerre tartalom
És semmilyen forma sem öncélú, de az könnyen megy, hogy nem gondolom át a formát, milyen a tartalma
És választhatok formát, amiben nincs tartalom, látszatra benne van a tartalom
Hiszen a kőben nincs lényeges tartalom, megtalált tartalom, hanem benne van a szenvedtető ítélet
Így a kőtemplom önmagában ellentmondás, áldást mondva rá jelenik meg benne a tökéletes tartalom, és a tökéletes forma
Így jól felhasználhatom a kőtemplomot, amíg nem a kőre fogom rá a tartalmat
Ha valakivel találkoztok, aki nem magát akarja adni, hanem azt, aki szelíd, és alázatos szívű, akkor a szelíd és alázatos szívűnél többet kaphattok
Ha ott állnátok, ahol a küldött, akkor ismernétek a küldőt, és nem lenne már szükségetek, hogy megismerjétek az igazat
Ugyan az nagy különbség, hogy már ismeritek formát, vagy nem ismeritek, de az könnyen lehet, hogy ismeritek a forma lényegét, de nem ismeritek még azt, aki kitölti a tartalmat
Az pedig hatalmas különbség, hogy ami helytelent megtettem, azt megbocsátja, vagy cselekszem az igazat
Mert azzal hogy megbocsát, még nem tettem meg az igazat
És a tévedésem könnyen megy abban, hogy, megismertem a formát, de nem töltöttem ki a tartalmat
Mint ahogy könnyen megtörténhet, hogy teszem a tartalmat, de még nem ismertem fel a formát
És amikor olyat küldesz, aki be akar vonni a tartalomba, tovább adva a formát, akkor olyat választasz, aki átment a sötétségen, és sötétségben kereste a világosságot
Hogy, megismerjétek az utat, ami adja a tartalmat, követve a formát
És nem úgy van, hogy később teljesedik ki a tartalom, és a forma, hanem a hit útjain tud az kiteljesedni
Jó közelítéssel lehet mondani, bebetonozom az akaratomat, ha a pokolra, akkor a pokolra, ha a mennyekbe, akkor a mennyekbe
És a mennyek nem egy fokozat, arra várva, hogy majd odaadod a legfelsőbb fokozatot, hanem amit bebetonozok, az történik velem a mennyekben
Ha pedig kíváncsiság hajt, hogy felismerd a különbségeket, és szemléld, nem azt kapod, hanem eléd kerül a válaszút, az utak, amik között dönthetsz
Ha pedig tovább is ragaszkodsz a kíváncsisághoz, azaz ragaszkodsz ahhoz, hogy amit megtudsz, azt úgy kezeld, mint egy szenzációt, jobb lett volna, ha nem ismered meg, mi és mi között dönthetsz
Mert abban nem az történik, hogy nem döntöttél, hanem éppen döntesz
Így akit küldesz, az azt akarja, hogy megtántorodj, és vedd észre, mibe kapaszkodhatsz
Nem keresve a szép szavakat, nehogy el tudj bújni azok között
Mert ha nem vagy ott, ahol ismered a küldőt, akkor súlyos ok késztet arra, hogy felismerj
Betonozni hívlak, és nem könnyű munkára
Rád rakom a helyzeted minden kellemetlen érzését
Ha pedig egy csöppet is felfedezel a küldöttben, a küldő adta a felismerést
És ahogy kaptad, abban felismerheted a helyzetedet
Hogy a bűnbánat nem könnyű, a betonozás nem könnyű feladat
De ha van kivel, akkor az fele munka
És ahogy betonozni sem lehet úgy, hogy nem tudom mit akarok, és azt sem, hogy hogyan végezzem, úgy Isten országát gyorsabban megtalálom, ha befogadom a bölcsességet a Bölcsességtől
És megtudhatod az igazságát, ha elmerülsz a csendben
Hogy az legyen a Tanú, aki mellett érdemes tanúskodni
Nem azt mondja, helyezkedj el kényelmesen, egyáltalán még hasonlóval sem kecsegtet
Hanem hogy vond fel az íjadat
Igen, mind az öt sebed felszakadt
Igen, mindannyian a megjövendölt nagy hitehagyás idején éltek
És a Juhoknak üzened, az ablakba kirakva üzened, nyissátok ki a szemeteket, nyissátok ki a fületeket az aggódó kiáltásaidra, mert hamarosan arra kényszerültök, hogy mérget egyetek és igyatok
És ne hagyjátok el a reményeteket, mert Isten, akit elfelejtettek, sohasem felejti el őket
Igen, emlékeztetlek titeket, hogy az Úr Szíve irgalom, igen
Arra emlékeztetlek titeket, hogy az Úr szelíd, és alázatos Szívű
És úgy vedd a megerősítést, mint pecsétet az Íráson, mert az
Mert az ó embernek minden értelmetlen, az újnak meg minden a hasznára van
A ó értelme mindent tudhat, ami tudható, de ha sem a keze, sem a lába nem cselekszi az igazat, nem is cselekszik semmit a lényegben
Eltelnek a napjai anélkül, hogy hasznot hoznának
Az ó amit keres, az a kényelem
Az új pedig minden pillanatban azon van, hogy legyőzze a kényelmet
A kényelem elaltat a jóra
Az ó a kényelemben keres, és nincs semmi, ami messzebb lenne Tőled, mint a kényelem
A kényelem nem akar, hanem engedi magát elragadni a sodrással
Az új, pedig keresi az akaratod sodrását
Sem nem megállva, sem nem kapkodva
Aki siet, elsiet Mellőled
Az ó levághatja a kezét és a lábát, de amíg kényelemben marad nem lesz belőle új
Sem a lábam, sem a lábnélküliségem önmagában nem döntő
Egyedül az akaratom az, ami mérlegre kerül
Mondhatnám akarom, de ha nem végzem, akkor nem akarom
Minden mutatja az akarat hatalmát
Az ó-ban is megmutatkozik, hogy amit igazán akar, azt eléri
Ha az újat akarom, akkor lemondok arról, ami nem tartozik az újhoz
És megragadom azt, ami mutatja az újat
Testem addig él, amíg dobog a szívem, és az értelmem szolgálja az akaratomat
A lelkem a jóra akaratlanságomban holt
Amikor nem ragadom meg a tisztát egyszerűen a tisztáért
Megmutattad a tisztát, és lefektetted az értelmét
És mellé tetted az ígéretedet, hogy az ígéreted szerint megvalósíthassam az újat
Vagy maradjak abban, hogy nézek, de nem fogom fel a látottak értelmét?
Lelkem abban lesz élő, hogy amikor keresem a tisztát, felébred a szellemem, aki a tolmácsa a mondanivalódnak
Ha nem ébresztettem fel a szellememet, letelnek a földi éveim anélkül, hogy a lelkem épült volna
Ugyan hivatkozhatok az irgalmadra, de amit nem tettem, azt avval még nem teszem
Megállhatok a halál torkánál, ha segítségül hívlak, de az életbe csak úgy mehetek be, ha cselekszem a tisztát
Rajtnál belevetem magam a vízbe, de nem teljesítem a távot, és ki kell húzni engem a partra
Mit kell cselekedjek a kezemmel, és a lábammal, hogy ne legyenek botrány okozói?
Az akaratommal kezdem, a gondolataimmal kezdem
Mert csak azt tudom megtenni, amit az értelmemmel előtte már megtettem
Lemondva arról, hogy egyszerűen csak ellegyek
Ha jól belefeledkeztél a munkádba, ugye nem érted, hasztalanná tetted az idődet
Nyilvánvaló, hogy a szorgalom nem hasztalan, hanem az akaratom teheti hasztalanná, mint ahogy a kezem és lábam sem hozhat semmit, ha nem adok nekik feladatot
Ha elkezdem kutatni az igazságot, meghajtva a nagyságomat, sőt eltörve, akkor rádöbbenek mindenben a hasztalanságára az ó-ban
Az újban pedig azt találom, mindig találok, és mindenben hozzá tehetek
Ha ketten egymás mellett járnak, mindenben egy úton, de az egyik még nem ébredt fel, ezért jár az ó-ban
A másik pedig mindenben kutat
Ha az értelem teszi őket egymás mellé, akkor nem talál köztük lényeges különbséget
A szív padig azt találja, az egyik él, a másik haldoklik
Az értelem a halálban sem érti a különbséget, a szív pedig az életben látja a különbséget
Könnyű megismernem az Istent? – igen könnyű, és végtelenül egyszerű
Nehéz megismerni az Isten? – végigjárom a világot, és nem találom, igen, nehéz megismerni az Istent
Könnyű megismernem az Istent, ha meghajtom magamat, ha levetem a nagyságomat
Nehéz megismernem az Istent, ha nem azt akarom hallani, amit mondani akar nekem, hanem azt, amit meg akarok hallani
Könnyű megismernem az Istent, ha a szívem egyszerűségében keresem
Miben ismerem meg az Istent, a kegyelmeiben
Szava Hozzá vezet, de a kegyelme mutat be engem
Ha a kegyelmét kapom, akkor jó úton vagyok?
Nem úgy van, hogy a kegyelmét adja, és akkor élek
Hanem ha a kegyelmét adja, megragadom, és megtartom
Ha adta, az nem azt jelenti, hogy az enyém, mert visszaveheti, sőt, ha nem közeledek Hozzá, akkor visszaveszi
Ha adta, és befogadom, és attól kezdve a felismerésben követem, az akaratomat egyesítve az akaratában, a tisztaságra törekedésemmel, nemhogy nem veszi vissza, hanem egyre többet ad
Ha pedig nem voltam rá méltó, hogy megtartsam, mert nem tettem magam arra méltóvá, akkor az könnyen jön nálam, hogy mondom, Uram, Uram, amire majd azt mondod, nem ismerlek
Az alázatos szívűekre kiárasztod a kegyelmeidet, hogy abban megerősödve képesek legyenek a megszentelődésre
A kegyelem meghív, és erőt ad, de magam leszek az, aki megragadom, és megtartom
És ha visszavonod, nem úgy vonod vissza, hogy volt, de már nincs, hanem aki befogadja, annak azt is odaadod, amit más visszautasított
Akinek van, annak több lesz, aki eltékozolja, attól azt is elveszik, amije volt
Egyszerre nem szolgálhatok két úrnak
A körülmények ugyan befolyásolják a nehézségeimet, de mégiscsak magam döntök az igen, vagy a nem mellett
És a Sors jó mércét ad, mert nem ad annál nehezebb kérdést, mint amire képes vagyok kimondani az igenemet a segítségeddel
Ha nem teszek semmit, ha nem fogalmazódnak meg bennem az élet kérdései, nem közeledek Istenhez
Isten Lélek, magam állapota szerint vagy tapasztalom, hiszen ahol vagyok van, vagy nem tapasztalom, mellettem találnám, ha tapasztalnám
Hogy a Földön mindenki egyszerre maga mellett tapasztalja, az lenne a természetes, az a természetes
Az ember férfi és nő, a kettő alkot egyet
Hűségükben és egységükben a kapocs az Isten
Szükségük van Isten segítségére, mert a férfi férfi, és a nő nő
Amikor megtalálják a maguk kicsinységében a másikban, amik nem vannak, ami nem vagyok, akkor a kapocs Isten, Aki megtölti szeretettel, és változatosságukkal a kapcsolatukat
Hogy tiszta legyek, tisztának kell lenni a gondolatomnak, mert ott kezdődik a tisztaság
Ha mint férfi, és mint nő abból szemlélek, ami vagyok, abból az származik, hogy elítélem a felemet, és megbomlik az egység
A homoszexualitás az alapnál ássa meg a sírját, a lényege félelem, magából indul, és magát akarja, nem vállal fel, hanem elutasít
Elűzi az Istent maga mellől, úgy, hogy elsüllyed a sötétség mélységébe
Istent ott kezdem el szeretni az imádatban, ami pedig tiszta töprengő gondolat, hogy nem abból szemlélek, aki vagyok, hanem abból, ami nem vagyok
A felem abban a legjobb segítőm
Ha életet adok, az élet
Könnyen imádhatom az Istent, ami nem ajnározás, hanem sok sok vizsgálat, kezdve magammal
Könnyen szerethetem az Istent, ha nem űzöm el a Lelkét, abban, hogy elfordulok Tőle
Ugyan a bűnbánatot nem szeretem, hiszen az a magam vizsgálata, de amikor felvállalom, akkor eltörlöm mindazt, amit megbántam, amit szívemből megbántam, ami távol tartana a Lelkétől
Az a nagy tévedésem, ha csak Istentől kérek bocsánatot, mert Ő azt bocsátja meg, amit ellene vétettem, amit más ellen vétettem, azt neki kell megbocsátania
Hogy Istent tisztán szeressem, az ott kezdődik, tiszta a gondolatom
Ha tiszta a gondolatom, akkor megteszem a tisztát
Ha nem teszem meg a tisztát, akkor ott hibáztam, nem tisztítottam meg a gondolatom
Istenben nincs félelem, és a kapcsolatunkban nem találok semmi félelmet
Ha elutasítom a másik nemet, ha nem adok tiszteletet, és nem azon örvendezek, amit hoz, a gondolataim tisztulásának a gátja a félelmeim
Ha tisztelem a másik nemet, tisztelni fog engem, ha nem fogom tisztelni, nem ad tiszteletet
Ha elvárom a tiszteletét, de magam nem teszek azért semmit, nem vagyok méltó a tiszteletére
Csodálatos a hűség, mert abban szeret az Isten
Ha hűséget tartok, nemcsak a felemet szeretem, hanem szeretem az Istent
És a szeretetemért a szeretetét adja
Úgy adja, hogy érzékelem, de nem úgy, hogy valaha is el tudom azt felejteni
Adok és kapok, amit Isten gyermekeiért tisztát teszek, százszorosan számol el velem, az az Isten mértéke
Hogy Isten a bűnbánatnak formát ad, és mellé ígéretet, értem, és érted teszi azt a formát
Hogyan szerethetem az Istent?
Megkeresem a Szavában, és azt átgondolom, majd amit elfogadtam, azt követem
Annak nincs értéke, amit nem vizsgálok meg a bensőmben
Most még lehet, hogy azt gondolom, lehet azon rést találni, de a bűn az, amit bűnnek gondolok
Ha kutatom a tisztát, akkor el fogom magamtól taszítani a bűnt
Ha csak látszatra keresném a tisztát, azt egyáltalán mért teszem, hiszen Isten a veséket vizsgálja, a tartalmatlan formákkal nem törődik
Hogy mások előtt tisztának tűnjek? – akkor bűnbe estem, még anélkül, hogy bármit léptem volna
Amikor egy hadvezér csatába indul, akkor tudja, csatát akkor nyerhet, ha jól gondoskodik a seregéről
Csata előtt megpihenteti, és jóllakatja a seregét, és buzdító beszédet mond nekik
Amelyik sereg, csak azért harcol, hogy ne haljon meg, az nem tud győzni vesztett helyzetből
És ha a seregek harcvezérei tudják az alapvetőt, mennyire inkább gondoskodik az övéiről az Atya
Aki imádkozik, az már harcol
Aki magához veszi a Testedet és véredet, valódi Testedben, és valódi Véredben, és a Testedet veszi a Szavadban, és a Véredet veszi a tisztaság cselekedeteiben, az győz, az a győztes
És mennyivel többet fog érte tenni az Atya a Fiúban, mint a seregek vezérei a seregeiért
Ha összegyűlnek Isten gyermekei, és elbeszélgetnek az Atya tetteiről, igencsak elszalad az idő, mert mindenkinek van mit elbeszélnie
És nem azon gondolkozok, mit mondjak, hanem mit hagyjak ki, hogy a másik is szóhoz jusson