Kerek ködlámpa helyére pl., kerek Osram biztosan nem gagyi, de nem tudom, hogy a rend őreinek megfelel ez a megoldás. Mondhatják azt, hogy ez ködlámpa gyárilag, azzal különbséggel, hogy helyzetjelző nincs mellé ha nappali menetfény. Egyébként az Audinál fel lehet kapcsolni a ködlámpát helyzetjelzővel is, nem csak tompítottal.
fel lehet azt szerelni esztetikusan. Nekem a kodlampa helyen van egy Osram, nem gagyi...
Amennyiben a xenon, vagy a LED fenyarama 2000 lumen alatt van, ugy nem kotelezo a moso egyiknel sem, viszont a LED-nel mindig kotelezo az automata szintallitas.
Ha jobban latsz vele, es kozben szabalyos is maradsz, akkor nem sok...
1. Anélkül, hogy bárkit megsértsek, sajnos én még nem láttam utólagosan felszerelt ledes nappali menetfényből olyat ami nem tűnt gagyinak.
2. Igen szabálytalan a ledes izzó, a régebbi nem ledre tervezett projektros fényszórókban használni, de nem látok a tompítottal és a lámpamosó és szintező sincs a ledes fényszóróka.
3. 6000 Ft/2 db. soknak tűnik egy évre, habár a biztonság (látás) fontosabb mint a pénz, csak biztos lehetnék abban, hogy látni is fogok velük.
1: elozo automban hasznaltam 2even keresztul, de inkabb felraktam egy ledes nappali fenyt. Szabalytalan a hasznalata.
2: projektorban egeszen turheto a feny, de mivel erosebb, mint egy halogen ( mar amelyik) ezert a xenonra jellemzo letores hianya miatt vakithat. Szabalytalan kategoria.
3: nem mindenkinek 50 km/h az atlagsebessege. Autofuggo, h kinel mennyit bir. 50 ora es 500 ora kozott barmi lehet.
Olyan, hogy a fényerő is jó legyen és az élettartam is nincs... mindenesetre az osram nightbreaker xenarc unlimited nekem bevált :) Fényerő jó, élettartam átlagos, ár húzós.
Holnap viszem el beállíttatni a vetítési képét és majd este próbálom ki, hogy milyen lett. A foncsoron és a projektoron is alig volt szennyeződés, de ez a "köd" első bekapcsnál is látni, hogy sokat levett a fényerőből.
Ezek a szazalekok nagyon ravasz dolgok. Ne 150 szazalekkel erosebbre, vagy fenyesebbre gondolj. En kicsereltem a 4 eves gyari xenonokat az Osram NB-re, de ugy akkora valtozast nem vettem eszre. Picit jobban vilagit, de nincs akkora kulonbseg, mint mondjuk hagyomanyos izzonal egy normal es mondjuk egy NBU kozott. Ha regi a csoved, es fussa ra, akkor tegy egy probat :)
Ezerszer be lett másolva a jog szabály PSA úgy védi ki hogy 2000 lumenre lövi be a led fényszóróit,így extraként adhatja el a lampamosot,ha beixeled mert nem kötelező.
A xenon így jelzi, h haldoklik, lilás árnyalatba vált. Ez nem egyik pillanatról a másikra következik be, valószínű régebb óta nem néztél rá, városban nem tűnik föl, a szemed is alkalmazkodik.
Amennyiben begyújt, felveszi ezt a lilás fényt, akkor csőhiba.
Semmi komoly.
Ha hozzáférsz, annyit megtehetsz, h fölcseréled a két oldalt, akkor kiderül a turpisság.
Cserélj párban, az alap Osram egy remek választás... :)
Segítséget szeretnék kérni, mivel csak használom a xenont, de nem értek hozzá.
Az autóm egy Peugeot 4007, aminek az első fényszórói xenonnal szereltek. Tegnap a jobb oldali lámpa csak visszafogott fényerővel, "lilán" világított, a bal oldali a szokásos fehéres, világos színnel.
Ez a szín, vagy árnyalat olyankor szokott felvillanni pár másodpercre, amikor felkapcsolom a világítást, de most ez az oldal kb úgy is maradt. Városban mentem, többnyire kivilágíott szakaszokon, így nem nagyon tűnt fel, hogy a fényerő is megváltozott.
Ezek alapján mi a probléma? Izzó hiba, vagy valami komolyabb?
Hogyan tudom eldönteni, hogy elég-e egy 10-20 ezres izzócsere, vagy kell valami komolyabb?
És az örök kérdés, hogy párban kell cserélni és így lesz egy meleg tartalékom is, vagy ez csak legenda?
A légrugó ha beszarik akkor nem mennek az autóval sehová. Leül a földre és teljesen üzemképtelen lesz, amikor csak ereszt akkor sokáig használva túlmelegszik a kompresszor és leáll emaitt, ha tovább is így használják akkor leég a kompresszor és megint csak leül és nem lehet vele sehová menni. Úgy hogy nem fog a két mázsás "római" legény se menni vele lufik nélkül.
Ha telepakolod, vakit a talogen is. De nem csak a fekvorendor, hanem a csodalatos minosegu utak miatt is vakit. Esetleg kissebb bukkanok, dombok szinten uyanezt a hatast erik el.
Igen, de legalább ha tényleg gyengébb akkor ki tudod cserélni erősebbre a csövet, trafót akármit.
A LED meg nem 2000lumen alatti mégsem kell neki se mosó se állító. D4-es A8-asban nincs auto. állító ez teljesen biztos. Tök mechanikusan egy imbuszkulcs kell csak az állítgatáshoz.
Mondjuk van légrugó, tehát nem fog leülni a segge a terheléstől.
Egyáltalán nem vakít vagy nem attól egy xenon mert nincs benne állító vagy mosó ami végképp nem sokat ér. GT-R-ben se volt állító se mosó mégsem vakított, D3 a8-ban meg volt mindkettő meg légrugós is volt mégis jobban vakított. Szerintem baromság előírni ezeket.
Fekvorendorrer szemben nyilvan nem, de az a villanas csak 0.36 mp-ig tart, viszont arra, h mogottem ul 3 felnott, meg tele a csomagtarto es ne basszam telibe 6400 lumennel a szembejovot, arra tokeletes...
Mivel lenyegeben semmit sem er arra, amire allitolag kitalaltak, az.
Akadnak olyan helyek, ahol a halogen helyere ugyan nem rakhatod, de ha beteszel egy eleve xenonos lampat, akkor mar legalis. Es abban sem lesz amgassagallitas.