A nigger Lujdzsi (aki Obe vagy Oba), mutatatott ilyen Lujdzsit.
Jött egy új S4-gyel, vitt pár apróságot. Mondom, szerelőoverál, nyár, aztán autóban ül?
Mondja O, hogy ja, ha elesik és megsérül, akkor nem tudja időben befejezni a munkát. Márpedig Olaszországban mindenki akkor fejez be mindent, amikor akar, kivéve őt.:)
Elsőre kiválasztanám a katalógusból a suzuki ekvivalensét. Aztán van műszaki rajz. Van papír lánckerékkkatalógus a motorosboltokban, ha nem találsz, ott könnyű kiválasztani
Ja, meg esedékes a lánckerekek, szűrők cseréje, gondolom a méretek/típus is benne lennének a könyvben. Bár ha leszedem és megmérem/elviszem, biztos kapok hasonlót.
Pár hónapja vettem egy Siamoto Geco 125 motort (tudom, sikeres ember...stb, stb.). Keresek hozzá javítási és/vagy kezelési leírást. Gúgli barátom tanácstalan.
A neten fellelhető információk szerint, kínai barátainkat a Suzuki GZ 125 Marauder ihlette, 2003-ban gyártották (legalábbis a neten eladásra kínált példányok kizárólag ebből az évből származnak), volt 250-es változata. A minimális információk nemzetközi eloszlása alapján elég sok jutott a spanyolokhoz, angolokhoz, lengyelekhez és csehekhez.
Esetleg van valaki az országban - és olvassa a fórumot -, aki rajtam kívül ilyen motorral rendelkezik?
Most benzinnel nem tudom kipróbálni (nincs itthon), de hogy menne be a matrica és a felni közé, hogy feloldja a ragasztót?
A WD40-et ráfújtam, lefolyt, vártam, megint fújtam, megint lefolyt, megint vártam. Ronggyal dörzsölgettem, szép tiszta lett a matrica és a felni is azon a részen, de le nem jött 1 mm matrica se. Próbáltam kapargatni, ugyan úgy a körmöm alatt gyülekeztek az apró matricadarabok mint WD40 nélkül