Javasoltak nekem is a "kis" szervizt, de koszontem nem kertem (mivel nem eloirt), inkabb elvittem 10ezernel sajat Renault szerelohoz es vele lecsereltettem az olajat, meg szurot. Egyebkent most a markaszervizben kerdeztem a szerelot a 30ezres periodusrol, azt mondta, hogy volt mar gond belole es surubb cseret javasol...amit sejtettem is, csak megerositest vartam.
Nálad nem volt 5 ezernél "kis" szerviz? Nekem cseréltek olajat és olajszűrőt, csak anyagköltséget kellett fizetni, de köv. alkalommal és is viszem az anyagot.
Amikor kérdeztem a visszahívással kapcsolatban, hogy akkor most nem működik rendesen a légzsak? Azonnal jött a rizsa, hogy hát nem kell azonnal rosszra gondolni, a gyár folyamatosan fejleszt, újít, ezért ajánlott ezt a frissítést megcsinálni, meg hasonló bullshit...
Megvolt a 30ezres szerviz. Anyagot vittem, azzal nem volt gond. Egyedul az olajszurovel sikerult trukkozniuk, mert hogy amit vittem ahhoz nincs kulcsuk, hogy legkozelebb lelazitsak...mondtam, hogy nem baj majd hozok hozza. De vegul megis belerakta a szerelo a gyarit ugy, hogy vegig ott alltam es nem vettem eszre. Szoval resen kell lenni. A visszahivasos szoftverfrissitest is megcsinaltak, amirol kiderult, hogy piros visszahivas, vagyis a legnagyobb prioritasu...
Remelhetoleg tobbet mar nem kell markaszervizbe vinnem kotelezo szervizre.
Szerintem az elotted tankolo is ugyanugy jar, szoval nem bukik senki.
Masreszt pedig nem hiszem, hogy a csobol ki lehet engedni mivel, ha a szelep a cso vegen zarva van nem jon ki sehogy az anyag, ha pedig nyitod a szelepet, akkor tovabb porog a szamlalo.
Rég írtam, mert nem volt miről, de most egy cikk folytán ragadtam "tollat". Egy cikk arról írt, hogyan verik át a benzinkútnál a tankoló vezetőt. Most ,csak egyetlen egy módról kívánok írni. A szivattyú és a számláló a kútoszlopban van, a szelep a tőltőpisztoly végén, közte van kb. 2,5 m elég vastag cső.Ha valaki abbahagyja a tankolást -elzárja a töltőpisztolyon lévő szelepet, a 2,5 m csőben marad legalább 1 l benzin , ha ezt kifolyatom, nem marad benne, ha a tankkal közvetlenül a kút mellé állok, akkor a cső U alakban marad, és benne marad a benzin.
Mi a véleményetek ? Lehet, hogy rossz logikával gondkodtam ?
5 szemellyel dugig pakolt csomagtartoval jartuk meg az osszesen 2200km-t. Atlagban a computer szerint 5,6 lett a fogyasztas, ebben van minden, autopalya, szerpentin, varosi csordogalas. Klima is ment vegig, szoval elegedett vagyok teljesen. Szerpentinen neha kapcsolgatni kellett a sebesseget, de 5 szemellyel ez normalis szerintem. Meg 1800km es jon az elso szerviz.
2 hónapos az autóm és most fedeztem fel hogy a magassugárzó helyén nincs hangszóró. Azt szeretném kérdezni hogy ti mit tapasztaltatok nektek van-e? Könnye egy kis csavarhúzóval lepatintható a müszerfal tetején a rács! Válaszokat előre is köszönöm!
na lemértem végre a fogyasztást 352 km-es szakaszon (Oberpullendorf és az osztrák-német határ között) autópályán sebességhatárok betartásával (+- 10%) tempomat nélkül egyedül nem sok cuccal. A fedélzeti comp. 6.5 litert írt, én a 6.3-t mértem, átlagsebességnek 107-et mutatott. A németországi részt nem mértem le, de ott már 6.8-at jelzett ki a computer...
gykarpat remélem jól telik az időd Montenegroban:)
Nem limitált széria. Azt mondja, hogy csak rendeltek egyet bemutató autónak. Semmi extra kérésük nem volt. Nem tudta megmondani, hogy ebben miért digitális a kijelző, így kapták a renault Hungáriától. A legmagasabb felszereltségű volt. A spojlerezést már ők végezték el.
Jól értetted. A bal oldali fordulatszám mérő analóg, ebben van a kis váltó, a fel le mutató nyilakkal. A középső kijelző, ami a sebességet mutatja, a benzin mennyiségével, az digitális volt, szép kék színben pompázott. Tőle jobbra volt látható a fedélzeti számítógép kijelzője, ami megint digitális volt. Pont úgy nézett ki minden, mint az új meganokban. Nem értem a dolgot.
Na így már tiszta a dolog: azt hittem, hogy a sebességet mutatóra mondod, hogy digitális (bocs' félreértettem). De a km jelző nekem is digitális, és a sebességet jelző analóg, a váltást segítő jelzéssel. Úgy látszik, hogy az újabb (1.5 dci, privilege) modellekben már ez van.
a felkészült kereskedő, fel sem tűnik neki, hogy a többi fluence-ben analóg a kijelző, ebben meg digitális, végülis abszolút nem szembetűnő ez az eltérés... :) tudja mit árul! yesss
Hát abban amit kipróbáltam, a bal analóg kijelzőn volt egy világítő váltó jel, mellette világított egy ezüst nyíl, fel illetve le kapcsoláskor.
Kérdeztem az üzletkötőt, hogy miért van ez ( a digitális kijelző), azt mondta, hogy nem tudja, mert ők csak egy fluancot rendeltek, a spojlereket ők rakták rá, eddig fel sem tűnt neki a digitális kijelző. Kiváncsi lennék, hogy a jövőben ilyen fluancot kapnék , ha rendelnék egyet? Ki tudja.
Hmm...az enyem nem jelzi a fel le valtast (privilege 1.5dci), pedig a lampa benne van az oraban. Kerdeztem is anno, mikor voltam vele a kereskedesben, de nem tudtak ra valaszolni, hogy mennie kellene, vagy sem.
A digitalis ora tenyleg erdekes....mindenesetre en orulok az analognak, mert a digitalis sotetben ugy hallottam eleg zavaro is, meg nem is igazan tetszik.
Nem volt autómata váltós. Amint leírtam, jelzett, hogy mikor váltsak fel vagy le. Akit érdekel megnézheti a ceglédi renault kereskedésben, fel is van spojlerezve, ez a tesztautójuk. Még az értékesítőt is meglepte a dolog :) Hát még engem. Csak ne kerülne 1.100.000-el többe az 1.6-os benzineshez képest.
3 hete a Ceglédi Renault szalonban, kipróbáltam, egy Fluance-ot, 1.5 dci-t. A meglepett: A kilóméter óra digitális volt, pont mint az új meganokban. Azt hittem, hogy csak azokba szerelnek digitális kijelzőket, az analóg marad a fluance sajátossága. Az autó jelezte egyébként, hogy mikor gazdaságos felkapcsolni, illetve lekapcsolni, a kisebb fogyasztás elérése céljából. Az autó egy privilage felszereltségű volt, a benzinesben, analóg kijelzőt találtunk.
Láttatok máshol is ilyen digitális kijelzőt a fluancokban?
2010 augusztusi, lehet a tiédet már eleve a frissített szoftverrel gyártották. Esetleg egy e-mail-t megéri írni a netes ügyfélszolgálatuknak, elég gyorsan reagálnak.
Szerintem akkor nem rossz az a fogyasztás. Egyébként itt olvastam erről a visszahívásról, de én nem kaptam semmit. Lehet, hogy azért, mert 2011-es az autó? A tied mikori?
na igen, jogos kérdés, a németeknél ahol nem volt korlátozás, ott 150-170 körül mentem tartósan, osztrákoknál pedig a sebességhatárokat betartva közlekedtem. jók a fogyasztási adataid, lehet nekem is dízelt kellett volna vennem:) össze fogom hasonlítani a valós és a computeres adatokat, Nálad is azér van szép különbség a kettő között, remélem inkább felfelé csal :D
beugrottam az itteni szervizbe a visszahívás miatt, fél óra alatt kész voltak. vicces, hogy kijön a csávó az irodai ruhájában, ráhuzza a "zacskót" az ülésre, majd látom a műhelyben a szerelő simán beül az anyósülésre az olajos ruhájában...
dokiki: fejből nem tudom, de ha fontos, köv. alkalommal megnézem Neked!
Nekem egy Megane II van,de gondolkozom a Fluencen. Az enyém 1.4 benzin,viszonylag jó a fogyim,kicsit tartok az 1.6-tól.Nekem 1 személyel pályán 130-nál olyan 7-7,2-t fogyaszt,országúton 90-nél meg 5,2.
A Fluence mennyit eszik ezeknél a tempóknál,mit ír ki a computer pillanatnyi fogyasztást?
Az enyém teljesen pontos,ezek valós fogyasztási adatok.
Bár nekem diesel van, de ez a 7,7 egy kicsit soknak tűnik. Persze kérdés, hogy a 110-es átlag hogy jött ki, mert 130 felett azért minden autónál kiugró a fogyasztás, és benzinesnek ez nem olyan rossz. Csak összehasonlításként: az én alap fogyasztásom (mondom diesel) kb. 5,5 l, de a múltkor mentem 2 tankolásnál a tank kb. felét a szokásosnál "kicsit" gyorsabban, és az 5,5 felment 6,15-re (valós fogyasztás, a tankolás adatai alapján). Egyébként amit a comp. mutat be kell "kalibrálni", mert nekem pl. az 5,5-höz 5,9-et, a 6,15-höz 6,7-et mutatott (de pl. a benzines C4-ünknél a comp. kb. 0,5-el kevesebbet mutat a valóságnál).