Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.04 0 0 495
A közbeszerzéseknél a nyertes a kiírás megfogalmazásakor dől el. A pályázatban szereplő specifikációkkal nagyon pontosan körberajzolják a megvásárolni kívánt dolgot. Tapasztalatból beszélek, magam is fogalmaztam már ilyen kiírást :-)
Előzmény: saukoo (494)
saukoo Creative Commons License 2008.01.04 0 0 494

mert egy magyar gyártó 50e-ért szállította volna ugyanezekkel a paraméterekkel.

 

miért nem pályázott akkor ?

 

ha minden ügynél arra van szükség, hogy a köznép (média) háborodjon fel azon hogy mi kerül egy biciklin x százezer forintba,  akkor mi lesz az olyan ügyekkel, amikor XBS-48 ultraszuszpenziós hidromacerátort vesznek 10-szeres áron ?

 

pont erre találták ki - elvileg - a közbeszerzést, hogy a piac szereplői között legyen verseny, de ha ők maguk is leszarják.... ??

Előzmény: Ki(vagyok)_én (492)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2008.01.04 0 0 493
Külön térítés ellenében.))))
Előzmény: hengerfejtomites (491)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2008.01.04 0 0 492
A fidesz felkérte a gazd.min-t, hogy vizsgálja ki az ügyet, mert egy magyar gyártó 50e-ért szállította volna ugyanezekkel a paraméterekkel.

Forrás: inforádió

Várjuk be az eredményt...
Előzmény: multiplas (489)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.04 0 0 490
OK, de ha ez így van, és a vázakat tényleg mind Kínában csinálják, akkor pláne minek ennyiért bringát. Így is-úgy is Kínában készül, akkor minek ennyit költeni rá. A magyar bringáknál (amiknek a váza kínai, mint megtudhattuk) meg a cég mégiscsak itthon adózik, és itthoni munkásokat tart el.

Például az általam amúgy nemigen kedvelt franciáknál szóba se kerülne, hogy bármilyen megrendelést külföldi gyártó kapjon, akkor se, ha maga a megrendelés külföldre, de francia tulajdonba megy. Függetlenül attól, hogy a francia gyártó esetleg szintén Kínából veszi az alapanyagait. Ez olyan szinte már nevetségesnek tűnő mélységekig így van, hogy csak néztem. Ebben például lehetne tanulni a franciáktól
Előzmény: multiplas (488)
multiplas Creative Commons License 2008.01.04 0 0 489
Ketten jelentkeztek a kiírásra, az olcsóbb nyert. Ez azért nem nagy kihívás a döntéshez.
A szervizt szerződés alapján meglévő helyi bringaszervizek biztosítják.
Olvasni is kellene, nem csak fantáziálni, bár az biztos izgalmasabb.
Előzmény: Sir Balamber (481)
multiplas Creative Commons License 2008.01.04 0 0 488
Maradjunk annyiban, hogy érdekelt vagyok a témában, ezért valamennyire naprakészek az információim, frissíts te is.
Tajvanon csak az igényesebbek gyártatnak már, a legtöbb gyártás évek óta átköltözött Kínába, olcsóbb a tál lizs. A legtöbbek által nyálcsorgatott titánvázakat és a karbongépek vázait is kis kínaik tekergetik, bár úgy két hónapja Kína állami szinten állította le a karbonvázak exportját a számtalan törés miatt.
Előzmény: Steckdose (480)
Droopy Creative Commons License 2008.01.04 0 0 487

Rossz a kerdes.

Ugy lenne helyes hogy: az 1.1 mrd forint az hany bicajra szol?

6709-re

Előzmény: Törölt nick (486)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.04 0 0 486
Most akkor hány biciklit vettek? 4800-at vagy 6709-et ?
Előzmény: Droopy (457)
anyabanya Creative Commons License 2008.01.04 0 0 485

Na nekem is dolgozik a postán ismerösöm...

No most 3-4 év után szétesik a bicaj ez tény, bár  bőven 100 000 alatt volt az ára...és ugy esik szét amugy, hogy utána én még vagy 3-at lehuzok vele, mert ugye haza hozhatja...és én is baromira megterhelem...Szoktak is rajta élcelödni, mikor  kb  a csomagokkal együtt rajta vagyunk kb 150-160 kg  és ha leszállok simán állbva marad a rajta lvő 50-70kg-al...

 

Szóval lehet, hogy teljes szerviz kell 3-4 év után, de bocsi ezek a kerok napi 40-50km-ert huznak le és 3 -4 éven át minden nap, ami közel 50 000km és ezt nem tudom melyik csodajárgány birná ki ugy, hogy folyamatosan van rajta postással együtt 100-120 kg is és folyamatosan kint van, ha minusz 20 van, ha plussz 40, ha esik, ha éget a nap, ha havasak, sósak az utak... Szerintem tök jó bicaj az, amelyik ennyit kibir ilyen körülmények között...

Az én férjem bicaja nem tört el, max a csapágy lett kissé kocos, de ugye ez könnyen javítható és cserét tán 2* kereket. No a férjem eleve messzi lakik a postától, és messzi is van a körzete a postától...tehát ő kurva sokat teker egy nap...

Előzmény: stranded (451)
anyabanya Creative Commons License 2008.01.04 0 0 484

Már bocs, de ez sem életszerü, mert hogy francba sétáljon 20-30kg-nyi levéllel a körzetébe, ami kb 10km-re van és vidéken azért nem hálozza be a várost a busz sem.  S ne feledd, hogy egy körzet azért elég nagy táv. Mi pl-ul 7 km-re lakunk a postától. Ez ugye kertváros és viszonylag távol esnek egymástól a házak. A mi utcánk és innét lefelé még 5 a postásunk körzete, amely egyenként 1300-1500m-es, amit ugye oda-vissza meg kell járni, az az egy utcát 2*, és ebből van 6 és + még a 3 keresztutca, ami kb 2000m és legalább még 1500m a zegzugos kis utcák, amiket ugye szintén oda vissza kell megjárnia.....Tehát a mi postásunk a körzetébe kiérve a kezdöpontig oda viszza 10km-ert megy és a körzetében még  vagy 25-30-at...(6* 3km+ 3*2km+3km)...Azért napi 35- 40km-es séta egy 20-30 kg-os táskával + a különösen kényes dolgokra, mint a pénz+ ajánlottak, hát necces...

 

Olyan nem lehet, hogy nincs bicaj....

Előzmény: Törölt nick (424)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2008.01.04 0 0 483
))))
Előzmény: Törölt nick (482)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.04 0 0 482
a zsadányit beszoptam, egy tóthtal már nem viszel lépre :-)
Előzmény: Ki(vagyok)_én (473)
Sir Balamber Creative Commons License 2008.01.04 0 0 481
Hát nem is a bringák ára a gyanús itt elsősorban. Az csak attól lesz az, hogy kis is "nyerte" ezt a közbeszerzést. Komoly bringás múltal és postányi igényeket kielégítő szervízháttérrel rendelkező cég..
Emléxem amikor Kovács László a vegyépszert a nevéért kritizálta, pedig a vegyépszer azóta is és tényleg épít utat. Ilyenkor hol van szegény, biztos kiveri a közpénzek iránti aggodalom..
Steckdose Creative Commons License 2008.01.03 0 0 480
"A vázak kivétel nélkül kínaiak."

Majdnem... Tajvan. "Kicsit" különbség. Amúgy csak az aluvázakról hallottam ezt.
Előzmény: Törölt nick (471)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.03 0 0 479
Igazad van, ezt benéztem, én a használt áránál tartottam.
Előzmény: multiplas (437)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 477

Azer az mar nagyszarugy ha tomket blogbol kell idezni...

 

Ne is zavarjanak a franya tenyek

 

Zsadanyi Laszlone Hernad falu/kozseg polgarmestere, Zsadanyi Laszlo a szomszedos Ócsa varosi Bolyai Gimnazium igazgatoja. Mindketto telepules a duna-tisza kozen van tobbszaz kilometerre a gyori Zsadányi Imréné, Zsadányi László -tol.

 

Broaf...

Előzmény: Törölt nick (462)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2008.01.03 0 0 476
Nem fenyeget?
Azért a Sanyit kurvára elgyepálták.
Előzmény: Uff (475)
Uff Creative Commons License 2008.01.03 0 0 475

Ma már szabad kommunistának lenni, nem fenyeget érte senki. Kommunistaként jogod  van ilyen véleményt is képviselni.

 

Gondolom Gorbacsovot is átkozod, hogy hozzájárult a SZU bomlasztásához. Sebaj, gondold igy.  

Előzmény: Ki(vagyok)_én (468)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 474

Zsadányi László vállalkozó tájékoztatást adott a laktanya területén létesülő inkubátorház...

 

http://www.molnarkft.hu/ujmolnarkft/csorna/v2001_10.htm

 
csorna kozelebb van gyorhoz, mint budapest

 

szanalmas genydolas probalkozas....


 
 

Előzmény: Törölt nick (462)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2008.01.03 0 0 473
Tóth Tóth.

Mit akadékoskodsz?)))
A lényeg, hogy avezetéknév azonos...))
Előzmény: Törölt nick (472)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 472
Az nem Tóth B?
Előzmény: Ki(vagyok)_én (470)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 471

Vannak magyar gyártók még a Csepelen kívül is. Meg kellene kérdezni őket, hogy szoktak- e nézni Közbeszerzési értesítőt néha-néha?! Akkor talán lenne magyar bicikli a Magyar Postán.

 

Nincs kerékpárgyártás Magyarországon. Összeszerelés van.

 

Talán egyetlen egy, a régi Gránát hátsóagyat gyártja újra valahol valaki Magyarországon, amit még az átkosban a Rugév csinált Csepelen. Ma inkább behozzák a csehektől, az jó minőség /Favorit/, bár szerintem a magyar is majdnem olyan jó.

 

A vázak kivétel nélkül kínaiak. Az abroncs jó esetben cseh vagy szlovák, egyébként kínai. A gumi thaiföldi, indiai /jó pocsék/, kínai, esetleg török. A küllő tajvani. Ülés jó esetben olasz, egyébként kínai. A világítás talán lehet Progress /Kecskemét, ha léteznek egyáltalán/, egyébként lehet találgatni :).

 

Ezt az iparágat is megették a kínaiak, még a tuti kerékpárok is távolkeleti cuccokkal vannak tele /Shimano : Kína,Malayzia,stb/.

Előzmény: stranded (451)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2008.01.03 0 0 470
Tóth L. Mahir.
Hidd el, ez közelebbi találat.
Előzmény: Törölt nick (466)
toloba Creative Commons License 2008.01.03 0 0 469
Már, hogy egyetértek vele?
Előzmény: Törölt nick (467)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2008.01.03 0 0 468
Mindig is mondtam, hogy az állami és szövetkezeti tulajdon szétverése volt a legnagyobb hiba.
Meg azt is, hogy az osztrák vircsaft az ország rombolója.
Előzmény: Törölt nick (463)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 467
Hiszen ebből élsz, nem?
Előzmény: toloba (465)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 466
Tóth Imre László, MDF parlamenti képviselő 1990-1994 között Leninváros - Tiszaújvárosban. Vagy csak névrokon? Túl sok Tóth van a telefonkönyvben.
Előzmény: Ki(vagyok)_én (464)
toloba Creative Commons License 2008.01.03 0 0 465
Klassz a hozzászólásod és egyetértek veled...
Előzmény: Uff (460)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2008.01.03 0 0 464
Nézz vissza, kitárgyalva.

Kicsi pont az ügylethez.

Keress Tóth nevűt, Az van sokkall magasabban is.))
Előzmény: Törölt nick (462)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!