Szerintem ezt úgy kell felfogni, mintha ezt magára költötte volna, az élményre.
Persze az ilyen dolgoknak szerintem úgy van igazán értelme, ha magának csinálja az ember. Így tanul rengeteg dolgot, jól érzi magát közben és a végén ott a munka "gyümölcse" :)
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, az lenen a kérdésem, hogy vajon ez mitől lehet?
Szombaton elvittem az autóm (Audi A4 B8 2.0TDI) szoftver cserére a csaló program miatt. Akkor nem is volt gond mikor haza hoztam. Ma mentem vele és a váltó (Multitronic) furcsán viselkedik. Felviszi a fordulatot 2000-re és alig akar gyorsulni. Eddig 1600-on tartotta és simán gyorsult, most meg nem akar menni, pl.: falu végén. Meg ha lelépek a gázpedálról lassan leveszi a fordulatot és közben olyan érzés mintha fékezne, eddig hirtelen vette le és észre se lehetett venni.
Egyszer produkálta ezt a jelenséget pár hónappal ezelőtt, de akkor rendbe jött.
(lehet, hogy szoftveresen lett valami átállítva, mert egy nem hozzáértő piszkálta vcds-el, de ő csak hibákat nézte)
annó érdekességként olvastam, tehát nincs gyakorlati tapasztalatom a leírtakkal kapcsolatban. ezen a fórumon van néhány topic ebben a témában: http://www.a5oc.com/
so...
első körben: lökös, hűtőmaszk, ködlámpa (ha van),
másodjára, és ez lesz a legérdekesebb, a lámpatest.
ha a mostani lámpád nem xenonos, akkor ahogy szokták mondani relatív "egyszerű" a dolog (mert nincs semmid), csak qrva drága lesz, mert a face-lift-esek már csak xenonnal jöttek ki.
ebben az esetben még mosót, szintezőt, kontrol modult, valszeg kábelköteget, stb is be kell szerelni, ezzel pedig már valszeg 7 jegyű lesz a mulatság
ha a mostani lámpád xenonos és nem AFS-es, akkor kicsit 1szerűbb a történet, akkor elméletileg "csereszabatos" a történet, bár a kontrol modul cseréje a DLR miatt valszeg itt is szükséges
ha a mostani lámpád xenonos és AFS-es, akkor bele se kezdj! :-) állítólag 1 valakinek már sikerült, de jó néhányan kételkednek ebben! :-)
akár melyik verziód is van kódolni kell a dolgot, ha utánaolvasol rögtön kiderül, hogy nem lehetetlen, de sz@pnak vele rendesen.
Ha most ebbe a projektbe belevágsz, és magad csinálsz mindent, és qrva mázlid van, akkor kb 4-500eHUF-ból megúszhatod (de ezt a szerencse kártyád - ha van - inkább a lottó szelvény kitöltésénél vedd elő), ha nincs szerencséd, vagy csináltatni akarod és ha találsz olyan szerelőt aki elvállalná, akkor akár a csillagos ég is lehet a vége. Végső esetben pedig előfordulhat, hogy beleölsz egy valag pénzt és nem is lesz jó.
nem tudom az autód paramétereit, de ez az évjárat kb 4misi körül mozog, 5misitől meg már kapsz FL-est.
ha mindenáron ragaszkodsz a FL-hez, akkor inkább autócsere!
Passz. Az önindító meg se nyikkan. Valószínű, hogy a hibrid rendszernél van valahol a hiba, mivel elméletileg az akkuban tárolt energiából indítaná az autót. A másik, hogy gyújtásnál azonnal magas vízhőfok hibát ír, az is lehet, hogy emiatt tilt le.
Segítségeteket szeretném kérni! Adott egy 2012 Porsche Cayenne S Hybrid. Össze volt törve kb 1,5 éve, azóta már 95%-ig össze van rakva az autó de valamiért nem indul. Porsche Buda irdatlan összeget mondott a javításra, és nem is biztosak benne, hogy be tudják indítani. A lényeg, hogy kellene valaki aki ért a hasonló technikához (Audi 3.0 TFSI motor van benne) és meg is tudja nézni a holnapi azaz keddi napon Budapest és környékén. Bocsi, hogy ebbe a fórumba írok, de a Porsche fórum eléggé halott, és elvégre ez is egy Audi motor, csak a körítés más.
Adott egy 2015-ös A6 facelift. Csak a mátrix lámpásoknál megy a "kúszó" index? Ez sima bi-xenon és "normálisan" működik az index funkció. Esetleg ezt fel lehet programozni, vagy csak adapterrel lehetséges?